
Squaretalk
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DeskForce Predictive Dialer est une solution de numérotation automatisée, centralisée et prête pour les appareils mobiles, destinée aux responsables et aux agents des call centers. Promettant une forte intégration avec d'autres plateformes CRM et financières de premier plan, le système est annoncé comme augmentant les performances des agents de pas moins de 400 % via une interface utilisateur intuitive et riche de fonctionnalités. En récupérant les données en temps réel, DeskForce Predictive Dialer fournit une présentation des agents qui sont de garde, pour combien de temps et des clients qui sont en attente, le cas échéant. Ces agents peuvent travailler sans effort à travers des listes d'appels de campagne, avec des contrôles rapides pour augmenter le volume des appels, voir les listes et les messages. Des outils de "chat" supplémentaires couvrent les SMS, les e-mails et les fax pour communiquer avec les gestionnaires et les leads, tandis que le chargement de liste intelligent importe des contacts à partir d'Excel ou de CSV.
Les fonctionnalités de numérotation prédictive sont alimentées par des algorithmes intelligents pour contrôler les vitesses et taux des appels, en fonction de divers paramètres de la campagne et du call center. Le système prend également en charge la numérotation manuelle pour rechercher des leads hors campagne, la numérotation SnapShot pour pré visualiser les informations CRM avant d'avancer ou de sauter des appels et la numérotation progressive pour garantir au préalable la disponibilité des agents. La numérotation TimeZone organise automatiquement des listes globales d'appels selon le fuseau horaire, le pays ou l'origine, tandis que les numéros internationaux importés sont validés pour la correction des formats et des codes.
Options de tarification dès :
15,00 $US/mois
- Version gratuite
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Appareils
Pour quelle entreprise ?
Disponible dans les pays suivants
Émirats arabes unis, Autriche, Australie, Bosnie-Herzégovine, Belgique, Bulgarie, Bahreïn, Brésil, Bhoutan, Canada, Suisse, Chine, Chypre, Tchéquie, Allemagne, Danemark, Estonie, Espagne, Finlande, France, Royaume-Uni, Géorgie, Groenland, Grèce, R.A.S. chinoise de Hong Kong, Croatie, Hongrie, Irlande, Israël, Inde, Islande, Italie, Jordanie, Japon, Cambodge, Corée du Sud, Koweït, Liechtenstein, Sri Lanka, Lituanie, Luxembourg, Monaco, Moldavie, Monténégro, Mexique, Pays-Bas, Norvège, Oman, Philippines, Pologne, Portugal, Roumanie, Serbie, Russie, Arabie saoudite, Suède, Singapour, Slovénie, Slovaquie, Thaïlande, Turquie, Taïwan, Ukraine, États-Unis, Viêt Nam, Afrique du Sud et 61 autres
Langues
anglais
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Squaretalk : 101
Alternatives
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Avis
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Donnez votre avis !- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
These guys are seriously AWESOME!!!
Publié le 02/03/2022
After going through over 20 demos. I really liked how they got straight to the point and demo'ed...
After going through over 20 demos. I really liked how they got straight to the point and demo'ed their system very quickly. Most other companies took weeks just to respond. I don't know about you, but if I'm buying a software that help my clients get ahold of me super easily, then I'd expect that company to also do the same. Its very weird to reach out to predictive dialing companies and then they take so long to get back. SquareTalk got right on the phone with us and did several demos to show us every feature.
Avantages
I spent weeks doing demos on over 25 predictive dialers and SquareTalk was by far the best. They treat you very well and have a great support team. I really couldn't say anything better about these guys.
Inconvénients
They really don't have any cons. I liked everything.
Réponse de Squaretalk
Thanks for the kind words! We are glad you had a pleasant experience and we will do our best to continue in the same spirit. Reach out anytime if you have any questions or need assistance.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Amazing Software, Amazing Support
Publié le 02/03/2021
I have been working with Matrix for a few years now. As a sales professional, I came across dozens...
I have been working with Matrix for a few years now. As a sales professional, I came across dozens of solutions that are either pre-built or highly configurable (which usually requires a lot of IT assistance and end up being implemented poorly).
The amazing thing about SquareTalk and its Matrix is, they were able to take something that must be highly configurable, sophisticated and complex and turn it into a super compatible and clear software.
In addition, SquareTalk's onboarding and customer success teams went out of their way to integrate the solution with the business tools that we are using (including some that it was not designed for) and made make sure that everything, to the smallest resolutions, works perfectly.
No need to mention that on the user/agent side, everything is nearly flawless. Amazing UX.
Very professional team. Amazing product. I am very satisfied with Matrix and I highly recommend it.
Avantages
Out of the box solution! Matrix is a predictive dialer that allows a crazy sales leader like myself to adjust it to the smallest resolutions of our out-of-the-box methodologies.
Inconvénients
UI could be improved on the admin side. The agent side is nearly perfect.
Réponse de Squaretalk
Thank you for your feedback. We are excited to hear that you are enjoying the app, and we're glad to hear that you found it easy to use. We'll continue working hard on future updates & features so that you can enjoy using Matrix even more.
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great Product For My Teams
Publié le 06/06/2022
The Squaretalk Platform has great call management and helps the team be fore efficient. We an use...
The Squaretalk Platform has great call management and helps the team be fore efficient. We an use one program and integrate this rather than using multiple programs to complete one task. Our agents take many calls and needed this software to be able to take more calls during the day. This software helps create more business for my company and helps us continue to grow rapidly.
Avantages
The Squaretalk Platform is a top-notch program and I would recommend it to anyone in my network. Our QA team said it’s easy to pull calls to review. I like that you can integrate it with the current programs you have. The agents are able to call with ease and rarely run into issues. They welcome feedback and continue to evolve the program. It is very reliable and the pricing structure fits my company and is a great deal.
Inconvénients
The platform continues to grow and is not perfect yet. I wish it was implemented with more software platforms, but what it currently is implemented in works great for my group.
Réponse de Squaretalk
Thanks for the support and constructive feedback, we're so glad to hear that Squaretalk is working out for you and your team! We're constantly adding new integrations, so stay tuned for the latest releases!
Don't hesitate to contact our support team if you need assistance connecting your tools through API, they will be more than happy to help.
- Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Horrible, not working, and not even refunding or replying to refund requests
Publié le 14/05/2019
Avantages
The way its being massively oversold by a highly qualified sales person. It's a cool dude, but once the sale is made and nothing is working, it's not possible to contact this guy.
Inconvénients
It never worked. The guys couldn't like this [SENSITIVE CONTENT] to our internet or something. Support was worthless, again not helping at all. After 2 weeks of wasting a lot of time on this, I decided to just give up an not waste energy on this bs anymore. Again, the team was very very unprofessional, not refunding the pilot money, though I've never been able to use it. Wasted my time, my resources, and this is the type of service you can expect from these fellows.
Réponse de Squaretalk
We're sorry to hear about the problems you were experiencing and apologize for the inconvenience. We would love to help. Please reach out to us and we'll get this sorted out for you.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
customer services our experience
Publié le 23/06/2022
overall experience with this software was good and help us a lot to increase our business revenue
overall experience with this software was good and help us a lot to increase our business revenue
Avantages
the best thing which i was in search for me and my team its communication management with client and within the team its so easy and great tool
Inconvénients
nothing as much i dislike yet and also there is not hand raised by my team for this platform so its all good
Réponse de Squaretalk
Thanks for the feedback, Kaif! We are delighted to hear that you found Squaretalk useful, and that it increased your revenue. We are constantly working hard to make Squaretalk an all-in-one solution that helps our users with business growth. We appreciate your time and hope you continue to enjoy our platform, and please let us know if you need any help.
Squaretalk - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Squaretalk.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Squaretalk ?
Types de licences disponibles pour Squaretalk :
- À partir de : 15,00 $US/mois Voir les tarifs
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise Squaretalk ?
Utilisateurs habituels du logiciel Squaretalk :
11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues Squaretalk est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Squaretalk est disponible :
anglais
Q. Squaretalk prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Squaretalk :
Q. Avec quelles applications Squaretalk peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Squaretalk :
Bitrix24, Dropbox Business, Dynamics 365, Freshdesk, Google Drive, Highrise, HubSpot CRM, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Vtiger CRM, WhatsApp, WordPress, Zendesk, Zoho CRM, Zurmo
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Squaretalk ?
Ressources d'aide disponibles pour Squaretalk :
Service client/e-mail, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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