En savoir plus sur Synerise

Synerise is using Artificial Intelligence to completely change the modern approach to data management. The well-devel ecosystem provides the power to collect information about end customers from multiple sources, analyze that data, and reach conclusions about how to optimize business processes: all in real-time. Synerise offers its own unique, lightning-quick database, ready business solutions based on machine learning and an open platform, that can adapt to every customer need.

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Synerise

Synerise - Principaux avantages

  • Synerise gathers real-time transactional, behavioral, and demographic customer data from multiple online & offline channels in one place.

  • The platform analyzes all gathered data to prepare personalized offers, communication campaigns and recommendations for every client.

  • Decision makers can plan, personalize and optimize the customer journey with event triggered actions across various platforms and devices.

  • Companies using Synerise platform can experience multiple business benefits, including:
    - Increase in margins
    - Increase in user activity
    - Increase in the average cart value
    - Increase in the purchase frequency
    - Increase in the customer information base
    - Decrease in promotional costs
  • Pour quelle entreprise ?

    TPE PME GE

    Déploiement

    • Basé sur le cloud
    • Sur site

    Disponible dans les pays suivants

    Brésil, Royaume-Uni, Inde, Mexique, Pologne, États-Unis

    Langues

    anglais, espagnol, polonais

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    Fonctionnalités

    Nombre total de fonctionnalités pour Synerise : 150

    • API
    • Account-based marketing
    • Accès mobile
    • Actions découlant d'un événement
    • Alertes et remontée des problèmes
    • Alertes/Notifications
    • Analyse ad hoc
    • Analyse de contenu
    • Analyse de l'évolution des ventes
    • Analyse de la rentabilité
    • Analyse des campagnes
    • Analyse des comportements
    • Analyse des tendances
    • Analyse des ventes
    • Analyse en temps réel
    • Analyse prédictive
    • Analyse visuelle
    • Application mobile
    • Attribution multicanale
    • Automatisation des processus et flux de travail
    • Automatisation du marketing
    • Autorisations basées sur les rôles
    • Base de données de clients
    • Base de données de contacts
    • Benchmarking
    • Bibliothèque d'images
    • Bloqueur de spam
    • CRM
    • CTA personnalisables
    • Calendrier de marketing
    • Campagnes de drip marketing
    • Campagnes multiples
    • Champs personnalisables
    • Ciblage comportemental
    • Ciblage contextuel
    • Communication multicanal
    • Conformité CAN SPAM
    • Conformité RGPD
    • Connecteurs de données
    • Contenu dynamique
    • Contrôles/Permissions d'accès
    • Création de tableaux de bord
    • Distribution d'e-mails
    • Données en temps réel
    • E-commerce
    • E-mails optimisés pour format mobile
    • Enquêtes clients
    • Enquêtes et feedback
    • Extraction de données
    • Fiches d'évaluation (scorecards)
    • Fonction de glisser-déposer
    • Fonctions pour secteur médical
    • Formulaires personnalisables
    • Formulaires web
    • Gestion de contenu
    • Gestion de l'expérience
    • Gestion de la communication
    • Gestion de la liste de diffusion
    • Gestion des abonnements
    • Gestion des abonnés
    • Gestion des campagnes
    • Gestion des campagnes e-mail
    • Gestion des canaux
    • Gestion des contacts
    • Gestion des e-mails
    • Gestion des flux de travail
    • Gestion des leads
    • Gestion des listes
    • Gestion des modèles
    • Gestion des métadonnées
    • Gestion des performances
    • Gestion du stockage de données
    • Graphiques
    • Génération de leads
    • Importation et exportation de données
    • Indicateurs clés de performance
    • Indicateurs de tendances et de problèmes
    • Intégration de données
    • Intégration des médias sociaux
    • Intégrations de tiers
    • Machine learning
    • Mappage de données
    • Marketing multicanal
    • Marketing social
    • Marketing via SMS
    • Marquage
    • Mesure des performances
    • Modèles d'e-mails
    • Modèles personnalisables
    • Modélisation prédictive
    • Monitoring
    • Notifications en temps réel
    • Outils de collaboration
    • Pages de renvoi et formulaires web
    • Personnalisation
    • Personnalisation
    • Personnalisation de site web
    • Planification des campagnes
    • Planification des campagnes
    • Planification stratégique
    • Pour organisations et équipes commerciales
    • Prise en charge de plusieurs langues
    • Profils de clients
    • Promotion sociale
    • Préparation des données en libre-service
    • Prévision
    • Publication et partage
    • Qualification de leads
    • Rapports ad hoc
    • Rapports en temps réel
    • Rapports et analyses
    • Rapports et statistiques
    • Rapports personnalisables
    • Recherche en langage naturel
    • Recherche/Filtre
    • Recommandations
    • Relance de paniers abandonnés
    • Requête ad hoc
    • Répondeurs automatiques
    • Saisie de leads
    • Saisie et transfert de données
    • Search marketing
    • Segmentation
    • Segmentation de la clientèle
    • Segmentation des campagnes
    • Sources de données multiples
    • Stratégie de marque personnalisable
    • Suivi comportemental
    • Suivi de l'activité des clients
    • Suivi de l'engagement
    • Suivi des activités
    • Suivi des campagnes
    • Suivi des clics
    • Suivi des conversions
    • Suivi des e-mails
    • Suivi des mots-clés
    • Suivi des visiteurs de sites web
    • Suivi du ROI
    • Surveillance en temps réel
    • Synchronisation de données
    • Tableau de bord
    • Tableau de bord d'activités
    • Tests A/B
    • Tests multivariés
    • Traitement automatique du langage naturel
    • Transformation des données
    • Visualisation de données
    • Web analytics
    • e-mail marketing
    • Éditeur WYSIWYG

    Alternatives

    Marketo Engage

    4,2
    Alternative n° 1 à Synerise
    Marketo est une plateforme d'automatisation marketing et de gestion des leads. Créez, lancez et analysez des campagnes...

    Adobe Campaign

    4,4
    Alternative n° 2 à Synerise
    Adobe Marketing Cloud est un logiciel de marketing en ligne et d'optimisation de sites web qui intègre toutes vos...

    ConnectWise Cybersecurity Management

    4,4
    Alternative n° 3 à Synerise
    ConnectWise Fortify est un logiciel de cybersécurité et de surveillance qui aide les entreprises à identifier les...

    Squeezely

    4,5
    Alternative n° 4 à Synerise
    Squeezely est une plateforme de données client en ligne permettant de collecter des données client de manière centralisé...

    Avis

    Note globale

    4 /5
    (3)
    Rapport qualité-prix
    3,3/5
    Fonctionnalités
    4/5
    Simplicité d'utilisation
    4,3/5
    Support client
    4,3/5

    Vous avez déjà Synerise ?

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    3 avis affichés sur 3
    Krzysztof
    Note globale
    • Secteur d'activité : Banque
    • Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
    • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
    • Provenance de l'avis

    Note globale

    • Rapport qualité-prix
    • Simplicité d'utilisation
    • Support client
    • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

    Synerise - this Customer Data Platform that gives unlimited possibilities for future !

    Publié le 28/09/2020

    Synerise puts a lot of effort to build Customer Data Platform with advanced features and best UI/UX...

    Synerise puts a lot of effort to build Customer Data Platform with advanced features and best UI/UX experience for users and marketers. Enterprices can define advanced rules and groups with required access rights. Dynamic content campaigns may be subject to an approval process prior to implementation. Whole solution allows people to work on the same tool, and allows you to control and manage campaigns for even large companies.

    Avantages

    Synerise platform has features which are avaliable in many separate marketing cloud solutions.
    Easy to build customer identification and integration with current data in other systems is most of the powerfull solutions I know. In Synerise I can build effective omnichannel real-time analytics, custom dashboards, real time campaigns for every possible channel and media, use A/B/X testing to choose best communication. Every collected data can be stored in Terrarium data storage very effectively, thanks to this you can use at low costs large volumes of data.

    Inconvénients

    Every product can be improved and has some inconveniences. However, it is very important to listen to customer feedback and quickly fix malfunctions and improve good solutions. Synerise team is always close to every customers to improve product.

    Alternatives envisagées 

    Adobe Campaign et Marketo Engage

    Pourquoi passer à Synerise

    The Synerise team perfectly understands the needs of the business and develops the product to meet the highest standards. Only one at that time who can build on premises instalation, competition mostly on the cloud. Local development team.
    Utilisateur vérifié
    Note globale
    • Secteur d'activité : Logiciels
    • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
    • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
    • Provenance de l'avis

    Note globale

    • Rapport qualité-prix
    • Simplicité d'utilisation
    • Support client
    • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

    best tool for analyze the behavior of the customers

    Publié le 28/06/2022

    my overall experience with Synerise it is that allows to know the needs of the customers before the...

    my overall experience with Synerise it is that allows to know the needs of the customers before the customer decides what he wants

    Avantages

    this platform has been designed to help the specialties in marketing, which practice retail, agencies that use the media

    Inconvénients

    I would say that at the moment, I have nothing to report concretely

    Lucja
    Note globale
    • Secteur d'activité : Vente au détail
    • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
    • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
    • Provenance de l'avis

    Note globale

    • Rapport qualité-prix
    • Simplicité d'utilisation
    • Support client
    • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

    Synerise is complicated and rather expensive - not recommended for medium size e-shops

    Publié le 06/02/2022

    product recommendation frames were blocked by adblocks due to 3rd party cookies Synerise focus, A/B...

    product recommendation frames were blocked by adblocks due to 3rd party cookies Synerise focus, A/B testing was easy and working good

    Avantages

    It has a very good marketging and trainings, quite good customer support, good A/B testing features

    Inconvénients

    AI algorithms are not well trained and deliver poor results, it is relatively expensive, the support is good but you have to wait for it sometime if you are not a big e-shop, integrations are difficult and expensive

    Synerise - FAQ

    Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Synerise.

    Types de licences disponibles pour Synerise :

    • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
    • Version d’essai gratuite : Disponible

    Synerise offers a variety of flexible pricing models that accommodate the growth dynamics of each client’s business. The costs are based on the number of interactions, or Data Points (DPs) of the client’s systems with the platform. Each Data Point represents an event registered by the platform e.g. a page visit, a recommendation shown, a pop-up, a transaction, emails sent, web-pushes etc. Synerise offers three pricing and billing models: Pay-As-You-Go: based on consumption measured by DPs in any corresponding period (a month/quarter) Revenue-Sharing: the fee is a percentage-based honorarium and linked to the uplift in revenue resulting from the deployment of the platform features and functionalities. Flat Fee: for enterprise clients who opt for a “fully-fledged“, on-premise, or private cloud installation. Please Contact Synerise for more information.

    Utilisateurs habituels du logiciel Synerise :

    Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

    Langues dans lesquelles Synerise est disponible :

    anglais, espagnol, polonais

    Appareils pris en charge par Synerise :

    Applications s'intégrant à Synerise :

    Adobe Commerce, FreshMail, GetResponse, Intercom, Mailchimp, Meta for Business, PayPal

    Ressources d'aide disponibles pour Synerise :

    Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

    Catégories connexes

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