En savoir plus sur Playvox

Les tableaux de bord, les cartes de scores et les rapports automatisés Playvox transmettent directement les performances des agents et les informations sur le service client aux responsables, leur permettant ainsi de prendre des décisions en temps opportun sur la base de données réelles et quantifiables.

Un agent motivé est un agent plus performant. L'éditeur propose des outils de motivation pour que votre main-d'œuvre continue de fonctionner à des niveaux optimaux. Pour les agents internes et basés sur BPO, l'éditeur fournit un mur communautaire social et un programme de reconnaissance des incitations, qui permet aux responsables d'attribuer des points karma pour les bonnes performances, ainsi qu'un catalogue de récompenses en ligne pour faire gagner des prix aux agents.

Avec Playvox, les responsables et les formateurs peuvent créer des automatisations de flux de travail personnalisées et reproductibles pour différents groupes d'agents afin d'accélérer le coaching des agents. Avec des fonctionnalités intelligentes de type "Si c'est le cas, alors faites ceci", vous pouvez facilement, efficacement et systématiquement intégrer de nouveaux agents, enseigner aux employés très performants une nouvelle compétence, former à nouveau le personnel de sous-traitance, etc.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Allemagne, Royaume-Uni, Mexique, États-Unis

Langues

anglais

Images

Monitor service quality in the easiest way possible. Create unlimited scorecards & personalize them according to your quality criteria. Randomly & automatically assign workloads for your QA team.
Drive continuous agent improvement. Solve issues in NPS, AHT, CSAT, soft skills, among many others. Create coaching sessions based on your team’s results. Send targeted coaching sessions.
Identify areas in which your agents need to be trained on, send them targeted Learning sessions and easily track their results. Provide your customer service team with all the educational information they need.
Solve issues on the spot with all your KPIs in one place. Playvox gives you all the information you need in real-time. Connect and consolidate all your customer service KPIs. Always have your NPS, CSAT, AHT, and others, at your fingertips.
Publicly recognize peer with badges, based on their quality results and performance. Access our social community wall where your team can exchange ideas, ask questions and share relevant information.
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Capture d'écran pour Playvox : Monitor service quality in the easiest way possible. Create unlimited scorecards & personalize them according to your quality criteria. Randomly & automatically assign workloads for your QA team. Capture d'écran pour Playvox : Drive continuous agent improvement. Solve issues in NPS, AHT, CSAT, soft skills, among many others. Create coaching sessions based on your team’s results. Send targeted coaching sessions. Capture d'écran pour Playvox : Identify areas in which your agents need to be trained on, send them targeted Learning sessions and easily track their results. Provide your customer service team with all the educational information they need. Capture d'écran pour Playvox : Solve issues on the spot with all your KPIs in one place. Playvox gives you all the information you need in real-time. Connect and consolidate all your customer service KPIs. Always have your NPS, CSAT, AHT, and others, at your fingertips. Capture d'écran pour Playvox : Publicly recognize peer with badges, based on their quality results and performance. Access our social community wall where your team can exchange ideas, ask questions and share relevant information.

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Playvox : 78

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des tendances
  • Analyse en temps réel
  • Analyse visuelle
  • Assurance qualité
  • Authentification
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • CRM
  • Catalogue en ligne
  • Catégories personnalisables
  • Chat en temps réel
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Connecteurs de données
  • Contrôle de qualité
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • Emplacements multiples
  • Enquêtes et feedback
  • Entreprises multiples
  • Filtrage
  • Forum/groupe de discussion
  • Gamification
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion de la qualité
  • Gestion des audits
  • Gestion des avantages
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des candidatures
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des délais
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des performances
  • Gestion des récompenses
  • Gestion des utilisateurs
  • Importation et exportation de données
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Personnalisation
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Programmation des tâches
  • Programmes de récompenses des employés
  • Questions personnalisables
  • Rapports d'historique
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Scénarios possibles
  • Sources de données multiples
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des appels
  • Suivi des problèmes
  • Surveillance en temps réel
  • Test des performances
  • Visualisation de données
  • Évaluation des compétences
  • Évaluation des performances

Alternatives

monday.com

4,6
Alternative n° 1 à Playvox
monday.com est un outil de collaboration et de gestion de projet conçu pour vous aider à tout gérer. Créez des...

LiveAgent

4,7
Alternative n° 2 à Playvox
LiveAgent est une solution d'assistance basée sur le web qui permet la gestion des cas d'assistance à partir de...

Niikiis

4,5
Alternative n° 3 à Playvox
niikiis est un logiciel configurable et tout-en-un d'expérience des employés pour les petites et moyennes entreprises.

Zendesk

4,3
Alternative n° 4 à Playvox
Zendesk est une application vous permettant de gérer votre service client dans le Cloud, qui s'intègre de façon...

Avis

Note globale

4,8 /5
(70)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,7/5

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Tonya K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Quality in a nut shell!

Publié le 20/05/2019

As I mentioned above, PlayVox provides us with so much insight into how we are doing with our...

As I mentioned above, PlayVox provides us with so much insight into how we are doing with our training program. It has also increased our ability to maintain a level of quality to ensure our customers are well taken care of.

Avantages

PlayVox is an amazing tool that allows you to do all your quality assurance checks and coaching session in one place. We love the ability to create scorecards dynamic to our workflows and communication channels. Because it is so simple to use, we were able to ramp up our season quality assurance team within hours and then let them get to it.

The insights we get from PlayVox also provide us with very valuable information that will help us improve our training for the next season. We are able to quickly see where our team members struggle so that we can increase our emphasis in those areas when we ramp up for the new year.

Inconvénients

The only thing that we do not use is the rewards program. The gift cards that are available to select from limit our ability to use them because we have team members all around the world.

Réponse de Playvox

Hi Tonya!
Thank you for taking the time to write a wonderful review. We know of the importance of a good QA process and we are continuously improving. G2 just named us leaders in call center quality assurance. Hope you are enjoying our last enhancements!

Ariel T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Overall satisfied

Publié le 12/03/2021

I evaluate CS agents' monthly performance. It's good to see overall performance over a period of...

I evaluate CS agents' monthly performance. It's good to see overall performance over a period of time.

Avantages

It's easy to use once you understand how to set up scorecards and use them.

Inconvénients

SNOW integration sometimes gives unexpected errors and I have to refresh the page multiple times or close the browser.
I would like to customize Playvox more to my needs. I wrote to the dev team once, but it was submitted as a feedback idea/suggestion. Not something that can be implemented right away.

Réponse de Playvox

Hi Ariel!
Thank you for taking the time to write a review. Playvox was recently recognized by G2 as a leader in the Quality Assurance Category. We're glad Playvox is helping you improve your performance and will continue to have functionalities to make your job easier. Will also send this feedback to our product team for future considerations.

Kristy S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Playvox as a Customer service agent

Publié le 16/10/2020

Avantages

This product is overall easy to use. Email, updates and fun ways to use Karma points with staff. This gives staff a positive reinforcement to do a great job at work.

Inconvénients

I think that the applications should be easier to find. Larger icons to locate items you are looking for.

Réponse de Playvox

Hi!
Thank you for your review. We're glad you're enjoying our Motivation Product. We firmly believe incentives and recognition help inspire greater team performance, and our customized digital badges are a fun way to recognize team members for outstanding results.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Nubank Review

Publié le 01/03/2021

Was very good! Today we have very robust Quality analysis processes and I also realize that we are...

Was very good! Today we have very robust Quality analysis processes and I also realize that we are very close to PLayVox, when it comes to problem solving and feedback.

Avantages

PlayVox is very easy to use and understand, it was easy to implement the tool and we have a very close contact between support and contractor.

Inconvénients

Unfortunately playvox has some configurations that make it impossible for us to change them within a short period of time, the platform could also be better in the efficiency of carrying out quality and data monitoring.

Réponse de Playvox

Thank you for your review! Your feedback helps us deliver an even better product. We are actively listening to what our customers need and will definitely take your recommendation into consideration. I will pass this recommendation on to our product team and they will evaluate this (feature/enhancement). Feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!

Daulet T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Review of using Playbox

Publié le 16/10/2020

I have been working for more than 8 months and have never complained about this program. This...

I have been working for more than 8 months and have never complained about this program. This program works perfectly

Avantages

Convenient for tracking the quality of work

Inconvénients

User-friendly software and easily accessible. Everything is clear and easy to use.

Réponse de Playvox

Hi Daulet!
Thank you for taking the time to write a review. I'm glad you find Playvox to be a powerful and easy-to-use tool to drive your quality management program. We love hearing from our customers, so feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!

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Playvox - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Playvox.

Types de licences disponibles pour Playvox :

  • À partir de:
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Playvox.

Utilisateurs habituels du logiciel Playvox :

11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Playvox est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Playvox :

Applications s'intégrant à Playvox :

Freshdesk, Help Scout, Helpshift, Intercom, Kustomer, LiveChat, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Talkdesk, Zendesk

Ressources d'aide disponibles pour Playvox :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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