Trivie
En savoir plus sur Trivie
Trivie est une plateforme de microlearning à la demande qui vise à enrichir les formations et est idéalement adaptée aux entreprises comptant plus de 1 000 employés. Cette solution scientifiquement étayée exploite des pratiques de récupération, l'apprentissage adaptatif et le microlearning pour assurer la pérennité de la conservation d'informations. Les responsables de l'apprentissage reçoivent des données analytiques et renseignements en temps réel pour surveiller l'efficacité des programmes de formation.
La fonctionnalité de jeu intuitive de Trivie offre aux employés un environnement intuitif dans lequel ils peuvent apprendre, en profitant de jeux et de défis de connaissances avec des questions à choix multiple, des questions vrai ou faux, des images, des vidéos, etc. Les calendriers d'engagement et notifications push permettent aux utilisateurs d'automatiser les processus de planification de la formation, qui peuvent être intégrés au programme d'apprentissage. L'outil d'importation de contenu permet aux utilisateurs de transférer des ressources de formation vers un jeu en un instant.
L'analytique en temps réel permet aux utilisateurs de suivre les questionnaires, les leçons et les interactions sociales dans le jeu, ainsi que la participation des apprenants, l'activité des utilisateurs et la rétention réelle. Trivie aide les responsables de l'apprentissage à identifier les lacunes en matière de connaissances afin de les combler dès leur identification. La fonctionnalité d'évaluation de la rétention utilise un algorithme exclusif pour quantifier le retour sur investissement résultant. Les utilisateurs peuvent trouver des assistants étape par étape au sein du tableau de bord de gestion qui guide les utilisateurs au cours de divers processus.
Le système de cartes de support visuel numériques de la solution évalue la compréhension de l'apprenant vis-à-vis d'un sujet, puis génère un ensemble de jeux d'apprentissage personnalisés pour mieux enrichir les contenus d'apprentissage et approfondir son niveau d'expertise. Les jeux Trivie sont disponibles sur la plupart des navigateurs mobiles, en proposant en outre une application téléchargeable pour tout smartphone ou tablette.
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Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
A great solution for just-in-time learning
Publié le 18/09/2018
The greatest part about Trivie and working with their team is that if something isn't working, they...
The greatest part about Trivie and working with their team is that if something isn't working, they work with you to figure it out, even going as far as updating to interface to make it more user-friendly for your needs - they are incredibly responsive.
Avantages
Trivie is easy to use and easy to train others how to use. The administrative interface makes managing a large number of employees quick and simple. Being able to track and measure knowledge gain, retention, and completion, as well as time spent in the system, makes it easy to identify trends, new gap areas, and ease of use for our Team Members.
Inconvénients
No obvious cons, but we did spend some time trying to figure out the best way to manage the login process for hourly Team Members. Also wish there was a bit more flexibility in how we could use and manage the resources, but overall these have been minor issues.
- Secteur d'activité : Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Phenomenal Product
Publié le 03/12/2018
Phenomenal! From my representative (Andy is a Godsend!!) to Trivie Support (whom I bother at least...
Phenomenal! From my representative (Andy is a Godsend!!) to Trivie Support (whom I bother at least 3 times per day, but are always polite and prompt), I am so pleased with this platform!
Avantages
I love the ease of every aspect of this software, from implementation to data analysis. It is very user friendly, yet affords us a vast array of information.
Inconvénients
I wish the U of 9 platform was still available. Although I was unable to use it (it was discontinued before I became a customer), I believe it would have been more relevant to my training efforts.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 1.0 /10
TRIVIE Developers should rework this program
Publié le 05/11/2019
We purchased a one-month pilot. Trivie was super helpful to set this up for us and I'm very...
We purchased a one-month pilot. Trivie was super helpful to set this up for us and I'm very appreciative of their wanting to give us the leeway to use the product in real time.
We set up a series of tests in different departments. I was the only person who ever accessed the platform even though 12 managers had permissions.
Here's the problem, and I shared this with my salesperson when I broke the news we would not be purchasing the application for our company. I share this publicly in hopes that TRIVIE will use this information to make the program work as I think it was envisioned to work.
I’ve evaluated the pilot and I’ve decided to NOT RECOMMEND Trivie for use in our company. Here are my reasons:
1. Getting folks to use the platform was very difficult. In fact, I didn’t have any takers at all.
2. My use of the platform was problematic. I was confounded by the proper pathways to get a test uploaded properly with test takers assigned properly, even after several attempts.
3. Once the tests were taken, it was I who had to go into the platform, look at the analytics and visit with managers about outcomes.
4. Once informed of the outcomes, managers didn’t re-train or retest (with the exception of the CSR group).
5. In short, I don’t believe it’s worth our time/investment into the platform. Overall, the platform is wonky and not user friendly. It is NOT drag and drop.
Avantages
I liked the idea of being able to track people's comprehension over time and that is was based in gamification.
Inconvénients
Trivie has a steep learning curve and is not intuitive--this coming from someone who learns a new program every other week.
Réponse de Trivie
Thank you for your feedback.
Trivie is a software application to provide companies with knowledge retention for their employees. Within our client base, we have, on average, 74% engagement with our application - that is with mandatory or voluntary access. Unfortunately, we cannot manage employee behavior of those that choose not to engage. Our platform includes automated push and email notifications to alert an employee when they have a new quiz to take.
The analytical dashboards that managers can access to make informed decisions about knowledge gaps and understand knowledge retention inside their organization has shown tremendous value across our entire customer base. Maybe this could have been better explained.
In closing, we would like to assure you that our design goals have always been to make the user experience of Trivie familiar, fun, and intuitive. We appreciate your feedback and will examine the "user journey" to determine if we can improve in this area.
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Trivie has greatly increased the quality of our training materials & has become critical to...
Publié le 02/07/2018
Avantages
Trivie was one of the best applications to bring into our workflow. We barely put any effort in & Trivie took care of everything else. We fully believe Trivie is helping us find excellent, new candidates.
Inconvénients
We almost were not sure we needed to revisit our training materials until we began noticing a decline in our new hires. In an extremely short amount of time we realized Trivie would be a fantastic addition & constantly impressed by the results.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Trivie Review
Publié le 29/11/2018
We are still in the building process and will not go live with Trivie until January 2019. However,...
We are still in the building process and will not go live with Trivie until January 2019. However, I already appreciate and anticipate the breath of fresh air Trivie will be to our employees, who are used to watching long powerpoints on our current LMS. Further, Andy White has been an absolute rock star, in terms of explaining the platform, guiding us through the set up and trouble-shooting any issues as they arise.
Avantages
Engaging employees during training is challenging, at best. Trivie's gamification features, along with the requisite responses, ensure that users are actively engaged with the material presented.
Inconvénients
The need to import content separately from the assessments and marry them after the fact seems inefficient . Additionally, some material doesn't necessarily need to have questions tied to it but there is no way to avoid doing so.
Trivie - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Trivie.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Trivie ?
Types de licences disponibles pour Trivie :
- À partir de : 4,00 $US/mois
- Type de licence : Version gratuite, Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Trivie ?
Utilisateurs habituels du logiciel Trivie :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Trivie est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Trivie est disponible :
allemand, anglais, arabe, chinois, coréen, espagnol, français, italien, japonais, portugais, russe
Q. Trivie prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Trivie :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Trivie peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Trivie :
Microsoft Teams
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Trivie ?
Ressources d'aide disponibles pour Trivie :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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