En savoir plus sur Toky

Toky est un système téléphonique virtuel pour les entreprises de toutes tailles qui permet de créer votre propre call center et d'établir des communications efficaces entre vos clients et votre équipe. Avec des numéros de téléphone virtuels dans plus de 60 pays, adaptez votre entreprise à vos clients presque partout, où que votre entreprise soit basée. Activez les intégrations CRM pour contacter vos leads et vos clients en un seul clic ; consignez automatiquement chaque appel ou connectez Toky à d'autres applications professionnelles pour améliorer les processus de vente et de support.

Avec Toky, vous pouvez commencer avec un seul agent et vous pouvez utiliser des fonctionnalités telles qu'un serveur vocal interactif, des appels téléphoniques internationaux, le renvoi d'appel, des messages d'accueil, des appels simultanés, des files d'attente, d'enregistrement d'appels, de transcription, d'appels en direct sur votre site web, etc.

Options de tarification dès :

20,00 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Inde et 4 autres, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique

Langues

anglais, espagnol, portugais

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Images

Manage your call center with detailed reports
Enhance call center performance with and easy to configure IVR
Make and receive calls from your web browser
Use Toky's Google Chrome extension to answer calls
Make and receive phone calls from your website or virtual phone number in your smartphone
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Toky : 33

  • API
  • Analyse en temps réel
  • Analyse visuelle
  • Automate d'appel
  • Base de données de contacts
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Données en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestionnaire de files d'attente
  • Historique des contacts
  • Identification de l'appelant
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des SMS
  • Messagerie vocale
  • Monitoring
  • Notifications automatiques
  • Notifications bureau
  • Notifications en temps réel
  • Notifications par e-mail
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Réceptions
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert d’appel
  • Widgets

Alternatives

VICIdial

4,7
Alternative n° 1 à Toky
VICIdial est une solution open source pour call center avec une composition prédictive sortante et des fonctionnalités...

Aircall

4,2
Alternative n° 2 à Toky
Aircall permet aux entreprises d'obtenir instantanément des numéros locaux, partout dans le monde, et de distribuer les...

NUACOM

4,8
Alternative n° 3 à Toky
NUACOM offre un système de téléphonie cloud tout-en-un pour les PME en quête d'une solution de communication...

OnSIP

4,7
Alternative n° 4 à Toky
OnSIP is a softphone and private branch exchange (PBX) solution that helps businesses to manage call recording,...

Avis

Note globale

4,4 /5
(94)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,5/5

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Afficher 5 avis sur 94
Steve M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Organisme social ou civique
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Outstanding Product

Publié le 30/03/2020

We needed to urgently set up a COVID-19 Volunteer helpline for the vulunerable and elderly in...

We needed to urgently set up a COVID-19 Volunteer helpline for the vulunerable and elderly in Wilton.

Within 2 days we had implemented Toky, recuited and trained 24 call centre volunteers and gone live. The expereince with Toky was totally fantastic. I made a host of support calls during set up (I am not an IT geek) - they were very patient and responded clearly and successfully to every question. They were flexible on billing too. Everything worked perfectly.

The Volunteer call centre is now up and running and working like a dream. 24 agents working from the safety and security of their own homes - with calls coming in on a single emergency line. All set up by Toky in minutes.

I cannot, I mean CANNOT, recommend these guys highly enough.

Avantages

Very simple to implement, great functionality, metrics excellent with clear reports, cost excellent.

Inconvénients

Nothing not to like about this super product..

Giorgos T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Télécommunications
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Toky is the best choice out there!

Publié le 15/09/2020

As soon as started in my current company, they had been using Intercom for some time - so I had the...

As soon as started in my current company, they had been using Intercom for some time - so I had the difficult task of finding a phone channel provider that would integrate with that. After months of trials with almost all available products, I came across Toky, and boy was I lucky! The integration was smooth and had all the functionality I was looking for, the Support Team and especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] really helped me set it up quickly and they have the best prices out there, both for the product and outbound calls. I would recommend it 100%.

Avantages

The integration with Intercom is smooth
The platform is easy to use
Has many options for IVR and general settings

Inconvénients

There isn't something about the software that I don't like - the only negative thing is that for my area they don't have Weekend Support yet - they told me they will fix that soon, but for now, I am worried that if something during the weekend I might have to wait some time until its fixed. Luckily, I haven't had any big issues with it anyways, so this is mostly anxiety rather than an actual problem.

Michael P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent virtual phone system for international companies

Publié le 11/01/2021

Toky is easy to setup and easy to use.
The interface is neat and gives you full control.

Toky is easy to setup and easy to use.
The interface is neat and gives you full control.

Avantages

The initial test system was set up in a very short time (<1 hour). It worked well. Implementation is very easy. It does what it says in a simplistic way.
It helps to set up international numbers in a few minutes and allows customers to call to numbers in their home country.

Inconvénients

The initial app had an easy when you have logged in on the web and the mobile app at the same time. But that is solved-

Denym B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Divertissement
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

The VOIP system makes you feel like you've got terminal cancer

Publié le 26/02/2019

Overall my experience in using Toky's terrible VOIP system has been akin to having terminal cancer....

Overall my experience in using Toky's terrible VOIP system has been akin to having terminal cancer. Waking each day to constant pain and suffering, every call I receive I painfully hear the frustration in the voice of the caller as they fail to understand anything I am saying. I wouldn't wish this experience on my worst enemy.

Avantages

Toky is a terribly overpriced and incompetently built VOIP product. The only Pro I can think of for Toky, is coming to the realisation that even in today's business environment, that western Silicon Valley startup companies can and do lie about what their products will do. This is hugely disapointing and if I was working at Toky, I would be ashamed to be apart of such a dishonest company, because Toky does not work in any respect for the word.

Inconvénients

Virtual phone systems should work at the same, or better level than non-virtual ones. Toky does not work at all. Constant call drop outs, talk lag, voice muffling, and just not redirecting calls at all. These are all issues that plagued experience using Toky. Not only that but the customer support team is hugely entitled, will take 48 hours to reply to you and will pawn you off to the next available support person so they don't have to deal with your issues.

Réponse de German

Hello Denym,
We regret that you consider your experience with our service so bad. Our team worked on the solution of the presented inconveniences, but we found that the problem with your account was due to factors external to our platform. We tried to find a solution with you, taking into account the compliance of our terms of service, where we state that we can not give refunds, but it was not possible. We are sorry for the difficulties presented that led you to write this review, but I assure you that we did our best to provide a solution from our side, but sadly, the answer was outside our platform and our reach

Konsta T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent software

Publié le 24/12/2020

I'm running business abroad and with Toky I can have a phone number in my home country and receive...

I'm running business abroad and with Toky I can have a phone number in my home country and receive calls normally over internet connection.

Avantages

The pricing, the reliability and possibility to have only one user unlike many competitors which require multiple users.

Inconvénients

Sometimes apps are a bit glitchy. Nothing serious, most important features like calling and receiving calls work well.

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Toky - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Toky.

Types de licences disponibles pour Toky :

  • À partir de: 20,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Toky.

Utilisateurs habituels du logiciel Toky :

PME, Grandes entreprises, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles Toky est disponible :

anglais, espagnol, portugais

Appareils pris en charge par Toky :

Android, iPhone, iPad

Applications s'intégrant à Toky :

ActiveCampaign, Capsule, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Insightly, Intercom, Pipedrive, Wordpress, Wordpress, amoCRM

Ressources d'aide disponibles pour Toky :

Support téléphonique, Support en ligne, Base de connaissances, FAQ, Tutoriels vidéo

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