Starred

Starred

Customer feedback solution

4.7/5 (15 avis)

Starred - Présentation

Starred is a customer-friendly feedback solution which enables brands to engage with customers and gain actionable feedback through simple online surveys. Incorporating a number of ready-made questionnaires, Starred aims to encourage customer response with personal email invitations and single page surveys.

Automated emails with re-rating technology allow users to respond to customers automatically and give them feedback on their feedback. A conditional 'thank you' page is designed to encourage positive clients to leave a review. With multi-channel feedback functionality, Starred enables users to obtain verified feedback from multiple channels including Facebook, Twitter and WhatsApp. Customization tools allow users to edit the look and feel of invitation emails and surveys.

Firefight email, real-time dashboard and priority matrix features help users to turn feedback insights into action. Starred’s firefight system ensures negative feedback is followed-up instantly by sending emails directly to the people capable of solving the issue. Benchmarking technology allows users to track company status and performance in real time. API and CRM integration helps users automate the feedback process of sending out invitations and feeding back results.

Prix

À partir de
399,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

néerlandais, anglais

Starred - Avis

Note globale
4.7/5
100% d'avis positifs
10
Excellent
5
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
Marcel J.
Traduire avec Google Translate

Absolutely the best feedback software there is

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 04/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

NPS scores and customer feedback on every order we got in our system, and every visit an accountmanager does onsite

Avantages

It flexible, easy tot use and above that, easy to use for the client where you want the feedback from. We are connected through the API and send out daily feedbackforms in massive numbers

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

Innovative tool with high response rates. Easy to use, and easy to fill in!

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 11/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The Priority Matrix, showing us the key areas of how we can drive our business forward based on NPS.
The great Customer support team, who are always ready to help.
The friendliness of the tool itself and the high response rates we're getting with it, company is able to rapidly optimise and adjust whenever we have feedback

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Sue P.
Traduire avec Google Translate

Really great - fab tool and Starred are great people to work with

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 31/10/2017
Provenance de l'avis : Capterra

A simple, brilliantly supported tool that is excellent value for money. This has given us a true understanding of our customer's voice across 6 countries

Avantages

Extremely simple for customers to give feedback, excellent visualisation of results to explain them/take action inside your organisation. Any support needed comes from the team in a fast and efficient manner

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Elke A.
Traduire avec Google Translate

Starred makes gathering customer feedback an easy experience

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 06/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Greater insight in the user experience of our service

Avantages

Simple and goal oriented interface. The single sheet format of the surveys and API integrations greatly benefit the high response we receive. Great and fast customer support team. Really helps us to solve problems and provide solutions.

Inconvénients

Not much cons. Except that sometimes we miss some functionalities, because not everything is customizable.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Maartje S.
Traduire avec Google Translate

Starred is extremely helpful and personal and the tool really user-friendly!

Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
Publié le 09/02/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The software is very user-friendly so easy to use for our customers, it looks very clean and provides a really clear overview.

Inconvénients

There's no widget yet which we can place on our website. But understandable since they are still constantly developing and improving.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Starred - Prix

À partir de
399,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Plus: $399/month
Elite: $659/month
Professional: $1059/month
Enterprise: Tailor-made offer

Starred - Fonctionnalités

  • API
  • Données en temps réel
  • Intégration CRM

  • Base de données de clients
  • Champs personnalisables
  • Gestion des calendriers
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration mobile
  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Paiements électroniques
  • Rappels automatiques
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

Plus d'informations sur Starred

Starred - Principales fonctionnalités

  • API
  • Access rights
  • Benchmarking
  • CRM integration
  • Collaboration tools
  • Conditional thank you page
  • Customer activity tracking
  • Customized look and feel
  • Feedback automation
  • Feedback collection
  • Feedback management
  • Filter survey results
  • Forms management
  • Group management
  • Holding structure
  • Membership management
  • Multi-channel feedback
  • Multi-language
  • Negative feedback follow-up
  • Personal email invitations
  • Priority matrix
  • Ratings & reviews
  • Ready made questionnaires
  • Real-time dashboards
  • Status tracking
  • Survey management
  • Surveys & feedback
  • Tagging
  • User management

Avantages

  • Multi-channel feedback allows users to gain verified feedback from multiple channels including Facebook, Twitter and WhatsApp.

  • Ready-made questionnaires are included for a range of use cases, and customization tools allow users to edit the look and feel of their invitation emails and surveys.

  • Smart API and CRM integrations helps users automate the feedback process of sending out invitations and feeding back results.

  • Starred offers a respondent-friendly solution by sending personal invitations to customers and ensuring all survey questions fit on a single page.

  • Users can create a holding structure which reflects their own organization structure, then give selected colleagues appropriate access rights.

  • Starred - FAQ

    Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Starred.

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Starred ?

    Types de licences disponibles pour Starred :

    À partir de: 399,00 $US/mois

    Type de licence: Abonnement

    version d'essai gratuite: Disponible

    Plus: $399/month
    Elite: $659/month
    Professional: $1059/month
    Enterprise: Tailor-made offer

    Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Starred ?

    Fonctionnalités du logiciel Starred :

    • API
    • Access rights
    • Benchmarking
    • CRM integration
    • Collaboration tools
    • Conditional thank you page
    • Customer activity tracking
    • Customized look and feel
    • Feedback automation
    • Feedback collection
    • Feedback management
    • Filter survey results
    • Forms management
    • Group management
    • Holding structure
    • Membership management
    • Multi-channel feedback
    • Multi-language
    • Negative feedback follow-up
    • Personal email invitations
    • Priority matrix
    • Ratings & reviews
    • Ready made questionnaires
    • Real-time dashboards
    • Status tracking
    • Survey management
    • Surveys & feedback
    • Tagging
    • User management

    Q. Qui utilise Starred ?

    Utilisateurs habituels du logiciel Starred :

    Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

    Q. Dans quelles langues Starred est-il disponible ?

    Langues dans lesquelles Starred est disponible :

    néerlandais, anglais

    Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Starred ?

    Types de licences disponibles pour Starred:

    Abonnement

    Q. Starred prend-il en charge les appareils mobiles ?

    Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Starred.

    Q. Avec quelles applications Starred peut-il s'intégrer ?

    Applications s'intégrant à Starred :

    Bullhorn, Salesforce Sales Cloud, Slack, Zapier, Zendesk

    Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Starred ?

    Ressources d'aide disponibles pour Starred :

    FAQ, Support en ligne, Support téléphonique