En savoir plus sur APPSeCONNECT

APPSeCONNECT est une solution iPaaS pour la prochaine génération d'entreprise. L'architecture unique de cette plateforme correspond aux principaux procédés d'intégration d'applications commerciales entre les plateformes Cloud, les applications SaaS et "on-premise" systèmes. Cette solution permet aux entreprises de tirer parti de leurs systèmes existants, leurs ressources ainsi que de leurs technologies et donnees. De plus, elle permet d'optimiser les opérations commerciales ce qui augmente considérablement l'efficacité et la productivité des entreprises.

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129,00 $US/mois

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à APPSeCONNECT

APPSeCONNECT - Principaux avantages

Intégration de processus en temps reel
Sûreté de la synchronisation des données bi-directionnelles
Organisation du Workflow pour une mise en place facile

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Andorre, Émirats arabes unis, Antigua-et-Barbuda, Anguilla, Albanie , Angola, Argentine, Samoa américaines, Autriche, Australie, Aruba, Îles Åland, Bosnie-Herzégovine, Barbade, Bangladesh, Belgique, Bulgarie, Bahreïn, Bermudes, Bolivie, Brésil, Bahamas, Botswana, Biélorussie, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Congo-Brazzaville, Suisse, Îles Cook, Chili, Cameroun, Colombie, Costa Rica, Cuba, Chypre, Tchéquie, Allemagne, Danemark, Dominique, République dominicaine, Algérie, Équateur, Estonie, Égypte, Espagne, Éthiopie, Finlande, Fidji, Îles Malouines, Micronésie, Îles Féroé, France, Royaume-Uni, Grenade, Géorgie, Guyane française, Guernesey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Guadeloupe, Grèce, Guatemala, Guam, Guyana, R.A.S. chinoise de Hong Kong, Honduras, Croatie, Haïti, Hongrie, Indonésie, Irlande, Israël, Île de Man, Inde, Irak, Iran, Islande, Italie, Jersey, Jamaïque, Jordanie, Japon, Kenya, Kiribati, Saint-Christophe-et-Niévès, Corée du Sud, Koweït, Îles Caïmans, Liban, Sainte-Lucie, Liechtenstein, Sri Lanka, Lituanie, Luxembourg, Lettonie, Libye, Maroc, Monaco, Moldavie, Monténégro, Saint-Martin, Madagascar, Îles Marshall, Macédoine du Nord, Myanmar (Birmanie), Mongolie, R.A.S. chinoise de Macao, Îles Mariannes du Nord, Martinique, Montserrat, Malte, Maurice, Maldives, Mexique, Malaisie, Mozambique, Namibie, Nouvelle-Calédonie, Niger, Île Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Pays-Bas, Norvège, Népal, Nauru, Nouvelle-Zélande, Oman, Panama, Pérou, Polynésie française, Papouasie-Nouvelle-Guinée, Philippines, Pakistan, Pologne, Saint-Pierre-et-Miquelon, Porto Rico, Portugal, Palaos, Paraguay, Qatar, Roumanie, Serbie, Russie, Arabie saoudite, Îles Salomon, Seychelles, Soudan, Suède, Singapour, Slovénie, Svalbard et Jan Mayen, Slovaquie, Saint-Marin, Sénégal, Somalie, Suriname, Salvador, Îles Turques-et-Caïques, Thaïlande, Tunisie, Tonga, Turquie, Trinité-et-Tobago, Tuvalu, Taïwan, Tanzanie, Ukraine, Ouganda, États-Unis, Uruguay, État de la Cité du Vatican, Saint-Vincent-et-les Grenadines, Venezuela, Îles Vierges britanniques, Îles Vierges des États-Unis, Viêt Nam, Vanuatu, Wallis-et-Futuna, Samoa, Yémen, Afrique du Sud, Zambie, Zimbabwe

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour APPSeCONNECT : 91

  • API
  • Agrégation et publication de données
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des capacités
  • Analyse des performances
  • Analyse en temps réel
  • Approbation de workflow
  • Autorisations basées sur les rôles
  • CRM
  • Catalogage/catégorisation
  • Conception d'API
  • Connecteurs de données
  • Contrôle de qualité des données
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Data warehouse
  • Données en temps réel
  • ERP
  • ETL (Extract Transform Load)
  • Extraction de données
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion SEO
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la configuration
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de versions
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des applications
  • Gestion des audits
  • Gestion des commandes
  • Gestion des documents
  • Gestion des données
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des intégrations
  • Gestion des intégrations
  • Gestion des métadonnées
  • Gestion des performances
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des tests
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des ventes
  • Gestion du cycle de vie des API
  • Gestion du stockage de données
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Journaux des événements
  • Mappage de données
  • Messagerie SMS
  • Migration de données
  • Mises à jour en temps réel
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Panier d'achat
  • Planification automatisée
  • Point de vente (PDV)
  • Portail des développeurs
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Prise en charge des bases de données
  • Protection contre les menaces
  • Rapports ad hoc
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Saisie et transfert de données
  • Sauvegarde automatique
  • Services web
  • Sources de données multiples
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi de la demande
  • Suivi des activités
  • Suivi des serveurs
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Surveillance en temps réel
  • Synchronisation de données
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Transformation des données
  • Visualisation de données
  • Workflow basé sur les règles
  • Workflow configurable
  • e-mail marketing

Alternatives

eBridge Connections

2,4
Alternative n° 1 à APPSeCONNECT
eBridge Connections offre une plateforme d'intégration comptable universelle pour les petites et moyennes entreprises ;...

Boomi

4,4
Alternative n° 2 à APPSeCONNECT
Dell Boomi est une plateforme d'intégration cloud 100 % native. Permettre aux entreprises d'automatiser les processus...

Locoia

5
Alternative n° 3 à APPSeCONNECT
Locoia is a Germany-based all-in-one integration & automation platform (iPaaS) tailored-to-the European market with its...

eLegere

4,9
Alternative n° 4 à APPSeCONNECT
eLegere est une plateforme tout-en-un révolutionnaire à faible niveau de code permettant de transformer les processus...

Avis

Note globale

4,8 /5
(110)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,9/5

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5 avis affichés sur 110
Wei
Note globale
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Functional Product. Great, Professional Team at InSync

Publié le 07/02/2018

A much required link between our ERP and our website. Works honestly and intended.

A much required link between our ERP and our website. Works honestly and intended.

Avantages

Works as intended, with required functionality all present. Team at InSync is able to customize the software behaviour to anything we need (as long as functionality exists in Magento in the first place, which is a limitation that makes perfect sense). Scheduled activations of the software allow us to synchronize our website with our ERP almost in real time. Even with the time difference, team at InSync makes time to meet during North American office hours, and responds to queries and support tickets overnight most of the time, which is much appreciated.

Inconvénients

User interface of the software takes getting used to, and does not seem perfectly optimized for ease of understanding, even though the required functionality exists. On the off chance an error occurs, the error messages are not easily understood by non-developers, or indeed anyone outside of the InSync team. There were some rare instances of difficulties reaching the team, especially in last minute situations, although that is only to be expected given the geographical and time differences.

Heather
Note globale
  • Secteur d'activité : Bureau exécutif
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Good experience with deployment team

Publié le 19/08/2020

We utilize APPSeCONNECT to pass sales orders from Shopify to SAP B1. Our dedicated deployment agent...

We utilize APPSeCONNECT to pass sales orders from Shopify to SAP B1. Our dedicated deployment agent has been great to work with. We've had to make subsequent customization changes; things we did not realize our prior system just "did" that were unknowingly not part of initial connection. So, my advice is to really think about literally every aspect of your current process (assuming you're converting from something existing) and make sure every little detail is discussed during implementation planning. It's difficult to catch every little thing when you're just used to certain things working a certain way, but know if you don't and things suddenly function differently when you turn it on, they'll be change requests thereafter. But other than design hiccups, the product works, the team is responsive, and there are customization options.

Avantages

- Relatively easy to use once you get the hang of back end admin
- Has additional bi-directional feeds we hope to use in future
- Working with deployment team has been positive experience

Inconvénients

- Error codes not descriptive - get the same error (which is not particularly instructive) whether customer or product issue and no way to interpret without applying basic system knowledge and assumptions
- Working with dramatic time zone difference is ok for me as I'm up early, but may not be ideal for others; team at AEC is pretty accommodating given the vast difference though
- Pretty basic out of the box capabilities; minor tweaks require customization

Alternatives envisagées 

Boomi et eBridge Connections

Pourquoi choisir APPSeCONNECT 

Switched from Volusion to Shopify and searched for pre-designed connectors to SAP vs. building from scratch like we had before (which was old/outdated and likely such a connector didn't exist back when implemented Volusion).

Pourquoi passer à APPSeCONNECT

capabilities, cost, integration ease, advice of consultants
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Reference Letter for APPSeCONNECT support

Publié le 07/07/2020

After implementation, first two years we faced a lot of issues.

Not long as ago, [SENSITIVE...

After implementation, first two years we faced a lot of issues.

Not long as ago, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (Customer Support ) and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (Technical support ) they were handling our account for the past year we didn't face much issues and they are quick responsible for the urgent issues.

Especially from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] he will make sure that will close the ticket end of the day and reply his findings to my stake holders so there wont be any escalations.

Recently we have bought new server, APPSeCONNECT team helped us to move there services to our new server without any disruption based on the timeline. There maintenance and support is good.

As team i strongly recommend there services. it was be pleasant and delightful working with them. I wish all the very best for the future and upcoming projects.

Avantages

I am writing to recommend the AppseCONNECT service of SAP b1 integration with salesforce. we were been working since 2017 to until now.

This software flexible to use and they have few features where we can monitor syncing process lively between the two systems. There is an every tracking report to monitor the touch points and errors.

Inconvénients

Initially when we started this project we faced lot of issues as we are integrating two systems.

As we have some customization we got more errors and was not handled properly in the first phase.

Pedro
Note globale
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The very best for your Money and TOP notch Support ALWAYS!

Publié le 11/03/2019

I helped my customers to integrate SAP Business One with Magento, since back in 2011. Since then, I...

I helped my customers to integrate SAP Business One with Magento, since back in 2011. Since then, I always rely on Insync and their Sync applications. Some of our customers are generating a BIG amount of money and orders selling Online, and Insync always On top of daily issue that could arise, while making the App even stronger. GOOD JOB!! If you are looking for the very best for your sync needs...look no further!

Avantages

Being an IT manager one of the most important key elements is having proper and immediate Support.
I were one the first trusting this company and their Sync software, and nowadays I am still convinced is the TOP leading industry in sync ERP with your ecom universe applications.
Support is always there, no matter what time of the day, they always there. Only good words for this dedicated team of experts.

Inconvénients

Honestly, I would say, NOTHING! They are always open to introduce new features, and solve day to day problems, and allow your business grow, no matter what your needs are.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Bijoux et produits de luxe
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

APPSeCONNECT

Publié le 17/01/2019

We have used this product to sync sales orders, customers, shipping info, and inventory between...

We have used this product to sync sales orders, customers, shipping info, and inventory between multiple sites and SAP. This has saved us untold hours of data entry and allowed us to focus on marketing, product design, and strengthening customer relationships.

Avantages

We have been using the product for several years, and it has been extremely reliable. The team has worked with us to make the software fit our needs perfectly. The best thing I can say about it is that I don't have to think about it. After the initial setup, the syncing between multiple websites and multiple platforms and SAP B1 just works. The team is responsive, and very helpful when it comes to customization requests, training, and setup.

Inconvénients

We have had a few instances where I would have liked the error messaging to be a bit more informative, but these instances have been few and far between.

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APPSeCONNECT - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur APPSeCONNECT.

Types de licences disponibles pour APPSeCONNECT :

  • À partir de : 129,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Prix de base : De 129 dollars américains par mois ( facturés annuellement )

Utilisateurs habituels du logiciel APPSeCONNECT :

11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles APPSeCONNECT est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par APPSeCONNECT :

Applications s'intégrant à APPSeCONNECT :

Acumatica, Adobe Commerce, Amazon Seller Tool, BambooHR, BigCommerce, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 Customer Service, HubSpot CRM, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, Magento Marketplace, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics SL, Odoo, OpenCart, Oracle E-Business Suite, OroCommerce, Pipedrive, PrestaShop, Priority Software, QuickBooks, SAP Business ByDesign, SAP Business One, SAP ERP, SAP HANA Cloud, SAP S/4HANA Cloud, SAP S/4HANA Finance, Sage 300cloud, Salesforce Foundation, Salesforce Marketing Cloud, ShipStation, ShipWorks, Shopify, Shopify Plus, Shopping Cart Elite, Shopware, Starshipit, SugarCRM, Swell, Uniconta, WooCommerce, Xero, Zendesk, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zoho Desk, Zoho One

Ressources d'aide disponibles pour APPSeCONNECT :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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