Time To Pet

4,9 (268)
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Logiciel en ligne pour les entreprises de garde d'animaux et de promenade de chiens

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Plus de 2 000 entreprises et des milliers de gardiens d'animaux et de promeneurs de chiens font confiance aux logiciels modernes de garde d'animaux. Time To Pet propose des fonctions de planification, de facturation, de gestion des clients et du personnel, ainsi que des fonctionnalités avancées telles que des applications pour les clients et le personnel, la messagerie texte, le GPS, les bulletins de visite, etc.

Découvrez pourquoi les sociétés de soins pour animaux font confiance à Time To Pet grâce à un essai gratuit de 14 jours.


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Time To Pet ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Time To Pet

4,9 (268)
VS.

À partir de

20,00 $US
mois
89,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

107
76

Intégrations

6
1

Simplicité d’utilisation

4,7 (268)
4,2 (78)

Rapport qualité-prix

4,8 (268)
4,3 (78)

Service client

5,0 (268)
4,5 (78)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Kennel Connection

4,4
Alternative n° 1 à Time To Pet
KC propose un logiciel de gestion sur le bureau ou basé sur le cloud permettant aux centres de pension des animaux, de...

DoTimely

4,7
Alternative n° 2 à Time To Pet
DoTimely est une solution tout-en-un pour les entreprises de garde d'animaux de compagnie, avec des fonctionnalités de...

Microsoft Excel

4,8
Alternative n° 3 à Time To Pet
Explorez Excel. De nouveaux outils d'analyse de données vous aident à suivre et à visualiser vos données pour une...

Wave

4,4
Alternative n° 4 à Time To Pet
Wave est une solution de comptabilité tout-en-un pour les petites entreprises qui combine le suivi des dépenses et des...

Avis

Note globale

4,9 /5
(268)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
5,0/5

Vous avez déjà Time To Pet ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 268
Laura
Laura
Note globale
  • Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy to use, affordable and high quality product!

Publié le 03/02/2021

I have loved every moment with Time to Pet! Since the very beginning when I attended a free...

I have loved every moment with Time to Pet! Since the very beginning when I attended a free demonstration to being a user for about a year it's been great. Everything I need for my pet sitting service has been thought of and if I ever have any issues their team is johnny on the spot to answer and help me out. Cannot recommend this software enough!!

Avantages

I love the ease of use and how multiple people can access different aspects. If I have ever had an issue, their customer service was extremely quick to answer and fix the issue.

Inconvénients

I have not disliked anything about this product

Alternatives envisagées 

Gingr

Pourquoi passer à Time To Pet

This software was more specific to what I was looking for

Réponse de Sweet Spearmint Software

Thanks for the great review and for your support!

Brianna
Note globale
  • Secteur d'activité : Vétérinaire
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Time to Pet is THE all-in-one pet care software

Publié le 03/01/2024

Avantages

Time to Pet has extensive settings and options so that you can perfectly customize your portal for your business. I find scheduling to be very easy & convenient. They are always adding updates to improve the app & customer/client experience. You can find almost any answer about the software in their help section, it has helpful articles and often times a short informational video. TTP really seems to care about their customers & their experience.

Inconvénients

My clients sometimes have difficulties with invoicing & tipping, but we're often able to sort out the issue easily.

Alternatives envisagées 

Gingr

Réponse de Sweet Spearmint Software

Thanks for the review and the feedback. We appreciate the support!

Jennifer
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Good programme but has some flaws that need to be addressed

Publié le 02/11/2019

In the beginning, the response and answers from the owners were phenomenal -as they have grown they...

In the beginning, the response and answers from the owners were phenomenal -as they have grown they have added Customer Service personal and although responses are in a very timely manner they are just not as "warm and fuzzy" as they were when the responses came from the support staff. He made you feel your question or comment was most important to him - now they seem to be stock answers from the service department making you feel more like a number than a client.

Avantages

Ease of Scheduling for subcontractors/employees on the road via the app or in the office on the computer. As well as generating subcontractor/employee invoices/pay - very little effort on admin to complete these tasks.
Customer Service is very quick and responsive.
Invoicing to the client is effortless - unless you do not keep up with the scheduling!

Inconvénients

Like most dog walking companies or businesses, we use sub-contractors - so basically self-employed individuals. These sub-contractors have access to information that I do consider confidential. I understand the basics of subcontractors seeing the client name, address, entry/alarm code - otherwise, they would not be able to perform the job they were hired to complete - but if I am having a conversation with a client who has asked questions, made comments, etc this information should not be able to be seen by the subcontractor or employees. Yet it is if that particular individual was assigned to that particular client. Imagine your surprise when a client sends you a note on the lack of performance or how anything negative about your subcontractor/employee and that said person was able to read the entire thread!
Con #2 - We do pack walks that vary day by day - every client in the pack walk is in conflict with each other according to the schedule. It would appear the scheduling aspect of the software is set up for an individual at specific times. Not such a big deal as you just have to override it but a bit of a pain when doing mass scheduling.
Con #3 - When a client submits a request for service and they are a client that does not get invoiced you can not accept the request without generating an invoice. The option not to invoice is not present on client generated service requests.

Amanda
Note globale
  • Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The only all-in-one solution you’ll need

Publié le 22/08/2024

I tried several programs before committing to Time to Pet. TTP was the only one I found that was...

I tried several programs before committing to Time to Pet. TTP was the only one I found that was user friendly and had everything I needed in one place. Support has always been awesome too!

Avantages

It provided all of the various things I needed for smooth operations.

Inconvénients

One of my clients didn’t love that she couldn’t opt out of data collection.

Elizabeth
Note globale
  • Secteur d'activité : Vétérinaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Couldn’t run my business without it!

Publié le 27/06/2024

Makes my life and my clients lives so much easier when it comes to their pet care.

Makes my life and my clients lives so much easier when it comes to their pet care.

Avantages

Everything is in one application from client onboarding, scheduling, invoicing and payments.

Inconvénients

There are some features that I wished were a little more customizable but they are constantly improving so with time it will happen.

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Time To Pet - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Time To Pet.

Types de licences disponibles pour Time To Pet :

  • À partir de : 20,00 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Time To Pet :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Time To Pet est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Time To Pet :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Time To Pet :

Dropbox Business, Google Calendar, Microsoft Outlook, QuickBooks Online, Stripe, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Time To Pet :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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