Nintex Process Platform
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Nintex fournit des solutions numériques qui remplacent et rationalisent les méthodes traditionnelles sur support papier. Avec Nintex Workflow, les utilisateurs professionnels jusqu'aux grandes entreprises peuvent entièrement automatiser les processus de workflow et de contenu afin que tous les employés et actionnaires puissent se connecter, collaborer et travailler plus efficacement. Nintex Workflow Cloud récupère ensuite ces fonctionnalités et héberge le système dans le cloud, centralisant l'accès pour plusieurs plateformes et supprimant les coûts de déploiement supplémentaires. En utilisant des clics plutôt que du codage complexe, les utilisateurs professionnels et les informaticiens peuvent définir des flux de travail complexes couvrant plusieurs systèmes SaaS à l'aide d'outils par glisser-déposer. La dernière version de Workflow Cloud Designer comprend une trame de conception intuitive qui intègre des connecteurs pour une sélection toujours plus large d'applications et de services web populaires.
En outre, la suite étendue de Nintex couvre également la création de documents et les Nintex Forms. Ces derniers connectent les entrées de données intelligentes directement aux flux de travail pour les rendre plus faciles à compléter et à traiter plus rapidement. Nintex Workflow gère la logique basée sur des règles tandis que Nintex Forms est conçu pour accepter les types de contenu, les métadonnées, les balises de géolocalisation, les codes-barres et les photos en pièces jointes. De plus, chacun a été créé pour être consulté de manière réactive sur toutes les plateformes avec des affichages alternatifs optimisés pour les applications mobiles iOS, Android, Windows et Windows Phone. Nintex Hawkeye améliore ensuite la visibilité sur votre portefeuille de processus et vous permet de rechercher des données filtrables avec des présentations de tableau de bord avancées.
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Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
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Conga Document Generation
Microsoft SharePoint
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Avis
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- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Processes your processes
Publié le 26/03/2019
It makes it easier for us to hold staff accountable when they don't follow a procedure properly, or...
It makes it easier for us to hold staff accountable when they don't follow a procedure properly, or say they didn't know how to do something in the first place. It also helps with handovers, as outgoing staff don't have to write novels on how to do their job, they can just mention 'we have a Promapp for that'.
Avantages
I use it to log and version control processes. Anything from recruitment, to performance management, to procurement, to policy enforcement. We store all of the processes in Promapp so that anyone in the organisation can look up a 'how to' on just about anything.
Inconvénients
The software does exactly what we need it to, store process maps :-)
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Perfect program for standardising business processes
Publié le 27/01/2018
Avantages
This software has been great for writing and standardising all of our processes, in ALL aspects of the business. So far Promapp has reduced onboarding time for new staff, given us a central depository for all our processes, and has given us a way to receive suggestions and feedback (in a productive way) to encourage process improvement. We used to keep everything in SharePoint in individual files that were stored in many different locations, all written in a different way. Promapp gives us more control as to who can write and edit processes.
Inconvénients
A bit of a learning curve for process writers, but ultimately not an issue once you get used to it. It would also be nice to print dashboard screens.
- Secteur d'activité : Assurance
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Promapp works for complex multi-national organisations
Publié le 27/02/2018
Avantages
easy to use
easy to setup
provides clarity of roles and responsibilities
provides clarity of stakeholders
displays connected processes and systems
provides a glossary that automatically displays description on hover over
standard version allows variations of standard process (ie. regions may be slightly different but based on standard process)
includes ability to control permissions at top down to lower level processes and documents
includes control over governance setup
provides a dashboard to display user access, progress, published, and draft processes
offers control over documents and easily replace them without breaking links
links remain consistent when a process is updated or the name is changed
support 24/7 either by chat, email, or phone
feature enhancement requests considered and often implemented
new releases documented and communicated without impact on the user or the business
can easily share
offers a unique way of writing a process that makes it simple to write and follow for the end user
so much more
Inconvénients
some nice to have features not available
is not a dynamic workflow tool
does not display broken links
works best with only one purpose in mind (ie. document all staff processes)
Promapp is generally not used for the creation of:
Value Stream Transformation (VST) maps
Organisational charts
Network diagrams
System diagrams and mapping
Conceptual solution diagrams
Customer journey mapping
Lengthy end to end maps
- Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
DocGen for Salesforce by Nintex has saved us thousands!
Publié le 15/02/2018
Avantages
DocGen is a huge timesaver. We have shaved hours off our daily workload by being able to automate our proposal system through salesforce.
Inconvénients
The initial set up is difficult. It has a pretty steep learning curve unless you're a programmer/admin. Support is very responsive with any questions, however, so getting a resolution should be quick and easy.
- Secteur d'activité : Assurance
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Awesome Software tool for Automating Business Process Workflows within SharePoint OOTB
Publié le 03/04/2018
Easy to create Workflows than custom workflows.
Qualified User Interface.
Quick Business Process.
Easy to create Workflows than custom workflows.
Qualified User Interface.
Quick Business Process.
Avantages
+ Easy to install and fast to learn and implement.
+ Easy to get a quick solution up and running!
+ Designing a working solution in a matter of minutes rather than weeks or months with custom coded solutions.
+ Simple drag and drop interface allows you to demo other end users on how to use it and enable other areas of the business to create their own workflows, thus engaging them throughout the process.
Inconvénients
-> Troubleshooting a workflow is a cryptic process. Adding "Log history" is a good debugging approach, but if there was a way to "Preview" the workflow somehow it would be awesome!
-> Performance: If it is installed in On-premises version of SharePoint you might have no issues but if it is installed in online/O365 application performance is very slow and would definitely need improvements in performance aspect.
-> If we have an option to restart the workflow at any particular stage, it would be more helpful.
-> I don't think it will scale well for Big projects. Since it is so tightly integrated with SharePoint, we cannot move Nintex with solutions that have outgrown the recommended SharePoint list size.
-> Would be nice if we can increase/decrease the viewing area so that we can see more actions of the workflow.
-> I think adding more features like Reminders can help end users.
Nintex Process Platform - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Nintex Process Platform.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Nintex Process Platform ?
Types de licences disponibles pour Nintex Process Platform :
- À partir de : 25 000,00 $US/année
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Nintex Process Platform ?
Utilisateurs habituels du logiciel Nintex Process Platform :
201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Nintex Process Platform est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Nintex Process Platform est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français
Q. Nintex Process Platform prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Nintex Process Platform :
Q. Avec quelles applications Nintex Process Platform peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Nintex Process Platform :
Box, Docusign, Dropbox Business, FullContact, Google Drive, HubSpot Marketing Hub, Jira, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft SharePoint, NetSuite, OneDrive, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Slack, Twilio, Twitter/X, Wufoo, Zendesk Suite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Nintex Process Platform ?
Ressources d'aide disponibles pour Nintex Process Platform :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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