Synergist

4,7 (36)
Donnez votre avis !
Gestion de projets pour les agences, les cabinets de conseil et les services

En savoir plus sur Synergist

Synergist est une solution de gestion de projet et de calcul des coûts des tâches pour les agences, les cabinets de conseil et les services internes qui facilite la communication, la planification de projet, la gestion du temps, le coût des projets, la facturation, le suivi des opportunités, etc. Cette solution aide les entreprises à collaborer et à gérer des projets de bout en bout. Elle fournit une visibilité en direct sur les projets afin de garantir que les équipes et les clients sont tous sur la même longueur d'onde.

Grâce à des outils tels que les feuilles de temps en ligne, l'estimation des coûts des projets, la gestion de la facturation, la génération de devis et l'intégration à des solutions de comptabilité tierces comme Xero, Sage 50, Quickbooks et d'autres, Synergist permet de gérer, de suivre le temps et l'argent employés, etc. Ses outils de planification et de suivi, y compris les calendriers d'équipe et les tableaux Kanban, peuvent être utilisés pour planifier les horaires, la capacité, les projets et les opportunités.

Synergist facilite la communication entre les membres de l'équipe, mais aussi avec les clients, grâce à des outils tels que les approbations en ligne, l'intégration des e-mails, la gestion et le partage des documents et un système de CRM intégré. Des rapports personnalisés, des tableaux de bord et des alertes veillent à ce que les utilisateurs soient toujours informés de l'avancement du projet et des performances globales de l'entreprise. En outre, les rapports peuvent être entièrement personnalisés pour répondre aux besoins de l'entreprise.


Images

Synergist Logiciel - 1
Synergist Logiciel - 2
Synergist Logiciel - 3
Synergist Logiciel - 4
Synergist Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Synergist
Synergist Logiciel - 1
Synergist Logiciel - 2
Synergist Logiciel - 3
Synergist Logiciel - 4
Synergist Logiciel - 5

Synergist ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Synergist

4,7 (36)
VS.
Le plus évalué

À partir de

300,00 £GB
mois
5,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

121
152

Intégrations

18
33

Simplicité d’utilisation

4,2 (36)
4,3 (771)

Rapport qualité-prix

4,5 (36)
4,4 (771)

Service client

4,9 (36)
4,2 (771)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Zoho Projects

4,5
Alternative n° 1 à Synergist
Une interface utilisateur entièrement repensée, une recherche et des filtres améliorés, une répartition du travail...

Harvest

4,6
Alternative n° 2 à Synergist
Harvest est un logiciel de suivi du temps en ligne qui peut vous aider à répondre à des questions essentielles...

Basecamp

4,3
Alternative n° 3 à Synergist
Basecamp est une application de gestion de projet et de suivi des tâches quotidiennes utilisable par des équipes de...

Scoro

4,6
Alternative n° 4 à Synergist
Scoro est un logiciel de gestion d'entreprise basé sur le Cloud, couvrant le projet et la gestion du travail, CRM,...

Avis

Note globale

4,7 /5
(36)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,2/5
Support client
4,9/5

Vous avez déjà Synergist ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 36
Luke
Luke
Note globale
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Synergist review

Publié le 03/02/2025

Excellent really. Best system I've used so far.

Excellent really. Best system I've used so far.

Avantages

How intuative it is, the ease of use, the UI and UX, the reporting/data analytics.

Inconvénients

The resource booking calendar is buggy. The pop up box that comes up when hovering over it is too sensitive and gets in the way of actually booking

Alternatives envisagées 

Streamtime

Pourquoi choisir Synergist 

We were not getting enough out of it and it was not giving us what we needed reporting wise

Logiciel antérieur 

WorkflowMax

Pourquoi passer à Synergist

It ticked 93% of what we needed in a comparison we did
Liam
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent all round platform for agency management

Publié le 09/08/2024

Having used the platform for more than 10 years, and recently upgraded our use of it, we have had a...

Having used the platform for more than 10 years, and recently upgraded our use of it, we have had a very positive experience both from a tech point of view as well as the excellent support from onboarding to ongoing help.

Avantages

Synergist offers a complete platform for managing our agency, from finances to projects, all interlinked and integrated. The platform is intuitive, adaptable and covers most aspects of agency life where we need visibility and the ability to manage. In addition the support and training is outstanding.

Inconvénients

The user interface could do with an update but I believe that is on the cards.

Alternatives envisagées 

Productive, Teamwork.com et Scoro

Pourquoi passer à Synergist

Had used Synergist for many years and made comparisons against these new platforms. They could not offer everything that Synergist did and would require a complete change in the way the agency worked to have implemented

Réponse de Synergist Express

Thanks for taking the time to leave a review Liam. It's fantastic to hear you've been using Synergist for over 10 years and that it works so well for your agency's needs.

Our client's success is our number one priority, so we love hearing about the positive experience you've received from our onboarding and support teams. We'll let them know!

Re the interface, our development team have been working hard over the past year and we're in the process of rolling out a brand-new interface design. You'll find Synergist a much lighter and brighter, with a fresh, clean look that offers a more user-friendly experience. And, this is just the beginning. We have lots of great updates planned to make your experience even better.

Thanks again for your feedback! We can’t wait for you to enjoy the new interface and features!

Ivena
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Synergist is fantastic

Publié le 13/12/2024

The system has a very easy to navigate UX and UI so it doesn't take a long time to train people and...

The system has a very easy to navigate UX and UI so it doesn't take a long time to train people and the system is generally easy to use. We have been using it since 2019 and are still struggling to find anything that it cannot do! The support team are always on hand to help with any technical questions or more strategic advice on how to use the system in the best way.

Avantages

Very detailed and intricate system that captures a lot of information by offering different functionalities and most importantly, all data that is logged can be reported on.

Inconvénients

It takes a while to utilise the various functionalities and you need to invest time to integrate them into your processes as the system has so much to offer. But once everything starts to be used fully, the system becomes an invaluable part of the business.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Could be done so much better

Publié le 08/05/2019

Would not recommend, other tools such as Workfront would be better to use!

Would not recommend, other tools such as Workfront would be better to use!

Avantages

I like the fact that it's a multi purpose tool. It allows you to add projects, complete timesheets and raise invoices in one area.

Inconvénients

The UX is awful. Navigation, use of features and elements and the overall slowness of the tool are things to name a few. There are too many sub-navigations on sub-navigations making moving around the tool awfully hard.

Réponse de Synergist Express

Thanks for taking the time to leave a review and for your positive comments regarding the comprehensive functionality Synergist provides. I'm sorry to hear of your frustrations regarding the UX. The usability of Synergist is affected by the configuration decisions made during each customers system implementation. We would love to have to opportunity to review the configuration of your system with you to see how we can improve this for you. If this is of interest please contact us at support@synergist.co.uk or +44 1625 572690 and ask for Nick Lane and I look forward to improving this for you.

Andy
Note globale
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

An excellent scaleable agency management solution

Publié le 13/10/2024

We have used other systems in the past and they have either been too simple or overly complex with...

We have used other systems in the past and they have either been too simple or overly complex with a nasty UX. Synergist has the depth of thinking and functionality to run large projects and meet all agency needs with an intuitive and visually strong UX (which does matter to ensure teams engage with it, use it and find it simple to use). It also has all you need 'out of the box' – you're not left having to 'engineer' components you want – it's all there to be scaled and deployed as required and as you grow. You also get great support from both an online platform and consultants.

Avantages

Synergist is a joined-up agency software solution at the heart of agency ops/management. Built into the system, it can cover all facets of agency operations from initial client/supplier set-up, estimating, quoting, work planning, timesheets, invoicing, POs, reporting and third-party accounts platform integration. It also has a good level of customisation to suit how different agencies cost and manage projects from simpler single-phase projects to more granular phases with sub-stages.

Inconvénients

The CRM functionality could work harder and there are a few UX features that would be great to have like creating billing plans from an estimate but with future updates rolled out over the year, additional and updated functionality is never far away.

Alternatives envisagées 

Scoro

Pourquoi choisir Synergist 

TrafficLive was being closed down but we were looking to move anyway as the platform was hard to use and not intuitive.

Pourquoi passer à Synergist

The breadth of features, scalability, ease of use and value for money.

Réponse de Synergist Express

Thanks for the great review, Andy. We're glad it fits your agency's needs. We've designed Synergist to be feature-rich and highly flexible so it can be configured to work how your agency works and give you more advanced functionality as you grow. Over the past year, we've redesigned the product interface to make it a brighter, cleaner, more user-friendly experience, and we're planning loads more updates to make your experience even better.

Afficher 5 avis sur 36 Lire tous les avis

Synergist - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Synergist.

Types de licences disponibles pour Synergist :

  • À partir de : 300,00 £GB/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Synergist :

11–50, 51–200, 201–500

Langues dans lesquelles Synergist est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Synergist :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Synergist :

Access Financials, Dropbox Business, Google Calendar, Google Drive, HubSpot CRM, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Pegasus, QuickBooks Desktop, QuickBooks Online Advanced, Sage 200, Sage 300cloud, Sage 50cloud Accounting, Sage Accounting, Sage Intacct, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Synergist :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Synergist.