CallHippo

CallHippo

Système téléphonique virtuel pour les équipes de ventes, marketing et d'assistance

3.8/5 (53 avis)

CallHippo - Présentation

Description du logiciel CallHippo

CallHippo est un système téléphonique VoIP dans le cloud conçu pour répondre aux besoins en communication des start-up et des petites entreprises. Disponible à la fois en tant qu'application web et mobile, cette solution permet aux équipes de vente, de marketing et d'assistance de passer et recevoir des appels internationaux. CallHippo permet aux entreprises d'acheter des numéros de téléphone virtuels de plus de 50 pays, d'ajouter des utilisateurs sur un même numéro et d'appeler des destinataires à travers le monde. L'outil d'analyse des appels en temps réel de CallHippo fournit des détails sur les appelants, la qualité des appels et leur durée. Une fonctionnalité enregistre automatiquement les appels et les conversations au cours d'une campagne pour que les responsables les écoutent via leur tableau de bord. Les entreprises peuvent afficher les fuseaux horaires sur leur composeur avant de passer l'appel afin d'éviter toute confusion quant à l'heure en cours lors d'appels internationaux, de définir les heures de travail du numéro et le statut de disponibilité des utilisateurs. La fonctionnalité de messagerie vocale et de musique d'attente permet aux entreprises de recevoir les appelants avec un message enregistré ou de la musique personnalisée en dehors des heures de travail ou pendant leur mise en attente. CallHippo est une solution évolutive disponible par abonnement mensuel, qui permet aux entreprises de payer uniquement pour le nombre d'utilisateurs actifs et de numéros de téléphone virtuels. La solution propose également une application Android qui offre aux agents la possibilité de passer et recevoir des appels même en déplacement pour ne plus jamais rater un appel professionnel.

CallHippo - Présentation

Prix

À partir de
15,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

CallHippo - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Japon, Amérique latine, Mexique
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour CallHippo : Track agents' activities on a single interface
Capture d'écran pour CallHippo : Track agents' activities on a single interface Capture d'écran pour CallHippo : Call direct from Android smartphones Capture d'écran pour CallHippo : Add contacts, call customers, and view activity feeds Capture d'écran pour CallHippo : Configured CallHippo to automate call recording and set welcome messages Capture d'écran pour CallHippo : The solution supports new numbers from different countries

CallHippo - Avis

CallHippo - Avis

Note globale
3.8
/
5 53 avis
Excellent
30

Très bien
8

Moyen
3

Médiocre
0

Mauvais
12

Rapport qualité-prix
3.9
Fonctionnalités
3.7
Simplicité d'utilisation
3.9
Support client
4
72% des utilisateurs recommandent cette application
Holly K.

Great basic outbound calling software, perfect for smaller companies

Overall I am quite satisfied with CallHippo. It has provided the functionality we needed and it was easy to set up and to train staff on.


Traduire avec Google Translate
Fortune O.

Great Customer Support!


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David M.

Cautiously Optimistic

Cautiously Optimistic!


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Andrew H.

Perfect phone assistant for small businesses

When you're running a small business, your biggest problem is to divide tasks and to manage calls coming to a single line. The situation here was going out of control, and we had no idea whom to call, or whom to assign a call. CallHippo just fit in the gap and solved all of our problems at once. We set it up in few hours, and it has been making us happy ever since.

The line will not always be perfect, and there can be few dropped calls from time to time, but I really think you shouldn't worry about it as you have the perfect customer service on hand to help you deal with the issue. They're pretty quick to fix your problem, even if you're using the lowest plan or you're a new user.


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Poonam H.

Amazing customer support and call quality!

Overall a nice experience! like the features, clarity on dashboard(after your customer services helped me understand it better) and of course value for money!


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Holly K.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Great basic outbound calling software, perfect for smaller companies

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 27/06/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Overall I am quite satisfied with CallHippo. It has provided the functionality we needed and it was easy to set up and to train staff on.

Avantages

Call Hippo doesn't require any downloading to your computer, you work from the website or you can download the app if you want to use your mobile. It has predictive dialler capabilities but also allows users to make one off calls via a keypad, that is a very handy feature. Ability to sign up month to month and add credit as you need is also useful when you are a smaller organisation or starting out with a new service and do not yet know your annual requirements.

Inconvénients

The reporting capabilities are limited and quite basic. I would definitely like to be able to dig a bit deeper into some of the metrics but the program doesn't allow that and you need to do a bit of the work yourself once you have downloaded the excel spreadsheet. The reporting needs more filtering options and a bit more detail.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Fortune O.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Great Customer Support!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 20/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

CallHippo has a very responsive customer support team. CallHippo has always ensured that my team receives the best customer support anyone can get. When we had problems during the initial setting up process, the support staff provided fast real time solutions that that impressed me. The customer service people always make sure that customers are treated with the utmost respect and attention and I can say it isn't about what I heard alone but I have firsthand experience of the way they work. The CallHippo system works without glitches and I really like the Call Recording feature which has been of great help. CallHippo is affordable and has great customer service and attributes. My verdict: It's worth a try. You'll be glad you did.

Inconvénients

I'm really satisfied with the way it works. All I can say is that the software development team continue to improve on the excellent job they've done so far.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

David M.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Cautiously Optimistic

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 11/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Cautiously Optimistic!

Avantages

After an initial poor experience with one of the support staff the
manager stepped in. Kudos to following through on numerous awkward
first starts. Despite one after another issues that came up they
finally persevered and I have a functional product to try out for the
next year. We will see how the relationship goes after I've had some
time to use.

Inconvénients

Some of the functionality is clear other parts are not so. The company
could do themselves a favor by clearly documenting the capabilities AND
LIMITATIONS so that the prospective customer knows what they are. The
company could also do themselves a favor by reviewing their website and
removing obvious typographical, grammatical and outright silliness from
their website (i.e, there is no Boston County in California). The lack
of paying attention to detail in the web pages was evident in similar
problems that occurred getting the software to work. I feel like I was
the first customer that ever used the product from South Africa.

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Réponse de CallHippo

Hi David, we are happy that you are staying with us. Now that you understand that South Africa local number requires local address proof to activate. There are certain guidelines set by the carriers with respect to virtual phone numbers activation and we have to abide by those to avoid any abuse. We don¿t need any personal information nor, we bill our customers for unused services. We are a legitimately registered US company. We would appreciate if you can re-evaluate the feedback.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Andrew H.
Secteur d'activité: Mode et vêtements
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Perfect phone assistant for small businesses

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 02/06/2017
Provenance de l'avis : Capterra

When you're running a small business, your biggest problem is to divide tasks and to manage calls coming to a single line. The situation here was going out of control, and we had no idea whom to call, or whom to assign a call. CallHippo just fit in the gap and solved all of our problems at once. We set it up in few hours, and it has been making us happy ever since.

The line will not always be perfect, and there can be few dropped calls from time to time, but I really think you shouldn't worry about it as you have the perfect customer service on hand to help you deal with the issue. They're pretty quick to fix your problem, even if you're using the lowest plan or you're a new user.

Avantages

There is absolutely no confusion concerning the price, you get the set and the features you paid for. In fact, they are pretty straightforward in every sense, providing awesome service whenever necessary. I use it to set availability and to keep track of who has been called, and my favorite thing about it is that I'm not paying per user. It has been a faithful assistant for 6 months now, and the experience is nothing but wonderful.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Poonam H.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Amazing customer support and call quality!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 26/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Overall a nice experience! like the features, clarity on dashboard(after your customer services helped me understand it better) and of course value for money!

Avantages

That we always someone to reach out to, in case of a query! need to follow those long procedures to get to the customer service dept. Someone new like me, might have questions and queries in the initial phase! And I highly appreciate CallHippo customer service!

Inconvénients

I would say you should come up with options where one can sign up, without having a GSuit account or with email IDs like Gmail.com, yahoo.com! As I believe an entrepreneur, or a freelancer, might not have access or availability of official email Id! Hence they are left with no choice than not to use your service!!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
8.9/10
Basé sur 53 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

CallHippo - Prix

CallHippo - Prix

À partir de
15,00 $US/mois
Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
3.9/5
Basé sur 53 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

CallHippo - Fonctionnalités

CallHippo - Fonctionnalités

API
Analyse en temps réel
Chat
Conférences
Conférences vidéo
Enregistrement des appels
Identification de l'appelant
Intégration CRM
Intégration de tiers
Messagerie instantanée
Messagerie vocale
Monitoring
Notifications automatiques
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports sur les appels
Routage des appels
Suivi des appels
Tableau de bord d'activités
Transfert d’appel
Fonctionnalités
3.7/5
Basé sur 53 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

CallHippo - FAQ

CallHippo - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur CallHippo.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour CallHippo ?

Types de licences disponibles pour CallHippo :

À partir de: 15,00 $US/mois

Type de licence: Gratuit, Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel CallHippo ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de CallHippo.

Q. Qui utilise CallHippo ?

Utilisateurs habituels du logiciel CallHippo :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, PME

Q. Dans quelles langues CallHippo est-il disponible ?

Langues dans lesquelles CallHippo est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour CallHippo ?

Types de licences disponibles pour CallHippo:

Gratuit, Abonnement

Q. CallHippo prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par CallHippo :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications CallHippo peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à CallHippo :

Freshdesk, Intercom, Pipedrive, Pipedrive, Slack, Wakeupsales, Zapier, Zendesk, Zoho CRM Plus

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour CallHippo ?

Ressources d'aide disponibles pour CallHippo :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo