En savoir plus sur Spinify

Spinify est une solution cloud de motivation du personnel qui permet aux utilisateurs d'automatiser les compétitions de motivation afin de stimuler les activités professionnelles et le personnel à l'aide de gamification.

Les responsables peuvent créer des compétitions à l'aide de tout indicateur, en définissant la cible, les participants, le nombre de gagnants et les récompenses, ainsi qu'en sélectionnant un thème dans la sélection proposée.

Les employés prennent 3 selfies représentant différentes ambiances. Ces images servent à les identifier et à [montrer] leurs performances dans les jeux.

Les classements sont accessibles via les applications natives iOS et Android et peuvent être affichés dans tout le bureau avec une télévision.

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Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

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Images

Spinify Logiciel - 1
Spinify Logiciel - 2
Spinify Logiciel - 3
Spinify Logiciel - 4
Spinify Logiciel - 5
Spinify Logiciel - 6
Spinify Logiciel - 7
Spinify Logiciel - 8
Spinify Logiciel - 9
Spinify Logiciel - 10
Spinify Logiciel - 11
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Vidéo de Spinify
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Spinify : 43

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Benchmarking
  • CRM
  • Catalogue de récompenses
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Connecteurs de données
  • Création de tableaux de bord
  • Données en temps réel
  • Fiches d'évaluation (scorecards)
  • Fonctions pour call centers
  • Fonctions pour développeurs
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des concours
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des mentions
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Gestion des récompenses
  • Gestion des récompenses
  • Gestion des évaluations
  • Gestion du calendrier
  • Intégration des employés
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notation
  • Notifications en temps réel
  • Pour organisations et équipes commerciales
  • Rapports de ventes
  • Reconnaissance des employés
  • Reconnaissance par les responsables
  • Reconnaissance sociale
  • Suivi de la progression
  • Suivi de reconnaissance
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Système de points (récompenses)
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableaux de bord privés
  • Tableaux de classement
  • Visualisation de données

Alternatives

SalesScreen

4,5
Alternative n° 1 à Spinify
SalesScreen est une plateforme web de gestion des performances commerciales conçue pour améliorer l'orientation, la...

Plecto

4,6
Alternative n° 2 à Spinify
Plecto est une plateforme de tableau de bord d'entreprise qui permet aux utilisateurs de suivre les KPI (Key...

Picnic

4,6
Alternative n° 3 à Spinify
Picnic is a gamification platform to help businesses drive customer loyalty and engagement through points,...

Engagedly

4,7
Alternative n° 4 à Spinify
Plateforme de gestion des performances conçue pour les équipes à haute performance. 360 évaluations des performances,...

Avis

Note globale

4,5 /5
(198)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,6/5

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Beju L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great App, motivates the team

Publié le 12/06/2018

It keeps the team motivated on a daily, weekly and monthly basis. I'm really happy with it...

It keeps the team motivated on a daily, weekly and monthly basis. I'm really happy with it overall.

Avantages

I like that we can customize the dashboards as we see fit and the team finds the boards very motivating and informative. The customer service is absolutely fantastic.

Inconvénients

nothing, big fan overall. I would love to see more complexity on some of the dashboards but overall I think the app does a great job.

Marten M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

My Spinify Experience

Publié le 30/03/2021

Avantages

What I enjoy most about Spinify is the customizable visualization of leaderboards, contests, prizes, awards, etc. On a daily basis we'll run multiple competitions amongst teams within our call center and award points/prizes based on certain metrics. Without a doubt, this has proven to be a useful tool to improve agent productivity and overall morale since moving to a work from home environment last year.

Inconvénients

Sometimes integration with our various software/CRM's have been tricky, but nothing that we couldn't work around and/or solve with Spinify's support.

Tabatha O.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

We tried

Publié le 19/11/2018

I will say that we are not currently using Spinify in any fashion and have reverted to solely using...

I will say that we are not currently using Spinify in any fashion and have reverted to solely using our Salesforce Reports and tracking via Excel. Because of this, we have not kept up with whether or not Spinify is syncing correctly or not. I appreciate all of Spinify's effort to try to isolate the issue and understand that it could be any number of reasons, especially since our team is unique in our roles in utilizing Salesforce records as opposed to General Account Managers who are the Owners of their accounts overall, etc. But understand that this has been occurring since June and we are far past it by now.

Avantages

Believe me, no one was more excited than I was to begin this journey with Spinify and you don't know how many times we worked with Spinify to isolate specific calls/emails/opps that were not captured correctly - but in the end, it just does not meet our needs on multiple levels, and took away from my time in being able to actually compete as a team member. Even if we could get the syncing to work, we still have no capability to display the Leaderboards in our area and would lose the entire motivation/inspiration piece that drew us to Spinifyin the first place. We loved the idea of multimedia ways to inspire productivity in our employees. We loved the customizability and the general idea of capturing activities. I appreciated being able to actually put the team member's picture as well as a custom sound file for their achievements.

Inconvénients

This experience has been enlightening to me, as a representative who works with customers on digital product renewals, because I can now completely understand how technical issues can drive to lack of use of the product we provide. It is not from a lack of trying on either part, or misunderstanding how to use the product, but really - other factors, such as lack of equipment (we no longer has access to a TV in our sales area and moved to the second floor which is a very quiet environment with non-sales teams surrounding us so the basic functionality of Spinify as a means of tracking and motivating competitors is lost on us, and the sound/videos/other features we were excited about, we would be unable to use), integration/syncing issues that persist, and mostly a pressing timeline of an on-going competition where we have to be able to provide results to participants on a weekly basis. This forced us to create our roundabout way of managing the data in the midst of competing - just to end up double checking Spinify's results against the accurate ones in Salesforce. Therefore, in entering Q4 and still hosting a competition, we had no choice but to build a full-fledged tracking system ourselves - out of need for survival.

Sean M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Spinify Review- Sean Mulvey

Publié le 12/04/2021

It has been a great experience and very useful in getting people motivated to hit their goals.

It has been a great experience and very useful in getting people motivated to hit their goals.

Avantages

It makes it fun and competitive to track strategic goals such as phone dials and talk time among our organization. We have also been using the platform to track our biggest loser competition we are holding this year.

Inconvénients

Sometimes there are boards that no longer show up on my feed that I would like to track.

Mycnel L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Happy User

Publié le 30/03/2021

Overall I am proud of the investment.

Overall I am proud of the investment.

Avantages

The best part is the joy on the agents faces when they see their profile with the goals set.

Inconvénients

Lack of ability to tailor the contests to the companies needs.

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Spinify - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Spinify.

Types de licences disponibles pour Spinify :

  • À partir de: View Pricing Plans
  • Type de licence: Subscription
  • Essai gratuit: Not Available

Utilisateurs habituels du logiciel Spinify :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Spinify est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Spinify :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Spinify :

Freshdesk, Google Drive, HubSpot CRM, Jira, Microsoft Excel, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Slack, Zapier, Zendesk

Ressources d'aide disponibles pour Spinify :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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