TrackTik

TrackTik

Une plateforme intuitive de gestion d’effectifs de sécurité.

4.2/5 (73 avis)

TrackTik - Présentation

TrackTik est une plateforme intuitive de gestion d’effectifs conçue pour le domaine de la sécurité. Cette technologie de pointe permet de fournir une intelligence décisionnelle à travers des solutions d’analyse, de gestion opérationnelle et administrative.

Ce puissant logiciel Web ainsi que son application mobile relient entre eux les effectifs terrain, gestionnaires et clients grâce à une suite inégalée d'outils de gestion, de puissants modules d'analyse et d'intelligence d’affaires, ainsi que des solutions de gestion financière automatisées. L'utilisation du tableau de bord de TrackTik permet la saisie et l'affichage des opérations en temps réel afin d’offrir une traçabilité et un suivi en temps réel des activités opérationnelles. Les entreprises de sécurité ont donc accès à des données centralisées afin d'améliorer les décisions d'affaires et de sécurité.

Prix

À partir de
299,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine

Langues

chinois (simplifié), anglais, français, allemand, portugais, espagnol

TrackTik - Avis

Note globale
4.2/5
81% d'avis positifs
34
Excellent
25
Très bien
10
Moyen
2
Médiocre
2
Mauvais
Andrew C.
Traduire avec Google Translate

Great for security management.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 20/03/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Despite the occasional slowdown which I imagine is due to server load, it's overall a useful software package for managing multiple guards across several locations. Would recommend.

Avantages

Easy to review edit and submit guard reports for clients. The analytics that are available after setting report categories are helpful. Generally good overall up-time and quick and snappy to move around the dashboard.

Inconvénients

While usually quick, there have been periods of extreme slowdown where report previews would take upwards of 15 seconds or more to generate making editing and review laborious when you're slogging through 100+ of them. Scheduling module could use some work. Our company looked at but ultimately elected not to use it because it had several drawbacks including not letting officer shifts overlap.

Traduire avec Google Translate

Réponse de TrackTik Software

Hi Andrew,
We're glad that you find our software useful to manage multiple guards across several locations. Thank you for bringing your issues with our software to our attention. As we look to continually improve our product, we will take your comments into consideration. Should you have further concerns, contact us at 1-888-670-9782 or support@tracktik.com
Thank you,
TrackTik

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Matthieu L.
Traduire avec Google Translate

Digital transformation for security services ? Not without TrackTik.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 27/02/2018
Provenance de l'avis : Capterra

To be the best outsider on our market.
Use better tools than the Bigs (G4S / SECURITAS / SERIS)
Less backoffice jobs - More field jobs !
To be ultracompetitive on the market with a high level of quality

Avantages

The most advanced security app and supervision plateform for security services.
- Always envolving
- Customization of the report (we keep our touch !)
- Analytics is a big difference ! Easier to win contract when we prove that we handle every part of our business.
- Mobile Patrol and Dispatch + is really connected to our needs !

Inconvénients

- Not the best for European market (Euro, payroll, billing, contract, ...)
- Missing commercial support (Custom and branded support)
- LoneWorker need integration with monitoring center (local)
- LoneWorker need ManDown solution to be compliant with our country (Belgium) and most country in Belgium
- We need more incedent flexibility (multiples incident type on the same report)

Traduire avec Google Translate

Réponse de TrackTik Software

Thank you Matthieu for such great review. Client feedback is always appreciated and considered for future developments. We look forward to continuing our successful partnership!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Amanda T.
Traduire avec Google Translate

My experience has been great

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 25/10/2017
Provenance de l'avis : Capterra

From this software we experienced increased ability to document changes and maintain records for accounts.

Avantages

I like the greater functionality that is offered compared to other competitors. The previous software that was used did not have the functionality associated with OT Management, Scheduling, the ability to record documents for sites and personnel, or some of the GPS features. The NFC tokens have also been a valuable add. One of the most significant improvements that this program has offered to our franchise network is the custom reporting features. This has been an excellent resource for our clients.

Inconvénients

Some of the features and processes require many steps. There are opportunities to simplify things in a way that can reduce error and improve user experience. For example, to set up an account, it is time consuming and creates opportunity for error when the patrol run sheet must be assigned to the account under the Zone rather than in the scheduler.

Traduire avec Google Translate

Réponse de TrackTik Software

Hello Amanda, thank you for such great feedback! We want all our users to have the best experience possible using TrackTik. We continuously enhance our features and user experience throughout our updates and are confident we will continue to offer the best product possible. Cheers!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Elizabeth T.
Traduire avec Google Translate

Customer Support Assistance

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 11/05/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Inconvénients

You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

Traduire avec Google Translate

Réponse de TrackTik Software

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

Best in Class Platform

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 30/03/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Combined services, increased productivity, and increased visibility of security operations.

Avantages

An end-to-end system that doesn't just cover the bases, but strives to advance the efficiency and effectiveness in the guarding world. The online portal, with permissions for guards, managers, and clients covers all aspects of our business with visibility where it matters most.

The mobile app is a complete solution for on-post or on-patrol security with the ability to create customized reports, perform patrols or guard tours, and track GPS location and geofencing.

We have also had an incredible team help us with our implementation, roll out, and customer support. The team is always in contact with us, quick to respond, and constantly working for us on their end of things.

Inconvénients

We have asked for several additional added features and functionality with the billing platform and reporting that would match more mature operations side of the software.

It is also very difficult to manipulate the schedule, manage employees, and other backend functions from mobile. The current app does not include any backend functionality.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10

TrackTik - Prix

À partir de
299,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Contactez-nous pour plus de détails ou visitez: www.tracktik.com/pricing-faq/

TrackTik - Fonctionnalités

  • Audit
  • Données en temps réel
  • Gestion de la conformité
  • Notifications automatiques
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Tableau de bord d'activités

  • API
  • Champs personnalisables
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des stocks
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de tiers
  • Monitoring
  • Piste d'audit
  • Rapports en temps réel
  • Stockage de documents
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités

TrackTik - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur TrackTik.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TrackTik ?

Types de licences disponibles pour TrackTik :

À partir de: 299,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Contactez-nous pour plus de détails ou visitez: www.tracktik.com/pricing-faq/

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel TrackTik ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de TrackTik.

Q. Qui utilise TrackTik ?

Utilisateurs habituels du logiciel TrackTik :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues TrackTik est-il disponible ?

Langues dans lesquelles TrackTik est disponible :

chinois (simplifié), anglais, français, allemand, portugais, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TrackTik ?

Types de licences disponibles pour TrackTik:

Abonnement

Q. TrackTik prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par TrackTik :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications TrackTik peut-il s'intégrer ?

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par TrackTik.

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour TrackTik ?

Ressources d'aide disponibles pour TrackTik :

Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo