Loopy Loyalty

4,6 (54)
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Logiciel de programme de fidélité pour les petites entreprises

En savoir plus sur Loopy Loyalty

Loopy Loyalty est un logiciel de programme de fidélité qui permet aux petites entreprises d'engager des clients via des cartes de timbres numériques dans Apple Wallet et Android Pay. Avec Loopy Loyalty, les utilisateurs peuvent concevoir des cartes de fidélité numériques en ligne, envoyer des messages push aux clients, capturer l'historique des transactions et consulter les informations clients sans connaissance de la programmation.


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Loopy Loyalty ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Loopy Loyalty

4,6 (54)
VS.
Le plus évalué

À partir de

25,00 $US
mois
59,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

36
120

Intégrations

1
11

Simplicité d’utilisation

4,6 (54)
4,6 (112)

Rapport qualité-prix

4,3 (54)
4,5 (112)

Service client

4,3 (54)
4,8 (112)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Kangaroo

4,7
Alternative n° 1 à Loopy Loyalty
La solution performante de marketing de fidélité de Kangaroo peut être entièrement personnalisée pour contacter vos...

Square Point of Sale

4,6
Alternative n° 2 à Loopy Loyalty
Square Point of Sale est une solution de point de vente pour les appareils Android et iOS qui comprend des outils de...

LoyaltyGator

4,5
Alternative n° 3 à Loopy Loyalty
Loyalty Gator est un fournisseur de logiciels de fidélisation des clients qui aide les entreprises à lancer des...

Xoxoday

4,4
Alternative n° 4 à Loopy Loyalty
Xoxoday Plum est une puissante infrastructure de récompenses, d'incitations, de prestations sociales et de paiements...

Avis

Note globale

4,6 /5
(54)
Rapport qualité-prix
4,3/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,3/5

Vous avez déjà Loopy Loyalty ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 54
Christos
Christos
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great product!

Publié le 19/10/2017

Avantages

The online platform is very easy to use and the stamper app works great and very easy to use. Customer support is great, very helpful and responds really fast to questions.

Inconvénients

Per month for the "Growth" plan is too expensive. It would be great to have the "Growth" plan for half that price.

Réponse de Loopy Loyalty

Thanks for your review Christos! We're glad that Loopy Loyalty and the stamper app is very easy to use.

Sanders
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Loopy Loyalty experience for Synergy

Publié le 20/09/2023

So for my experience has been wonderful

So for my experience has been wonderful

Avantages

I love the way it is digital so it's on your phone and it helps my customers to be able to keep track of the items that they purchase and to receive their awards for those ones that they purchase

Inconvénients

Accessibility after downloading it finding the app on your phone

Alternatives envisagées 

Square Point of Sale

Pourquoi passer à Loopy Loyalty

I love the convenience the ease of the product and it was great setup

Réponse de Loopy Loyalty

Thank you for sharing your wonderful experience with Loopy Loyalty! We're glad you appreciate the digital convenience and how it helps your customers track their purchases and rewards. We're working to improve app accessibility for a seamless experience. Your feedback is valuable to us. Thank you for being a part of the Loopy Loyalty community!

Giovanni
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Loopy Loyalty for Aggressive Customer Assistance

Publié le 29/04/2024

Avantages

Loopy Loyalty has created a convenient customer engagement assistance, and there are reputable business support.

Inconvénients

Loopy Loyalty has all the dynamics that makes every customer assistance defined.

kimberly
Note globale
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 1.0 /10

customer use is difficult and cumbersome and requires lots of explanation

Publié le 23/10/2017

more frustrations than benefits thus far. Suggested improvements on customer side would make this...

more frustrations than benefits thus far. Suggested improvements on customer side would make this an awesome app.

Avantages

I like all the features available to a business owner. It is a very valuable tool to separate yourself from the crowd.

Inconvénients

The app needs pop ups instructing customers through sign up or a banner "To Finalize enrollments, click add button to finalize enrollment and add to your wallet". I should not have to send a video or instructional card which I am currently having to do to new customers. The link alone left most confused and only enrolled, not installed. Additionally, on iPhones you can not see the entire message when the phone is locked. If I click on the message the card opens up and you do not see the message on the card. The only way the customer can see the message is to click on the bottom left corner on the "I". This is not discoverable by most customers without instructions.......WAY to much effort on customer side. .....

Réponse de Loopy Loyalty

Thanks for the feedback Kimberly. Glad to hear you like all of the features Loopy Loyalty can provide you as a business owner. And thanks for letting us know your thoughts about Apple Wallet passes. While there might be a bit of an education aspect to get customer to install your card, we hope that it will continue to get easier with Apple Pay being even more widely adopted (and mobile wallet content being used even more). We'll also share your feedback directly with Apple and will continue to keep you posted on any future changes with Apple Wallet.

Miseol
Note globale
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Digital Loyalty Program

Publié le 09/02/2024

Overall, it's a great app and way to track and create rewards for customers. Integration with...

Overall, it's a great app and way to track and create rewards for customers. Integration with Google and Apple Pay is a big plus. Finally, the ability to really test things out before committing to a payment was nice.

Avantages

I like that we're able to create an easy rewards program for our customers and track the rewards for them. Also, customer support was extremely helpful. We had printed a QR code assigned to one campaign we started, but ended up making some minor adjustments while our printing materials were in transit.

[sensitive content hidden] helped us out and got our old QR code linked to the new campaign, which saved us from having to print out a new batch of 4000 fliers. One of the very few times I can say customer service was crucially needed and was actually helpful.

Inconvénients

I think it would be nice if there was a way for the rewards to automatically stamp for our customers punch cards. Other than that, it's extremely easy.

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Loopy Loyalty - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Loopy Loyalty.

Types de licences disponibles pour Loopy Loyalty :

  • À partir de : 25,00 $US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Loopy Loyalty :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Loopy Loyalty est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Loopy Loyalty :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Loopy Loyalty :

Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Loopy Loyalty :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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