Outlook Customer Manager

Outlook Customer Manager

CRM léger pour Outlook dans Office 365

4.6/5 (8089 avis)

Outlook Customer Manager - Présentation

Outlook Customer Manager est un outil de CRM léger conçu pour Outlook dans le cadre d'un abonnement à Office 365. Il est en cours de déploiement pour les abonnés Office 365 Business Premium dans le cadre du programme First Release et sera publié dans le monde entier au cours des prochains mois.

Outlook Customer Manager est conçu pour aider les petites entreprises à gérer leurs relations clients en offrant une vue complète de toutes les interactions avec chaque client, en générant des rappels pour les réunions et les échéances à venir et en permettant aux utilisateurs de suivre toutes les offres et tâches en cours. Les informations client sont automatiquement collectées à partir des journaux d'appels, des e-mails et des calendriers au sein d'Office 365 et sont organisées et présentées sous forme de chronologie à côté de la boîte de réception Outlook. Les détails tels que les appels, les e-mails, les réunions, les fichiers, les notes, les tâches, les transactions et les échéances sont tous présentés dans la chronologie, afin d'éviter que les utilisateurs aient à saisir ou à rechercher manuellement des données client. Les données peuvent être partagées avec d'autres membres de l'équipe, de sorte que n'importe quel utilisateur puisse prendre l'appel d'un client tout en ayant accès à l'ensemble des informations nécessaires, notamment les appels récents, les réunions à venir et les étapes de la transaction.

Les tâches dans Outlook Customer Manager peuvent être associées à un contact, une entreprise ou une transaction spécifique. Une liste des transactions et des clients les plus importants est automatiquement générée et présentée sous forme de liste "ciblée" afin d'aider les utilisateurs à hiérarchiser leur temps. Les transactions peuvent également être répertoriées par priorité, montant, étape et date de clôture. L'application mobile Outlook Customer Manager permet aux utilisateurs d'accéder aux informations sur les clients et les transactions depuis n'importe où, ce qui facilite les enregistrements rapides avant les réunions et la création de contacts à partir de cartes de visite numérisées.

Prix

À partir de
N/A
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres, Europe, Allemagne, Inde, Japon, Amérique latine

Langues

arabe, chinois (simplifié), chinois (traditionnel), tchèque, danois et 15 autres, néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, italien, japonais, coréen, norvégien, polonais, portugais, russe, espagnol, suédois, turc

Outlook Customer Manager - Avis

Note globale
4.6/5
93% d'avis positifs
5192
Excellent
2344
Très bien
438
Moyen
71
Médiocre
44
Horrible
Michael C.
Traduire avec Google Translate

MSTeams is a top notch communication app

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 28/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Nothing but positive experiences so far and it was a welcome addition once I mentioned it was included with our sub.

Avantages

- The ability to control the channels and groups
- Being able to easily get missed notifications via email
- Mobile app that is just as great as the desktop app
- Web app makes it easier for everyone to use teams with no installation
- add-ons for wiki's scheduling
- HIPAA compliant
- Able to share your screen with co-workers on the fly

Inconvénients

- Lacks the ability to create a command like slack where you can have a bot produce a wifi code or other common knowledge that is needed from time to time

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Stefan K.
Traduire avec Google Translate

Office 365/Review

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 24/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

I use this program for private and business purposes, although a bit more demanding program it gives me a bit of fun while working.

Avantages

The benefits of Office 365 are many, I will try to list only some.

By subscribing to Office 365 (O365), you get access to the latest versions of Office software (WORD, Excel, PoverPoint, Outlook, OneNote, etc.). Allows you to use the most advanced features in these applications that have become better at a given moment (e.g., Direct Translation of Text in a Second Language in Vord, Using Geo Cards in Excel, or Inserting 3D Visual Elements in a PoverPoint).

The full package works best with the cloud (cloud) where Microsoft gives each user a free terabyte space on their file storage servers. One terabyte is more than enough to store all the files you use on documents (photos, photos, videos, e-mails, etc.). Transferring your files to the cloud gives you several benefits:

:: Your files are available to you from any computer, tablet, and on your phones: You can share files with colleagues, even more so, work on the same file at the same time from different locations (for example, colleagues in the office and you at home, do together on the same PowerPoint presentation, and then see who made the change). These services significantly reduce the number of sent emails, then problems that arise when the organization circles several versions of the same document within the organization.

:: When all of your files are in the cloud, it means you always have a copy of your disc without the need for external disks.

Inconvénients

There are also shortcomings in the use of O365 that some organizations can be decisive when deciding whether to switch to this service:

:: If you are not connected to the Internet, synchronization between devices will not work. This means that you may not be able to update the latest version of the file your colleague worked with using the 'cloud'.

:: Microsoft almost daily adds new features, and for some users who do not like changes, it may be a problem.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Greg P.
Traduire avec Google Translate

Has come a long ways in the past year or two

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 19/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

When we first started investigating Office 365 a few years ago, we could see promise in the integration possibilities, but the reality was pretty clunky, even inside of the Windows ecosytem. Now its really starting to deliver on that huge opportunity, especially between Windows, MacOS, and IOS.

Avantages

Starting to realize the potential benefits of integration across Windows, MacOS, iOS

Inconvénients

Would like to see better integration with other messaging/chat tools like Slack, etc.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

“Cloud based with the backing of massive MS network”

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 18/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

as of now, O-365 is a next generation solution. Apart from the doubts over security, we have the advantages stated above. The best benefit is the saving on expensive hardware, storage space, energy costs and maintenance. In fact as all the software maintenance is done by Microsoft, we get better solutions from experts at no extra costs. You don’t need to have any additional storage gadgets, as everything is on the cloud.
Depending on the purpose and the number of users, this system a scalable.
Although there are question marks over cloud applications, Microsoft has done their best to adopt highest possible defenses against threats and is continuously engaged in improvements.

Avantages

The first thing that reminds me about O-365 is that it’s on the cloud. As we are still in an infant stage of cloud tech, there are both pros and negatives, but definitely in time, technology will improve to a stage, you can expect anything. Let’s assume there’s not going to be a jailbreak.
Having said that, there certainly are pros in the current scenario. You are on the cloud means you are armed with some godly powers. No servers ‘on premises’, no ‘restricted’ storage areas for servers, no maintenance costs and you have the freedom of mobility. You or your team can access O-365 anywhere on planet Earth if there is internet. One other notable advantage being on cloud is the safety against loss of data. The safety of your data if stored in an ‘on prem’ system is vulnerable to various hazards and would be lost if not backed up in a remote server. No capital investment on expensive servers, you can obtain the services for a monthly or annual subscription per user basis and the user have the ability to install O-365 up to 05 devices. Though you need subscriptions on certain advanced features, you can opt out additional services when you don’t need. When it comes to features in office tools, I doubts if there would be any more requirements to run general office matters. All MS office applications are designed with almost all features required with the experience gained during a long journey.
The system gets updated frequently and you can enjoy the benefits.

Inconvénients

as a general rule, cloud based applications could be more vulnerable for security breaches than an ‘on-premise’ system. Certain online feature in Word, Excel has limitations compared to your own installation.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Gina K.
Traduire avec Google Translate

Great concept, needs some work

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 09/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

We are much more able to organize our team documents, have chat messages (with history) that we can use to communicate more effectively (instead of searching through email inboxes/folders). If they could make it so that we can have more than one tool, document, chat, etc open at a time - it would be much more useful and functional for our needs.

Avantages

What I like most about this software is the ability to have a team site where you can communicate with members of the team and store/share documentation. I like that we can create a "meeting" with notes/tasks, etc within it. I work on many different projects and we are using the "Teams" sites as a way to organize our documentation for each project - have meetings that contain our notes- have team chats and even a "board" for posting items on that the whole team can view and comment on. The biggest advantage comes with the fact that we have many people working remotely and this way everything can continue as if everyone is on site.

Inconvénients

The most frustrating part of this software is the fact that it is a single window only- you cannot open more than one item at a time. So, if I am in the middle of editing a document and someone sends me a chat message- I have to exit the document to look at the chat message (and respond) then go back into the Teams file folders and traverse back to the specific document location (because it reverts back to the main page) and once I find the correct document again- I have to re-open it to continue (unless I am editing it outside of the Teams app - which I do sometimes for this very reason). This makes it very confusing to keep track of what I was doing - I end up waiting to check a chat message until I am able to reach some point in my editing that is a logical place to save and stop. Which then kind of negates the whole timeliness advantage of using a chat over email.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit

6.0/10

Outlook Customer Manager - Prix

À partir de
N/A
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Outlook Customer Manager - Fonctionnalités

  • Rappels automatiques

  • API
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Champs personnalisables
  • Gestion des calendriers
  • Importation et exportation de données
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration mobile
  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Paiements électroniques
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités

Outlook Customer Manager - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Outlook Customer Manager.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Outlook Customer Manager ?

Types de licences disponibles pour Outlook Customer Manager :

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Outlook Customer Manager ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Outlook Customer Manager.

Q. Qui utilise Outlook Customer Manager ?

Utilisateurs habituels du logiciel Outlook Customer Manager :

PME

Q. Dans quelles langues Outlook Customer Manager est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Outlook Customer Manager est disponible :

arabe, chinois (simplifié), chinois (traditionnel), tchèque, danois, néerlandais, anglais, finnois, français, allemand, italien, japonais, coréen, norvégien, polonais, portugais, russe, espagnol, suédois, turc

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Outlook Customer Manager ?

Types de licences disponibles pour Outlook Customer Manager:

Abonnement

Q. Outlook Customer Manager prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Outlook Customer Manager.

Q. Avec quelles applications Outlook Customer Manager peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Outlook Customer Manager :

Cliently, Office 365

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Outlook Customer Manager ?

Ressources d'aide disponibles pour Outlook Customer Manager :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne

Logiciels équivalents

Logiciels les + demandés