HelpCrunch

HelpCrunch

Chat en direct, automatisation des e-mails et helpdesk pour le support et les ventes

4.8/5 (140 avis)

HelpCrunch - Présentation

Description du logiciel HelpCrunch

HelpCrunch fournit une plateforme de communication client pour le service client, les ventes et la croissance rapide des affaires. La plateforme inclut un chat en direct, une messagerie intégrée, l'automatisation des e-mails et un service d'assistance en une seule solution. HelpCrunch permet aux utilisateurs de basculer de manière transparente entre plusieurs canaux, en stockant toutes les communications dans le même thread. Tous les sites web et applications d'entreprise (iOS/Android) peuvent être ajoutés dans un seul compte, ce qui garantit une gestion centralisée de toutes les communications client entre différents produits.

HelpCrunch - Présentation

Prix

À partir de
15,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

HelpCrunch - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Europe et 5 autres, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine, Mexique
Langues
néerlandais, anglais, français, allemand, italien et 5 autres, polonais, portugais, russe, espagnol, ukrainien

Captures d'écran

Capture d'écran pour HelpCrunch : Customer Communication platform for Support, Marketing & Sales
Capture d'écran pour HelpCrunch : Customer Communication platform for Support, Marketing & Sales Capture d'écran pour HelpCrunch : Receive and respond to Chats and Emails from customers in one dashboard Capture d'écran pour HelpCrunch : Send targeted Email campaigns
and automate your marketing Capture d'écran pour HelpCrunch : Increase website conversions
with Auto Messages and Popups Capture d'écran pour HelpCrunch : Offer 24/7 self-service customer support  with Knowledge Base Capture d'écran pour HelpCrunch : Track your team’s performance and customer satisfaction with Reports

HelpCrunch - Avis

HelpCrunch - Avis

Note globale
4.8
/
5 140 avis
Excellent
114

Très bien
25

Moyen
1

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4.8
Fonctionnalités
4.6
Simplicité d'utilisation
4.7
Support client
4.8
99% des utilisateurs recommandent cette application
Lana B.

The software that really helps

HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.

One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)


Traduire avec Google Translate
Thomas B.

Excellent value-for-money Software for our SaaS business

While we were only looking for a chat solution, and had two bad experiences with competitors who had "automated solutions" where no-one was actually there to sort their bugs out.

Helpcrunch, on the other hand was reactive from day 1. We were pretty quick to install it on our system (both website & SaaS).

We programmed dozens of automated messages, also use it to push product news to our customers, and get quick feedback through the chat for our on-trial customers.

Overall, I recommand Helpcrunch for Chat Messenging and E-mailing, though I have not tested all the options that are part of our package (such as the integrated Resource Center)

I look forward for further developments of the solution in 2020 !


Traduire avec Google Translate
Mitch B.

Great platform to directly connect with customers

So far it's been great. I saw many people raving about their customer support and yes, it is legendary! So far I've only interacted with them twice and it's been great!


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Utilisateur vérifié

Good alternative to Intercom


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Bunny B.

Kind of good.


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Lana B.
Secteur d'activité: Internet
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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The software that really helps

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 23/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.

One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)

Avantages

HelpCrunch has a user-friendly interface with all necessary features supported. I would say, the team has thought for us by creating top-notch functionality. It was a great surprise, uniquely different pop-ups, and automatic follow-ups.

I would recommend to each new user to set up a demo call to see the full set of functions the HelpCrunch chat platform has.

Inconvénients

There is nothing I can list here :) Like... really nothing :)

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Réponse de HelpCrunch

Lana, you made our team's day. Thanks for all the love!
We're super glad to have you and supporthunt team as our loyal customers.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Thomas B.
Secteur d'activité: Internet
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire avec Google Translate

Excellent value-for-money Software for our SaaS business

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 07/01/2020
Provenance de l'avis : Capterra

While we were only looking for a chat solution, and had two bad experiences with competitors who had "automated solutions" where no-one was actually there to sort their bugs out.

Helpcrunch, on the other hand was reactive from day 1. We were pretty quick to install it on our system (both website & SaaS).

We programmed dozens of automated messages, also use it to push product news to our customers, and get quick feedback through the chat for our on-trial customers.

Overall, I recommand Helpcrunch for Chat Messenging and E-mailing, though I have not tested all the options that are part of our package (such as the integrated Resource Center)

I look forward for further developments of the solution in 2020 !

Avantages

- Complete suite for emailing and chat
- Simple enough, yet highly customizable
- Very reactive customer support teams

Inconvénients

- No Drip email marketing implemented (well, not yet as of 12/2019)

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Réponse de HelpCrunch

Hey Thomas! Thanks a lot for all the comments. We're pumped you're with us.

Would love for your to explore the Knowledge base (Resource Center) as well - it's really helpful if you want to automate your support and provide a self-service option for customers.
If any questions, we're always there to assist you.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Mitch B.
Secteur d'activité: E-learning
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Great platform to directly connect with customers

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 30/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

So far it's been great. I saw many people raving about their customer support and yes, it is legendary! So far I've only interacted with them twice and it's been great!

Avantages

I'm loving the macro systems which makes replying to help requests quick and easy, also the fact that you can connect and extend the functionality inside your app is going to be helpful. The best thing however I think is just how easy it was to get setup and start having real conversations with people.

Inconvénients

It's really a small thing, but I'm looking forward to when they can allow us to send verified email from our own domains. For the moment this isn't a deal killer for us, but it will be nice to have the highest deliverability possible using our own custom domains.

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Réponse de HelpCrunch

Thanks so much for the kind words, Mitch!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Good alternative to Intercom

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 22/01/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Feature packed and with good support, HelpCrunch is a great alternative to Intercom. It has chat, notifications, emails, and targeted data triggers which helps you improve both product and onboarding users.

Inconvénients

It can get pricy too if you have a lot of users (operators) answering the chat.

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Réponse de HelpCrunch

Thank you very much for your review. I'll forward your thoughts on pricing to our product team for review. Of course there're some services that are somewhat cheaper than HelpCrunch and even free, however comparing to Intercom we're more than affordable :)

It would be really great if you could share your thoughts on other services that provide the same functionality as HelpCrunch does while being cheaper. This will definitely help us.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Bunny B.
Secteur d'activité: Internet
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Kind of good.

Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
Publié le 03/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Working as live chat software, as a start.

Inconvénients

Expensive, not worth the price. So the most are bad.

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Réponse de HelpCrunch

Hi Bunny, thanks for your review!
Sad to hear that you didn't find our price attractive for your business when in fact we have one of the most competitive prices on the market with more features included and starting at just $12/mo.

If you feel like there's something you'd like to configure in our pricing for your specific case, we'll be happy to discuss and provide you with a custom plan according to your needs.
We're always flexible and open to feedback to ensure that our customers get the most value out of HelpCrunch for their business.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 2.0/10

Recommandation utilisateur
9.1/10
Basé sur 140 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

HelpCrunch - Prix

HelpCrunch - Prix

À partir de
15,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.8/5
Basé sur 140 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

HelpCrunch - Fonctionnalités

HelpCrunch - Fonctionnalités

API
Chat
Communication multicanal
Enquêtes et feedback
Gestion de la base de connaissances
Gestion des flux de travail
Gestion des tickets de support
Historique des contacts
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Monitoring
Notifications automatiques
Portail libre-service
Rapports et statistiques
Stratégie de marque personnalisable
Surveillance en temps réel
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.6/5
Basé sur 140 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

HelpCrunch - FAQ

HelpCrunch - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur HelpCrunch.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HelpCrunch ?

Types de licences disponibles pour HelpCrunch :

À partir de: 15,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel HelpCrunch ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de HelpCrunch.

Q. Qui utilise HelpCrunch ?

Utilisateurs habituels du logiciel HelpCrunch :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, PME

Q. Dans quelles langues HelpCrunch est-il disponible ?

Langues dans lesquelles HelpCrunch est disponible :

néerlandais, anglais, français, allemand, italien, polonais, portugais, russe, espagnol, ukrainien

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour HelpCrunch ?

Types de licences disponibles pour HelpCrunch:

Abonnement

Q. HelpCrunch prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par HelpCrunch :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications HelpCrunch peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à HelpCrunch :

Magento, Magento, Slack, Wordpress, Wordpress

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour HelpCrunch ?

Ressources d'aide disponibles pour HelpCrunch :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne