En savoir plus sur isoTracker Complaints Management
isoTracker is a cloud-based complaints management system that allows organizations to record, track and resolve customer complaints through investigation routing, action issuing, and response escalation. Additional modules can expand the solution into a complete quality management system (QMS) that includes document control, audit management and training.
isoTracker's Complaints Management platform provides a centralized interface for recording and tracking complaints from any location, whether at the desk while responding to a customer’s call, or out in the field via mobile device. Complaints can be entered by any user and then routed to qualified complaints administrators to be assigned based on the complaint’s type and product. The quick search feature helps quickly identify the complainant and the subject from pre-loaded lists. Users are also able to to attach internal and external documents to each case.
Complaints can be routed for investigation to a variety of users, such as a manufacturing site for specific analysis. Users are able to record all non-conformances and identify each relevant root cause. Complaints may also be routed for corrective action and preventive action at any stage of the process, and the administrator may restart an investigation if results are viewed as insufficient. The complete history of a complaint is available throughout the complaint handling process, even after the case has been closed.
Organizations can inform complainants of progress at each stage using modifiable pre-saved templates. isoTracker’s messaging system sends in-built task notifications and reminders to employees whenever a task needs to be actioned. Users can also request feedback from a complainant about the resolution process after the complaint has been resolved or closed.
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isoTracker Complaints Management - Principaux avantages
Appareils
Pour quelle entreprise ?
Disponible dans les pays suivants
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour isoTracker Complaints Management : 22
- Alertes et remontée des problèmes
- Assurance qualité
- Collecte de commentaires
- Contrôle de qualité
- Enquêtes et feedback
- Fonctionnalité de recherche
- Gestion des affectations
- Gestion des documents
- Gestion des délais
- Gestion des flux de travail
- Gestion des tâches
- Historique des clients
- Historique des contacts
- Mesures correctives
- Modèles d'e-mails
- Notifications automatiques
- Rappels
- Routage des demandes
- Réceptions
- Suivi de l'historique
- Suivi de la progression
- Sécurité SSL
Alternatives
Zendesk
Zoho Desk
LiveAgent

Jira Service Management
isoTracker Complaints Management - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur isoTracker Complaints Management.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour isoTracker Complaints Management ?
Types de licences disponibles pour isoTracker Complaints Management :
- Type de licence: Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
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Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel isoTracker Complaints Management ?
Fonctionnalités du logiciel isoTracker Complaints Management :
- Assign corrective & preventive actions
- Assignment management
- Attach internal documents
- Built-in task notifications
- Complaint's history
- Corrective actions (CAPA)
- Document control
- Due date tracking
- Email templates
- Escalation
- Investigation results recording
- Messaging system
- Notifications
- Online customer complaint recording and tracking
- Pre-loaded lists
- Quality assurance management
- Quick search
- Reminders
- Reports
- Request feedback
- Root cause analysis recording
- Routing
- Status progress tracking
- Workflow
Q. Qui utilise isoTracker Complaints Management ?
Utilisateurs habituels du logiciel isoTracker Complaints Management :
PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne
Q. Dans quelles langues isoTracker Complaints Management est-il disponible ?
Langues dans lesquelles isoTracker Complaints Management est disponible :
anglais
Q. isoTracker Complaints Management prend-il en charge les appareils mobiles ?
Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par isoTracker Complaints Management.
Q. Avec quelles applications isoTracker Complaints Management peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par isoTracker Complaints Management.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour isoTracker Complaints Management ?
Ressources d'aide disponibles pour isoTracker Complaints Management :
Support téléphonique, Support en ligne
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