Branch
Plateforme du personnel en libre-service pour les employés horaires
4,6 /5 (665 avis) Donnez votre avis !Branch - Présentation
Description du logiciel Branch
Branch Messenger est une solution en libre-service de gestion de la main-d'œuvre s'appliquant aux salariés horaires dans le commerce de détail, les restaurants, l'hôtellerie, le fitness, la banque, le transport et les call centers. Les applications mobiles natives pour iOS et Android permettent aux salariés de gérer leurs horaires et leur temps libre, de suivre leurs salaires, et facilite la communication entre les responsables et les équipes.
Avec Branch Messenger, les employés peuvent prendre des photos de leur emploi du temps papier pour ajouter automatiquement les horaires de travail à leur calendrier. La couverture des horaires peut être décidée par accord entre les employés, les administrateurs étant en mesure de décider si l'approbation du responsable est requise. Les équipiers sont automatiquement informés des horaires à venir, des approbations et des refus de couverture d'horaire, ainsi que des nouveaux messages. Le "chat" intégré à l'application permet aux utilisateurs de s'envoyer des messages sans avoir à échanger des numéros de téléphone ou des e-mails. Le texte, les images, les gifs, les vidéos et les fichiers peuvent également être publiés dans le fil d'activité.
Des agents conversationnels ("chatbots") d'intelligence artificielle (IA) intégrés à Branch Messenger peuvent être utilisé pour l'intégration, la formation et l'engagement des salariés ; ils apprennent en permanence à partir des conversations des employés. Les administrateurs peuvent contrôler l'accès à l'application, avec des restrictions en fonction de l'heure et des géo-barrières pour des fonctionnalités spécifiques des applications. Des groupes de postes de travail régionaux personnalisés peuvent être créés pour relier des équipes d'un magasin à un autre. Des utilisateurs peuvent être supprimés ou empêchés de rejoindre des sites si nécessaire. Les gestionnaires peuvent également voir un reporting au niveau magasin et activités des salariés grâce au tableau de bord web de Branch Messenger.
Branch - Présentation
Prix
Types de licence
Branch - Fonctionnalités
Médias

Branch - Avis
Branch - Avis
branch messenger review
Free and Easy to use
My overall experience is okay what I recommended to my family and friends as of right now no. I personally think that Branch should add a little bit more options and definitely have that online customer service chat whether it being live or a robot. Thank you
Overall I really like this app
I like the scheduler and the ability to share these things with staff easily. I love the shift swap so that i don't always need to be the one looking to replace someone's shift
Love it
It was very easy to use. Loved it alot to use to use it.
Branch or no...?
I actually within the time of use found it helpful and ease of use was a benifit. It doesn't allow much room to misuse or overborrow.
Comparatif des alternatives : note globale
Comparer avec les alternatives

branch messenger review
Avantages
The update interval for this app is way frequent and actually fixes things. I work with a bunch of friends and with branch messenger, it is much easier to schedule and update our calendar to our taste. Effectiveness has never been this easy and cheap as now, there is no need to have a squabble with anyone over who was meant to do what and at what time, they all constantly get reminded and everyone gets on easy. The upcoming schedule notification is great, the chatroom is just right for sharing information and the news feed is perfect for broadcast messages.
Inconvénients
Branch simply glitches and that's just about everything i hate about it. Sometimes when trying to make a post, branch puts you off with a response about how your post can not be published at the moment, then, you make the post again in an effort to get your aim achieved and then voila, you've got duplicate posts to your name. This is something that needs to be fixed asap.
Free and Easy to use
My overall experience is okay what I recommended to my family and friends as of right now no. I personally think that Branch should add a little bit more options and definitely have that online customer service chat whether it being live or a robot. Thank you
Avantages
What I liked about branch is that it's simple and easy. I've only use this for a couple of months and I have not ran into any major problems. I like the fact that it's free you could link your bank to it if it qualifies, you can lock and unlock your card without calling 1-800 customer service, you can add funds, you can move funds, link to Google pay, and you can even ask for a Payday advance. That's if you qualify.
Inconvénients
No there are a couple of things that I don't like about it is that I know it's simple and easy to use but sometimes it's a little too simple. Like for example when you want to add funds if you're adding from a bank account it will take three to five business days and for me that's way too long. But also concerns me is that there is no setting to manage alerts for example every time a money is being taken out or my card is being used at the store I want to get an alert so I know with branch there's no settings whatsoever. My last concern is that there is no online chat for customer service. By the time most people get off which is at 5:00 and then get home around 6:00 the banks are already closed. now if I'm sitting there and I want to go over my finances and I see something wrong in my account I don't want to have to wait until the following morning when I'm at work. I want to take care of the issue right then and there with most banks such as Wells Fargo is 24/7. I feel if the customer service is not there then you're never going to be serviced the way you should as a customer. I mean without customers there's no business.
Overall I really like this app
I like the scheduler and the ability to share these things with staff easily. I love the shift swap so that i don't always need to be the one looking to replace someone's shift
Avantages
I love the scheduler and the ability for employees to shift swap. It saves time and energy for me that could be used else where
Inconvénients
I have trouble with the transition from the main page to the shift or shift swap page. It sometimes will not change or takes forever
Love it
It was very easy to use. Loved it alot to use to use it.
Avantages
Every feature on this software I like . It was very very easy to learn how to use it didn't take long
Inconvénients
There wasn't nothing I didn't like inlikedd everything about it. Very good software to use lol very easy
Branch or no...?
I actually within the time of use found it helpful and ease of use was a benifit. It doesn't allow much room to misuse or overborrow.
Avantages
I really liked the fact it used two factor authentication and it seemed not as buggy as other platforms I have experience with.
Inconvénients
The customer service response time and solutions offered by its artificial intelligence. It too long of a gap and no one is available via phone which would be more pragmatic and reliable.
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
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Branch - Prix
Branch - Prix
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Branch - Fonctionnalités
Branch - Fonctionnalités
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
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Catégories
Catégories
Branch - FAQ
Branch - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Branch.
Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Branch ?
Types de licences disponibles pour Branch :
Type de licence: Gratuit, Abonnement
Essai gratuit: Non disponible
Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Branch ?
Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Branch.
Q. Qui utilise Branch ?
Utilisateurs habituels du logiciel Branch :
PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne
Q. Dans quelles langues Branch est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Branch est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français, italien, portugais
Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Branch ?
Types de licences disponibles pour Branch:
Gratuit, Abonnement
Q. Branch prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Branch :
Android, iPhone
Q. Avec quelles applications Branch peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Branch :
ADP Workforce Now, UKG Ready, Workday HCM
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Branch ?
Ressources d'aide disponibles pour Branch :
Support téléphonique, Support en ligne, FAQ, Base de connaissances, Tutoriels vidéo