Crisp

Crisp

Solution multicanal tout-en-un pour le support, le marketing et les ventes

4.5/5 (52 avis)

Crisp - Présentation

Crisp est une plateforme de relation client multi-canal qui permet de centraliser et d'unifier la communication des entreprises. Des ventes au support client en passant par le marketing, Crisp vous aide à garder vos flux de travail simples. Les utilisateurs peuvent ajouter des coéquipiers pour prendre en charge le chat et les e-mails à partir d'une seule interface utilisateur, ce qui simplifie bien évidemment le travail de toute l'entreprise.

Avec Crisp, les utilisateurs peuvent voir ce que les visiteurs tapent en temps réel, pour ainsi répondre avec les informations adéquates en peu de temps. Les équipes peuvent répondre à toutes les requêtes entrantes par Crisp Live Chat, e-mail, messagerie instantanée, Twitter, SMS, Telegram ou encore Line. Les fonctionnalités de messagerie comprennent des chatbots, des mentions, des notes, des chats audio et vidéo, des réponses prédéfinies, des partages de fichiers ou encore des émoticônes ... Et bien d'autres fonctionnalités servant à améliorer la performance de votre entreprise.

MagicMap de Crisp fournit le nombre exact d'utilisateurs actifs sur une carte.

MagicBrowse offre aux équipes un affichage de l'écran du visiteur, en temps réel, leur permettant de visualiser le problème que l'internaute rencontre. Cela permet donc de conclure davantage d'affaires et de prendre en charge davantage de clients en cas d'assistance.

Avec Live Assist, les utilisateurs peuvent accorder aux agents un contrôle temporaire des commandes afin de résoudre directement les problèmes ; les développeurs peuvent quant à eux bénéficier de la fonctionnalité Live Debug pour corriger les bogues en déplacement.

Le CRM de Crisp permet aux utilisateurs de gérer, éditer et exporter tous les utilisateurs et les informations sur les leads à partir de conversations, réseaux sociaux, informations d'entreprise, numéros de téléphone, etc.

Les campagnes de drip marketing intégré à Crisp permettent aux entreprises utilisant Crisp d'intégrer, d'engager et de recibler les clients, d'envoyer des e-mails personnalisés à des segments d'utilisateurs et de suivre les taux d'ouverture.

La solution de chatbot intégré à Crisp vous permet de bénéficier d'un service client ouvert 24/7 ce qui facilite la gestion des requêtes clients, même lorsque vous dormez. De plus, c'est un outil fantastique pour booster la génération de leads.

Finalement, profitez de notre outil d'analyse pour comprendre les performances de votre service client et la façon dont vos utilisateurs se comportent sur votre site.

Prix

À partir de
25,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine

Langues

chinois (simplifié), néerlandais, anglais, finnois, français et 5 autres, allemand, japonais, portugais, russe, espagnol

Crisp - Avis

Note globale
4.5/5
90% d'avis positifs
36
Excellent
11
Très bien
3
Moyen
0
Médiocre
2
Mauvais
Daniel S.
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Good solid website chat app

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 01/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

We have 3 different websites that all use Crisp, and it allows us to very quickly switch between the sites and continue multiple chats at the same time among sites.

We operate during regular business hours and so do not respond to chats outside of those hours. It would be great if we couldn't control a little more what the chat icon did (or if it even appeared) when outside those hours, but we currently use the bot to let people know we are unavailable and to leave us a message.

With the smartphone apps, we can reply to chats even when we are away from our desks.

We also have a robust helpdesk, which is part of the Unlimited plan.

Avantages

Simple but very powerful.
It is quite customizable, and there are a ton of plug-ins. One of the most useful is the auto-translate feature, which allows both sides to type in a different language, and it automatically translates for you.
The Visitor map shows us information on where our clients our, to help direct them to the correct site, and the magic browse can let us see how they interact with the site if there is an issue.
The built in helpdesk is great.
The bot, while still a little bit buggy for more complicated things, is immensely helpful.

Inconvénients

We found it more difficult than we thought it should have been to have an auto message saying we are closed. It would be nice to have the option to disable chat and/or redirect them to the helpdesk when outside of business hours.
I had initially created a large bot that would try to answer the 5 most common questions we got by funneling the customer through certain questions, but then found there was no way to have it repeat the sequence. To get around this, I ended up creating 2 identical sub routines off of the first main one which checked for the time and day to determine if we were closed. This is where is became buggy, because sometimes it would work, and sometimes it wouldn't respond.
I ended up just dumping all of that and setting a generic "we're closed, leave us your info" message and it has been fine.

The only other complaint is that sometimes the phone app doesn't alert you right away to a message. I've gotten notifications 8 hours late in some cases, though this is rare.

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Réponse de Crisp

Thank you for your nice review :)

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Brad K.
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Tried them all, Crisp is the winner by far! Here's why...

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 15/10/2016
Provenance de l'avis : Capterra

I've used live support applications for years and during that time, I've tested all the major platforms and some most people have never heard of. In general, I'm opposed to the idea of SAAS. I prefer to buy a script that runs on my own server. It's not just because of monthly fees, it's mainly because I like to have total control over the application and be able to hack the code to make it work exactly how I want. Since Crisp is a SAAS product, I was biased against it, but since it was free, I decided to try it anyway. Within a month, I ended up buying a monthly subscription to their Pro plan. There are so many reasons why Crisp is superior to every other solution I've tested. It runs on all my devices, which is hugely important to me. Also, due to its extensive API, I can effectively hack the code and make it do whatever I want. Another important feature is that Crisp is like Intercom in that it seamlessly transitions between live chat and email. So if a customer leaves your site, you can continue the conversation with him via email, without having to do anything different. When you send messages, they're automatically emailed to the customer and his replies show up in your Crisp conversation. Unified messaging is a huge deal and Crisp is planning to add more channels such as SMS, etc... There's a lot more I could say about various features, but overall, I just love the elegance of Crisp. Unlike conventional live support apps, which display your chats in separate windows that are closed when the session ends, Crisp makes no distinction between open and closed conversations. Everything is in one Window, like how the Apple iMessage UI works. When a customer sends you a message, his conversation moves to the top of the list. This allows you to move through the list quickly and efficiently, responding to each conversation without having to open/close windows or tabs. It's like text messaging. Conversations are fluid and ongoing and don't interrupt your workflow. It's hard to overstate how much more efficient this is. You really need to try it yourself to fully understand the benefit of this workflow.

Avantages

* Seamless transition between live chat and email
* Beautiful UI design
* Highly efficient workflow
* Extensive API
* Apps available on all platforms

Inconvénients

I wish the MacOS desktop app was a real native app, rather than a wrapper around the web UI.

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Réponse de Crisp

We really hope to have a native OS X version as well :)

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Viktor N.
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Great live chat system, even better help docs

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 01/05/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Overall Crisp is an excellent platform, especially for what they charge. Their pricing is one of the things that attracted me to their platform, in addition to all the features. It makes communication easier, especially since it integrates several channels into one platform. Allows us to reply quickly, in many cases, instantly. They just need to fix never-ending conversations, and I'll be 100% happy.

Avantages

Crisp is an excellent live chat and communication tool for support and sales. It's easy to use, has a mobile app that I use to reply to queries, and it also integrates other platforms like Twitter DMs, Telegraph, Line. We use Twitter DMs often as prospects and clients tend to DM us sometimes. In addition to chat itself, I really do like their help docs solution (knowledge base). It's very easy to manage, has very nice and clean design, and offers really good JS SDK for integrating with your website/apps. It's nice to be able to display articles in modal on our website.

Inconvénients

My biggest issue with Crisp are never ending conversations. There's no way to have separate conversations with the same customer, old conversations get dragged into new conversations. It really needs a way to keep conversations separate, similar to other platforms like Intercom. For example, it sends out chat transcript after an hour of inactivity in chat. Problem is, that transcript might use subject line from an older conversation and/or include older conversation in the transcript. When I chat with Crisp's support and experience platform as a customer, those things are a bit annoying. Not a deal-breaker, but it definitely needs to be fixed.

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Réponse de Crisp

Thank you for this nice review :) We will try to improve the feature you are talking about !

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Martin A.
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Fraud for the user

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 01/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

We started our service August of 2018. We wanted to integrate with our Shopify store. They promised us that the integration would be done within 1 month and that we should upgrade to the pro plan for that integration and the new version which they called V3 - VERY long story short - they continued lying to us for 1.3 years! They said the upgrade would come in Dec, then Jan, then March, then end of summer, then month by month week by week. when we asked to see the beta - they told us they would not be doing the shopify integration (THE ENTIRE REASON WE STUCK WITH THEM). This is fraud and we are currently taking them to court regarding this. I dont want to come off bitter - however I highly suggest going with another company that is more reputable. Then they gave me attitude , smiley faces when we were upset about the lying. But our attorney stated we have basis to take them to court because of this , apparently they have been doing this to many users. Class action suit - I dunno, I would think that they would care more about fraud... but I am sure in the end they will.

Avantages

The software was extremely glitchy - both on the phone as well as the desktop. The "magic browse" literally never works - although they use it as a very large upsel. The support was terrible and they defrauded us as will for an entire year.

Inconvénients

Notifications do not go away, you have to redownload all the time, extremely glitchy poor service and is not user friendly. If you are looking for a chat software - I highly suggest going with someone more stable such as intercom , Gorgias, or another one with excellent reviews.

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Réponse de Crisp

Hey there,
I can understand how frustrated you can be regarding the absence of your desired feature. It's not a reason to degrade our image. Our software works really properly and all the other reviews are here to prove it.
The support has never defrauded you, we delayed the released of your feature that may come someday. We never forced you to stay with our product (that you've been using for more than a year).
Sorry that you feel disappointed.
Regards,
Crisp team

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

0.0/10
Utilisateur vérifié
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Closing the gaps between customer and business

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 27/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Crisp is a program I've used personally in my own ventures. It makes customer communication super easy, which is ultimately what a business is about- customer experience. I like being able to keep track of communications and customer interactions all in one place. Strongly recommend.

Avantages

I like how simple it is to communicate with the very people you are selling to or providing for. Great for businesses of many sizes. Cheap enough for a small business and a free plan for even the smallest of business.

Inconvénients

Overall better tracking of interactions and history. Logs have an expiration date, which could prove damaging down the line.

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Réponse de Crisp

Thank you so much for your review!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10

Crisp - Prix

À partir de
25,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Free: 2 opérateurs inclus

Pro: €25/mois, (4 opérateurs) par site internet

Unlimited: €95/month, (Nombre illimité d'opérateurs) par site internet

Crisp - Fonctionnalités

  • API
  • Chat
  • Communication multicanal
  • Gestion des flux de travail
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable

  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des tickets de support
  • Historique des contacts
  • Hiérarchisation
  • Monitoring
  • Notifications automatiques
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités

Plus d'informations sur Crisp

Crisp - Principales fonctionnalités

  • @mentions
  • Agent Scheduling
  • Appel Audio et Video
  • Applications mobiles iOS et Android
  • Assignation automatique
  • Boîte mail partagée
  • Chat video
  • Ciblage géographique
  • Communication multi-canal
  • Déclencheurs de messages automatiques
  • Historique de conversation
  • Intégration CRM (Hubspot, Salesforce, Pipedrive & Zoho)
  • Intégrations avec applications tierces
  • Live Chat persistant
  • Logiciel de Live Chat
  • Logiciel de base de connaissance
  • Logiciel de marketing automation
  • Logiciel de monitoring de disponibilité des serveurs
  • Marque Blanche
  • Messagerie instantanée
  • Messages pré-enregistrés
  • Notifications en temps réel
  • Partage d'écran
  • Reporting et statistiques
  • Récupération de donnnées hors ligne
  • Segmentation de base contacts
  • Transfert de fichiers

Avantages

  • Vos équipes peuvent répondre à toutes les demandes de vos clients grâce à la centralisation des messages.

  • Reciblez automatiquement les leads et les clients.

  • Permet aux entreprises de continuer à générer des leads mêmes quand les équipes ne sont pas disponibles.

  • Même les plus petites entreprises peuvent offrir un service client de première classe.

  • Mettez en place d'un base d'aide permettant aux utilisateurs de trouver la réponse à leurs questions.

  • Crisp - FAQ

    Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Crisp.

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Crisp ?

    Types de licences disponibles pour Crisp :

    À partir de: 25,00 $US/mois

    Type de licence: Gratuit, Abonnement

    version d'essai gratuite: Disponible

    Free: 2 opérateurs inclus

    Pro: €25/mois, (4 opérateurs) par site internet

    Unlimited: €95/month, (Nombre illimité d'opérateurs) par site internet

    Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Crisp ?

    Fonctionnalités du logiciel Crisp :

    • @mentions
    • Agent Scheduling
    • Appel Audio et Video
    • Segmentation de base contacts
    • Partage d'écran
    • Marque Blanche
    • Transfert de fichiers
    • Ciblage géographique
    • Boîte mail partagée
    • Messagerie instantanée
    • Logiciel de base de connaissance
    • Logiciel de Live Chat
    • Applications mobiles iOS et Android
    • Récupération de donnnées hors ligne
    • Live Chat persistant
    • Déclencheurs de messages automatiques
    • Assignation automatique
    • Messages pré-enregistrés
    • Intégrations avec applications tierces
    • Chat video
    • Logiciel de marketing automation
    • Logiciel de monitoring de disponibilité des serveurs
    • Reporting et statistiques
    • Intégration CRM (Hubspot, Salesforce, Pipedrive & Zoho)
    • Communication multi-canal
    • Historique de conversation
    • Notifications en temps réel

    Q. Qui utilise Crisp ?

    Utilisateurs habituels du logiciel Crisp :

    Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne, PME

    Q. Dans quelles langues Crisp est-il disponible ?

    Langues dans lesquelles Crisp est disponible :

    chinois (simplifié), néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, japonais, portugais, russe, espagnol

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Crisp ?

    Types de licences disponibles pour Crisp:

    Gratuit, Abonnement

    Q. Crisp prend-il en charge les appareils mobiles ?

    Appareils pris en charge par Crisp :

    Android, iPhone, iPad

    Q. Avec quelles applications Crisp peut-il s'intégrer ?

    Applications s'intégrant à Crisp :

    ActiveDEMAND, Airim, Better Proposals, Contractbook, Jamespot, LiveSession, PieSync, QuickMail.io, Rippling, Zendesk

    Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Crisp ?

    Ressources d'aide disponibles pour Crisp :

    FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo