SurveySparrow
En savoir plus sur SurveySparrow
SurveySparrow est un outil de sondage en ligne qui permet aux utilisateurs de créer et de distribuer des sondages auprès des clients via plusieurs canaux, ainsi que d'évaluer les réponses. Une expérience d'enquête mobile en premier lieu, de type "chat", vise à rendre les enquêtes plus attrayantes et à améliorer les taux d'achèvement des enquêtes.
SurveySparrow permet aux utilisateurs de partager des enquêtes personnalisées avec des publics ciblés rapidement et facilement en utilisant des boutons de partage. Les sondages peuvent être partagés entre le web, le mobile, les réseaux sociaux et le courrier électronique, afin de permettre une collecte de commentaires en douceur.
Une fonctionnalité unique à SurveySparrow est la fonction de sondage récurrente, qui permet aux utilisateurs d'automatiser et d'envoyer des sondages à intervalles réguliers, de sorte que l'envoi du même sondage éclair employé/client toutes les deux semaines soit moins rapide.
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- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
SurveySparrow
Publié le 29/11/2022
Survey Sparrow is my #1 online survey builder. Nor the purpose of my surveys, Survey sparrow has...
Survey Sparrow is my #1 online survey builder. Nor the purpose of my surveys, Survey sparrow has always met my needs. It's easy to work with and has a lot of advanced customizable options that are very great for user experience feedback.
Avantages
Survey sparrow is the best survey builder I know so far. The developers are innovating the overall user-feedback building experience and that's amazing.The conditional logic feature in survey sparrow is far way more advanced than those in alternative tools I've used so far. It's damn too smart and sounds rather too conversational and friendly.With this natural and friendly touch, the customer feels extremely engaged and that boosts the overall conversion rates for whatever purpose the form was built for.I like to start my surveys with a warm message, that makes the reader feel important and increases the overall interaction and engagement rates.then; I enjoy giving users multiple options as this keeps them more focused on providing just simple answers than putting them to work (thinking).The logic condition helps me to assign a suitable option to each question asked. This creates a specific condition that will trigger a particular answer or option for multiple choice and all the questions in general.The survey sparrow form builder is very neat and there are even tons of pre-built templates available. These templates are suitable for beginners and can help to save some time too.The analytic & reporting parts of the tool also work well and provide in-depth data on how users interact with my forms and this helps me to know how good or bad the form is doing.
Inconvénients
The cost for this plugin is quickly expensive and I must say, it's not suitable for most start-ups and individual businesses. It would be great if the company makes little adjustments to the spring options or even add custom-pricing options to the tool which will enable each user to only pay for a certain amount of features they want.
- Secteur d'activité : Divertissement
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
A very good survey software
Publié le 18/03/2021
Collect feedback from customer and client. Very easy to deploy it into different platform and saves...
Collect feedback from customer and client. Very easy to deploy it into different platform and saves my time when collecting feedback and leads.
Avantages
Every step in creating a survey form is super simple and almost no learning curves needed before working with this software. Distributing and sharing they survey into email or medial social also can be done easily as they has a shortcut to share it to Facebook or Twitter for a survey that we need opinion from the public.
Inconvénients
The drag and drop question box is quite buggy and not correctly snap into the alignment. It make the customization process with the survey form more harder than it should be, and i hope they can look into it as soon as possible. User will need to upgrade to premium plan to access to more complex feature.
- Secteur d'activité : Vente en gros
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Pricing model is deceptive
Publié le 04/08/2023
Would not recommend. There are better platforms out there.
Would not recommend. There are better platforms out there.
Avantages
It was easy to build surveys. Other than that, there was not much that I would recommend them for.
Inconvénients
Pricing model was not transparent. Was not informed that if I do not use all my purchased surveys in a select timeframe, I would lose them. They then tried to charge me for an entirely new set of surveys without my knowledge of consent. Additionally, there is not "save and come back" option on their surveys. If you do not finish them in one sitting, you lose all already entered data.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Amazing tool for product experience and customer feedback
Publié le 20/02/2024
Avantages
1. Ease to use the tool
2. CSM and support received
3. Easy Integration
4. Cost Effective
Inconvénients
1. AI and Machine Learning feature
2. Trend analysis
- Secteur d'activité : Ressources humaines
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
SurveySparrow - The Real Deal In Surveying
Publié le 04/12/2023
Avantages
It comes with best online HR features
It makes handling business surveys easy including easy building of forms
It ,makes engagements and feedback collection easy
Inconvénients
SurveySparrow has been helpful with no challenges
SurveySparrow - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SurveySparrow.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour SurveySparrow ?
Types de licences disponibles pour SurveySparrow :
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise SurveySparrow ?
Utilisateurs habituels du logiciel SurveySparrow :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues SurveySparrow est-il disponible ?
Langues dans lesquelles SurveySparrow est disponible :
allemand, anglais, arabe, basque, bulgare, catalan, chinois, chinois traditionnel, coréen, croate, danois, espagnol, estonien, finnois, français, galicien, grec, hindi, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, islandais, italien, japonais, kazakh, letton, lituanien, malais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, portugais européen, roumain, russe, serbe, serbe, slovaque, slovène, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien, vietnamien
Q. SurveySparrow prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par SurveySparrow :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications SurveySparrow peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à SurveySparrow :
BHN Rewards, Freshdesk, Freshsales, Google Analytics 360, Google Sheets, HubSpot Marketing Hub, Mailchimp, WordPress, Zapier, Zendesk Suite, Zenkit
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour SurveySparrow ?
Ressources d'aide disponibles pour SurveySparrow :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
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- Outils de sondage
- Logiciels de satisfaction client
- Logiciels d'expérience client
- Logiciels pour études de marché
- Logiciels de relation client
- Logiciels de retour d'information à 360 degrés
- Logiciels de NPS (Net Promoter Score)
- Logiciels d'e-réputation
- Logiciels d'engagement des collaborateurs
- Logiciels de parcours client
- Logiciels de conformité HIPAA
- Logiciels de sondage par sms