En savoir plus sur Spiro

Spiro est un CRM d'automatisation des ventes basé sur l'IA qui élimine la saisie de données, fournit des rapports de vente intelligents et contribue à améliorer les performances des équipes commerciales. Avec Spiro, l'adoption du CRM est garantie. Ce système de CRM basé sur l'IA simplifie les ventes en automatisant la saisie des données, en recommandant de manière proactive les actions à entreprendre et en fournissant des rapports de vente pertinents. Les commerciaux peuvent se concentrer sur la vente et les responsables sur le leadership.

Spiro permet aux commerciaux d'effectuer plus de ventes en les aidant à rester concentrés sur les affaires appropriées. Le logiciel apprend votre processus de vente et fait des recommandations proactives pour rappeler aux commerciaux qui sont les prochains clients auprès desquels ils doivent faire le suivi pour faire avancer le pipeline. Un assistant de messagerie intégré basé sur l'IA est disponible pour que les utilisateurs puissent avoir une simple conversation par e-mail avec le CRM afin de créer des enregistrements, mettre à jour des données, générer des rapports et accéder aux performances de l'équipe en déplacement.

Options de tarification dès :

10 000,00 $US/année

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie

Langues

anglais

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10 000,00 $US/année

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Images

The platform syncs every conversation and activity, including emails, voice calls, text messages, notes, and meetings.
Spiro automatically creates contacts, companies, and opportunities from conversations over email.
Spiro provides proactive follow-up reminders based on conversations to ensure that no deal slips through the cracks.
Spiro analyzes every activity and deal to provide sales leaders with highly accurate sales pipelines and forecasts.
Sales leaders gain insights that help ensure sales teams are focusing efforts on the right deals.
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Vidéo de Spiro
Capture d'écran pour Spiro : The platform syncs every conversation and activity, including emails, voice calls, text messages, notes, and meetings. Capture d'écran pour Spiro : Spiro automatically creates contacts, companies, and opportunities from conversations over email. Capture d'écran pour Spiro : Spiro provides proactive follow-up reminders based on conversations to ensure that no deal slips through the cracks. Capture d'écran pour Spiro : Spiro analyzes every activity and deal to provide sales leaders with highly accurate sales pipelines and forecasts. Capture d'écran pour Spiro : Sales leaders gain insights that help ensure sales teams are focusing efforts on the right deals.

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Spiro : 44

  • API
  • Analyse des ventes
  • Analytique de l'engagement
  • Base de données de contacts
  • Benchmarking
  • Business Intelligence
  • Champs personnalisables
  • Chat
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Création de tableaux de bord
  • Enregistrement des appels
  • Fonctionnalité de recherche
  • Gestion des activités
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Historique des contacts
  • Hiérarchisation
  • Importation de données
  • Importation et exportation de données
  • Intégration CRM
  • Intégration Microsoft Outlook
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration mobile
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Outils de collaboration
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Projections
  • Prévision des ventes
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les pipelines
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Tableau de bord d'activités
  • Workflow basé sur les règles

Alternatives

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 1 à Spiro
Zoho CRM est une application en mode SaaS de gestion de la relation client. Organisez, automatisez et analysez vos...

Insightly

3,9
Alternative n° 2 à Spiro
Insightly est un logiciel de gestion de relation client et de gestion de projet pour petite entreprise partout dans le...

Copper

4,4
Alternative n° 3 à Spiro
ProsperWorks CRM aide à identifier, suivre et optimiser les contacts commerciaux et les opportunités. Gérez facilement...

amoCRM

4,5
Alternative n° 4 à Spiro
amoCRM est une solution de gestion des ventes et des leads pour les PME. Grâce à un pipeline interactif, les...

Avis

Note globale

4,4 /5
(27)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,1/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,7/5

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Joshua B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Télécommunications
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

What an easy CRM to use and have available

Publié le 21/08/2018

My company has seen an uptake in overall customer interaction and collaboration between sales...

My company has seen an uptake in overall customer interaction and collaboration between sales personnel. It has been a great place to come together on projects with multiple departments being able to utilize easy to access customer information.

Avantages

This has been one of the best CRM experiences that I have had. I have used several others, but this was a breeze to use, the phone app is fantastic, integration with corporate email was simple: just everything really.

Inconvénients

We have had some cases where we needed some more functionality. However, Spiro was eager to address our concerns and has really come through on our requests.

Réponse de Spiro Technologies

Thank you Joshua! We are happy to hear that Spiro is helping you reach more customers, and allowing all departments to work together easily. Thank you for being a Spiro customer!

Mary B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Amazing Support. Easy to Use/Customize. Spiro Assistant = Brilliant.

Publié le 26/08/2019

We use Spiro to organize leads, track the progressions, and house the data for all our accounts....

We use Spiro to organize leads, track the progressions, and house the data for all our accounts. Overall, the tool has been easy to use and easy to customize.

Avantages

I'm a huge fan, mostly because I have used very expensive tools out there on the market. Compared to Spiro, they are extremely time intensive to set up with very limited support. What I love most is the support team at Spiro. They are extremely responsive and patient! They made the on-boarding process very easy. I was able to add my customizations easily and integrate with other tools with limited effort. My all time favorite feature is the Spiro assistant. This is great for inbound leads via email.

Inconvénients

I think this is more of a learning curve - the reporting section is really rich in detail and I just don't have time to sit with all the different reports.

Athena D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Good and Bad. Some things we love, some things we don't.

Publié le 05/01/2018

I was able to express my Pros and Cons of the product I've been using. I spoke on behalf of myself...

I was able to express my Pros and Cons of the product I've been using. I spoke on behalf of myself and my colleague, who is also using Spiro.

Avantages

The App. Tracking business won and who is sending the business. Ability to connect contacts under company.

Inconvénients

We're missing notes and some notes are duplicated under the wrong providers. It's difficult to sort a report and there are a lot of unnecessary fields in the reports. Limited reports available through the app. On certain screens, you can't use the "Tab" button to move from field to field.

Réponse de Spiro Technologies

Hi Athena,

Thank you for rating our customer support 5 out of 5 stars! We take pride in having a Customer Success Manager assigned to every Spiro user. I'll have your CSM reach out to set up a time to go over reports, and how they can work best for your needs.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

My experience with Spiro so far has been very good.

Publié le 13/07/2018

Obviously the tracking of prospects and activity by the sales team, both inside and out. The...

Obviously the tracking of prospects and activity by the sales team, both inside and out. The proactive interaction with the Spiro team in helping us maximize the capability of the platform so we can best utilize the field sales team time on a daily basis. Overall very pleased with the platform and support from Spiro.

Avantages

I like the ease of use. I like the fact that Spiro is very engaged on a daily basis with customer support. We are not the most easy company to work with as our demands can be much but Spiro is always responsive to any of the requests we have and are very communicative throughout the process.

Inconvénients

There really isn't much that I don't like about the software. If you want to set up a campaign and select multiple contacts/pages, you can only do it one page at a time instead of selecting "select all". Very minor issue.

Luke T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Construction
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Spiro has changed the way we manage contacts and opportunities.

Publié le 05/01/2018

This software has allowed us to aggregate contacts and business opportunities across many users in...

This software has allowed us to aggregate contacts and business opportunities across many users in multiple offices.

Avantages

I think what we at Henderson Services are finding that we like the best about Spiro is the availability to have several people working out of the same group of contacts and to integrate all of our touches and opportunities so that we are all aware of who is working on what. The option to tailor the reminders experience to each of our own personalities really helps drive it home.

Inconvénients

Occasionally certain pages are not set up quite the way we would like or do not have filter options that we need to see. Fortunately the Spiro team has been great about customizing our experience and helping use get those things integrated into our version.

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Spiro - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Spiro.

Types de licences disponibles pour Spiro :

  • À partir de: 10 000,00 $US/année
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Spiro.

Utilisateurs habituels du logiciel Spiro :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles Spiro est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Spiro :

Android, iPhone

Applications s'intégrant à Spiro :

Formstack Documents, Help Scout, HubSpot Marketing Hub, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, NUACOM, NetSuite, Plex, Zendesk

Ressources d'aide disponibles pour Spiro :

Support téléphonique, Support en ligne, FAQ, Base de connaissances, Tutoriels vidéo

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