En savoir plus sur Epos Now

Epos Now est un système de point de vente sur le Cloud qui offre aux entreprises de restauration et de commerce de détail une plateforme unique et centralisée à partir de laquelle vous pouvez contrôler les inventaires, le back-office et les activités des employés. Intégrant des paiements intégrés, un système de réservation en ligne et un tableau de bord personnalisable, Epos Now vise à fournir une solution de point de vente efficace.

Afin de gérer efficacement les opérations aux points de vente, Epos Now s'intègre avec les principaux types de paiement, notamment Mercury, PayPal et Apple Pay. De plus, avec l'API Epos Now, les utilisateurs peuvent se connecter à n'importe quelle autre passerelle de paiement. Grâce aux paiements intégrés, Epos Now offre aux clients la possibilité de payer par carte de crédit, montre ou smartphone. En concevant une application mobile native pour iOS et Android, Epos Now permet de promouvoir une plus grande flexibilité en permettant aux utilisateurs de traiter les paiements et d'accéder à des fonctionnalités en déplacement.

Outre le traitement des paiements, Epos Now facilite la gestion des inventaires, des clients et des employés. Grâce à la technologie de suivi des stocks, Epos Now permet aux utilisateurs de créer automatiquement des commandes d'achat. Parallèlement, en maintenant une base de données clients centralisée, Epos Now permet aux utilisateurs d'envoyer des factures, d'accorder des crédits et de collecter facilement des informations marketing auprès des clients. Epos Now, qui offre de nombreuses options de reporting, permet aux utilisateurs d'obtenir des informations exploitables en temps réel sur les performances des ventes, des produits et des employés.

Options de tarification dès :

39,00 $US/mois

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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

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Images

Epos Now Logiciel - 1
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Epos Now : 66

  • API
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Achats et réceptions
  • Analyse en temps réel
  • Authentification
  • Automatisation des commandes
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Catalogue de produits
  • Comptes clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de tableaux de bord
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la vente au détail
  • Gestion de table
  • Gestion des articles mis de côté
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des utilisateurs
  • Historique des transactions
  • Impression de codes-barres
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Partage de l'addition
  • Point de vente (PDV)
  • Pointage à l'arrivée/au départ
  • Pointeuse
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Reconnaissance de code-barres
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des présences
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des commandes
  • Traitement des paiements
  • Visualisation de données
  • Vérifications distinctes
  • Écran tactile

Alternatives

H&L POS

5
Alternative n° 1 à Epos Now
A complete suite of integrated hospitality POS systems.

PDQ POS

4,3
Alternative n° 2 à Epos Now
PDQ POS, a top rated point of sale system, is designed specifically for pizzerias, quick serve, fast casual, and...

eHopper

4
Alternative n° 3 à Epos Now
eHopper est un logiciel de caisse gratuit, multiplateforme et basé sur le cloud. Développé pour les commerces de détail...

Odoo

4,2
Alternative n° 4 à Epos Now
Odoo est une suite d'applications professionnelles en open source entièrement intégrée et personnalisable. La plupart...

Avis

Note globale

3,9 /5
(265)
Rapport qualité-prix
3,8/5
Fonctionnalités
3,9/5
Simplicité d'utilisation
3,9/5
Support client
3,7/5

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Maynard S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Support not available

Publié le 26/04/2021

No support, if you purchase don't pay right away, if you do they wont return your calls. I have had...

No support, if you purchase don't pay right away, if you do they wont return your calls. I have had support tickets going over 2 weeks and no one will call you back.

Avantages

easy to use
cost effective
stand alone

Inconvénients

No support. Nobody ever calls you back.

Jerica T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Agriculture
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Difficult implementation, but lots of potential

Publié le 24/02/2017

We are starting feed/retail/animal health products store, and wanted a cloud-based system with more...

We are starting feed/retail/animal health products store, and wanted a cloud-based system with more flexibility than the dinosaur server-based systems typically used in our industry. We asked a TON of questions, demoed multiple systems, and decided Epos Now was the best fit; we've had the system for 4 months. Implementation was rough, to say the least. We were told customer service was based out of North Carolina; however, most of the reps we've talked to are very British. Nothing against Britts, but lingo is different, business is different, time zones are different- all making for minor challenges that we were not anticipating. Our implementation manager hung up on us mid-call when she had to go catch her train. We were instructed to enter products one way, then told we had to delete everything we'd entered (DAYS of work) and do it all over again. It cannot accept payments over $, which matters if you sell a large amount of product or invoice monthly. It is weight integrated, and when I was doing my initial inquisitions, made it clear that we would sell feed/seed in ounces, pounds, and tons with decimal values; the system only can measure in kilograms, which is not practical for most US applications. Manager overrides require the sales associate to log-out and the manager to log-in; an override code would be so much more efficient. However, when you actually have a client in front of you for a simple transaction, the transactions are smooth and easy. The sales interface is very user-friendly. It works great in the remote setting for pop-up shops. It was not expensive. The apps are interesting- it's nice that it makes the basic system very affordable and there are many apps available, but it is overwhelming to know which apps I need and how to use them. It could also potentially get expensive if you added many apps. As a young company, they are motivated and do continually work to improve the product and add frequent updates; however, we were told some features were a part of the system, but after purchasing the system were told that they would be available in the 'next update'. After about 2 months, we had a serious discussion about ditching this system and switching to another. We ultimately decided to stay with this system, accepting that all systems had limitations, and crossing our fingers that the worst was over. It does appear that the worst is over; however, we've only been going at this for 4 months, so ultimately time will tell.

Avantages

Sales interface and usability for transactions
Overall look and style of equipment and graphics
Price for value
Mobility and Flexibility

Inconvénients

Misleading information during demo/search process
Unreliable support during implementation
Lack of standard features and functions- units of measurement, limit on dollar amounts, etc
Confusion regarding which features are/not available via apps

Kim B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Not a bad system however catered more to UK market

Publié le 21/07/2021

I am pretty happy with the system as a whole, it is providing what I needed for the most part

I am pretty happy with the system as a whole, it is providing what I needed for the most part

Avantages

Ease of use, support at the beginning was limited but got better (this could have been due to COVID)

Inconvénients

The inventory management entering new products and receiving inventory could use a definite overhaul.
I signed up for 2 main reasons and that was an integrated payment system (which did not happen) and connected to my website for inventory purposes (which hasn't happened yet)

Anna M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Amazing

Publié le 08/02/2020

Great customer support, very easy to use brilliant for accountancy and amazing software

Great customer support, very easy to use brilliant for accountancy and amazing software

Avantages

To be honest is pretty much nothing I consult with this software it is absolutely amazing I love the statistics on it the graphs all the financial information that you can gain and the simplicity of it all the amount of information you can extract about your business is Colossal.

Inconvénients

Only downfall was the free tanning app. Not in-depth enough to move with the speed of our company growth. Tanning App was extremely basic. I approached them on many occasions to try and develop it further but it was not possible. There was no tanning applications that were able to integrate with it either. So I had to look for alternative software. Such a shame I really didn’t want to move from Epos now.

Wojciech S.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Excellent POS system for various types of business, expecially hospitality ones

Publié le 21/07/2018

Avantages

- great 24/7 support team
- elastic SAAS solution that can be customised for various business needs
- cloud-based solution that can work on any device and any operating system

Inconvénients

- pricing seems fine initially but the sales team constantly keep pushing for paid support plan - this might be expensive
- As this is a massive provider, you might sometimes wait a long time for your new features to be implemented

Réponse de Epos Now

Hello Wojciech,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. I am so glad to hear that you have found our software to be so useful and that you have had the chance to speak to our excellent support team.

We are consistently improving our software based on customer feedback so do keep an eye out for our regular software releases.

If there is anymore feedback you would like to add we would love to hear from you at customer-engagement@eposnow.com.

Kind Regards,

Naiomi

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Epos Now - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Epos Now.

Types de licences disponibles pour Epos Now :

  • À partir de: 39,00 $US/mois
  • Type de licence: Version gratuite, Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Epos Now :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Epos Now est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Epos Now :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Epos Now :

Deputy, Eventbrite, Feefo, Gmail, Google Calendar, Loyal Zoo, Mailchimp, Megaventory, PayPal, Quickbooks Online, Sage 50cloud, Salesforce Sales Cloud, Trustpilot, Wufoo, Xero, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Epos Now :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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