En savoir plus sur Divvy

Divvy est une plateforme de gestion des notes de frais qui offre aux employés un moyen simple de saisir et suivre les dépenses, tout en offrant aux entreprises une visibilité et un contrôle totaux. Divvy vise à aider les entreprises à contrôler leur budget et à éliminer les dépenses superflues en automatisant le processus de suivi des dépenses, en générant des rapports récapitulatifs et en affichant les récapitulatifs des dépenses budgétaires.

Divvy fournit aux entreprises un système de gestion budgétaire tout-en-un doté de nombreux outils, notamment : rapports de notes de frais automatisés, configuration de budget par projet, équipe ou événement, intégration comptable, gestion des fournisseurs, possibilité d'envoyer de l'argent et d'effectuer des achats avec une carte de crédit physique. Les utilisateurs peuvent définir des limites budgétaires pour des projets ou des équipes en particulier et suivre toutes les dépenses avec les cartes de crédit Divvy autorisées pour chaque membre de l'équipe. Afin de se débarrasser des soumissions de notes de frais, les cartes de dépenses Divvy peuvent être affectées à chaque employé ; chaque fois que l'un d'entre eux dépense une partie du budget alloué par l'entreprise, celle-ci est automatiquement enregistrée en temps réel dans le système Divvy.

Les employés peuvent suivre leurs propres dépenses via l'application mobile Divvy, tandis que les responsables au sein de l'entreprise peuvent surveiller les budgets en temps réel, tout en évitant les dépenses excessives ou la fraude. Les rapports de notes de frais sont générés automatiquement en temps réel et peuvent être divisés en catégories selon les types d'achat, équipes, marchands, etc., pour permettre aux responsables d'évaluer les équipes ou les catégories qui génèrent le plus de dépenses.

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

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Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Divvy : 67

  • Accès mobile
  • Achats et réceptions
  • Analyse des dépenses
  • Analyse financière
  • Application mobile
  • Base de données de contacts
  • Booking Management
  • Budgétisation et prévision
  • Cartes bancaires d'entreprise
  • Cartes prépayées
  • Catégorisation/regroupement
  • Comptabilité
  • Comptabilité fournisseurs
  • Compte de résultat
  • Consolidation/regroupement
  • Contrôle des budgets
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Demande de remboursement des frais
  • Données en temps réel
  • Détection de fraude
  • Entreprises multiples
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des clients
  • Gestion des dépenses
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stratégies
  • Gestion du personnel
  • Gestion financière
  • Grand livre général
  • Historique des factures
  • Historique des transactions
  • Intégration comptable
  • Mises à jour en temps réel
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Payment Collection
  • Piste d'audit
  • Portail de facturation
  • Portail employés
  • Prévision
  • Rappels
  • Rapports de synthèse
  • Rapprochement bancaire
  • Revenu et bilan comptable
  • Réservation en ligne
  • Scénarios possibles
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi du temps par client
  • Suivi du temps par projet
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Workflow d'approbation

Alternatives

Squarespace

4,6
Alternative n° 1 à Divvy
Squarespace est la plateforme tout-en-un qui permet de créer un beau site web, une belle boutique en ligne ou un beau...

SAP Concur

4,2
Alternative n° 2 à Divvy
Les solutions SAP Concur simplifient la gestion des notes de frais, des déplacements et des factures pour une visibilité...

Comdata AP Automation

3,9
Alternative n° 3 à Divvy
Comdata AP Automation is a B2B solution that integrates with major ERP systems to maximize vendor enrollment and...

Bill.com

4,2
Alternative n° 4 à Divvy
Bill.com vous aide à être payé jusqu'à deux fois plus vite. Acceptez les paiements ACH (Automated Clearing House)...

Avis

Note globale

4,7 /5
(268)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà Divvy ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 268
Brett
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Company Spend & Budgeting Tool

Publié le 24/10/2019

We wanted a solution for our different departments to have control over their spend while making...

We wanted a solution for our different departments to have control over their spend while making sure we still had firm controls and oversight in place. Divvy met all those requirements for free.

Avantages

Divvy has a great budgeting tool that allows you to easily segment departments so that they are in control of their own spend. Their app is easy to use to keep track of reciepts and ensure your team is in compliance. Best of all everything is free.

Inconvénients

Getting set up and a credit line is a bit cumbersome as I have seen other companies have a much easier onboarding and offer higher levels of credit.

Maddie
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

I appreciate how simple it is to keep track of invoices and receipts

Publié le 10/05/2022

Divvy is a unique tool that provides an all-in-one solution for your needs. In addition to issuing...

Divvy is a unique tool that provides an all-in-one solution for your needs. In addition to issuing the card, they also handle all of the associated expenses. All of our expenses are now coded in Accounting so that our field workers can simply submit receipts and a business reason and move on.

Avantages

Because it is so user-friendly, this program has completely changed the way we track our expenditures and enter our data. Because each employee may now input their receipts, it has saved our accounting department many hours of labor each month. Divvy is a fantastic service. It's simple to pick up. I was worried I'd be disoriented, but a quick scan of the area turns up everything I need.

Inconvénients

ACH transactions are taking too long to process. We'd want to be able to send PayPal monies straight to Divvy for payments. It is not possible to map QBO tags for transactional line items at this time. Improvements are constantly needed, just as with any other piece of software. Divvy is always striving to improve the procedure.

Andrew
Note globale
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Divvy is the best expense software by far!

Publié le 14/11/2022

Overall with Divvy, we’ve been able to increase visibility in spending, empower our employees to...

Overall with Divvy, we’ve been able to increase visibility in spending, empower our employees to make purchases and allow our budget managers control over what is being spent from their budget. It has been a win-win-win for us. I can’t recommend it highly enough.

Avantages

I love that Divvy is not only free, but that it also allows you to manage expenses companywide we have about seven spenders in our small business and using Divvy allows us to assign budgets issue funds to particular employees and allow them to make purchases as needed. it also streamline to the bookkeeping process because all of the transactions are already categorized and require receipt upload it is absolutely fantastic.

Inconvénients

It’s hard to think of anything I don’t like about the software because I love it so much the only negative I can think of is that setting it up to integrate well with your books can’t take a bit of time however, their team walks you through the entire process from beginning to end, which makes the process a lot easier.

Alternatives envisagées 

Expensify et Ramp

Pourquoi choisir Divvy 

We wanted to each of our employees to have their own cards and give our budget managers more visibility over what is being spent

Pourquoi passer à Divvy

Divvy was completely free and offered all the features that we needed to get started. The other alternatives either offered clunky integrations or some sort of upfront financial requirements. In order to get started. divvy was super easy to get approved and set up
Lindsey
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Should still be in Beta - has a long ways to go...

Publié le 22/01/2020

I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should...

I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should still be in Beta Mode.

Divvy - you could be great. Really really great. But you have a long ways to go. I’m rooting for you, but looking for other options in the meantime. Stop spending advertising dollars and fix your issues.

Avantages

- The virtual cards are BRILLIANT (1 of only 2 reasons I stay)
- The ease of classifications of transactions and how customizable they are, this a great thing for my accounting team! (2 of only 2 reasons I stay)
- The cards look nice
- Their customer service is responsive (They will not call you unless you are a new customer trying to get an account so do know that. There is no phone support after being a customer.)

Inconvénients

- The app is getting better, but still has very very limited features.
- The bill pay feature; run as fast as you can from this. I have a vendor that still has not been paid and I approved and funded the transaction over a month ago. Divvy has made this a manual process and they actually call ever vendor you add into the platform. They can’t call me for support - but sure will call my vendors. Every vendor I have tried this with has complained about how rude the people are who call and the turn around time is horrific. Stop calling my vendors - learn to do this via email or text like every other institute.
- Changing of banks - don’t do it. I am 5 days into this process with this very small task and it is still not complete. Again all manual. You call and request them to change your bank, they email you a form to fill out. Then you wait until they decide to email you a sign now document to fill out. Then you wait again. I have no idea what I am waiting for at this point. No follow up and nothing proactive unless you complain. Archaic. I have switched over every other service in a few clicks of a button - why can’t you all figure it out?
- Rewards - forget them. You can’t use them until you have been with the platform for a year. (No one tells you this when you sign up) and their prices are always more expensive then a simple google search. Plus they charge you a service fee every time you use the points on travel.

Kim
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Divvy changed the way we do business!

Publié le 15/09/2022

Avantages

Divvy gave us the ability to allow employees to pay for expenses with company funds as opposed to having to use their own funds and wait to be reimbursed.
Divvy gives us the ability to manage requests "on the go".
Divvy integrates with Quickbooks which is super helpful.
Divvy rewards program fits our organization much better than previous rewards programs. It allows for multiple options and depending on what we have going on at the time, we utilize the various options given. Sometimes we take a statement credit, other times we use it for unexpected travel and yet sometimes, we find it most advantageous to receive a check that we can use for things like purchasing equipment that is needed we didn't budget for in a particular fiscal year.

Inconvénients

It still has some quirks that need worked out. From what we understand, it is a fairly new software. When syncing with Quickbooks, it doesn't always seem to work correctly. We have had instances where receipts disappeared that were uploaded to the mobile app. It isn't quite as intuitive as other software in our opinion. The user interface could be improved. When you go back in to update a transaction after it has been synced, you have to remember to resync it. The problem with this is that there is nothing that prompts you to do so.
Overall though, we would still recommend this software.

Alternatives envisagées 

Expensify et SAP Concur
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Divvy - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Divvy.

Types de licences disponibles pour Divvy :

  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Divvy :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Divvy est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Divvy :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Divvy :

NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Divvy :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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