HelpCrunch

Chat en direct, automatisation des e-mails et helpdesk pour le support et les ventes

4,8 /5 (167 avis) Donnez votre avis !

HelpCrunch - Présentation

Description du logiciel HelpCrunch

HelpCrunch fournit une plateforme de communication client pour le service client, les ventes et la croissance rapide des affaires. La plateforme inclut un chat en direct, une messagerie intégrée, l'automatisation des e-mails et un service d'assistance en une seule solution. HelpCrunch permet aux utilisateurs de basculer de manière transparente entre plusieurs canaux, en stockant toutes les communications dans le même thread. Tous les sites web et applications d'entreprise (iOS/Android) peuvent être ajoutés dans un seul compte, ce qui garantit une gestion centralisée de toutes les communications client entre différents produits.

HelpCrunch - Présentation

Prix

À partir de
15,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

HelpCrunch - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Inde et 4 autres, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
allemand, anglais, espagnol, français, italien et 5 autres, néerlandais, polonais, portugais, russe, ukrainien

Médias

All-in-one customer communication platform
Shared team Inbox
Knowledge Base
Chat and email Campaigns
Team performance and customer satisfaction Reports
Vidéo de HelpCrunch Capture d'écran pour HelpCrunch : All-in-one customer communication platform Capture d'écran pour HelpCrunch : Shared team Inbox Capture d'écran pour HelpCrunch : Knowledge Base Capture d'écran pour HelpCrunch : Chat and email Campaigns Capture d'écran pour HelpCrunch : Team performance and customer satisfaction Reports

HelpCrunch - Avis

HelpCrunch - Avis

Note globale
4,8
/
5
Excellent
137

Très bien
28

Moyen
1

Médiocre
1

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,6
Simplicité d'utilisation
4,7
Support client
4,8
99% des utilisateurs recommandent cette application
Lana B.

The software that really helps

HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.

One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)


Traduire avec Google Translate
Grant G.

Good chat client for customer support and feedback

We use HelpCrunch as our primary support tool (for potential customers with questions, for customers with questions, for feedback reports, etc). Installation and subscribing was easy using a WordPress plugin, and the interface is easy to understand, configure, and use if you're familiar with web interfaces like Google Apps, Intercom (to which HelpCrunch is very similar, and far less expensive). The mobile app allows us to respond immediately to customers without being tied to a desk. Being in the early stages (first year) of a software release, this allows us to get immediate feedback from our customers, and, possibly more importantly, from those who would be our customers except for some reason, so that we can make good decisions.


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Cesar D.

Powerful tools, easy ot implement


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Andrew R.

Web software ok. Mobile app non-functional. Service non-existent

Refused to allow me to cancel, even though I attempted to do so on the renewal date, and even though their app isn't working, so I can't respond to customers through the app. They suggested that I could enable email notifications - completely negating the point of instant response.


Traduire avec Google Translate
Avo R.

Simple, fun, works like a charm!


Traduire avec Google Translate
Lana B.
Secteur d'activité: Internet
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

The software that really helps

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 23/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.

One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)

Avantages

HelpCrunch has a user-friendly interface with all necessary features supported. I would say, the team has thought for us by creating top-notch functionality. It was a great surprise, uniquely different pop-ups, and automatic follow-ups.

I would recommend to each new user to set up a demo call to see the full set of functions the HelpCrunch chat platform has.

Inconvénients

There is nothing I can list here :) Like... really nothing :)

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Réponse de HelpCrunch

Lana, you made our team's day. Thanks for all the love!
We're super glad to have you and supporthunt team as our loyal customers.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Grant G.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

Good chat client for customer support and feedback

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 10/09/2020
Provenance de l'avis : Capterra

We use HelpCrunch as our primary support tool (for potential customers with questions, for customers with questions, for feedback reports, etc). Installation and subscribing was easy using a WordPress plugin, and the interface is easy to understand, configure, and use if you're familiar with web interfaces like Google Apps, Intercom (to which HelpCrunch is very similar, and far less expensive). The mobile app allows us to respond immediately to customers without being tied to a desk. Being in the early stages (first year) of a software release, this allows us to get immediate feedback from our customers, and, possibly more importantly, from those who would be our customers except for some reason, so that we can make good decisions.

Avantages

- Easy to install
- Good basic chat functionality with the ability to scale
- Inexpensive for chat, and, again, can scale in price as new features are added
- Looks good (both the chat that faces the customer and the user interface for our support people)
- Ability to capture customer's email address or not based on a schedule, so that we can allow customers rapid access without entering personal information during business hours, but require name/email after hours
- Responsive customer support

Inconvénients

- Occasional bugs, e.g. schedule not triggering at expected times
- Lack of some basic functionality at lower pricing levels (e.g. if a customer chats, then goes offline, the software won't email the customer that there's a new message unless you're on a higher plan that costs twice as much)

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Réponse de HelpCrunch

Thanks a lot, Grant!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Cesar D.
Secteur d'activité: Internet
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

Powerful tools, easy ot implement

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
Publié le 20/11/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The help crunch interface is really accessible, which doesn't require our editors to learn lots of new skills just to edit our knowledge base.

Inconvénients

I have a really hard time staying logged in when I'm on a desktop and a laptop. It requires to log in anew constantly.

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Réponse de HelpCrunch

Thank you for your review, Cesar!

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Andrew R.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

Web software ok. Mobile app non-functional. Service non-existent

Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
Publié le 23/07/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Refused to allow me to cancel, even though I attempted to do so on the renewal date, and even though their app isn't working, so I can't respond to customers through the app. They suggested that I could enable email notifications - completely negating the point of instant response.

Avantages

It was reasonably easy to install, although took a while to configure.

Inconvénients

Mobile app didn't work, so when I did get enquiries I wasn't able to respond, making it look like I didn't respond to my customers.

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Réponse de HelpCrunch

Hi Andrew! We really appreciate your review. Indeed there were some issues with the mobile apps in the last few weeks which a very small part of our customers have, unfortunately, experienced. You were one of them.

We do realize that this has affected your communication with customers and your business. We're terribly sorry for that and just wanted to let you know that we listen to all the feedback and try to react asap. We're rolling out a new update already this week which is aimed to dramatically improve both iOS and Android apps performance and overall user experience, fix the issues you've experienced + provide some new exciting features.

We really hope you'll be able to try out the updated apps. Our team would be looking forward to your feedback! Please don't hesitate to get in touch with us at any time. Take care!

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Avo R.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

Simple, fun, works like a charm!

Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
Publié le 16/10/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Very easy to set up with very nice support, using the same agent chat I use on my own website

Inconvénients

IOS version lacks a few features, as I understand should be fixed in the next IOS update.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9,1/10
Basé sur 167 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

HelpCrunch - Prix

HelpCrunch - Prix

À partir de
15,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,8/5
Basé sur 167 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

HelpCrunch - Fonctionnalités

HelpCrunch - Fonctionnalités

API
Alertes et remontée des problèmes
Analyse en temps réel
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Portail libre-service
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,6/5
Basé sur 167 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

HelpCrunch - FAQ

HelpCrunch - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur HelpCrunch.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HelpCrunch ?

Types de licences disponibles pour HelpCrunch :

À partir de: 15,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel HelpCrunch ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de HelpCrunch.

Q. Qui utilise HelpCrunch ?

Utilisateurs habituels du logiciel HelpCrunch :

PME, Grandes entreprises, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues HelpCrunch est-il disponible ?

Langues dans lesquelles HelpCrunch est disponible :

allemand, anglais, espagnol, français, italien, néerlandais, polonais, portugais, russe, ukrainien

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HelpCrunch ?

Types de licences disponibles pour HelpCrunch:

Abonnement

Q. HelpCrunch prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par HelpCrunch :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications HelpCrunch peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à HelpCrunch :

Magento Commerce, Magento Commerce, Slack, Wordpress, Wordpress

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour HelpCrunch ?

Ressources d'aide disponibles pour HelpCrunch :

Support en ligne, Base de connaissances, FAQ