Claritysoft CRM

Un logiciel de CRM convivial

4,4 /5 (70 avis) Donnez votre avis !

Claritysoft CRM - Présentation

Description du logiciel Claritysoft CRM

Claritysoft CRM est un logiciel de gestion de la relation client conçu pour être convivial, améliorer l'expérience utilisateur et optimiser le taux d'adoption des utilisateurs. Claritysoft CRM offre aux PME et grandes entreprises une plateforme unique et centralisée à partir de laquelle gérer les contacts clients, les comptes et les activités de ventes. Avec l'intégration de la planification, du suivi et de la recherche, Claritysoft CRM vise à fournir une solution CRM intelligente.

Afin de gérer efficacement les relations clients, Claritysoft CRM fournit aux utilisateurs les outils nécessaires afin d'ajouter facilement des contacts, des notes et des activités. En centralisant les informations, Claritysoft CRM permet aux utilisateurs d'accéder rapidement et facilement aux renseignements essentiels concernant les clients. En vue de stimuler la productivité de l'utilisateur, Claritysoft CRM permet aux utilisateurs d'importer, d'exporter et de segmenter des comptes, ainsi que d'ajouter des champs personnalisés et de générer des rapports de compte.

Outre la gestion des contacts, Claritysoft CRM fournit une gestion efficace des activités en permettant aux utilisateurs de planifier des tâches et des rappels d'activité. Grâce au calendrier en ligne, Claritysoft CRM permet aux utilisateurs de créer et partager des informations relatives aux réunions, rendez-vous et événements. Outre la gestion des activités d'équipes, Claritysoft CRM permet aux utilisateurs de gérer les leads, les ventes et l'activité du pipeline directement grâce aux technologies d'importation, d'exportation et de suivi des données.

Claritysoft CRM utilise un module d'e-mail marketing qui permet aux utilisateurs de créer et d'envoyer des e-mails professionnels en masse à l'image de votre marque aux clients simplement en utilisant des modèles d'e-mail. Grâce à la fonctionnalité de suivi des e-mails, les utilisateurs peuvent obtenir des informations précieuses concernant leurs performances marketing en analysant et en évaluant l'analytique de correspondance par e-mail. De plus, grâce à la fonctionnalité de devis de Claritysoft CRM, les utilisateurs peuvent générer des propositions et tarifications précises.

Claritysoft CRM - Présentation

Prix

À partir de
39,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Claritysoft CRM - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
Canada, États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour Claritysoft CRM : Track & analyze sales activity
Capture d'écran pour Claritysoft CRM : Track & analyze sales activity Capture d'écran pour Claritysoft CRM : Add contact details Capture d'écran pour Claritysoft CRM : Search & review activities Capture d'écran pour Claritysoft CRM : Organize online calendar Capture d'écran pour Claritysoft CRM : Generate accurate quotes Capture d'écran pour Claritysoft CRM : Manage user access controls Capture d'écran pour Claritysoft CRM : One CRM on all platforms Capture d'écran pour Claritysoft CRM : Utilize Claritysoft CRM's mobile-friendly design

Claritysoft CRM - Avis

Claritysoft CRM - Avis

Note globale
4,4
/
5
Excellent
34

Très bien
32

Moyen
3

Médiocre
0

Mauvais
1

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,1
Simplicité d'utilisation
4,5
Support client
4,6
94% des utilisateurs recommandent cette application
Matthew j K.

Great product, great team! Highly recommended

Tremendous. Better than we even anticipated.
I've used Bitrix, Insightly, Hubspot, and Salesforce in the past and Claritysoft is better. At the price point I feel the value is much better.


Traduire avec Google Translate
Davina F.

Simple Intuitive Control of Customer Relationships with Claritysoft CRM

Claritysoft has revolutionized our customer relationship management. We previously used Salesforce, but received no support and their system became expensive and complicated. After switching to Claritysoft we were able to easily create routine communications, manage calendars more efficiently, create business rules to remind associates of the small things, easily establish template emails and much more.
Our clients actually thank us for communications and compliment the simplicity of the communication.
Claritysoft's tech support rocks! They are the best. No question is too small . They always find a solution and follow-up. AMAZING!


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Darlene S.

SCS Claritysoft Review

We love this software because it's easy to use, you can customize and support is always available and quick to respond.


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Utilisateur vérifié

A non user friendly CRM system that falls short of basic needs

After a year of use, I can confidently say this is not a user friendly system, nor does it allow a company to efficiently and accurate track sales data including sales year to date, close rates and weekly sales.
Their team lied to us in the sales process about the software’s capability- they did in fact own up to lying- so we spent almost a year waiting for them to make changes to meet our needs, only to be passed around from rep to rep to rep before ultimately deciding they weren’t going to make any of the changes they promised and they withdrew their offer to refund us due to the false information we were given at the beginning.
I would not recommend this company.


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Richard C.

A solution to truly fit my growing needs

I started with ClaritySoft because I could see a spike of activity coming in my business and I needed a safe place to organize my contacts and notes. I am so glad I made the move when I did. I am learning better how to work with it everyday and am learning to make it part of my daily work-flow. I have to say that the sales & support staff make you feel so welcome - like they really have your back. The fact that they truly listen and encourage questions make a big difference for me - making me feel better about using ClaritySoft everyday now and into the future.


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Matthew j K.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Great product, great team! Highly recommended

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 12/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Tremendous. Better than we even anticipated.
I've used Bitrix, Insightly, Hubspot, and Salesforce in the past and Claritysoft is better. At the price point I feel the value is much better.

Avantages

Broad features and functionality, easy enough to customize.
Excellent customer service. Claritysoft makes you feel like their most important customer. They also allowed us to reserve some implementation hours. Thanks [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for your service!
Mobile, Outlook, and Browser tools.

Inconvénients

We've very occasionally seen a lag in pages loading in Claritysoft Live
As they've transitioned to the cloud based product, there are certain user types available for selection that are deprecated.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Davina F.
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Simple Intuitive Control of Customer Relationships with Claritysoft CRM

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 20/08/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Claritysoft has revolutionized our customer relationship management. We previously used Salesforce, but received no support and their system became expensive and complicated. After switching to Claritysoft we were able to easily create routine communications, manage calendars more efficiently, create business rules to remind associates of the small things, easily establish template emails and much more.
Our clients actually thank us for communications and compliment the simplicity of the communication.
Claritysoft's tech support rocks! They are the best. No question is too small . They always find a solution and follow-up. AMAZING!

Avantages

The greatest benefits of Claritysoft include: simplicity, intuitive nature, webinars and help functionality and a tech support team that actually performs!

Inconvénients

The greatest challenge with Claritysoft is the downfall of all database management systems: they take time to learn and garbage in equals garbage out.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Darlene S.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

SCS Claritysoft Review

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 12/06/2020
Provenance de l'avis : Capterra

We love this software because it's easy to use, you can customize and support is always available and quick to respond.

Avantages

The most appealing feature of this product is being able to easily save emails to customer accounts.

Inconvénients

It would be nice to be able to set recurring tasks and to be able to link specific tasks to outlook calendar ie: Just meetings/appointments (not tasks etc). It would also be nice to have a more effective way to link accounts to owners. You can use the relationships feature but it could be simplified

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

A non user friendly CRM system that falls short of basic needs

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 31/12/2019
Provenance de l'avis : GetApp

After a year of use, I can confidently say this is not a user friendly system, nor does it allow a company to efficiently and accurate track sales data including sales year to date, close rates and weekly sales.
Their team lied to us in the sales process about the software’s capability- they did in fact own up to lying- so we spent almost a year waiting for them to make changes to meet our needs, only to be passed around from rep to rep to rep before ultimately deciding they weren’t going to make any of the changes they promised and they withdrew their offer to refund us due to the false information we were given at the beginning.
I would not recommend this company.

Avantages

Quotation templates look professional, overall appearance of the dashboard can be customized to each user.

Inconvénients

This system is not user friendly, making changes requires a tech savvy employee, ideally one who can code- even their own support needed to get help 3 times just to add a form to our website that would filter leads directly into the system. We had employees refuse to use it because they were so frustrated.
None of the modules connect so if you have one lead, you will have that information in 3 places and if you need to update it you will need to change it in each place it appears- so a simple edit takes minutes instead of seconds. Further, this causes a lot of inaccurate data so getting accurate sales reports and close ratios becomes next to impossible without a lot of manual checking and data reconciliation.

Traduire en français

Réponse de Claritysoft

Designing an intuitive and robust CRM solution was our top priority when creating Claritysoft CRM. We pride ourselves in meeting the workflow needs of thousands of satisfied users with unparalleled flexibility. It is frustrating and disheartening on the rare occasion that we hear of users who have experienced difficulty with our solution. Although it's impossible to respond to the specifics of an anonymously leveled critique such as this, we take great exception to details within, and feel it is inaccurate and highly misrepresentative. Ethics in Business and Customer Service are cornerstones of Claritysoft's core philosophy. We bend over backwards to accommodate all of our customers.
Reviews are an important source of valuable information and can be an immense help to buyers during the decision-making process. If you are conducting research into CRM solutions for your organization, we would ask that you consider the overwhelmingly positive Claritysoft reviews posted here on Capterra.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 1.0/10

Richard C.
Secteur d'activité: Nanotechnologie
Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
Traduire en français

A solution to truly fit my growing needs

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 31/03/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I started with ClaritySoft because I could see a spike of activity coming in my business and I needed a safe place to organize my contacts and notes. I am so glad I made the move when I did. I am learning better how to work with it everyday and am learning to make it part of my daily work-flow. I have to say that the sales & support staff make you feel so welcome - like they really have your back. The fact that they truly listen and encourage questions make a big difference for me - making me feel better about using ClaritySoft everyday now and into the future.

Avantages

ClaritySoft is flexible in how it works and how it looks on the screen - all of which impact its effectiveness for my own purposes. I have been able to configure it to do what I need and am confident knowing that I can amend things if I need to and there is lots more horsepower to reach when I need it.

Inconvénients

I had some challenges with an import (with notes), but I also realize that there are limitations to CSV importing notes - and that is just the way it is.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
8,7/10
Basé sur 70 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Claritysoft CRM - Prix

Claritysoft CRM - Prix

À partir de
39,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,6/5
Basé sur 70 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Claritysoft CRM - Fonctionnalités

Claritysoft CRM - Fonctionnalités

API
Base de données de clients
Base de données de contacts
Champs personnalisables
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Intégration des e-mails
Intégration des médias sociaux
Modèles personnalisables
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rappels
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,1/5
Basé sur 70 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Claritysoft CRM - FAQ

Claritysoft CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Claritysoft CRM.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Claritysoft CRM ?

Types de licences disponibles pour Claritysoft CRM :

À partir de: 39,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Claritysoft CRM ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Claritysoft CRM.

Q. Qui utilise Claritysoft CRM ?

Utilisateurs habituels du logiciel Claritysoft CRM :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues Claritysoft CRM est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Claritysoft CRM est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Claritysoft CRM ?

Types de licences disponibles pour Claritysoft CRM:

Abonnement

Q. Claritysoft CRM prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Claritysoft CRM :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications Claritysoft CRM peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Claritysoft CRM :

CEIPAL TalentHire, Gmail, Google Calendar, Kuebix TMS, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks, Zapier

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Claritysoft CRM ?

Ressources d'aide disponibles pour Claritysoft CRM :

Support en ligne, FAQ, Support téléphonique, Base de connaissances, Tutoriels vidéo