Glue Up

4,5 (145)
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Solutions logicielles tout-en-un pour la gestion des évènements et des adhésions

En savoir plus sur Glue Up

EventBank est une solution cloud intégrée de gestion d'évènements avec des fonctionnalités embarquées de CRM (Customer Relationship Management), de gestion des membres et d'e-mail marketing. La solution permet de rationaliser l'organisation de différents types d'évènements. Les gestionnaires peuvent gérer la totalité des évènements en utilisant le logiciel sur n'importe quel appareil connecté à Internet, y compris les téléphones portables.

EventBank aide les organisateurs d'évènements à établir le calendrier des manifestations, à planifier les activités, à attribuer les tâches et à surveiller les opérations. Les gestionnaires sur le terrain peuvent inscrire et enregistrer les participants via la plateforme. EventBank modernise le processus d'adhésion et permet aux organisateurs de contacter directement les invités, les abonnés et les participants au moyen de demandes d'adhésion automatisées. La solution permet aux organisateurs d'envoyer des e-mails personnalisés et ciblés à leurs invités afin d'améliorer l'engagement individuel.

EventBank permet aux utilisateurs de gérer leurs contacts à partir d'un seul emplacement. Les entreprises peuvent également se connecter à leurs comptes de réseaux sociaux et atteindre un public plus large en utilisant des canaux tels que Facebook, LinkedIn et Twitter. EventBank est également doté d'outils de gestion financière et de paiement qui permettent de traiter les factures, de contrôler les paiements et de délivrer des reçus d'inscription. Les entreprises peuvent faciliter les opérations de paiement sécurisées dans plusieurs devises via les cartes de crédit, les virements bancaires et PayPal. Parmi les autres fonctionnalités figurent des outils de création et de conception de sites web événementiels personnalisés et de listes d'abonnement sur mesure pour l'envoi d'e-mails ciblés et des outils d'analyse du déroulement des campagnes.

EventBank propose des applications mobiles natives pour les appareils Android et iOS. La solution peut être utilisée par des entreprises de toutes tailles, y compris des multinationales, des PME et des start-up.


Images

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Glue Up Logiciel - 9
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Glue Up

4,5 (145)
VS.
Le plus évalué

À partir de

Prix introuvable
14,00 $US
mois

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

209
202

Intégrations

12
67

Simplicité d’utilisation

4,5 (145)
4,1 (6 879)

Rapport qualité-prix

4,4 (145)
4,3 (6 879)

Service client

4,6 (145)
4,1 (6 879)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Zoho CRM

4,3
Alternative n° 1 à Glue Up
Zoho CRM est un logiciel CRM cloud qui aide les entreprises de toutes tailles à conclure des transactions plus...

ChamberMaster

4,1
Alternative n° 2 à Glue Up
ChamberMaster est un logiciel de gestion des adhésions conçu pour les chambres de commerce. Ses composants et fonctionna...

MemberPlanet

4,7
Alternative n° 3 à Glue Up
memberplanet est un espace permettant aux groupes de toutes tailles de communiquer, de traiter les paiements et de...

Customer.io

4,7
Alternative n° 4 à Glue Up
Envoyez des e-mails qui prennent en compte ce que les utilisateurs font ou non avec votre application. La plateforme...

Avis

Note globale

4,5 /5
(145)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,6/5

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5 avis affichés sur 145
Jeff
Jeff
Note globale
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

All-in-one Membership/ CRM/ Event Management Platform

Publié le 27/03/2020

That's seamless. The automation programme helps to save paper, and can enable the system to send...

That's seamless. The automation programme helps to save paper, and can enable the system to send auto-email to the members/ attendees with customisation function. Love the convenient set up a professional webpage in 10 mins.

Avantages

Integration with Membership, CRM, Events, Marketing and Finance altogether, and it could be the only platform to support the organization's operations. Value for money and great customer success team to answer any kind of questions to accommodate our business needs.

Inconvénients

It can beef up a little bit of the campaign module to have more targeting and re-targeting functions to leverage the all-rounded marketing efforts.

Danielle
Note globale
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Choose GlueUP for your CRM Needs

Publié le 14/10/2021

Avantages

GlueUP provided us with an amazing customer experience. When we were in the process of choosing a CRM the team was extremely friendly, helpful and available to provide answers to any questions. They also were transparent with the pricing, packaging and making honest recommendations for what suited our organizational needs as a small startup. This was meaningful because we were just learning about CRMs and they offered their expertise and were trustworthy throughout the process.

The CRM platform we got the event and membership package. We participated in the customer success orientations that were client focused. They were accessible until we were able to use the platform independently.

The CRM platform we got the event and membership package. We participated in the customer success orientations that were client-focused. They were accessible until we were able to use the platform independently.

Inconvénients

Because GlueUP is growing there are some features other platforms offer that might be of use for our organization's needs.

Alternatives envisagées 

Neon CRM, YourMembership et ClubExpress

Pourquoi passer à Glue Up

Price, Great customer service, met org needs with room to grow
Ashwin
Ashwin
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Very Poor Core Functionalities - Much better out there for cheaper/free

Publié le 09/04/2021

Overall it's been troublesome. Our sales cycle was hurried through, and the company pushed a sale...

Overall it's been troublesome. Our sales cycle was hurried through, and the company pushed a sale through before the product could have been properly assessed by our new digital team. Unfortunately, we've been unable to cancel our contract - which is somewhat understandable. However, we've found the company to be extremely dismissive and condescending when faced with legitimate product concerns. This is not a product for any organisation that is looking for VFM.

Avantages

Given that none of the core features service our organisation's needs, we cannot speak to this.

Inconvénients

From the implementation widget to the lack of membership-gating for content, there is a lot to not like about this product. The low send volumes for email newsletters, coupled with the high cost and poor email builder (white-labeled SendGrid) are extremely annoying. The email costs alone make this more expensive than either MailChimp or Squarespace's native mailer feature. If you have the budget, you should stretch to Hubspot, which integrates seamlessly with Eventbrite.

We are limited by the number of custom fields we can add to entries/applications. The end user experience is cumbersome and somewhat meaningless. It's essentially just a payment portal with an events widget and a mailer - neither of which work particularly well, or are any better than the free options.

Réponse de Glue Up

Dear Ashwin,

We are sorry you feel that our products are not a good fit for your organization. The sales cycle was initiated on January 11th and resulted in the signed contract on February 26th. During that time, we ensured a demo was provided, examples were shown, took the time to clearly and accurately answer the numerous questions that were presented, and waited for board approval as well prior to the signing of the contract. It was not until after the contract was signed and during the kick-off call where other stakeholders were involved who identified needed customizations, however, realized that your budget and resource limitations could not support your needs.

To attempt to address the concerns that were presented, we offered solutions at no additional cost to your organization, however, you did not have the tech resources to support them.

L
Note globale
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Exceptional All-in-One Platform with Outstanding Customer Service

Publié le 14/08/2024

The platform’s intuitive interface and robust functionality - so it has potential to greatly...

The platform’s intuitive interface and robust functionality - so it has potential to greatly improve any organization's membership management, event management and community engagement efforts. The customization options are particularly impressive, allowing you to tailor the platform to our specific needs and branding - the sales consultants are knowledgeable and interested to meet your needs adequately.

The sales consultant [sensitive content hidden] has consistently demonstrated a high level of professionalism and responsiveness, promptly addressing any questions.

Avantages

It's an all in one CRM, so everything is centralized. Membership Management; Event Management; Email Marketing; etc. Service: The sales consultants are extremely attentive and supportive. [sensitive content hidden] was patient, thorough and did not hesitate to go the extra mile to find the best customizations for our needs.

Inconvénients

For small organizations with many contacts, but low-income / lower budget for operations (especially in the non-profit space, where profits are usually used for dedicated projects), it may be pricey.

Edward
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Modern Cloud Software for Membership Driven Organizations

Publié le 18/07/2019

My overall experience has been extremely pleasing and time saving. Time is of the essence and we...

My overall experience has been extremely pleasing and time saving. Time is of the essence and we need to work fast in today's business environment, Eventbank allows me to save time and get things done much quicker due to the fact that many features of running a day-to-day business are built into one portal.

Avantages

Many great features under one umbrella. From CRM, Event Management, Social Engagement, Email Marketing Campaigns, Invoicing, Membership Management & Financing, this software enables you run your business effectively and efficiently. Additionally, Eventbank designs and maintains our primary website which provides members and users with a high end look and feel.

Inconvénients

My dislikes are minor (i.e. more member to member engagement features)

Alternatives envisagées 

WildApricot

Pourquoi choisir Glue Up 

I needed something that combined email marketing, event management, CRM, Finance and Membership Management into one system. After much research of other membership management software programs, I found Eventbank to be the best of all.

Logiciel antérieur 

ChamberMaster

Pourquoi passer à Glue Up

Eventbank was the most professional looking software that I found.
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Glue Up - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Glue Up.

Types de licences disponibles pour Glue Up :

  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Glue Up :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Glue Up est disponible :

anglais, chinois, chinois traditionnel, coréen, espagnol, portugais, russe

Appareils pris en charge par Glue Up :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Glue Up :

Braintree, Google Analytics 360, Google Calendar, LinkedIn for Business, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online, Stripe, Twitter/X, WordPress, Xero, Zoom Workplace

Ressources d'aide disponibles pour Glue Up :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

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