En savoir plus sur Squaretalk

DeskForce Predictive Dialer est une solution de numérotation automatisée, centralisée et prête pour les appareils mobiles, destinée aux responsables et aux agents des call centers. Promettant une forte intégration avec d'autres plateformes CRM et financières de premier plan, le système est annoncé comme augmentant les performances des agents de pas moins de 400 % via une interface utilisateur intuitive et riche de fonctionnalités. En récupérant les données en temps réel, DeskForce Predictive Dialer fournit une présentation des agents qui sont de garde, pour combien de temps et des clients qui sont en attente, le cas échéant. Ces agents peuvent travailler sans effort à travers des listes d'appels de campagne, avec des contrôles rapides pour augmenter le volume des appels, voir les listes et les messages. Des outils de "chat" supplémentaires couvrent les SMS, les e-mails et les fax pour communiquer avec les gestionnaires et les leads, tandis que le chargement de liste intelligent importe des contacts à partir d'Excel ou de CSV.

Les fonctionnalités de numérotation prédictive sont alimentées par des algorithmes intelligents pour contrôler les vitesses et taux des appels, en fonction de divers paramètres de la campagne et du call center. Le système prend également en charge la numérotation manuelle pour rechercher des leads hors campagne, la numérotation SnapShot pour pré visualiser les informations CRM avant d'avancer ou de sauter des appels et la numérotation progressive pour garantir au préalable la disponibilité des agents. La numérotation TimeZone organise automatiquement des listes globales d'appels selon le fuseau horaire, le pays ou l'origine, tandis que les numéros internationaux importés sont validés pour la correction des formats et des codes.

Options de tarification dès :

15,00 $US/mois

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  • Essai gratuit
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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Émirats arabes unis, Autriche, Australie, Bosnie-Herzégovine, Belgique, Bulgarie, Bahreïn, Brésil, Bhoutan, Canada, Suisse, Chine, Chypre, Tchéquie, Allemagne, Danemark, Estonie, Espagne, Finlande, France, Royaume-Uni, Géorgie, Groenland, Grèce, R.A.S. chinoise de Hong Kong, Croatie, Hongrie, Irlande, Israël, Inde, Islande, Italie, Jordanie, Japon, Cambodge, Corée du Sud, Koweït, Liechtenstein, Sri Lanka, Lituanie, Luxembourg, Monaco, Moldavie, Monténégro, Mexique, Pays-Bas, Norvège, Oman, Philippines, Pologne, Portugal, Roumanie, Serbie, Russie, Arabie saoudite, Suède, Singapour, Slovénie, Slovaquie, Thaïlande, Turquie, Taïwan, Ukraine, États-Unis, Viêt Nam, Afrique du Sud

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Squaretalk : 101

  • API
  • Achats et réceptions
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Automate d'appel
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Campagnes multiples
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appel virtuel
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat et messagerie
  • Collaboration entre plusieurs utilisateurs
  • Communication multicanal
  • Communications unifiées
  • Conformité FCC
  • Conformité FTC
  • Conférences
  • Connexion VoIP
  • Distribution automatique des appels
  • Distribution automatique des leads
  • Distribution de leads
  • Distribution des appels
  • Données en temps réel
  • Détection du répondeur
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrement à la demande
  • Envoi de SMS en masse
  • Extensions virtuelles
  • Files d'attente d'appels
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la qualité
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des intégrations
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes
  • Gestion des listes d'appels
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des performances
  • Gestion du personnel
  • Gestion du télémarketing
  • Gestion multicanal
  • Historique des clients
  • ID d'appelant spécifique à une campagne
  • Identification de l'appelant
  • Identification personnalisable de l'appelant
  • Importation et exportation de données
  • Interface d'agent
  • Intégrations de tiers
  • Journalisation des appels
  • Liaisons SIP
  • Marketing multicanal
  • Marketing via SMS
  • Messagerie SMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie instantanée
  • Messagerie planifiée
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Mode d'aperçu (preview dialer)
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Monitoring
  • Numéroteur automatique
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • PBX
  • Planification des appels
  • Planification des campagnes
  • Planification des campagnes
  • Planification des rappels
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage automatisé
  • Routage des appels
  • Réponses automatisées
  • Saisie de leads
  • Scripts d'appel
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Suivi des appels
  • Suivi des interactions
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert d’appel
  • VoIP

Alternatives

DCDial

0
Alternative n° 1 à Squaretalk
DCDial is a contact center solution that helps businesses start making more connections and collect revenue. It allows...

CloudTalk

4,4
Alternative n° 2 à Squaretalk
CloudTalk est une solution cloud pour call centers destinée aux équipes de vente et d'assistance qui cherchent à...

BeInContact

4,3
Alternative n° 3 à Squaretalk
BeInContact helps companies of various sectors and sizes increase the loyalty of their customers, improving their...

CallTrackingMetrics

4,5
Alternative n° 4 à Squaretalk
CallTrackingMetrics est une solution d'attribution marketing, de renseignements sur les conversations et de centre...

Avis

Note globale

4,8 /5
(47)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
4,8/5

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5 avis affichés sur 47
Russell W.
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

These guys are seriously AWESOME!!!

Publié le 02/03/2022

After going through over 20 demos. I really liked how they got straight to the point and demo'ed...

After going through over 20 demos. I really liked how they got straight to the point and demo'ed their system very quickly. Most other companies took weeks just to respond. I don't know about you, but if I'm buying a software that help my clients get ahold of me super easily, then I'd expect that company to also do the same. Its very weird to reach out to predictive dialing companies and then they take so long to get back. SquareTalk got right on the phone with us and did several demos to show us every feature.

Avantages

I spent weeks doing demos on over 25 predictive dialers and SquareTalk was by far the best. They treat you very well and have a great support team. I really couldn't say anything better about these guys.

Inconvénients

They really don't have any cons. I liked everything.

Réponse de Squaretalk

Thanks for the kind words! We are glad you had a pleasant experience and we will do our best to continue in the same spirit. Reach out anytime if you have any questions or need assistance.

Jay S.
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Amazing Software, Amazing Support

Publié le 02/03/2021

I have been working with Matrix for a few years now. As a sales professional, I came across dozens...

I have been working with Matrix for a few years now. As a sales professional, I came across dozens of solutions that are either pre-built or highly configurable (which usually requires a lot of IT assistance and end up being implemented poorly).
The amazing thing about SquareTalk and its Matrix is, they were able to take something that must be highly configurable, sophisticated and complex and turn it into a super compatible and clear software.
In addition, SquareTalk's onboarding and customer success teams went out of their way to integrate the solution with the business tools that we are using (including some that it was not designed for) and made make sure that everything, to the smallest resolutions, works perfectly.
No need to mention that on the user/agent side, everything is nearly flawless. Amazing UX.
Very professional team. Amazing product. I am very satisfied with Matrix and I highly recommend it.

Avantages

Out of the box solution! Matrix is a predictive dialer that allows a crazy sales leader like myself to adjust it to the smallest resolutions of our out-of-the-box methodologies.

Inconvénients

UI could be improved on the admin side. The agent side is nearly perfect.

Réponse de Squaretalk

Thank you for your feedback. We are excited to hear that you are enjoying the app, and we're glad to hear that you found it easy to use. We'll continue working hard on future updates & features so that you can enjoy using Matrix even more.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Product For My Teams

Publié le 06/06/2022

The Squaretalk Platform has great call management and helps the team be fore efficient. We an use...

The Squaretalk Platform has great call management and helps the team be fore efficient. We an use one program and integrate this rather than using multiple programs to complete one task. Our agents take many calls and needed this software to be able to take more calls during the day. This software helps create more business for my company and helps us continue to grow rapidly.

Avantages

The Squaretalk Platform is a top-notch program and I would recommend it to anyone in my network. Our QA team said it’s easy to pull calls to review. I like that you can integrate it with the current programs you have. The agents are able to call with ease and rarely run into issues. They welcome feedback and continue to evolve the program. It is very reliable and the pricing structure fits my company and is a great deal.

Inconvénients

The platform continues to grow and is not perfect yet. I wish it was implemented with more software platforms, but what it currently is implemented in works great for my group.

Réponse de Squaretalk

Thanks for the support and constructive feedback, we're so glad to hear that Squaretalk is working out for you and your team! We're constantly adding new integrations, so stay tuned for the latest releases!

Don't hesitate to contact our support team if you need assistance connecting your tools through API, they will be more than happy to help.

Alexander L.
Note globale
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Horrible, not working, and not even refunding or replying to refund requests

Publié le 14/05/2019

Avantages

The way its being massively oversold by a highly qualified sales person. It's a cool dude, but once the sale is made and nothing is working, it's not possible to contact this guy.

Inconvénients

It never worked. The guys couldn't like this [SENSITIVE CONTENT] to our internet or something. Support was worthless, again not helping at all. After 2 weeks of wasting a lot of time on this, I decided to just give up an not waste energy on this bs anymore. Again, the team was very very unprofessional, not refunding the pilot money, though I've never been able to use it. Wasted my time, my resources, and this is the type of service you can expect from these fellows.

Réponse de Squaretalk

We're sorry to hear about the problems you were experiencing and apologize for the inconvenience. We would love to help. Please reach out to us and we'll get this sorted out for you.

Kaif ahmed S.
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

customer services our experience

Publié le 23/06/2022

overall experience with this software was good and help us a lot to increase our business revenue

overall experience with this software was good and help us a lot to increase our business revenue

Avantages

the best thing which i was in search for me and my team its communication management with client and within the team its so easy and great tool

Inconvénients

nothing as much i dislike yet and also there is not hand raised by my team for this platform so its all good

Réponse de Squaretalk

Thanks for the feedback, Kaif! We are delighted to hear that you found Squaretalk useful, and that it increased your revenue. We are constantly working hard to make Squaretalk an all-in-one solution that helps our users with business growth. We appreciate your time and hope you continue to enjoy our platform, and please let us know if you need any help.

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Squaretalk - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Squaretalk.

Types de licences disponibles pour Squaretalk :

Utilisateurs habituels du logiciel Squaretalk :

11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Squaretalk est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Squaretalk :

Applications s'intégrant à Squaretalk :

Bitrix24, Dropbox Business, Dynamics 365, Freshdesk, Google Drive, Highrise, HubSpot CRM, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Vtiger CRM, WhatsApp, WordPress, Zendesk, Zoho CRM, Zurmo

Ressources d'aide disponibles pour Squaretalk :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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