Avochato

Messagerie SMS pour les ventes, l'assistance et équipes opérationnelles

4,7 /5 (126 avis) Donnez votre avis !

Avochato - Présentation

Description du logiciel Avochato

Avochato est une solution cloud de messagerie texte/SMS destinée aux équipes de vente, d'assistance et de marketing, qui permet aux utilisateurs d'envoyer, de recevoir, de gérer et de collaborer sur les messages des clients. Le système peut également être utilisé pour gérer la communication avec les agents de terrain et les travailleurs à distance, y compris les nettoyeurs, les techniciens, les inspecteurs et les professionnels de la santé.

Avochato fournit des numéros de téléphone distincts et uniques pour l'envoi et la réception de messages, permettant aux utilisateurs de communiquer à partir de leurs propres appareils mobiles sans révéler leur numéro de téléphone personnel. L'arborescence des textes peut acheminer les messages entrants vers le bon service et les conversations peuvent être attribuées à différents utilisateurs, classées par ordre de priorité, signalées et escaladées si nécessaire. Tous les messages reçus dans Avochato sont affichés dans le tableau de bord web et dans les applications iOS et Android natives, ce qui permet aux utilisateurs de répondre où qu'ils se trouvent. Les utilisateurs peuvent également créer des modèles de réponse automatisée pour tenir les clients informés en dehors des heures de travail.

Avochato peut être intégré dans les systèmes de SVI ou des arborescences téléphoniques existants, ce qui permet aux clients de résoudre eux-mêmes les problèmes et de les transmettre à un agent si nécessaire. L'intégration à Salesforce, Desk.com et Slack permet aux utilisateurs d'envoyer des messages aux clients depuis différentes applications. Avochato peut également être utilisé pour les appels entrants et sortants, en utilisant les numéros de téléphone fournis.

Avochato - Présentation

Prix

À partir de
99,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Avochato - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour Avochato : Users can manage and respond to multiple conversations concurrently
Capture d'écran pour Avochato : Users can manage and respond to multiple conversations concurrently Capture d'écran pour Avochato : Avochato provides dedicated SMS numbers for different departments Capture d'écran pour Avochato : All messages are displayed in the web dashboard Capture d'écran pour Avochato : Messages can be searched and filtered Capture d'écran pour Avochato : Integration with Desk.com allows users to message customers from within their helpdesk solution Capture d'écran pour Avochato : Avochato also integrates with Slack

Avochato - Avis

Avochato - Avis

Note globale
4,7
/
5
Excellent
98

Très bien
21

Moyen
6

Médiocre
0

Mauvais
1

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité d'utilisation
4,7
Support client
4,8
94% des utilisateurs recommandent cette application
Nick H.

You should have set up Avochato with your business yesterday

Consider this review a raving endorsement. For those of you on the fence about whether you should be sending text messages to your customers - start testing it with your personal cell phone first. Then imagine those results across your entire funnel. You'll be kicking yourself for not starting sooner.


Traduire avec Google Translate
Tara B.

Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!

Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.


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Bradley C.

Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product

Poor


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Anna S.

Great product!

I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.


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Stephen C.

After trying every texting software, we went with Avochato

The customer service is top-notch. The rep is amazing to deal with and very quick to get back to us regarding any questions we have.

Their customer service alone puts them in another league compared to the other companies and I have tried and used all of the mainstream platforms.


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Nick H.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

You should have set up Avochato with your business yesterday

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 28/03/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Consider this review a raving endorsement. For those of you on the fence about whether you should be sending text messages to your customers - start testing it with your personal cell phone first. Then imagine those results across your entire funnel. You'll be kicking yourself for not starting sooner.

Avantages

LIke most seasoned sales and marketing professionals, I'm always looking for an edge to increase engagement with potential customers and existing customers by optimizing email subject lines/copy and calling my leads/customers over the phone.

There is something magical about finding a tool or trick in 2019 that can boost engagement 3-4%, every channel is so saturated that small numbers move the needle. Avochato has increased our engagement 30%+ and we haven't even begun optimizing our outreach copy.

Customers and leads are significantly more likely to engage via text than over email/phone. I almost hesitate to recommend Avochato because I want it to be my team's secret weapon!

Inconvénients

There is room to improve on the UX/UI of the mobile product and additional integrations that would be nice to have. Neither of these 'flaws' remotely impact the instant effectiveness that I've been able to generate using Avochato though.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Tara B.
Secteur d'activité: Bijoux et produits de luxe
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 02/09/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.

Avantages

Love the ease of use!! It feels super light weight, even though it has a ton more features than similar services I've used. Customer service is 100% top notch!! (Shout out to our rep!!)

Inconvénients

So far, there hasn't been much! I do wish that emojis/emoticons were a little less expensive to send (they count as 2 or 3 SMS messages, I can't remember exactly at this moment) because we are all so accustomed to adding those to texts without thinking much about them, but I've pared them down a bit from automated messages and it's helped a bit.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Bradley C.
Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product

Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
Publié le 16/06/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Poor

Avantages

The product is fairly easy to use, although a sloppy mobile interface and glitchy.

Inconvénients

To start, the pricing...then the sales team who was aggressively trying to renew the product when I had only used half of my credits during the year. There was no consideration or offer on the table. When I originally had conversations they did not have a nonprofit policy and when they added it they did not inform me or prorate. It is clear Avachato cares more e about making money then they do about customer satisfaction.
This is an overpriced product for the delivery and level of customer care. And to top it off, after my service was cancelled, they required me to go into the system for a multi-step process to cancel it manually or else they would recharge my card.

I went in to cancel and not only did it say that it was already cancelled, but it blocked me out. Boo Avochato. Better to find a better company who cares more about their cusomers and has lower prices. There's many options out there and this one is not the way to go.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Anna S.
Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

Great product!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 20/04/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.

Avantages

This software is user-friendly and I love that I can send messages to pre-created groups. I also love that it comes with its own phone number with the area code I live in so people don’t think it’s junk mail.

Inconvénients

None - it is so through it has all the features I wanted.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Stephen C.
Secteur d'activité: Automobile
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

After trying every texting software, we went with Avochato

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 31/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

The customer service is top-notch. The rep is amazing to deal with and very quick to get back to us regarding any questions we have.

Their customer service alone puts them in another league compared to the other companies and I have tried and used all of the mainstream platforms.

Avantages

It is very user-friendly and has tons of features. This is one of the only platforms in which you can have a private inbox so users cannot see other people's messages. In most other platforms, users can still see messages that don't belong to them.

Avochato also has a calling feature built-in that allows you to make calls from the same number which is great.

It is also very easy to switch between inboxes (phone numbers) if you have multiple inboxes.

The mobile app is very user-friendly and easy to use as well.

Inconvénients

It doesn't have the ability to bring Facebook messages in (I understand they are implementing this soon) which isn't a deal-breaker for me.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9,1/10
Basé sur 126 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Avochato - Prix

Avochato - Prix

À partir de
99,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,6/5
Basé sur 126 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Avochato - Fonctionnalités

Avochato - Fonctionnalités

API
Chat
Conférences
Conférences vidéo
Enregistrement des appels
Gestion de la communication
Gestion des contacts
Identification de l'appelant
Intégration CRM
Intégration de tiers
Messagerie instantanée
Messagerie vocale
Notifications automatiques
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Routage des appels
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des appels
Tableau de bord d'activités
Transfert d’appel
Fonctionnalités
4,5/5
Basé sur 126 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

Avochato - FAQ

Avochato - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Avochato.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Avochato ?

Types de licences disponibles pour Avochato :

À partir de: 99,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Avochato ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Avochato.

Q. Qui utilise Avochato ?

Utilisateurs habituels du logiciel Avochato :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues Avochato est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Avochato est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Avochato ?

Types de licences disponibles pour Avochato:

Abonnement

Q. Avochato prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Avochato :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications Avochato peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Avochato :

CallTrackingMetrics, Cognito Forms, Microsoft 365, Salesforce Sales Cloud, Slack

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Avochato ?

Ressources d'aide disponibles pour Avochato :

Support téléphonique, Support en ligne