Starred

Starred

Candidate Experience Feedback Solution

4.7/5 (15 avis)

Starred - Présentation

Description du logiciel Starred

Starred allows Talent Acquisition team to improve on their Candidate Experience. What's more, we equip them with the actionable insights they need to make better decisions. With leading lights like Spotify, VodafoneZiggo, Toast, Coca-Cola, Virgin Atlantic, Glovo, Elastic and Deloitte, the road ahead for better candidate experience feedback is looking good.

Our software integrates directly in your ATS and collects actionable feedback on autopilot, so your team can continue with what they are good at. More insights, less hassle.

Firefight email, real-time dashboard and priority matrix features help users to turn feedback insights into action. Starred’s firefight system ensures negative candidate experience is followed-up instantly by sending emails directly to the people capable of solving the issue. Our benchmarks allows recruitment teams to compare their candidate experience to companies in their area or branch.

Starred - Présentation

Prix

À partir de
N/A

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Starred - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine
Langues
néerlandais, anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour Starred : The Starred Priority Matrix shows you what is driving your Candidate Experience and what you should focus on first.
Capture d'écran pour Starred : The Starred Priority Matrix shows you what is driving your Candidate Experience and what you should focus on first. Capture d'écran pour Starred : Starred is a respondent-friendly feedback solution. Capture d'écran pour Starred : A bad candidate experience is costly for anyone. Bring the voice of your candidates to the table and deliver everyone a positive experience. Capture d'écran pour Starred : We work with forward-thinking companies that want to excel in candidate experience

Starred - Avis

Starred - Avis

Note globale
4.7
/
5 15 avis
Excellent
10

Très bien
5

Moyen
0

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4.7
Fonctionnalités
4.4
Simplicité d'utilisation
4.6
Support client
5
100% des utilisateurs recommandent cette application
Marcel J.

Absolutely the best feedback software there is

NPS scores and customer feedback on every order we got in our system, and every visit an accountmanager does onsite


Traduire avec Google Translate
Utilisateur vérifié

Innovative tool with high response rates. Easy to use, and easy to fill in!


Traduire avec Google Translate
Sue P.

Really great - fab tool and Starred are great people to work with

A simple, brilliantly supported tool that is excellent value for money. This has given us a true understanding of our customer's voice across 6 countries


Traduire avec Google Translate
Maartje S.

Starred is extremely helpful and personal and the tool really user-friendly!


Traduire avec Google Translate
Elke A.

Starred makes gathering customer feedback an easy experience

Greater insight in the user experience of our service


Traduire avec Google Translate
Marcel J.
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire avec Google Translate

Absolutely the best feedback software there is

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 04/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

NPS scores and customer feedback on every order we got in our system, and every visit an accountmanager does onsite

Avantages

It flexible, easy tot use and above that, easy to use for the client where you want the feedback from. We are connected through the API and send out daily feedbackforms in massive numbers

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Internet
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire avec Google Translate

Innovative tool with high response rates. Easy to use, and easy to fill in!

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 11/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The Priority Matrix, showing us the key areas of how we can drive our business forward based on NPS.
The great Customer support team, who are always ready to help.
The friendliness of the tool itself and the high response rates we're getting with it, company is able to rapidly optimise and adjust whenever we have feedback

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Sue P.
Secteur d'activité: Transport routier/ferroviaire
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire avec Google Translate

Really great - fab tool and Starred are great people to work with

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 31/10/2017
Provenance de l'avis : Capterra

A simple, brilliantly supported tool that is excellent value for money. This has given us a true understanding of our customer's voice across 6 countries

Avantages

Extremely simple for customers to give feedback, excellent visualisation of results to explain them/take action inside your organisation. Any support needed comes from the team in a fast and efficient manner

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Maartje S.
Traduire avec Google Translate

Starred is extremely helpful and personal and the tool really user-friendly!

Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
Publié le 09/02/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The software is very user-friendly so easy to use for our customers, it looks very clean and provides a really clear overview.

Inconvénients

There's no widget yet which we can place on our website. But understandable since they are still constantly developing and improving.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Elke A.
Secteur d'activité: Automobile
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire avec Google Translate

Starred makes gathering customer feedback an easy experience

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 06/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Greater insight in the user experience of our service

Avantages

Simple and goal oriented interface. The single sheet format of the surveys and API integrations greatly benefit the high response we receive. Great and fast customer support team. Really helps us to solve problems and provide solutions.

Inconvénients

Not much cons. Except that sometimes we miss some functionalities, because not everything is customizable.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
9.7/10
Basé sur 15 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Starred - Prix

Starred - Prix

À partir de
N/A
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4.7/5
Basé sur 15 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Starred - Fonctionnalités

Starred - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Champs personnalisables
Données en temps réel
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Importation et exportation de données
Intégration CRM
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4.4/5
Basé sur 15 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Plus d'informations sur Starred

Plus d'informations sur Starred

Starred - Principales fonctionnalités

  • API
  • Access rights
  • Benchmarking
  • CRM integration
  • Collaboration tools
  • Conditional thank you page
  • Customer activity tracking
  • Customized look and feel
  • Feedback automation
  • Feedback collection
  • Feedback management
  • Filter survey results
  • Forms management
  • Group management
  • Holding structure
  • Membership management
  • Multi-channel feedback
  • Multi-language
  • Negative feedback follow-up
  • Personal email invitations
  • Priority matrix
  • Ratings & reviews
  • Ready made questionnaires
  • Real-time dashboards
  • Status tracking
  • Survey management
  • Surveys & feedback
  • Tagging
  • User management

Avantages

  • Integrating Starred into your ATS allows for the best feedback to come in automatically

  • Ready-made questionnaires are included for a range of use cases, and customization tools allow users to edit the look and feel of their invitation emails and surveys.

  • Our dashboards prioritize focus and show you what is driving your candidate experience

  • Our firefight emails allow you to control negative experiences.

  • Our Thank You Page allows you to ask positive candidates to leave a review on Glassdoor or ask for a referral

  • Starred - FAQ

    Starred - FAQ

    Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Starred.

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Starred ?

    Types de licences disponibles pour Starred :

    Type de licence: Abonnement

    Essai gratuit: Disponible

    Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Starred ?

    Fonctionnalités du logiciel Starred :

    • API
    • Access rights
    • Benchmarking
    • CRM integration
    • Collaboration tools
    • Conditional thank you page
    • Customer activity tracking
    • Customized look and feel
    • Feedback automation
    • Feedback collection
    • Feedback management
    • Filter survey results
    • Forms management
    • Group management
    • Holding structure
    • Membership management
    • Multi-channel feedback
    • Multi-language
    • Negative feedback follow-up
    • Personal email invitations
    • Priority matrix
    • Ratings & reviews
    • Ready made questionnaires
    • Real-time dashboards
    • Status tracking
    • Survey management
    • Surveys & feedback
    • Tagging
    • User management

    Q. Qui utilise Starred ?

    Utilisateurs habituels du logiciel Starred :

    Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

    Q. Dans quelles langues Starred est-il disponible ?

    Langues dans lesquelles Starred est disponible :

    néerlandais, anglais

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Starred ?

    Types de licences disponibles pour Starred:

    Abonnement

    Q. Starred prend-il en charge les appareils mobiles ?

    Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Starred.

    Q. Avec quelles applications Starred peut-il s'intégrer ?

    Applications s'intégrant à Starred :

    Bullhorn, Bullhorn, Bullhorn Connexys, Greenhouse, SmartRecruiters, Zapier

    Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Starred ?

    Ressources d'aide disponibles pour Starred :

    FAQ, Support en ligne, Support téléphonique