En savoir plus sur Salesflare

Salesflare est une solution cloud de CRM destinée aux start-up et aux petites entreprises, conçue pour automatiser l'entrée des données et éliminer la saisie manuelle de coordonnées ou d'informations relatives à l'entreprise, aux réunions ou aux appels.

Salesflare rassemble automatiquement les informations et coordonnées de l'entreprise de sources telles que les profils de réseaux sociaux, les signatures d'e-mails et les messages, entre autres, en supprimant le besoin de rechercher et saisir les données manuellement. Les clients sont automatiquement identifiés par le téléphone de l'équipe et la liste de contacts par e-mail ; leurs coordonnées sont partagées au sein d'un répertoire centralisé tout en maintenant des contrôles d'accès sur les contacts privés. Les utilisateurs peuvent également afficher les réseaux de leurs collègues et consulter quelles informations de contact ils possèdent. Salesflare consigne également les réunions et les appels en les liant avec les applications d'agenda et les journaux téléphoniques mobiles des utilisateurs. La solution stocke également tous les fichiers et documents échangés avec les clients dans des dossiers individuels.

Salesflare présente les différentes options aux utilisateurs dans une vue d'ensemble qui couvre automatiquement les opportunités requérant des mesures. Celles-ci peuvent être affichées à la fois en affichage par étapes et en affichage chronologique, qui présente l'historique complet des contacts à tous les membres de l'équipe participants. Les utilisateurs peuvent choisir de prendre des mesures immédiatement, planifier un suivi ou affecter le lead à un autre membre de l'équipe. L'engagement client est suivi en envoyant des notifications en temps réel aux utilisateurs lorsqu'un client ouvre un e-mail, se rend sur le site web ou clique sur un lien afin de lui permettre d'obtenir des suivis personnalisés.

Options de tarification dès :

29,00 $US/mois

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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique

Langues

anglais

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Images

Salesflare clearly visualizes the status of what you're working on. Take control of your sales opportunities with a visual drag-and-drop pipeline.
Salesflare automatically keeps track of emails, meetings, calls, email opens, website visits for you, so can stay on top of what's new with each customer. It also suggests to add contacts to accounts and automatically fills out any social data it finds.
With Salesflare, you can send automated and personalized email sequences to your prospects and customers at scale. It can even automatically send follow-up emails when they don't reply.
Salesflare's live revenue dashboard always shows you your latest stats on the revenue you're making, the new leads you're creating, lead sources, lost reasons, and much more. It also compares this to previous sales periods, so you can keep improving.
Next to the revenue dashboards, Salesflare also automatically keeps track of the activity of each sales person and close rates, so you can diagnose what's going wrong in case results are not as expected.
Salesflare integrates seamlessly with your emails, calendar, phone, ... but also with 2000+ other apps. It integrates with Zapier, Integromat, PieSync, ... so you can easily hook up any other tool you're using and streamline your processes.
Salesflare is the only CRM that offers 100% of its functionality on 100% of the devices you use, so you're never dependent on having your laptop around. You always have everything at your fingertips.
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Capture d'écran pour Salesflare : Salesflare clearly visualizes the status of what you're working on. Take control of your sales opportunities with a visual drag-and-drop pipeline. Capture d'écran pour Salesflare : Salesflare automatically keeps track of emails, meetings, calls, email opens, website visits for you, so can stay on top of what's new with each customer. It also suggests to add contacts to accounts and automatically fills out any social data it finds. Capture d'écran pour Salesflare : With Salesflare, you can send automated and personalized email sequences to your prospects and customers at scale. It can even automatically send follow-up emails when they don't reply. Capture d'écran pour Salesflare : Salesflare's live revenue dashboard always shows you your latest stats on the revenue you're making, the new leads you're creating, lead sources, lost reasons, and much more. It also compares this to previous sales periods, so you can keep improving. Capture d'écran pour Salesflare : Next to the revenue dashboards, Salesflare also automatically keeps track of the activity of each sales person and close rates, so you can diagnose what's going wrong in case results are not as expected. Capture d'écran pour Salesflare : Salesflare integrates seamlessly with your emails, calendar, phone, ... but also with 2000+ other apps. It integrates with Zapier, Integromat, PieSync, ... so you can easily hook up any other tool you're using and streamline your processes. Capture d'écran pour Salesflare : Salesflare is the only CRM that offers 100% of its functionality on 100% of the devices you use, so you're never dependent on having your laptop around. You always have everything at your fingertips.

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Salesflare : 111

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Affectation des leads
  • Alertes mobiles
  • Analyse de campagne
  • Analyse des ventes
  • Analyse en temps réel
  • Analytique de l'engagement
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données des désabonnements
  • Champs personnalisables
  • Comptes clients
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Conférences
  • Conférences vidéo
  • Connecteurs de données
  • Contrôle des réponses par e-mail
  • Création de tableaux de bord
  • Distribution d'e-mails
  • Distribution de leads
  • Drip marketing
  • Envoi par lot
  • Extraction d'adresses e-mail
  • Facturation récurrente
  • Fonctionnalité de recherche
  • Fusion des e-mails
  • Gamification
  • Gestion d'e-mail marketing
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la communication
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des activités
  • Gestion des boîtes de messagerie
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des quotas
  • Gestion des recettes
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réunions
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion du calendrier
  • Gestion multicanal
  • Génération de leads
  • Historique des clients
  • Historique des contacts
  • Importation et exportation de données
  • Interface glisser-déposer
  • Intégration CRM
  • Intégration Microsoft Outlook
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration de l'assistance téléphonique
  • Intégration de sites web
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration des ventes
  • Intégration mobile
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Notifications en temps réel
  • Notifications par e-mail
  • Outils de collaboration
  • Outils de prospection
  • Planification du suivi
  • Prise en charge de plusieurs pays
  • Programmation des tâches
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Rappels
  • Rapports de l'activité des clients
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les pipelines
  • Rapports sur les ventes
  • Segmentation de la clientèle
  • Stockage de documents
  • Suivi de l'historique
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Suivi des clics
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des projets
  • Suivi des références
  • Suivi des statuts
  • Suivi des ventes
  • Suivi des visiteurs
  • Suivi des événements
  • Synchronisation de données
  • Synchronisation du calendrier avec Google
  • Tableau de bord d'activités
  • Ventes automatisées
  • Workflow configurable
  • Éditeur de texte enrichi

Alternatives

Zoho CRM

4,2
Alternative n° 1 à Salesflare
Zoho CRM est une application en mode SaaS de gestion de la relation client. Organisez, automatisez et analysez vos...

Insightly

3,9
Alternative n° 2 à Salesflare
Insightly est un logiciel de gestion de relation client et de gestion de projet pour petite entreprise partout dans le...

amoCRM

4,5
Alternative n° 3 à Salesflare
amoCRM est une solution de gestion des ventes et des leads pour les PME. Grâce à un pipeline interactif, les...

Lime CRM

4,5
Alternative n° 4 à Salesflare
Lime CRM is a customer relationship management (CRM) software that helps you keep all your customers, deals and...

Avis

Note globale

4,7 /5
(118)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,9/5

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Janosch F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Perfect Sales Pipline for Samll businesses and solopreneurs

Publié le 03/12/2019

This is a great tool. It is intuitive to use and picks you up on the go, because you do not have to...

This is a great tool. It is intuitive to use and picks you up on the go, because you do not have to do a big intial import run of data or anything. It has just the right balance between features and the depth of their customizability. For a small company or soloprenneur, this simply is THE tool. also, If you ever outgrow anything it provides it runs on Zapier to provide integrations with more specialized tools. It all is held together by the Customer support, which is lovely to work with and provides tons of clear, useful advices and...well support.

Avantages

This is build around your Email Inbox. It is perfect If you do not want to enter Data all the time but run a sales Pipeline. Salesflare claims to just adds Value without requiring to invest time in making this possible. I was critical at first and watched all the educational Videos on their youtube channel. Then I understood: Salesflare enables you to dissect Information from your mails and create customers, Comapnies (Accounts) etc. from it. Then you setup your Sales pipelines and create opportunities. Basically Salesflare keeps your sales activities up to date, because it lives on your Email communication. The concept works for me and with a new businescard scanner available just now, it makes setting up new prospect data even easier and saves me time. The Best thing is, the Customer support is just awesome. I git replies to any and all of my questions and schould I ever come across something not possible I most often got an Ide on how to work around something I was missing.

Inconvénients

Honestly, there is not much. I came across two bugs, which have been fixed since then (wich is great). None of them was a dealbreaker. I find it a bit Pricy for a startup when I plan to bring assistants in which are working only a couple of hours per Week ... but then again Salesflare simply is worth the money.

Jakob T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Powerfully simple CRM, allowing sales and solopreneurs to focus on selling

Publié le 02/01/2020

Sales operational issues. There was too little time for too many administrative tasks, which left...

Sales operational issues. There was too little time for too many administrative tasks, which left us with less time for actual customer dialogue. Needless to say we had less sales than we could have. Salesflare changed that.

Avantages

The seamless Google integration, the fully functional mobile app, and the possibility to endlessly enhance capabilities with integrations.

Inconvénients

A proper email sequence/drip functionality is missing. Campaigns are really strong, though, as well as easy to implement.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

On the right path

Publié le 20/09/2018

Salesflare seems very promising and I believe they are on the right path. It might be just a little...

Salesflare seems very promising and I believe they are on the right path. It might be just a little bit longer until it can compete with larger CRMs but they have done well with their integrations and some of the key features.

Avantages

I like the visualization the most. It's so easy to see your funnel and progress toward the goals which keeps motivation high. It integrates with a lot of other services and there is an iOS app which makes it useful on the go. I love the gmail integration and how it tracks the company and the other potential contacts.

Inconvénients

It's still a bit difficult to use, they are ironing things out as they go but it's young company and some of the functionality is still a bit clunky. I use it in conjunction with other CRMs to add details to contacts and track emails.

Réponse de Salesflare

Hello there! We've made a ton of UX improvements based on user feedback since you gave us this review (plus we added some of those key features you were maybe looking for), so let us know how we're doing with that. There's always room to do better. :)

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Easiest to use CRM

Publié le 03/12/2019

Support has always been so fast and helpful. I bought this through an AppSumo lifetime deal and...

Support has always been so fast and helpful. I bought this through an AppSumo lifetime deal and have had conversations via chat with founders (I think). They really helped me understand how to use this software for my specific need - a music school with students as the accounts.

Avantages

Automatically tracks your inbox so that you can easily convert any contact into an account. Then, you can start tracking opportunities.

Inconvénients

Originally, I had to figure out how to import my existing contacts. That was not easily understood - apparently, they expect it to just happen over time with instant Gmail tracking. However, they did a manual import for me.

Réponse de Salesflare

Hey! Contacts get created automatically based on your inbox and calendar. This happens at the initial sync and then progressively over time. If you like to have contacts imported from elsewhere too, then we're always more than happy to help. Just hit us up on the chat, but it looks like you already did!

Michael V.
Note globale
  • Secteur d'activité: Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Not sure what to do without it really

Publié le 19/12/2019

We were working with SFDC but this didn't really do it for us. The hygiene was a nightmare. The...

We were working with SFDC but this didn't really do it for us. The hygiene was a nightmare. The tool wasn't used enough and the data became stale and therefore unreliable. We looked and found a lightweight tool that lives on top of you inbox and does all the things SFDC never did.

Avantages

Salesflare provides a seamless experience between your salespipeline and your email inbox your cellphone and any other app you are using in the sales process. It automatically syncs all the activities. As a result your CRM becomes very clean. Forecasting is becomes more reliable and adoption of the tool among different sales reps is no longer a problem.

Inconvénients

There are some missing features specifically around account management. However I am confident that these features will be build and added in due time.

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Salesflare - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Salesflare.

Types de licences disponibles pour Salesflare :

  • À partir de: 29,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Salesflare.

Utilisateurs habituels du logiciel Salesflare :

PME, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles Salesflare est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Salesflare :

Android, iPhone, iPad

Applications s'intégrant à Salesflare :

Campaign Monitor, Constant Contact, GrooveJar, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Leadberry, LeadsBridge, PieSync, Robly, Teamwork

Ressources d'aide disponibles pour Salesflare :

Support en ligne, FAQ, Base de connaissances, Support téléphonique, Tutoriels vidéo

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