Assignar

Assignar
En savoir plus sur Assignar
Assignar est une solution opérationnelle complète conçue pour les sous-traitants et les travailleurs de terrain dans le secteur de la construction, englobant la conformité, la gestion des actifs et des flux de travail. Le système cloud est associé à une application mobile d'accompagnement pour permettre aux coordinateurs de projets back-office et aux travailleurs sur site d'avoir un accès en ligne sécurisé à tout moment et en tout lieu. Assignar simplifie les processus clés tels que la planification des tâches, l'affectation du personnel et des actifs, l'expédition et la collecte des données connexes, si essentielles à la conformité industrielle. La fonctionnalité de gestion des documents ne se limite pas au simple stockage, mais inclut la possibilité de créer des formulaires en ligne personnalisés, des demandes de congé, des fiches d'inspection, des examens de sécurité, la saisie des signatures électroniques, etc.
Les relevés de présence peuvent également être collectés et stockés via l'application Fieldworker pour les smartphones Android et iOS. Ils sont prêts à être approuvés et exportés vers des logiciels de comptabilité tels que Xero, QuickBooks et Sage. Les outils de gestion des fournisseurs aident à coordonner les travailleurs, les actifs, les coûts et les calendriers, tout en veillant à ce que le personnel dispose du matériel adéquat pour chaque tâche. Le flux de données informatisé contribue ensuite à la précision de la facturation, grâce aux informations contenues dans les relevés de présence, au traitement des salaires et à une série d'options de reporting personnalisables et visuelles.
Images










Assignar ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
MCS Rental Software

Safety Champion

TimeCloud Time and Attendance

JobAdder

Avis
Vous avez déjà Assignar ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Compliance Management in one basket
Publié le 07/05/2021
Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop...
Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop Team to schedule their weeks out more effectively as they have better insight into plant and equipment servicing and compliance requirements. Job creation is faster too, allowing jobs to be scheduled more efficiently.
Avantages
The compliance management is the key feature that has been the most beneficial for the client I set Assignar up with. It makes managing plant and personnel compliance very easy. It allows all associated plant documents (along with scans and images) and service to be easily accessed in the field by our workers if their client requests to see more information. The same goes for worker's qualifications and licences. It keep them all in the one place, easily accessed from an app. The digital forms have also been adopted quickly and saves time on site, not dealing with paper records. Underground asset management and safety is key in this client's industry, so allowing Dial Before you Dig drawings to be uploaded directly to a job saves alot of time printing out the plans, or even if you weren't printing them you'd still need to take a long time going through all the emails each Utility Company sends through. So it also acts well as a document repository for project specific documents. This saves fieldworkers needing to access the other cloud platforms (e.g. Sharepoint) - it's all accessible in Assignar.
Inconvénients
There is a decent learning curve when learning how to set up the program. The support and training was delivered very well though. I do think though that a business would still need someone 'driving' this platform on a regular basis. It's not a set and forget system for a small operator. Like most online systems, it only works as well as the data that is put into in and who is looking after and monitoring that data.
- Secteur d'activité : Services environnementaux
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Great support
Publié le 13/12/2023
Really great support and onboarding process, good staged approach and still learning new things...
Really great support and onboarding process, good staged approach and still learning new things about it
Avantages
Wide range of capabilities, highly customisable. Support centre always responds quickly and is super helpful, and aims to solve any issues quickly, raising to other levels or parts of the business if they need to. Really like the Insights feature and the ability for an admin user to create and play around with that.
Inconvénients
Mobile apps sometimes glitch out, whether related to mobile reception or form completion. Probably an ongoing issue with any apps or technology.
I would like to have push notifications for certain aspects on the app, maybe a Dashboard user profile so notifications like Service updates or Document notifications can be sent to phones as well
Alternatives envisagées
AroFloPourquoi choisir Assignar
Scheduling and resource tracking capabilitiesLogiciel antérieur
Safety Champion- Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Easy to use for our Workforce
Publié le 03/02/2025
Assignar was a great tool for our company enabling us to monitor compliance on the fly.
For our...
Assignar was a great tool for our company enabling us to monitor compliance on the fly.
For our field teams, we were able to update and get information signed quickly.
Pre starts, Take 5's, inspections, JHA & SWMS: sign offs were able to be seen from base easily.
Avantages
Ease of use
Adaptable
Great support
Well presented
Inconvénients
some refinement required
graphing and metrics would have been nice
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
DON'T WASTE YOUR MONEY
Publié le 10/07/2024
So disappointed. The only thing they could do without begging for support was send an email with...
So disappointed. The only thing they could do without begging for support was send an email with the auto renewal that if I didn't respond to by a certain date would have to pay another $27500 for the year. When I emailed back DO NOT AUTO RENEW WE WILL NOT RESIGN I received an email stating That's not good we will get someone in touch with you to sort this out but never heard from anyone again. We have switch to Dashpivot/Sitemate and even thought all apps have technical glitches it's 99% less then Assignar and the support if awesome, cost is much less and the men find it so easy to use.
Avantages
Machine maintenance and prestart were easy to use but there were no reminders for services etc we had to manually enter all hours to make this happen but I much less for a workshop program
Inconvénients
Everything
No free trial, had to sign up full amount
Timesheets had too many issues to list. Constant complaints daily from employees
So many glitches in the app on everything and the complaints were from tech savvy employees
Not being able to see sight plans or any paperwork from app on site
Once annual fee was paid we never got the support promised
Could create the forms we needed such as SMWS but have switched to another program and have made all our own forms that can be edited and filled in onsite and everyone has access to at a 3rd of the price
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Assignar review
Publié le 20/12/2024
Avantages
Gives the user a variety of different uses compared to the previous schedule management app
Inconvénients
I found that it was prone to crashing and it took some time for me user to get adjusted
Assignar - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Assignar.Q. Qui utilise Assignar ?
Utilisateurs habituels du logiciel Assignar :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Assignar est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Assignar est disponible :
anglais, espagnol
Q. Assignar prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Assignar :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Assignar peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Assignar :
Acumatica Cloud ERP, MYOB Business, Procore, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Salesforce Platform, Xero
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Assignar ?
Ressources d'aide disponibles pour Assignar :
Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Assignar.