NetHunt CRM

NetHunt CRM

Une solution CRM pour ajouter des outils de messagerie intelligents aux boîtes de réception Gmail

4.7/5 (61 avis)

NetHunt CRM - Présentation

NetHunt CRM est un système intelligent de gestion des relations client qui s'intègre dans les messageries Gmail pour ajouter des outils organisationnels là où les communications ont lieu. Compatible avec G Suite et Google Apps, avec une intégration Zapier disponible pour plus de 750 services web tiers, le produit par abonnement s'adapte aux besoins des utilisateurs individuels et des équipes commerciales en pleine croissance. Adapté à la vente, au support, au commerce de détail, au recrutement et au marketing, NetHunt CRM encourage les chefs de projets à utiliser Gmail pour organiser le support client, gérer les tâches et rationaliser les campagnes marketing.

Utilisant une approche basée sur les enregistrements pour encapsuler les données des clients et des leads, NetHunt regroupe les e-mails, les tâches, les fichiers et les notes. Des dossiers personnalisés peuvent ensuite être créés pour collecter des enregistrements, former des pipelines et obtenir des vues à 360° sur les performances des clients ou des services. Le système offre également une meilleure prise en charge des communications en mettant en place des rappels par e-mail, des réponses automatiques et des indicateurs permettant de réexaminer les conversations commerciales importantes. Les e-mails peuvent être transformés en listes de tâches prioritaires pour une meilleure gestion des tâches, tandis que les fonctionnalités de publipostage permettent d'envoyer des messages de campagne groupés et d'ouvrir des commentaires de suivi que les contacts ont consultés.

Prix

À partir de
24,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

NetHunt CRM - Avis

Note globale
4.7/5
100% d'avis positifs
45
Excellent
16
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
Ovidiu S.
Traduire avec Google Translate

The solution I've been looking for

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 19/09/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

I can finally organize my conversation threads with my clients in a way that is sane and efficient. I don't know about your clients but some of mine have the habit of replying to a certain email thread with questions or ideas that belong in a new thread, or in an already existing one.

Well, with NetHunt I no longer care about that issue, because I just associate the conversations with the relevant item in the relevant folder. No more frantically digging through my GMail folders to look for that piece of info lost in a completely unrelated thread!

There are many services out there that claim to offer some of the features of NetHunt (column views for emails, a la Trello, for example) but none of them do it as well as NetHunt.

I love how flexible it is, and how you it doesn't force you to work in a specific way, but it allows you to build your own system, perfectly suited to your needs.

I almost never thought about wanting to do something in NetHunt to only find out it isn't possible. If you can think of it, you can probably build it!

Inconvénients

The only thing that could use some improvement is the look of the interface. Don't get me wrong, it's spot on in terms of functionality, but the aesthetics are a bit lacking.

This is just a personal preference, being a designer I like to look at beautiful interfaces while I work - NetHunt's is functional and clear, but falls short of "beautiful".

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Sherman H.
Traduire avec Google Translate

Super ease-of-use in Gmail integration + iPhone app. Top-shelf support. Great price-point. Big fan!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 30/11/2017
Provenance de l'avis : Capterra

1. *Daily* Tracking of Leads, Prospects & Clients because of ease-of-use and Gmail-integration

2. Prevents anyone falling through the cracks because its so easy to tag an unassociated email/person with a Customer Record.

3. Feeling in-control and organized with my pipeline, inspiring me to scale without potential overwhelm

Avantages

I switched from the other Gmail-integrated-CRM competitor because of NetHunt's:
1. Ease-of-use: both in the Gmail UI & iPhone app. Because of this ease of use, I'm using my CRM daily and consistently to keep me tracking my prospects and clients, without anyone falling through the cracks.

2. Top-shelf support: Shout out to Anastasia, who consistently showed kind & gracious professionalism & prompt responses to my questions. She's the reason why I'm such a big fan!

3. Great price-point: Definitely affordable, even when needing to scale.

If you're considering a Gmail-integrated CRM, NetHunt gets my 10-stars out of 5! Give it a shot, you'll be impressed!

Inconvénients

It would be super to be able to integrate 2 separate email accounts (eg 2 Gmail / GSuite email addresses using 1 NetHunt account) into one NetHunt CRM account, but this is such a rare use case. On the other hand, it's useful to keep my leads separated between my 2 organizations. Anastasia came through with an offer I couldn't refuse to accommodate my request - what a rockstar!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Roger D.
Traduire avec Google Translate

Using Nethunt for almost one year and so far things are great!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 02/08/2018
Provenance de l'avis : Capterra

great and affordable CRM

Avantages

In my opinion NetHunt CRM is the best CRM we've used because the whole interface is designed around Gmail, making all of your email communications with super easy. As my business requires several different web applications but most of our staff only interact with Nethunt and the Zapier integration takes care of the rest of the back end work with the other apps.
NetHunt also allows you to create as many custom fields inside records and link records.

Support is also very good, very prompt and very well versed in how the Nethunt system works.

Inconvénients

On the past sometimes Nethunt could mix a few contacts but looks like the bug was fixed on the new updated as I don't have that like of problem anymore

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Scott m. S.
Traduire avec Google Translate

I love this product!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 05/03/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Customer Support is arguably the best feature of this product. If you have a question that is only vaguely related to NetHunt, like how to use integration in a new way, they will work with you to make that happen and fulfill your need.

Avantages

I use NetHunt to coordinate communications and annual planning among volunteers across 3 continents. This product has allowed me to dump spreadsheets and the need to email them and request updates. My team keeps the records updated and we all stay on track.

Inconvénients

The price can be a bit much for a small operation but with 2 users in the free package allows you to fully vet and experience all the benefits.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Allan F.
Traduire avec Google Translate

NetHunt CRM is the best CRM I've used and enables our team to handle all CRM tasks with Gmail

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 30/01/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Hours of time saved and making our teams workflow much simpler by not having to leave Gmail as often

Avantages

All CRM tasks can be handled inside Gmail.

The user interface is completely customisable and adding new fields to records is simple and efficient.

Creating new records for any task (contacts, leads, service etc) is very simple and the customisable views are just so handy for a quick visual look at what is happening in your business.

NetHunt CRM works quickly and it's integration with Zapier has literally saved us hours each week and made previously manual tasks completely automated.

Inconvénients

The follow up reminder system, although functional, is a little basic in that (at the time of this review) you can only set up one reminder for a record or email at one time. It would be nice if you could have more than one follow up reminder per record or email and have these on a schedule. This of course can be done easily using Zapier but if you're not using a paid subscription to Zapier it will add another cost. This is a minor con though and with some discipline there are simple and effective workarounds

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10

NetHunt CRM - Prix

À partir de
24,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

NetHunt CRM - Fonctionnalités

  • API
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Champs personnalisables
  • Gestion des calendriers
  • Importation et exportation de données
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration mobile
  • Rappels automatiques
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables

  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Paiements électroniques
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

NetHunt CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur NetHunt CRM.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour NetHunt CRM ?

Types de licences disponibles pour NetHunt CRM :

À partir de: 24,00 $US/mois

Type de licence: Gratuit, Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel NetHunt CRM ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de NetHunt CRM.

Q. Qui utilise NetHunt CRM ?

Utilisateurs habituels du logiciel NetHunt CRM :

Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues NetHunt CRM est-il disponible ?

Langues dans lesquelles NetHunt CRM est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour NetHunt CRM ?

Types de licences disponibles pour NetHunt CRM:

Gratuit, Abonnement

Q. NetHunt CRM prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par NetHunt CRM :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications NetHunt CRM peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à NetHunt CRM :

Facebook, G Suite, Google Calendar, Google Drive, JIRA Software, Mailchimp, NUACOM, Slack, Wufoo, Xero

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour NetHunt CRM ?

Ressources d'aide disponibles pour NetHunt CRM :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo