SecureLink

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Gestion des accès fournisseurs et assistance à distance

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SecureLink est une solution de gestion des accès privilégiée par les fournisseurs pour les entreprises et les fournisseurs technologiques. Elle offre des fonctionnalités telles que les autorisations basées sur les rôles, les journaux d'audit, la gestion de la conformité, l'enregistrement automatique, le partage de bureau, l'assistance à distance, le transfert de fichiers, etc. Elle permet aux grandes entreprises de garantir la sécurité de leurs réseaux, ainsi que d'identifier, d'auditer et de contrôler des tiers.

SecureLink for Enterprises permet aux utilisateurs de configurer une authentification multifacteur, d'ajouter automatiquement les autorisations les moins privilégiées, de gérer les rapports d'audit de sécurité informatique, de surveiller l'activité en temps réel, etc. Les fournisseurs peuvent bénéficier d'autorisations d'accès par les administrateurs et s'inscrire eux-mêmes pour autorisation à l'aide d'un outil en libre-service. La plateforme SecureLink permet également aux entreprises de stocker les informations d'identification et de fournir une assistance à distance aux employés.

SecureLink for Vendors permet aux fournisseurs de technologies de normaliser les méthodes d'accès pour plusieurs clients et de fournir une assistance à distance. La plateforme permet aux fournisseurs de demander l'accès de leurs clients et fournit un journal d'audit complet pour donner aux clients un aperçu de ce qui est consulté et pour quelle raison.


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SecureLink

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VS.
Le plus évalué

À partir de

Prix introuvable
480,00 DOP
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

38
34

Intégrations

5
10

Simplicité d’utilisation

4,0 (177)
4,7 (1 157)

Rapport qualité-prix

4,1 (177)
4,7 (1 157)

Service client

4,1 (177)
4,6 (1 157)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Zoho Assist

4,7
Alternative n° 1 à SecureLink
Assistance technique à distance rapide avec widget de site web intégrable, chat intégré, transfert de fichiers,...

Google Chat

4,5
Alternative n° 2 à SecureLink
Google Chat est un logiciel de communication qui aide les entreprises de toutes tailles et les organismes à but non...

LogMeIn Central

4,5
Alternative n° 3 à SecureLink
LogMeIn Central est une solution de gestion des points de terminaison qui aide les professionnels de l'informatique à...

GoToMyPC

4,8
Alternative n° 4 à SecureLink
GoToMyPC est une solution d'accès à distance pour la connexion avec des bureaux distants, qui permet aux utilisateurs...

Avis

Note globale

4,2 /5
(177)
Rapport qualité-prix
4,1/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,0/5
Support client
4,1/5

Vous avez déjà SecureLink ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 177
Audrey’s
Note globale
  • Secteur d'activité : Affaires internationales
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Au top

Publié le 24/01/2023

Avantages

L’envoie des notifications via les pages gmail

Inconvénients

Les beugs de connexion qui rendent parfois l’application non utilisable

Richard (Rex)
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Great people, Great product.

Publié le 05/04/2018

An easy way to setup remote access for customers that do not have a preferred method - works...

An easy way to setup remote access for customers that do not have a preferred method - works especially well with my smaller clients who own their own pharmacy. I like that Securelink is familiar with healthcare and HIPAA requirements.

Avantages

Consistency - If customers will adopt it we have a single way to access remote systems.
Web based, quick connect is good for immediate connections.

Inconvénients

Price is a bit high compared to other services. There are some strange errors / quirks that I have reported. Support has worked with me to resolve but ultimately I do not have time to assist in the resolution. Hard to believe I am the only one experiencing a specific error.

Ian
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Good product in need of a few additional features to turn it into a powerful customer support...

Publié le 30/03/2021

I like the high level of security that is available with regard to customer credentials. BUt.. it...

I like the high level of security that is available with regard to customer credentials. BUt.. it is possible to configure simply as a VPN replacement without holding credentials in the agent - relying on users to use MS remote desktop to access additional servers (for example) within a customer network (thereby requiring users to access customer credentials). Securelink is good, but it is possible to deploy sub-optimally - and miss the point of keeping credentials out of the hands of users.

Avantages

It's excellent for providing access to customer systems while keeping their credentials secure

Inconvénients

There are often items of data or notes that need to be made about customer systems that other members of the team need to know when accessing the system. The password for the SQL database, the reboot sequence, the location of backup files - for example(s). This information needs to be at your fingertips when accessing a customer system, kept securely, and easily updated/added-to by colleagues. Holding this additional data in Securelink so that it is readily accessible when accessing a customer system would be really helpful.

Réponse de SecureLink

Ian, thanks for your feedback, we rely on these candid responses to improve customer experience and to build a better product. We are glad to hear that you have had a positive experience with SecureLink and it's ability to get you securely connected to your customers.

We currently support the open-text notes and pre-connection notes for both Gatekeepers and Customers. This could assist you and other reps by giving you additional contextual information about your customers and their systems.

Please send us an email at product@securelink.com if you would like to set up some time to go over your feedback about the product.

Daniel
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

User Experience

Publié le 30/03/2021

We are a software company that uses it to support our customers.

We are a software company that uses it to support our customers.

Avantages

The portal making customers easy to find is a wonderful feature.

Inconvénients

The most frustrating part is that copy/paste works sometimes and other times it will not work at all. Next in line is the fact that you are disconnected when your network connection changes. For example connecting to VPN versus being connected over the internet disconnects all sessions. Internet connectivity is much faster and a better remote experience but some necessary resources require VPN access.

Réponse de SecureLink

Daniel, thanks for your feedback, we rely on these candid responses to improve customer experience and to build a better product.

I'm sorry to hear you are having trouble with connection stability and consistency. I would be happy to talk further about your issue as well as discuss the situation in which this is typically occurring.

Please send us an email at product@securelink.com if you would like to set up some time to go over your feedback about the product.

Alan
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

SecureLink is great as a VPN for tech support

Publié le 30/03/2021

Using multiple VPN's for my job, I find that SecureLink is the easiest to use with the least...

Using multiple VPN's for my job, I find that SecureLink is the easiest to use with the least amount of issues. End user can customize it to allow access only to specific servers and can control turning it on/off to specific times or for specific procedures to turn on (has message that pops up to say personalized entry message)

Avantages

It allowed very easy access to remote servers (fully controlled by end user for access).
If it goes down , the customer support gets it running very quickly.

Inconvénients

It could only have 2 users on a platform at a time (not the best for multi server unless they use a Nexus)
Cannot delete old Gatekeepers only deactivate (one of the clients has over 50 gatekeepers that we have to sort through.

Réponse de SecureLink

Alan, thanks for your feedback, we rely on these candid responses to improve customer experience and to build a better product. We are glad to hear that you have had an overall positive experience with SecureLink and our customer support team.

Currently in the UI users do have the ability to delete Gatekeepers, this is something that may have to be handled by your SecureLink administrator. I appreciate your feedback around having multiple users on a single platform and will make sure we open a ticket internally around that feature.

Please send us an email at product@securelink.com if you would like to set up some time to go over your feedback about the product.

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SecureLink - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SecureLink.

Utilisateurs habituels du logiciel SecureLink :

51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles SecureLink est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par SecureLink :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à SecureLink :

BeyondTrust Remote Support, CyberArk Privileged Access Management Solutions, Duo Security, OneLogin, Salesforce Sales Cloud

Ressources d'aide disponibles pour SecureLink :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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