UJET

Plateforme d'interaction et de support client avec intégration CRM

4,5 /5 (103 avis) Donnez votre avis !

UJET - Présentation

Description du logiciel UJET

UJET est une solution SaaS de niveau entreprise offrant une expérience de support globale via des canaux de chat et de voix auxquels les clients peuvent accéder via une application, le web ou un serveur vocal interactif. Visant à aider les entreprises à fidéliser leurs clients, à gérer leur call center plus efficacement et à économiser de l'argent, elle propose des outils tels que plusieurs opérateurs, la gestion du trafic, l'adhésion en temps réel, la conférence par chat et la segmentation des utilisateurs.

UJET - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

UJET - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais

Media

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UJET video UJET video Capture d'écran pour UJET : UJET + Salesforce Integration Capture d'écran pour UJET : UJET Web Call - End User View Capture d'écran pour UJET : UJET Mobile Call - End User View Capture d'écran pour UJET : UJET Smart actions on IVR (Lite SDK) - End User View Capture d'écran pour UJET : UJET + Zendesk Integration Capture d'écran pour UJET : UJET + Kustomer Capture d'écran pour UJET : UJET + Zendesk Integration

UJET - Avis

Note globale
4,5
/
5
Excellent
66

Très bien
29

Moyen
5

Médiocre
2

Mauvais
1

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,5
Simplicité d'utilisation
4,8
Support client
4,8
92% des utilisateurs recommandent cette application
Juan M.

Awesome Tool

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.


Traduire avec Google Translate
Lauren C.

Great experience with Ujet!

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.


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Edwin V.

Customer Service Support Tool a good one

Very satisfies with the quality on the programming done for the software, since some options on similar platforms might be bugged, but UJET shows a really bast amount of resources well organized and user friendly so that there is always a way to trace any type of metric for X type of business, options are always endless.


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Jamie S.

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

None unfortunately.


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Aireona W.

Wonderful

It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.


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Juan M.
Secteur d'activité: Externalisation/délocalisation
Taille de l'entreprise: 10 001+ employés
Traduire en français

Awesome Tool

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 11/04/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Avantages

It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Inconvénients

It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Lauren C.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire en français

Great experience with Ujet!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 16/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Avantages

-Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Inconvénients

The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Edwin V.
Secteur d'activité: Services aux consommateurs
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire en français

Customer Service Support Tool a good one

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
Publié le 29/06/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Very satisfies with the quality on the programming done for the software, since some options on similar platforms might be bugged, but UJET shows a really bast amount of resources well organized and user friendly so that there is always a way to trace any type of metric for X type of business, options are always endless.

Avantages

the chats and phone options are very well organized and the transfer arrangement vs the department's visuality is greater, you can access to a daily goal on metrics like CSAT or AHT, very useful for a complete customer service covering the areas like chat, phone, and email.

Inconvénients

there is very low options for user customization, but there is for system admins. unable to confirm any other features or a local channel for team members.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Jamie S.
Secteur d'activité: Électronique grand public
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 26/05/2018
Provenance de l'avis : Capterra

None unfortunately.

Avantages

Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Inconvénients

The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject.

The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Aireona W.
Secteur d'activité: Ressources humaines
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire en français

Wonderful

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 17/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.

Avantages

You can merge, transfer and mute calls. We could not do that on the last software.

Inconvénients

It will lag sometimes when disconnecting the call.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9,1/10
Basé sur 103 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

UJET - Prix

UJET - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,8/5
Basé sur 103 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

UJET - Fonctionnalités

UJET - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Prise en charge de plusieurs langues
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,5/5
Basé sur 103 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

UJET - FAQ

UJET - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur UJET.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour UJET ?

Types de licences disponibles pour UJET :

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel UJET ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de UJET.

Q. Qui utilise UJET ?

Utilisateurs habituels du logiciel UJET :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues UJET est-il disponible ?

Langues dans lesquelles UJET est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour UJET ?

Types de licences disponibles pour UJET:

Abonnement

Q. UJET prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par UJET.

Q. Avec quelles applications UJET peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à UJET :

Kustomer, Kustomer, Salesforce Sales Cloud, Zendesk

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour UJET ?

Ressources d'aide disponibles pour UJET :

Support téléphonique, FAQ