TrackTik

Une plateforme intuitive de gestion d’effectifs de sécurité.

4,2 /5 (74 avis) Donnez votre avis !

TrackTik - Présentation

Description du logiciel TrackTik

TrackTik est une plateforme intuitive de gestion d’effectifs conçue pour le domaine de la sécurité. Cette technologie de pointe permet de fournir une intelligence décisionnelle à travers des solutions d’analyse, de gestion opérationnelle et administrative.

Ce puissant logiciel Web ainsi que son application mobile relient entre eux les effectifs terrain, gestionnaires et clients grâce à une suite inégalée d'outils de gestion, de puissants modules d'analyse et d'intelligence d’affaires, ainsi que des solutions de gestion financière automatisées. L'utilisation du tableau de bord de TrackTik permet la saisie et l'affichage des opérations en temps réel afin d’offrir une traçabilité et un suivi en temps réel des activités opérationnelles. Les entreprises de sécurité ont donc accès à des données centralisées afin d'améliorer les décisions d'affaires et de sécurité.

TrackTik - Présentation

Prix

À partir de
299,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Contactez-nous pour plus de détails ou visitez: www.tracktik.com/pricing-faq/


TrackTik - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
allemand, anglais, chinois (simplifié), espagnol, français, portugais

Médias

Vidéo de TrackTik Vidéo de TrackTik Vidéo de TrackTik Vidéo de TrackTik Vidéo de TrackTik Vidéo de TrackTik Vidéo de TrackTik Vidéo de TrackTik Vidéo de TrackTik Capture d'écran pour TrackTik : Capture d'écran pour TrackTik : Capture d'écran pour TrackTik : Capture d'écran pour TrackTik : Capture d'écran pour TrackTik : Capture d'écran pour TrackTik : Capture d'écran pour TrackTik : Capture d'écran pour TrackTik : Capture d'écran pour TrackTik :

TrackTik - Avis

TrackTik - Avis

Note globale
4,2
/
5
Excellent
34

Très bien
26

Moyen
10

Médiocre
2

Mauvais
2

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
4
Simplicité d'utilisation
4
Support client
4,2
81% des utilisateurs recommandent cette application
Jason C.

We have developed a true partnership, not just a software vendor.


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Andrew C.

Great for security management.

Despite the occasional slowdown which I imagine is due to server load, it's overall a useful software package for managing multiple guards across several locations. Would recommend.


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Jason L.

Have worked in the Security Industry for nearly 20 years and accountability should not put the...

If you are serious about providing the best possible service to your clients; then I personally and professionally suggest that the "Scan Button" option for accountability is junked and a less hazardous (both to the Officers and their company's clients) option for accountability be brought forth that can provide "actual" security to a Security Company's client that does not negate the reason that they are there for.


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Elizabeth T.

Customer Support Assistance


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Utilisateur vérifié

Best in Class Platform

Combined services, increased productivity, and increased visibility of security operations.


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Jason C.
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
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We have developed a true partnership, not just a software vendor.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 25/10/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The product is constantly being improved and developed. It's already state-of-the-art architecture versus many others who use outdated coding languages and databases. Add to that the fact that new features are constantly being released...many of which were built by the CEO himself...and we have a truly flexible end-to-end solution that will continue to meet our greatest business needs.

Inconvénients

It is missing internal audits for quality control and client/employee satisfaction. The reports are really made for client-facing, not for internal control. I hear these features are coming...hopefully soon.

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Réponse de TrackTik Software

Hello Jason, thank you for your generous rating!
We are always adding new and innovative features monthly and are looking forward to our 2018 line-up. We will continue to gather all your feedback and appreciate your support. Cheers!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Andrew C.
Secteur d'activité: Sécurité et enquêtes
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
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Great for security management.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 20/03/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Despite the occasional slowdown which I imagine is due to server load, it's overall a useful software package for managing multiple guards across several locations. Would recommend.

Avantages

Easy to review edit and submit guard reports for clients. The analytics that are available after setting report categories are helpful. Generally good overall up-time and quick and snappy to move around the dashboard.

Inconvénients

While usually quick, there have been periods of extreme slowdown where report previews would take upwards of 15 seconds or more to generate making editing and review laborious when you're slogging through 100+ of them. Scheduling module could use some work. Our company looked at but ultimately elected not to use it because it had several drawbacks including not letting officer shifts overlap.

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Réponse de TrackTik Software

Hi Andrew,
We're glad that you find our software useful to manage multiple guards across several locations. Thank you for bringing your issues with our software to our attention. As we look to continually improve our product, we will take your comments into consideration. Should you have further concerns, contact us at 1-888-670-9782 or support@tracktik.com
Thank you,
TrackTik

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Jason L.
Secteur d'activité: Sécurité publique
Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
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Have worked in the Security Industry for nearly 20 years and accountability should not put the safety of an Officer or the client's property at risk.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 05/07/2017
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

If you are serious about providing the best possible service to your clients; then I personally and professionally suggest that the "Scan Button" option for accountability is junked and a less hazardous (both to the Officers and their company's clients) option for accountability be brought forth that can provide "actual" security to a Security Company's client that does not negate the reason that they are there for.

Avantages

This software provides a catch-all for the company. It provides multiple options for assisting Security Officers and their Management team in providing accountability for the client.

Inconvénients

In the Security business you are required to be as random in your foot and vehicle patrols as you can be. However, companies are so terrified about accountability that they ignore the concept of being "random" and the TrackTik system seems to support this. ANYONE, who works in the Security field knows the best way to provide coverage for the client is to be unpredictable and random in foot and vehicle patrols, but if you are using the "Scan Button" option that is part of TrackTik, then you have just failed your client. Because anyone that is observing your Officer for 10 to 15 minutes will be able to discover that while the Officer is trying to be random, there are SPECIFIC places that they will be making a client's property unsecure.

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Réponse de Iris

We appreciate your feedback and understand your concern around keeping the routes as random as possible so not to be tracked by potential threats.
Accountability is a focus of TrackTik’s as we aim to streamline our client's processes as much as possible. That being said, we also understand the importance of being unpredictable and random in foot and vehicle patrols, which is why we’d like to suggest the following workflow to help you achieve as much unpredictability as possible.
When you create a tour with multiple checkpoints, these checkpoints can be scanned in any order, the order is not forced. For randomization, TrackTik always proposes to have multiple tours with those checkpoints, varying the order each time. This way you’re able to provide randomization in your tours.
We’d love to discuss this further with you so we can help you achieve the level of service you aim to offer. Please email support@tracktik.com and we’ll get back to you right away.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Elizabeth T.
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Customer Support Assistance

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 11/05/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Inconvénients

You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

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Réponse de TrackTik Software

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Utilisateur vérifié
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
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Best in Class Platform

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 30/03/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Combined services, increased productivity, and increased visibility of security operations.

Avantages

An end-to-end system that doesn't just cover the bases, but strives to advance the efficiency and effectiveness in the guarding world. The online portal, with permissions for guards, managers, and clients covers all aspects of our business with visibility where it matters most.

The mobile app is a complete solution for on-post or on-patrol security with the ability to create customized reports, perform patrols or guard tours, and track GPS location and geofencing.

We have also had an incredible team help us with our implementation, roll out, and customer support. The team is always in contact with us, quick to respond, and constantly working for us on their end of things.

Inconvénients

We have asked for several additional added features and functionality with the billing platform and reporting that would match more mature operations side of the software.

It is also very difficult to manipulate the schedule, manage employees, and other backend functions from mobile. The current app does not include any backend functionality.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
8,3/10
Basé sur 74 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
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TrackTik - Prix

TrackTik - Prix

À partir de
299,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Contactez-nous pour plus de détails ou visitez: www.tracktik.com/pricing-faq/

Contactez-nous pour plus de détails ou visitez: www.tracktik.com/pricing-faq/

Rapport qualité-prix
3,9/5
Basé sur 74 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
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TrackTik - Fonctionnalités

TrackTik - Fonctionnalités

API
Audit
Données en temps réel
Facturation
Gestion de la conformité
Gestion des documents
Gestion des flux de travail
Gestion des stocks
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Monitoring
Notifications automatiques
Piste d'audit
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stockage de documents
Suivi de l'inventaire
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4/5
Basé sur 74 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
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Catégories

TrackTik - FAQ

TrackTik - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur TrackTik.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TrackTik ?

Types de licences disponibles pour TrackTik :

À partir de: 299,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Contactez-nous pour plus de détails ou visitez: www.tracktik.com/pricing-faq/

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel TrackTik ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de TrackTik.

Q. Qui utilise TrackTik ?

Utilisateurs habituels du logiciel TrackTik :

PME, Grandes entreprises, Administration publique, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues TrackTik est-il disponible ?

Langues dans lesquelles TrackTik est disponible :

allemand, anglais, chinois (simplifié), espagnol, français, portugais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TrackTik ?

Types de licences disponibles pour TrackTik:

Abonnement

Q. TrackTik prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par TrackTik :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications TrackTik peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à TrackTik :

Avalara, Criterion HCM, Sage 300cloud

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour TrackTik ?

Ressources d'aide disponibles pour TrackTik :

Support téléphonique, Support en ligne, Base de connaissances, Tutoriels vidéo, FAQ