CompanyHub
En savoir plus sur CompanyHub
CompanyHub est un système de gestion de la relation client (CRM) qui offre aux équipes de vente une plateforme unique et centralisée à partir de laquelle gérer les leads et le pipeline des ventes. Incorporant le suivi des e-mails, la planification des e-mails et la technologie de reporting, CompanyHub vise à fournir une solution CRM intelligente.
Afin de gérer efficacement les leads, CompanyHub fournit aux utilisateurs des suggestions de suivi intelligentes, une vue de contact à 360° et une fonctionnalité de synchronisation et de suivi des e-mails. En synchronisant et en suivant l'activité des courriels, CompanyHub permet aux utilisateurs de capturer et de créer des leads automatiquement ainsi que de suivre les ouvertures d'e-mail et de lier les clics avec précision. Étant donné que CompanyHub suit les conversations avec les leads, les utilisateurs peuvent recevoir des rappels de suivi après une longue période d'inactivité ou un manque d'interaction avec les perspectives de vente.
Pour améliorer la productivité de l'utilisateur, CompanyHub permet aux utilisateurs d'organiser facilement les leads à l'aide de filtres et de champs personnalisés. De plus, pour améliorer encore l'expérience de l'utilisateur, CompanyHub permet aux utilisateurs d'envoyer, de planifier et de personnaliser des e-mails en masse. CompanyHub permet également aux utilisateurs de visualiser leur pipeline de transactions, de créer des rapports et d'analyser les performances des ventes. En utilisant les rapports de CompanyHub, les utilisateurs peuvent obtenir des informations exploitables sur les performances de l'entreprise. En outre, avec une sécurité à cinq niveaux et un cryptage SSL, CompanyHub garantit que toutes les données sensibles sont stockées et gérées de manière sécurisée.
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- Secteur d'activité : E-learning
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Simple Powerful Customizable CRM that Doesn't Need a PhD
Publié le 12/05/2022
Customer service has been quick, courteous and helpful since day 1
Customer service has been quick, courteous and helpful since day 1
Avantages
Right out of the box, it's super simple to set up and onboard. It's field based, so you can customize it in an infinite number of way. I run 3 different companies and can differentiate each lead / contact in the the system according to the Project (my company) they are associated with. I can run multiple email addresses too to match to each of my organizations - I haven't seen that elsewhere. Also, the founders of Company Hub are behind Integrately, so Company Hub integrates with every other platform (thousands) that uses integrately.
Inconvénients
Cost estimates and invoicing are rudimentary so I use a secondary tool for that and the tool I use, doesnt integrate.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Wish I had found this years ago - Instant efficiencies for a micro business - intuitive and...
Publié le 21/04/2020
I have been looking for a solution for years and this ticked ALL the boxes including an acceptable...
I have been looking for a solution for years and this ticked ALL the boxes including an acceptable price and not too technical. The interface is so user friendly and intuitive that it is so easy to learn/pick up.
We have managed to create our own workflows and processes within the system and know although it is early days we will step by step be able to benefit in additional sales from the automation available.
Avantages
The ability of seeing all email correspondence and notes, tasks on one page. Also the ability to send individual emails using great templates you can create and to send bulk emails. The ability to customise every screen and create additional "tables" of data. The flexibility of the data means you can search and filter for pretty much any sector. I really cannot see how this would not be an option for the majority of businesses and industries. The livechat & email support has been literally instant and this has really helped with the install and set up.
Inconvénients
I feel a SMS function would be beneficial as well as a word processor so you can generate/print letters/documents/templates also the ability to VIEW the files attached to a Contact as can only download presently. All these would be nice to haves and I hope will be in the developers "TO DO" list,
Pourquoi passer à CompanyHub
The help was instant and the support. The userface is so clean and simple and intuitive. The short videos made it so simple to set up without using an expert. Ability to send emails and track - bulk emails - templates - an ipad app for the surveyors out in the field. It does all we needed it to do. Good price.- Secteur d'activité : Événementiel
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The company hub has a very interactive interface &I'm able to view reports that were not...
Publié le 02/05/2017
Avantages
it's easy to comprehend and use, We can Customisation the tool based on your requirement. Assigning tasks to my teammates has become so much easier.Excellent support from the team.
Inconvénients
Software should also have white labeling.
Need a lot of improvement like synchronizing with MailChimp.
Creating Email templets.
Creating Roadmap.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Modern interface with Traditional Function
Publié le 22/08/2021
Only good with their automation tools support to marketing function more than focus on sales....
Only good with their automation tools support to marketing function more than focus on sales. Forecast doesn’t offer you weighted deal. Deal more for storage than guide you moving forward. Lack of table view with column chosen in Contact. Totally this is hybird CRM as traditional CRM function with Modern Interface plus Automation. Not a good experiences with Companyhub
Avantages
The Page Layout set up as three-section for Task-Data-Deal help you easy to organize the information and have an overview of your own data to guide you moving forward. The automation function help the marketing team OR the logic sales to set up and automate work without doing stuff. Custom Fields with Section and Details enable you to set up data in a box with deep information to you.
Inconvénients
They not have the short keywords to add task/deal/ contact it only add fast if you have already in the space as Taka/ deal/ contact. Report is lazy, there just the interface of your data not provide deep to know the weighted deal, your data type, change/ process of your work, activity. Goals tracking is lag and not visible enough to let you know directly to work. You can’t uninstall their app after had plugged in.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
A CRM platform that does a lot
Publié le 14/08/2021
For the most part, my experience with CompanyHub has been positive
For the most part, my experience with CompanyHub has been positive
Avantages
I have been using CompanyHub as the CRM tool I rely on to manage contact and my sales pipeline. I really like that the platform does a lot and it does it well. In particular, I'm a fan of the user interface that is clean and relatively easy to use – unlike other CRMs, which have quite the learning curve.
I'm a fan of a contact "history", which shows everything that has happened with that person or company over time (like when I emailed them – and what I emailed – and much more), as well as the Hotness feature which enables me to easily add whether a lead is cold, warm, hot or very hot and lets me take additional steps such as adding an automated reminder for a follow-up.
The mobile app is a big plus because it lets me take care of business whenever I want, even when I'm not in front of my computer.
Generally, I think that CompanyHub is a good solution for both beginners and CRM experts alike.
Inconvénients
There are limitations in terms of what the web forms created with CompanyHub look like and the features they include. Additionally, the Analytics and Automation features have some shortcomings too, which can make it a little challenging to carry out certain steps in CompanyHub.
CompanyHub - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur CompanyHub.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour CompanyHub ?
Types de licences disponibles pour CompanyHub :
- À partir de : 21,00 $US/mois
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise CompanyHub ?
Utilisateurs habituels du logiciel CompanyHub :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues CompanyHub est-il disponible ?
Langues dans lesquelles CompanyHub est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois, chinois traditionnel, coréen, danois, espagnol, finnois, français, hongrois, hébreu, indonésien, irlandais, italien, japonais, norvégien, néerlandais, polonais, portugais, russe, suédois, tchèque, thaï, turc, ukrainien
Q. CompanyHub prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par CompanyHub :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications CompanyHub peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à CompanyHub :
Gmail
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour CompanyHub ?
Ressources d'aide disponibles pour CompanyHub :
Service client/e-mail, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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