Lofty
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Chime est une suite de solutions de génération de leads, IDX et CRM immobilières, destinée aux agents, équipes et courtiers de toutes tailles.
La génération de leads de Chime amène les leads sur votre site web IDX intelligent Chime, depuis la génération de leads ciblée ou les publipostages physiques de l'éditeur optimisés par GeographicFarm.
Une fois sur votre site web IDX, Chime analyse activement les leads entrants, suit leurs préférences et vous aide à hiérarchiser les leads à contacter en temps réel. Automatisez le processus d'entretien des leads avec des analyses de performance, pour découvrir les progrès des agents ou des équipes avec un reporting en temps réel. Utilisez le système de numérotation avancé et les plans intelligents de l'éditeur afin de contacter les leads plus rapidement, pour une meilleure communication.
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Lofty ne vous convainc pas tout à fait ?
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Awesome and easy
Publié le 19/01/2020
Love using it. Am an avid user and have been since the day I downloaded the software
Love using it. Am an avid user and have been since the day I downloaded the software
Avantages
The ease of use with this is unmatched and customer service is amazing!! Safe and secure!!
Inconvénients
Length of time with checks, ccould he faster
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Chime has some work to do
Publié le 30/03/2023
It is a great CRM and I really enjoy using it but as stated there as some major and continuous...
It is a great CRM and I really enjoy using it but as stated there as some major and continuous problems on the backend. More than I have experienced with any other CRM. I use it every day and can get frustrated that simple things don't always work as they should.
Avantages
Innovation. Records phone calls. metrics
Inconvénients
The search field is not intuitive. If you want to search for a lead's name you have to know the full name and exactly how it is spelled. If you just know their last name it will pull up all the names with those letters in it before pulling up the relevant lead. If the lead's name is Amin and you only have one person by that name chances are you will have to scroll through a whole number of people before getting to that name. For instance, somebody by the same as Stamin will most likely be shown sooner. There have been more technical issues on this CRM than any of the last 5 that I have used. Campaign emails won't be sent when requested. AI will communicate with leads when not. Texts will suddenly be invalidated. About 18 months ago when I called up technical support I would be guaranteed to get through to someone at least by the 2nd or 3rd try. Now I can try every day for a week and nobody responds.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Stay away from this CRM
Publié le 14/02/2023
Terrible. I've had issues with basic things - the layout is very counter intuitive and finding help...
Terrible. I've had issues with basic things - the layout is very counter intuitive and finding help is all but impossible. And technical issues with dialer, submitting a ticket? forget it!
Avantages
I don't like anything about this CRM. It has basic functions but the customer support is so frustrating that the software is basically impossible to use.
Inconvénients
Customer support is without a doubt the least helpful, slowest to respond and absolute worst in the business
- Secteur d'activité : Banque
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Chime banking for the new to banking scene
Publié le 07/09/2022
Overall I have to say with combined banking and credit builder as well as spot me it’s a very...
Overall I have to say with combined banking and credit builder as well as spot me it’s a very useful banking application that allows young people to manage their finances with ease. Spot me is a great feature and it has the added benefit of being able to send others spot me boosts to allow them to overdraft fee free up to 5$ each person. The also offer deposit offers frequently as well as referral offers that can reward you for adding friends to there banking world
Avantages
It’s very well integrated and offers a credit builder card which is very beneficial for people trying to work on there credit and have a dedicated banking app all in one
Inconvénients
Sometimes it can be difficult to get in touch with support and spot me can be a little tricky
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
One of the best CRM software
Publié le 12/08/2022
Avantages
It's has digital marketing tools and AI powered automation. I like the software too because it's helps in streaming sales funnels
Inconvénients
I have not seen any fault or back drop with the use of this very software, so for now I don't have any reservations about the software yet.
Lofty - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Lofty.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Lofty ?
Types de licences disponibles pour Lofty :
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise Lofty ?
Utilisateurs habituels du logiciel Lofty :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Lofty est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Lofty est disponible :
anglais
Q. Lofty prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Lofty :
Android (mobile), iPhone (mobile)
Q. Avec quelles applications Lofty peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Lofty :
BoldTrail Back Office, BombBomb, Cloud CMA, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, SkySlope, Zapier, Zillow Rental Manager, dotloop
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Lofty ?
Ressources d'aide disponibles pour Lofty :
Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat
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