En savoir plus sur Rezku POS

Rezku POS est un système de point de vente iPad complet destiné au secteur de la restauration, notamment les restaurants à service complet et rapide, bars, cafés, boîtes de nuit, food trucks, établissements vinicoles, etc. Parmi les fonctionnalités figurent : menus avancés, gestion du personnel, plans de salle personnalisés, commandes à table, promotions à durée limitée, etc.

Rezku POS permet aux utilisateurs de créer des menus avancés grâce au portail de back-office de type glisser-déposer, ainsi que d'ajouter des photos aux menus et de modifier les prix via n'importe quel appareil connecté. Les fonctionnalités de gestion du temps et pointage permettent aux utilisateurs de gérer le personnel et de consulter les coûts de main-d'œuvre par rapport aux ventes. Les utilisateurs peuvent personnaliser les plans d'étage en ajoutant des tables ou des tabourets de bar ainsi qu'en combinant des tables pour les grands groupes. Des messages et éléments personnalisés peuvent être ajoutés aux reçus, comme des offres spéciales et des coordonnées.

Le point de vente sur iPad permet au personnel de prendre les commandes des clients directement à leur table et de les envoyer en cuisine grâce à la fonctionnalité de commande à table. Les éléments du menu peuvent être configurés avec un nombre illimité de modifications, y compris 86 contrôles de rupture de stock qui bloquent automatiquement les commandes. Les utilisateurs peuvent contrôler l'apparence de Rezku POS en personnalisant les couleurs des boutons et en ajoutant des photos des produits. Les autorisations garantissent que seuls les responsables peuvent traiter des remboursements ou des suppléments gratuits.

Les fonctionnalités avancées de la solution permettent aux entreprises de lancer des offres spéciales quotidiennes ou de happy hour, ainsi que des promotions à durée limitée. Les serveurs peuvent diviser les additions et vérifier les éléments en un clic. Le mode hors-ligne permet aux établissements de continuer à fonctionner, même sans connexion Internet. Les utilisateurs peuvent contrôler les taxes par élément ou type de commande, ainsi que remplir des formulaires fiscaux et des rapports. Des rapports détaillés fournissent des informations sur les éléments vendus et l'heure de vente, qui peuvent être téléchargés dans Excel ou d'autres plateformes de tableur.

Options de tarification dès :

69,00 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Free Version
  • Subscription

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Rezku POS

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Rezku POS : 89

  • API
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse en temps réel
  • Automatisation des commandes
  • Base de données de clients
  • Bons de commande
  • CRM
  • Caisse pour bars
  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Catégories personnalisables
  • Champs personnalisables
  • Commande en ligne
  • Comptabilité intégrée
  • Comptes clients
  • Conformité PCI
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la configuration
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion de table
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des conseils
  • Gestion des cuisines et des menus
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des prix
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des taxes de vente
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Impression de chèques
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Notifications en temps réel
  • Paiements partiels
  • Paiements électroniques
  • Partage de l'addition
  • Point de vente (PDV)
  • Pointage à l'arrivée/au départ
  • Pointeuse
  • Rapports de synthèse
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les coûts de main-d'œuvre
  • Reconnaissance de code-barres
  • Saisie de commande
  • Saisie de signature mobile
  • Signature électronique
  • Signature électronique
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des commandes
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des retours
  • Surveillance en temps réel
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des commandes
  • Traitement des paiements
  • Vérifications distinctes

Alternatives

PDQ POS

4,3
Alternative n° 1 à Rezku POS
PDQ POS, a top rated point of sale system, is designed specifically for pizzerias, quick serve, fast casual, and...

Dessert POS

5
Alternative n° 2 à Rezku POS
DESSERT point of sale gives you reliable and easy-to-use tools that will help you be more efficient and run your...

GoFrugal

4,4
Alternative n° 3 à Rezku POS
GOFRUGAL propose aux secteurs du commerce de détail, de la restauration, de la distribution et aux grandes entreprises...

eHopper

4
Alternative n° 4 à Rezku POS
eHopper est un logiciel de caisse gratuit, multiplateforme et basé sur le cloud. Développé pour les commerces de détail...

Avis

Note globale

4,7 /5
(17)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,9/5

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John W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Sip & Savor and Rezku to the moon and beyond!

Publié le 05/09/2018

There are so many reasons why this works for us! Ease of use and training, stability with the use...

There are so many reasons why this works for us! Ease of use and training, stability with the use of the Rezku configured router, a robust CRM package that enables us to use gift cards and rewards, PCI compliance and speed of transactions using their merchant services partner, a reporting structure with real time data, and Ipad based. But most of all, the support level is unbelievable. I don't have much contact now that I have been up for a while, but as we were implementing and learning geting answers by using their chat system was within minutes every time. Yes, I said EVERY time, any day and any hour.

Avantages

Very easy to use back and front of house. I make changes and corrections on products, pricing and quantities on the spot to avoid service issues and keep things running smoothly.

Inconvénients

The first few iterations lacked functionality which then delayed our implementation a few months.

Réponse de Guest Innovations

John, we have a great staff that really cares about the product and our restaurant partners. This review is a great hats off to them.
You have been a pleasure to work with. We are always here to help when you need us.
Paul Katsch, CEO

Tracey L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best POS Ever!

Publié le 14/05/2019

With Rezku, I am able to track inventory and ingredients with ease. When I run out of an item, the...

With Rezku, I am able to track inventory and ingredients with ease. When I run out of an item, the item will "gray" out and let everyone know we are out of that item. I am also able to "archive" an item to where it does not even show up on the screen. I track employee hours and tips which make payroll a lot easier. I love the new "today's specials", "86'd Items" and "manager notes" features.

Avantages

We are a very small business and have tried several POS systems (Square, Shopkeep, and 2 others). When looking for a new, more user-friendly POS, I came across Rezku. I watched a video with the CEO, explaining the POS and stated "Give us a call and if someone (a real person) does not answer your call, then do not get our service." Now that is how to do business! Rezku's customer service is top notch. Any question and any time of day, they are ALWAYS there to help me out. They are very friendly and professional. I enrolled in their CRM program. I love having gift cards that I am able to load and check the balance. With the CRM I am able to see my top customers. I can even use the back office to see what their previous orders have been. Rezku listens to their customer's feedback and is always improving its system. I will never use any other POS system EVER!

Inconvénients

One of my favorite features was the "off line" option. We use a tablet strictly for deliveries and loved the ability of being able to accept credit cards while off line. When I got back to where there was internet service, the payments would "push" through. It was one less thing I had to worry about. Now I have to start out the day making sure I put our delivery table in "off line" mode and then I have to remember to turn it off several minutes before I close the drawer.

Réponse de Guest Innovations

Lurie,
Everyday the Rezku team works hard. We have high standards for ourselves. I have to say that reviews like this and working with people like you make it all so rewarding. Our goal has always been to help restaurants like yours. In today's POS marketplace there are so many gimmicks and tricks. We have always felt that we must earn your business everyday. I am pleased to see that we are delivering on our promises. I feel that if everyone had the opportunity to meet our staff and see our product first hand then every restaurant would have Rezku. Have a wonderful day.
The Rezku Team

Micah M.
Note globale
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Had a good start, then customer service didnt understand what i was trying to do.

Publié le 20/10/2017

Avantages

Response on problems. The set up on the program was a little involved but manageable. Did allow for functions on a business that doesnt have a lot of variables.

Inconvénients

Didn't like the fact that after listening to what i wanted, they kept sending me the wrong cc machine. Forward 30 days, i cancelled due to unforseen event, and they wouldnt refund anything. Will never use again.

Réponse de Guest Innovations

Micah

Thanks for your feedback. We strive to offer the best service in the industry.

We have a great 30 day - no questions asked -return policy on our hardware. Unfortunately, we can not accept returned hardware after it has been used in a restaurant environment for months. I am unaware of any POS company that allows you to return hardware when your business closes for a full refund.

Our POS and credit card processing is fully integrated. We sent you the right credit card reader (which was never hook up).

You wanted your credit card processing separate from the POS which we don't do. Our POS is fully EMV and PCI compliant. Our CC integration actually lowers your liability and your costs.

We are sorry about the shooting in your club and that you had to close Vibe.

We are here for our customers. We fight to help businesses like yours.

We wish you better days in the future. I know the closing of Vibe was heartbreaking.

Jennifer K.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Outstanding, intuitive and Easy to use. Having come from a retail background , this POS is so...

Publié le 17/04/2018

Avantages

We have been so impressed with the reporting and timecard functions of this system! Easy to read, timely and the items you need to know most. More importantly, the customer service team is exceptional! No question or suggestion is too small and they answer the phone! If they don't have the answer they will find it. When you have a customer trying to check out and you need a solution they are there. Seconds feel like hours and the person who answers the phone gives you the solution. In three months we have never had a long hold time or unsatisfactory customer service experience. Rezku is continually evolving based on feedback from it's customers and improving the experience. We also chose Rezku because of their no long term commitment policy. They want to EARN your business. We refer them to everyone . If you are still doing it by hand you are crazy. Great and affordable for the "Little Guy"

Inconvénients

We have not had any Cons with this system! It has been easy to use , cost effective and issues we have had have been on our end

Réponse de Guest Innovations

Jennifer, We love working with Avon Inn. You guys are passionate and fun to work with. Please keep your eyes on rezku in the coming months. We are releasing some great new upgrades to make it even better.

Kitty L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

As a veteran bartender/server I can confidently say the Rezku system is great!

Publié le 13/11/2017

The benefits for us were moving into the technology age as we were old school cash register and...

The benefits for us were moving into the technology age as we were old school cash register and cash only. Being able to accept credit cards has helped the business so much. The reports are great as well since now we can see the sales in real time and has helped so much with the accounting factor. Bartenders cash out much quicker and smoother, the ease of use and no room for mistakes or over rings is a plus making that part of the job easier.

Avantages

It's VERY modern with the Apple iPad, easy to set up and if you can work your phone then using this is a snap. Technical support is AWSOME. Have a problem or a question? Call them anytime, the techs are very knowledgeable, they will walk you through anything and everything. If there is something not available within the program for your company, know that the program developers will make the adjustments to suit your needs. And let's talk about price, first year free with no contract? It's most defiantly worth a try! Thanks to Rezku we went from that old school cash only to a new state of the art system and it's really making a difference for us. Thanks Rezku!!

Réponse de Guest Innovations

Kitty

Our entire team has enjoyed working with you.

We strive to make Rezku POS a product that delivers value and is backed with incredible service.

We love to hear that our efforts are paying off on your end.

Cheers!

The Rezku Team

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Rezku POS - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Rezku POS.

Types de licences disponibles pour Rezku POS :

  • À partir de: 69,00 $US/mois
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Rezku POS :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Rezku POS est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Rezku POS :

iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Rezku POS :

7shifts, Compeat, QuickBooks Online Advanced, Sage 100cloud, Xero

Ressources d'aide disponibles pour Rezku POS :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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