SecureLink
En savoir plus sur SecureLink
SecureLink est une solution de gestion des accès privilégiée par les fournisseurs pour les entreprises et les fournisseurs technologiques. Elle offre des fonctionnalités telles que les autorisations basées sur les rôles, les journaux d'audit, la gestion de la conformité, l'enregistrement automatique, le partage de bureau, l'assistance à distance, le transfert de fichiers, etc. Elle permet aux grandes entreprises de garantir la sécurité de leurs réseaux, ainsi que d'identifier, d'auditer et de contrôler des tiers.
SecureLink for Enterprises permet aux utilisateurs de configurer une authentification multifacteur, d'ajouter automatiquement les autorisations les moins privilégiées, de gérer les rapports d'audit de sécurité informatique, de surveiller l'activité en temps réel, etc. Les fournisseurs peuvent bénéficier d'autorisations d'accès par les administrateurs et s'inscrire eux-mêmes pour autorisation à l'aide d'un outil en libre-service. La plateforme SecureLink permet également aux entreprises de stocker les informations d'identification et de fournir une assistance à distance aux employés.
SecureLink for Vendors permet aux fournisseurs de technologies de normaliser les méthodes d'accès pour plusieurs clients et de fournir une assistance à distance. La plateforme permet aux fournisseurs de demander l'accès de leurs clients et fournit un journal d'audit complet pour donner aux clients un aperçu de ce qui est consulté et pour quelle raison.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
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LogMeIn Central
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Avis
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Affaires internationales
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Au top
Publié le 24/01/2023
Avantages
L’envoie des notifications via les pages gmail
Inconvénients
Les beugs de connexion qui rendent parfois l’application non utilisable
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Great people, Great product.
Publié le 05/04/2018
An easy way to setup remote access for customers that do not have a preferred method - works...
An easy way to setup remote access for customers that do not have a preferred method - works especially well with my smaller clients who own their own pharmacy. I like that Securelink is familiar with healthcare and HIPAA requirements.
Avantages
Consistency - If customers will adopt it we have a single way to access remote systems.
Web based, quick connect is good for immediate connections.
Inconvénients
Price is a bit high compared to other services. There are some strange errors / quirks that I have reported. Support has worked with me to resolve but ultimately I do not have time to assist in the resolution. Hard to believe I am the only one experiencing a specific error.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Good product in need of a few additional features to turn it into a powerful customer support...
Publié le 30/03/2021
I like the high level of security that is available with regard to customer credentials. BUt.. it...
I like the high level of security that is available with regard to customer credentials. BUt.. it is possible to configure simply as a VPN replacement without holding credentials in the agent - relying on users to use MS remote desktop to access additional servers (for example) within a customer network (thereby requiring users to access customer credentials). Securelink is good, but it is possible to deploy sub-optimally - and miss the point of keeping credentials out of the hands of users.
Avantages
It's excellent for providing access to customer systems while keeping their credentials secure
Inconvénients
There are often items of data or notes that need to be made about customer systems that other members of the team need to know when accessing the system. The password for the SQL database, the reboot sequence, the location of backup files - for example(s). This information needs to be at your fingertips when accessing a customer system, kept securely, and easily updated/added-to by colleagues. Holding this additional data in Securelink so that it is readily accessible when accessing a customer system would be really helpful.
Réponse de SecureLink
Ian, thanks for your feedback, we rely on these candid responses to improve customer experience and to build a better product. We are glad to hear that you have had a positive experience with SecureLink and it's ability to get you securely connected to your customers.
We currently support the open-text notes and pre-connection notes for both Gatekeepers and Customers. This could assist you and other reps by giving you additional contextual information about your customers and their systems.
Please send us an email at product@securelink.com if you would like to set up some time to go over your feedback about the product.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
User Experience
Publié le 30/03/2021
We are a software company that uses it to support our customers.
We are a software company that uses it to support our customers.
Avantages
The portal making customers easy to find is a wonderful feature.
Inconvénients
The most frustrating part is that copy/paste works sometimes and other times it will not work at all. Next in line is the fact that you are disconnected when your network connection changes. For example connecting to VPN versus being connected over the internet disconnects all sessions. Internet connectivity is much faster and a better remote experience but some necessary resources require VPN access.
Réponse de SecureLink
Daniel, thanks for your feedback, we rely on these candid responses to improve customer experience and to build a better product.
I'm sorry to hear you are having trouble with connection stability and consistency. I would be happy to talk further about your issue as well as discuss the situation in which this is typically occurring.
Please send us an email at product@securelink.com if you would like to set up some time to go over your feedback about the product.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
SecureLink is great as a VPN for tech support
Publié le 30/03/2021
Using multiple VPN's for my job, I find that SecureLink is the easiest to use with the least...
Using multiple VPN's for my job, I find that SecureLink is the easiest to use with the least amount of issues. End user can customize it to allow access only to specific servers and can control turning it on/off to specific times or for specific procedures to turn on (has message that pops up to say personalized entry message)
Avantages
It allowed very easy access to remote servers (fully controlled by end user for access).
If it goes down , the customer support gets it running very quickly.
Inconvénients
It could only have 2 users on a platform at a time (not the best for multi server unless they use a Nexus)
Cannot delete old Gatekeepers only deactivate (one of the clients has over 50 gatekeepers that we have to sort through.
Réponse de SecureLink
Alan, thanks for your feedback, we rely on these candid responses to improve customer experience and to build a better product. We are glad to hear that you have had an overall positive experience with SecureLink and our customer support team.
Currently in the UI users do have the ability to delete Gatekeepers, this is something that may have to be handled by your SecureLink administrator. I appreciate your feedback around having multiple users on a single platform and will make sure we open a ticket internally around that feature.
Please send us an email at product@securelink.com if you would like to set up some time to go over your feedback about the product.
SecureLink - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SecureLink.Q. Qui utilise SecureLink ?
Utilisateurs habituels du logiciel SecureLink :
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues SecureLink est-il disponible ?
Langues dans lesquelles SecureLink est disponible :
anglais
Q. SecureLink prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par SecureLink :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications SecureLink peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à SecureLink :
BeyondTrust Remote Support, CyberArk Privileged Access Management Solutions, Duo Security, OneLogin, Salesforce Sales Cloud
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour SecureLink ?
Ressources d'aide disponibles pour SecureLink :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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