Spinify
En savoir plus sur Spinify
Spinify est une solution cloud de motivation du personnel qui permet aux utilisateurs d'automatiser les compétitions de motivation afin de stimuler les activités professionnelles et le personnel à l'aide de gamification.
Les responsables peuvent créer des compétitions à l'aide de tout indicateur, en définissant la cible, les participants, le nombre de gagnants et les récompenses, ainsi qu'en sélectionnant un thème dans la sélection proposée.
Les employés prennent 3 selfies représentant différentes ambiances. Ces images servent à les identifier et à [montrer] leurs performances dans les jeux.
Les classements sont accessibles via les applications natives iOS et Android et peuvent être affichés dans tout le bureau avec une télévision.
Comparer avec les alternatives populaires
Appareils
Pour quelle entreprise ?
Disponible dans les pays suivants
Langues
Comparer avec les alternatives populaires
Images

Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Spinify : 16
- API
- Actions découlant d'un événement
- Configuration et suivi des objectifs
- Création de tableaux de bord
- Données en temps réel
- Gamification
- Gestion des performances
- Intégration CRM
- Mises à jour en temps réel
- Modèles personnalisables
- Notifications en temps réel
- Rapports sur les performances
- Suivi de la progression
- Suivi des ventes
- Tableau de bord d'activités
- Visualisation de données
Alternatives
BambooHR
UKG Ready
PerformYard Talent
Qualtrics EmployeeXM
Avis
Vous avez déjà Spinify ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
Donnez votre avis !
- Secteur d'activité: Biens de consommation
- Taille de l'entreprise: 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great App, motivates the team
Publié le 12/06/2018
It keeps the team motivated on a daily, weekly and monthly basis. I'm really happy with it...
It keeps the team motivated on a daily, weekly and monthly basis. I'm really happy with it overall.
Avantages
I like that we can customize the dashboards as we see fit and the team finds the boards very motivating and informative. The customer service is absolutely fantastic.
Inconvénients
nothing, big fan overall. I would love to see more complexity on some of the dashboards but overall I think the app does a great job.
- Secteur d'activité: Services financiers
- Taille de l'entreprise: 11-50 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The Spin on Spinfiy
Publié le 01/12/2020
Superb!
Superb!
Avantages
- New exciting backgrounds and templates on request from users
- Accurate reporting from Salesforce.
- Awards and Prizes for Goals Achieved.
- Support is very helpful providing solutions and resolutions.
- [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is a great [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] really backs up his team.
Inconvénients
- We want more templates examples: Scavenger Hunt, Buried Treasure Island Map, Climbing MT Everest with Camps for Goals being achieved along the way to Finish line.

- Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
We tried
Publié le 19/11/2018
I will say that we are not currently using Spinify in any fashion and have reverted to solely using...
I will say that we are not currently using Spinify in any fashion and have reverted to solely using our Salesforce Reports and tracking via Excel. Because of this, we have not kept up with whether or not Spinify is syncing correctly or not. I appreciate all of Spinify's effort to try to isolate the issue and understand that it could be any number of reasons, especially since our team is unique in our roles in utilizing Salesforce records as opposed to General Account Managers who are the Owners of their accounts overall, etc. But understand that this has been occurring since June and we are far past it by now.
Avantages
Believe me, no one was more excited than I was to begin this journey with Spinify and you don't know how many times we worked with Spinify to isolate specific calls/emails/opps that were not captured correctly - but in the end, it just does not meet our needs on multiple levels, and took away from my time in being able to actually compete as a team member. Even if we could get the syncing to work, we still have no capability to display the Leaderboards in our area and would lose the entire motivation/inspiration piece that drew us to Spinifyin the first place. We loved the idea of multimedia ways to inspire productivity in our employees. We loved the customizability and the general idea of capturing activities. I appreciated being able to actually put the team member's picture as well as a custom sound file for their achievements.
Inconvénients
This experience has been enlightening to me, as a representative who works with customers on digital product renewals, because I can now completely understand how technical issues can drive to lack of use of the product we provide. It is not from a lack of trying on either part, or misunderstanding how to use the product, but really - other factors, such as lack of equipment (we no longer has access to a TV in our sales area and moved to the second floor which is a very quiet environment with non-sales teams surrounding us so the basic functionality of Spinify as a means of tracking and motivating competitors is lost on us, and the sound/videos/other features we were excited about, we would be unable to use), integration/syncing issues that persist, and mostly a pressing timeline of an on-going competition where we have to be able to provide results to participants on a weekly basis. This forced us to create our roundabout way of managing the data in the midst of competing - just to end up double checking Spinify's results against the accurate ones in Salesforce. Therefore, in entering Q4 and still hosting a competition, we had no choice but to build a full-fledged tracking system ourselves - out of need for survival.
- Secteur d'activité: Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise: 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Spinify
Publié le 01/12/2020
Great product we use it daily. Keeps everyone on the sales floor in the loop of where they stand.
Great product we use it daily. Keeps everyone on the sales floor in the loop of where they stand.
Avantages
Easy to use keeps our sales people on top of their daily goals
Inconvénients
Would like to be able to build graphs with more information than just a few data points.
- Secteur d'activité: Télécommunications
- Taille de l'entreprise: 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great motivator for your sales team
Publié le 04/12/2020
Great experience, the support team is fast and on-point zeroing-in on a solution quickly. A...
Great experience, the support team is fast and on-point zeroing-in on a solution quickly. A pleasure to implement, and once deployed I don't have to think about it at all.
Avantages
Visually appealing leaderboards really bring out the competitive drive in sales teams. Customizing profiles with staff photos, make team members really take notice. The integration with our CRM and Sales platforms via Zapier made the system run on its own.
Inconvénients
The integration was a bit cumbersome and took a few tries, but worked like a champ once it was done.
Spinify - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Spinify.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Spinify ?
Types de licences disponibles pour Spinify :
- À partir de: 16,00 $US/mois
- Type de licence: Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Spinify ?
Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Spinify.
Q. Qui utilise Spinify ?
Utilisateurs habituels du logiciel Spinify :
PME, Grandes entreprises, À but non lucratif, Entreprises de taille moyenne
Q. Dans quelles langues Spinify est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Spinify est disponible :
anglais
Q. Spinify prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Spinify :
Android, iPhone, iPad
Q. Avec quelles applications Spinify peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Spinify :
Freshdesk, Google Drive, Jira, Microsoft Excel, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Zendesk, Zendesk
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Spinify ?
Ressources d'aide disponibles pour Spinify :
FAQ, Support en ligne, Base de connaissances, Tutoriels vidéo, Support téléphonique
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Spinify.