Assignar

4,6 (70)
Donnez votre avis !
Solution de gestion des opérations pour les entrepreneurs en construction

En savoir plus sur Assignar

Assignar est une solution opérationnelle complète conçue pour les sous-traitants et les travailleurs de terrain dans le secteur de la construction, englobant la conformité, la gestion des actifs et des flux de travail. Le système cloud est associé à une application mobile d'accompagnement pour permettre aux coordinateurs de projets back-office et aux travailleurs sur site d'avoir un accès en ligne sécurisé à tout moment et en tout lieu. Assignar simplifie les processus clés tels que la planification des tâches, l'affectation du personnel et des actifs, l'expédition et la collecte des données connexes, si essentielles à la conformité industrielle. La fonctionnalité de gestion des documents ne se limite pas au simple stockage, mais inclut la possibilité de créer des formulaires en ligne personnalisés, des demandes de congé, des fiches d'inspection, des examens de sécurité, la saisie des signatures électroniques, etc.

Les relevés de présence peuvent également être collectés et stockés via l'application Fieldworker pour les smartphones Android et iOS. Ils sont prêts à être approuvés et exportés vers des logiciels de comptabilité tels que Xero, QuickBooks et Sage. Les outils de gestion des fournisseurs aident à coordonner les travailleurs, les actifs, les coûts et les calendriers, tout en veillant à ce que le personnel dispose du matériel adéquat pour chaque tâche. Le flux de données informatisé contribue ensuite à la précision de la facturation, grâce aux informations contenues dans les relevés de présence, au traitement des salaires et à une série d'options de reporting personnalisables et visuelles.


Images

Assignar Logiciel - 1
Assignar Logiciel - 2
Assignar Logiciel - 3
Assignar Logiciel - 4
Assignar Logiciel - 5
Assignar Logiciel - 6
Assignar Logiciel - 7
Assignar Logiciel - 8
Assignar Logiciel - 9
Assignar Logiciel - 10
En voir 12 de plus
Vidéo de Assignar
Vidéo de Assignar
Assignar Logiciel - 1
Assignar Logiciel - 2
Assignar Logiciel - 3
Assignar Logiciel - 4
Assignar Logiciel - 5
Assignar Logiciel - 6
Assignar Logiciel - 7
Assignar Logiciel - 8
Assignar Logiciel - 9
Assignar Logiciel - 10

Assignar ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

À partir de

Prix introuvable
175,00 $AU
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

109
90

Intégrations

7
5

Simplicité d’utilisation

4,4 (70)
4,7 (21)

Rapport qualité-prix

4,5 (70)
4,8 (21)

Service client

4,7 (70)
5,0 (21)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Safety Champion

4,7
Alternative n° 1 à Assignar
Safety Champion est une solution SST conçue pour aider les entreprises à gérer leurs mesures de sécurité et à garantir...

TimeCloud Time and Attendance

4,4
Alternative n° 2 à Assignar
TimeCloud est un logiciel de gestion du temps qui prend en charge des outils de tableau de service des employés, ainsi...

JobAdder

4,5
Alternative n° 3 à Assignar
JobAdder optimise le recrutement pour tous les professionnels du secteur. Les recruteurs internes et les agences de...

AroFlo

4,4
Alternative n° 4 à Assignar
AroFlo est un système complet de gestion des tâches mobiles pour les secteurs de la maintenance sur site et du bâtiment...

Avis

Note globale

4,6 /5
(70)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà Assignar ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 70
Candice
Candice
Note globale
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Compliance Management in one basket

Publié le 07/05/2021

Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop...

Amalgamating personnel, plant and equipment records into one manageable system. Allows the Workshop Team to schedule their weeks out more effectively as they have better insight into plant and equipment servicing and compliance requirements. Job creation is faster too, allowing jobs to be scheduled more efficiently.

Avantages

The compliance management is the key feature that has been the most beneficial for the client I set Assignar up with. It makes managing plant and personnel compliance very easy. It allows all associated plant documents (along with scans and images) and service to be easily accessed in the field by our workers if their client requests to see more information. The same goes for worker's qualifications and licences. It keep them all in the one place, easily accessed from an app. The digital forms have also been adopted quickly and saves time on site, not dealing with paper records. Underground asset management and safety is key in this client's industry, so allowing Dial Before you Dig drawings to be uploaded directly to a job saves alot of time printing out the plans, or even if you weren't printing them you'd still need to take a long time going through all the emails each Utility Company sends through. So it also acts well as a document repository for project specific documents. This saves fieldworkers needing to access the other cloud platforms (e.g. Sharepoint) - it's all accessible in Assignar.

Inconvénients

There is a decent learning curve when learning how to set up the program. The support and training was delivered very well though. I do think though that a business would still need someone 'driving' this platform on a regular basis. It's not a set and forget system for a small operator. Like most online systems, it only works as well as the data that is put into in and who is looking after and monitoring that data.

Michael
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Product

Publié le 27/04/2023

We have come a long way as a company since the time we started with Assigner, back 3 years ago. At...

We have come a long way as a company since the time we started with Assigner, back 3 years ago. At the start we were not using the Product to its Full Potential. Now 12mnths in we have made our day-to-day processes faster to action, tasks completed in a timely manner, Compliance is at a higher standard.

Avantages

How quickly the response to changes that are made in the System. Great Customer Service when needing Support. User Friendly, able to adapt to our Companys Needs.

Inconvénients

Filtering could be a bit more improved.

Réponse de Assignar

Thanks for taking the time to submit a review Michael - we really appreciate your feedback!

Rachel
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

DON'T WASTE YOUR MONEY

Publié le 10/07/2024

So disappointed. The only thing they could do without begging for support was send an email with...

So disappointed. The only thing they could do without begging for support was send an email with the auto renewal that if I didn't respond to by a certain date would have to pay another $27500 for the year. When I emailed back DO NOT AUTO RENEW WE WILL NOT RESIGN I received an email stating That's not good we will get someone in touch with you to sort this out but never heard from anyone again. We have switch to Dashpivot/Sitemate and even thought all apps have technical glitches it's 99% less then Assignar and the support if awesome, cost is much less and the men find it so easy to use.

Avantages

Machine maintenance and prestart were easy to use but there were no reminders for services etc we had to manually enter all hours to make this happen but I much less for a workshop program

Inconvénients

Everything
No free trial, had to sign up full amount
Timesheets had too many issues to list. Constant complaints daily from employees
So many glitches in the app on everything and the complaints were from tech savvy employees
Not being able to see sight plans or any paperwork from app on site
Once annual fee was paid we never got the support promised
Could create the forms we needed such as SMWS but have switched to another program and have made all our own forms that can be edited and filled in onsite and everyone has access to at a 3rd of the price

Lanny
Note globale
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Product

Publié le 16/12/2019

We have solved a lot of our timesheet issues, we continually adapting to the scheduler and now we...

We have solved a lot of our timesheet issues, we continually adapting to the scheduler and now we are beginning to adapt the program to our safety needs. Win Win!

Avantages

I like software because it has many functions that help our time management, payroll, and safety needs. The software does so much more then first expected. There is a lot of deep level stuff that we are continually rolling out throughout the time have been using it. We've been able to adapt more and more to help save time, energy and money for our company. Their customer assistance is really like no other I've seen. All of them are great and have a lot of knowledge of Assignar capabilities. But I'd like to give a shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]! She has been of great assistance in our transition and continues to give great support. She's quick to respond has great knowledge and is kind, courteous and will to help with all our needs! Shes the reason we stuck with the program till we had fuller knowledge in allowing the software to shine.

Inconvénients

Its not a really negative, but it just takes time to unpack everything. There is so much and it takes time to figure it out.

Mark
Note globale
  • Secteur d'activité : Recrutement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great product for our business

Publié le 02/11/2022

Avantages

Assignar provides us with a great platform to run our business and gives us all the information we need to make informed decisions.

Inconvénients

Setting up new employees can take some time but once they are set up Assignar makes it very easy to manage them

Alternatives envisagées 

JobAdder

Réponse de Assignar

Hi Mark! Thanks so much for your glowing review. We strive to provide the best platform for our clients, so it's incredible to hear that your team has been having such a positive experience with Assignar.

We appreciate you taking the time to give us feedback!

Afficher 5 avis sur 70 Lire tous les avis

Assignar - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Assignar.

Utilisateurs habituels du logiciel Assignar :

11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Assignar est disponible :

anglais, espagnol

Appareils pris en charge par Assignar :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Assignar :

Acumatica Cloud ERP, MYOB Business, Procore, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Salesforce Platform, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Assignar :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Assignar.