CallHippo

Système téléphonique virtuel pour les équipes de ventes, marketing et d'assistance

4,1 /5 (88 avis) Donnez votre avis !

CallHippo - Présentation

Description du logiciel CallHippo

CallHippo est un système téléphonique VoIP dans le cloud conçu pour répondre aux besoins en communication des start-up et des petites entreprises. Disponible à la fois en tant qu'application web et mobile, cette solution permet aux équipes de vente, de marketing et d'assistance de passer et recevoir des appels internationaux. CallHippo permet aux entreprises d'acheter des numéros de téléphone virtuels de plus de 50 pays, d'ajouter des utilisateurs sur un même numéro et d'appeler des destinataires à travers le monde.

L'outil d'analyse des appels en temps réel de CallHippo fournit des détails sur les appelants, la qualité des appels et leur durée. Une fonctionnalité enregistre automatiquement les appels et les conversations au cours d'une campagne pour que les responsables les écoutent via leur tableau de bord.

Les entreprises peuvent afficher les fuseaux horaires sur leur composeur avant de passer l'appel afin d'éviter toute confusion quant à l'heure en cours lors d'appels internationaux, de définir les heures de travail du numéro et le statut de disponibilité des utilisateurs. La fonctionnalité de messagerie vocale et de musique d'attente permet aux entreprises de recevoir les appelants avec un message enregistré ou de la musique personnalisée en dehors des heures de travail ou pendant leur mise en attente.

CallHippo est une solution évolutive disponible par abonnement mensuel, qui permet aux entreprises de payer uniquement pour le nombre d'utilisateurs actifs et de numéros de téléphone virtuels. La solution propose également une application Android qui offre aux agents la possibilité de passer et recevoir des appels même en déplacement pour ne plus jamais rater un appel professionnel.

CallHippo - Présentation

Prix

À partir de
15,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

CallHippo - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Japon, Amérique latine, Mexique
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour CallHippo : Track agents' activities on a single interface
Capture d'écran pour CallHippo : Track agents' activities on a single interface Capture d'écran pour CallHippo : Call direct from Android smartphones Capture d'écran pour CallHippo : Add contacts, call customers, and view activity feeds Capture d'écran pour CallHippo : Configured CallHippo to automate call recording and set welcome messages Capture d'écran pour CallHippo : The solution supports new numbers from different countries

CallHippo - Avis

CallHippo - Avis

Note globale
4,1
/
5
Excellent
54

Très bien
17

Moyen
4

Médiocre
0

Mauvais
13

Rapport qualité-prix
4,1
Fonctionnalités
4
Simplicité d'utilisation
4,1
Support client
4,3
81% des utilisateurs recommandent cette application
Fortune O.

Great Customer Support!


Traduire avec Google Translate
Hugo P.

Customer Support Service - Live Chat

I would really like to thank my amazing support agents who have been with me from the beginning and continue to be there, guiding me and holding my hand every step of the way, their product knowledge is superb, they respond within seconds, they're patient and very kind and also a great team of advisers! [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are amazing! It is individuals like these two that hold a company's name and reputation as high as possible. It is very rare to find support agents that go the extra mile for their customers and so far [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have went above and beyond, assisting me with my needs. Thank you for such an outstanding support service! Please keep it up!


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Selina P.

CallHippo is great!

Great! Customer support is immediate which is a huge plus in my book. And the software is user-friendly.


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David M.

Cautiously Optimistic

Cautiously Optimistic!


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Jeff D.

More than meets the eye...

Great integration with HubSpot, and the click-to-dial feature from within HubSpot has pretty much solved the issue of needing to shrink the dialpad.


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Fortune O.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Great Customer Support!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 20/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

CallHippo has a very responsive customer support team. CallHippo has always ensured that my team receives the best customer support anyone can get. When we had problems during the initial setting up process, the support staff provided fast real time solutions that that impressed me. The customer service people always make sure that customers are treated with the utmost respect and attention and I can say it isn't about what I heard alone but I have firsthand experience of the way they work. The CallHippo system works without glitches and I really like the Call Recording feature which has been of great help. CallHippo is affordable and has great customer service and attributes. My verdict: It's worth a try. You'll be glad you did.

Inconvénients

I'm really satisfied with the way it works. All I can say is that the software development team continue to improve on the excellent job they've done so far.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Hugo P.
Secteur d'activité: Gestion des investissements
Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
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Customer Support Service - Live Chat

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 22/01/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I would really like to thank my amazing support agents who have been with me from the beginning and continue to be there, guiding me and holding my hand every step of the way, their product knowledge is superb, they respond within seconds, they're patient and very kind and also a great team of advisers! [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are amazing! It is individuals like these two that hold a company's name and reputation as high as possible. It is very rare to find support agents that go the extra mile for their customers and so far [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have went above and beyond, assisting me with my needs. Thank you for such an outstanding support service! Please keep it up!

Avantages

What I appreciate most about Call Hippo, hmm... It would be the virtual numbers, it is the main reason I signed up for this in the first place, so I started on the bronze plan however within a few days I upgraded to platinum as it offers so much more benefits like soft-phone integration, unlimited calling minutes plus a free virtual number.

Inconvénients

What I didn't appreciate about the software is using the call Hippo dialing soft-phone, I mean yes it is simple to use and effective in terms of its functionality however I don't quite like the look of it, it looks boring, I really would recommend that the look could be a little more interesting.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Selina P.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

CallHippo is great!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 08/05/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Great! Customer support is immediate which is a huge plus in my book. And the software is user-friendly.

Avantages

It's easy to use. This is my first time using software with advanced functionality. I was nervous, but the learning curve was not as steep as I thought it would be. I am slowly onboarding my team. One was able to get started right away with no experience using this platform

Inconvénients

This has nothing to do with the software itself but I wish there were readily available training videos that I can provide my team.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

David M.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Cautiously Optimistic

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 11/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Cautiously Optimistic!

Avantages

After an initial poor experience with one of the support staff the
manager stepped in. Kudos to following through on numerous awkward
first starts. Despite one after another issues that came up they
finally persevered and I have a functional product to try out for the
next year. We will see how the relationship goes after I've had some
time to use.

Inconvénients

Some of the functionality is clear other parts are not so. The company
could do themselves a favor by clearly documenting the capabilities AND
LIMITATIONS so that the prospective customer knows what they are. The
company could also do themselves a favor by reviewing their website and
removing obvious typographical, grammatical and outright silliness from
their website (i.e, there is no Boston County in California). The lack
of paying attention to detail in the web pages was evident in similar
problems that occurred getting the software to work. I feel like I was
the first customer that ever used the product from South Africa.

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Réponse de CallHippo

Hi David, we are happy that you are staying with us. Now that you understand that South Africa local number requires local address proof to activate. There are certain guidelines set by the carriers with respect to virtual phone numbers activation and we have to abide by those to avoid any abuse. We don¿t need any personal information nor, we bill our customers for unused services. We are a legitimately registered US company. We would appreciate if you can re-evaluate the feedback.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10

Jeff D.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

More than meets the eye...

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 13/04/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Great integration with HubSpot, and the click-to-dial feature from within HubSpot has pretty much solved the issue of needing to shrink the dialpad.

Avantages

The product is very easy to use - only took a few minutes to set everything up and I continue to find helpful features...the dashboard is similar to that of a full CRM and has quite a few stats and features for tracking call volume, etc.
The product has a great integration feature and once my dialer was fully integrated with HubSpot, it had a great effect on my overall productivity and cut down quite a bit on my time spent between calls...no need to go back and forth to the dialpad!

Inconvénients

The only two features which require improvement are: 1. The voicemail setup requires me to create a recording using separate software, and then upload it to CH
2. It would be nice to be able to minimize the dialpad in order to hover over pages and see phone numbers which I am manually keying in without having to switch back and forth between the page i am reading and the dialpad 'page'...

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Recommandation utilisateur
8,9/10
Basé sur 88 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

CallHippo - Prix

CallHippo - Prix

À partir de
15,00 $US/mois
Essai gratuit
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,1/5
Basé sur 88 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

CallHippo - Fonctionnalités

CallHippo - Fonctionnalités

API
Chat
Conférences
Conférences vidéo
Enregistrement des appels
Gestion de la communication
Gestion des contacts
Identification de l'appelant
Intégration CRM
Intégration de tiers
Messagerie instantanée
Messagerie vocale
Notifications automatiques
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Routage des appels
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des appels
Tableau de bord d'activités
Transfert d’appel
Fonctionnalités
4/5
Basé sur 88 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Vidéos et tutoriels

Vidéos et tutoriels

CallHippo - FAQ

CallHippo - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur CallHippo.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour CallHippo ?

Types de licences disponibles pour CallHippo :

À partir de: 15,00 $US/mois

Type de licence: Gratuit, Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel CallHippo ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de CallHippo.

Q. Qui utilise CallHippo ?

Utilisateurs habituels du logiciel CallHippo :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, PME

Q. Dans quelles langues CallHippo est-il disponible ?

Langues dans lesquelles CallHippo est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour CallHippo ?

Types de licences disponibles pour CallHippo:

Gratuit, Abonnement

Q. CallHippo prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par CallHippo :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications CallHippo peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à CallHippo :

Blissfully, Freshdesk, Intercom, Pipedrive, Pipedrive, Slack, Wakeupsales, Zapier, Zendesk, Zoho CRM Plus

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour CallHippo ?

Ressources d'aide disponibles pour CallHippo :

Support téléphonique, Support en ligne, FAQ, Base de connaissances, Tutoriels vidéo