
iGMS
En savoir plus sur iGMS
Souhaitez-vous automatiser la gestion de votre location de vacances Airbnb grâce à une application intelligente ?
Augmentez votre productivité et vos revenus avec la première application mobile de location de vacances Airbnb tout-en-un, qui prend en charge la gestion de plusieurs comptes Airbnb.
DANS QUELLE MESURE AIRGMS M'AIDE-T-ELLE ?
Les puissants outils de messagerie AirGMS permettent de gérer toutes vos communications depuis une plateforme unique. Combiné au tableau de bord agenda, vous obtenez une vue complète de votre entreprise et de votre emploi du temps. Vous pouvez gérer les réservations, les tarifs, les critiques, les clés, les rapports financiers et même planifier des tâches de nettoyage pour votre équipe.
LA GESTION DE LOCATION DE VACANCES AIRBNB COMPREND LES FONCTIONNALITÉS SUIVANTES :
– Synchronisation sur plusieurs plateformes (synchronisation avec toute plateforme tierce telle que VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24 via iCal)
– Messagerie automatisée (communication automatique pendant l'arrivée, le départ, etc.)
– Gestion de plusieurs comptes Airbnb (sans connexion/déconnexion à chaque fois)
– Agendas multiples (mises à jour continues concernant les activités quotidiennes)
– Communication directe (boîte de réception unique pour les chats et les modèles)
– Mises à jour des tarifs (modification des prix directement depuis les agendas)
– Tâches opérationnelles (notes de tâches à effectuer et pour chaque réservation)
– Gestion d'équipe (fourniture d'un accès au personnel d'assistance pour la coordination)
– Retours automatisés (utilisation de modèles et envoi de retours en pilote automatique)
– Reporting financier (Suivi documenté de vos opérations financières)
ESSAI GRATUIT
Essayez AirGMS et découvrez la façon dont votre entreprise de gestion Airbnb s'automatise instantanément grâce à ce logiciel de location de vacances. Vous serez étonné du gain de temps et d'efforts offert par une seule application.
Contactez l'éditeur si vous avez des questions ou souhaitez planifier une démonstration : info@airgms.com
https://www.airgms.com
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iGMS ne vous convainc pas tout à fait ?
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Fonctionnalités
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Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
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Alternatives
Aircall

Properly - Un nettoyage impeccable

Hostfully Property Management Platform

Beds24

Avis
Vous avez déjà iGMS ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Design
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Parfait
Publié le 17/06/2020
Avantages
Le logiciel est très performant et permet de gagner un temps fou sur la partie gestion locative.
Je ne peux que recommander ce logiciel extrêmement complet !
Inconvénients
Le logiciel est uniquement en anglais, ça peut poser certains problèmes pour certains.
Réponse de iGMS
Cher Ludovic,
Merci pour vos retours, c'est tres important pour nous. Pour le moment, notre application ne prend en charge que l'anglais, mais vous pouvez definir la langue francaise lors de la creation de modeles automatiques pour les messages a vos invites. Nous serons toujours heureux de vous aider si vous avez des questions sur la fonctionnalite de notre produit.
Avec respect,
iGMS Team

- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
After research numerous vacation rental management tools, none are as good as iGMS
Publié le 02/07/2020
Overall, it has been flawless once I got it up and running. It is now managing my rental properties...
Overall, it has been flawless once I got it up and running. It is now managing my rental properties and there has never been an issue. My customers may not know they are often communicating through iGMS, but they love the service I give them because of it. Thank you.
Avantages
Although I have a technical background, I was happy to see the software was extremely easy to set up. I was able to connect to my AirBnB host account, connect all my properties, and give the software a test run within minutes. Having tried other competing software, that was a welcome relief.
In addition, the software has lots of flexibility. I don't run my vacation rental exactly like all the big companies, and iGMS gave me the ability to choose the features I wanted and ignore the ones I didn't.
Inconvénients
As a vacation rental owner, I am looking to automate as much of the rental process as I can. Unfortunately, one of the hardest problems I've come up against is the ability to automate providing door codes for the WiFi locks I have installed on my properties. There are solutions out there but that software can cost upwards of $1000 per month to use, and although iGMS is extremely cost effective, it does not have great tools for syncing with remote locks.
Réponse de iGMS
Dear Matthew,
Thank you for taking the time to review your experience with iGMS. We feel honored to to be your partners in managing multiple vacation rentals and delivering great service to your clients. As for the smart locks integration, it's on our road map for the months to come. For now, you can take a look at our integration with KeyCafe https://www.igms.com/help/knowledge-base/airbnb-key-exchange-keycafe/. If you have any questions, suggestions or need our assistance, just drop a line at support@igms.com or via Live Chat. Looking forward to a word from you.
Best,
iGMS Team
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
US IGMS User
Publié le 20/04/2023
Avantages
iGMS does everything I need. My favorite feature is adding team members. I even have my pest control service manager added so he can see our calendar.
Inconvénients
The only thing I don't love is that for direct booking, I can only set up stripe to deposit to one bank account.
Pourquoi passer à iGMS
Ease of use, great support, cleaning schedule automation.Réponse de iGMS
Hello Lindsey, We're thrilled to hear that you find our software useful and that the team member feature has been especially helpful for your business.
Regarding your feedback on direct booking payments, we understand that having the option to deposit to multiple bank accounts would be helpful for some users. We appreciate your suggestion and will take it into consideration as we continue to improve our software.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Decent for small operations, far from the best for the $
Publié le 28/03/2023
Avantages
Simple to use, easy to connect everything.
Inconvénients
Limited features, doesn't sync with most channels—inaccurate financial reporting.
Réponse de iGMS
Hello, thank you for taking the time to leave us feedback, we really appreciate it as we take the opportunity to further improve our services! We have direct integration with the most popular platforms, such as Airbnb, HomeAway family/VRBO and Booking.com. It is also possible to connect the calendar of other platforms via iCal. We have 4 different types of reports where you can find important and useful information for running your business. We are always working to provide the best experience for our users, if you have any other suggestions we´ll be glad to receive them at support@igms.com Best, iGMS team
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
From 20 to 2 hours
Publié le 26/02/2020
My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they...
My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.
Avantages
The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.
Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.
In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.
Inconvénients
Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!
Pourquoi passer à iGMS
Was already utilizing free service. I liked the software. The additional learning curve + risk of another service not having everything I was accustomed to, was not worth a switch.Réponse de iGMS
Hello Kent,
Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!
Regards,
iGMS Team
iGMS - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur iGMS.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour iGMS ?
Types de licences disponibles pour iGMS :
- À partir de : 20,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise iGMS ?
Utilisateurs habituels du logiciel iGMS :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues iGMS est-il disponible ?
Langues dans lesquelles iGMS est disponible :
anglais, espagnol, italien, japonais
Q. iGMS prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par iGMS :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications iGMS peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à iGMS :
Beyond, Boostly, DPGO, EveryDoor, Jervis systems, LODGEA, Operto Teams, PriceLabs, RemoteLock, Stripe, Turno, Wheelhouse
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour iGMS ?
Ressources d'aide disponibles pour iGMS :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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