SmartSign2go
En savoir plus sur SmartSign2go
Ce système a été conçu dès le départ en ayant les utilisateurs à l'esprit. Par utilisateur, l'éditeur entend une personne non technique et très affairée qui veut contrôler son propre affichage dynamique avec un résultat final élégant et plaisant.
Le matériel est géré à l'aide des outils de Google et permet de créer un thème professionnel personnalisé pour vous afin que tout ce que vous ayez à faire est de brancher votre lecteur et de l'activer. Vous pouvez ensuite vous connecter au simple portail cloud pour faire des ajouts ou des modifications à ce qui est en train d'être lu. Bien sûr, vous pouvez toujours démarrer une conception à partir de zéro ou utiliser l'un des exemples de modèles.
L'éditeur propose une large sélection d'applications et un éditeur de pages WYSIWYG (what you see is what you get) qui vous permet de passer rapidement du concept au design. Les utilisateurs peuvent concevoir et personnaliser des pages, créer des listes de lecture et gérer facilement ce qui se joue à distance sur plusieurs sites.
Ajoutez vos comptes de réseaux sociaux pour afficher vos derniers messages en direct sur vos écrans de télévision (Facebook, Twitter, Instagram, Swarm et Yammer). Intégrez des extraits en direct de votre site web, affichez la météo et le trafic locaux, réalisez des diaporamas d'images, des animations, des téléscripteurs et bien plus encore, le tout à portée de main.
À partir du tableau de bord, les utilisateurs peuvent modifier des listes de lecture en configurant une séquence de pages à l'aide de la fonctionnalité glisser-déposer. Les utilisateurs peuvent contrôler la durée d'affichage de chaque page, ainsi qu'ajouter des effets de transition entre les pages, tels que glissement, fondu, cube 3D, effets aléatoires ou aucun. La fonction de programmation permet aux panneaux intelligents de faire jouer des listes de lecture ou des pages distinctes en fonction de l'heure ou du jour de la semaine. Par exemple, un menu de petit déjeuner de six à 11 heures et un menu pour le déjeuner de 12 à 14 heures. Les utilisateurs peuvent programmer le contenu à l'avance pour toute la semaine, le mois ou le trimestre ou simplement le laisser passer en boucle.
Vous êtes souvent en déplacement ? Il est facile d'apporter des modifications simples directement à partir de votre téléphone portable ou de votre appareil, par exemple en supprimant ou en ajoutant une page ou en mettant à jour un prix. Des canaux supplémentaires aident les organisations disposant de plusieurs écrans de TV à diffuser sur différents canaux. Les secteurs d'activité qui bénéficient d'affichages dynamiques comprennent la vente au détail, la santé, les restaurants, les gymnases, les établissements éducatifs, etc.
Appelez l'éditeur pour demander une démonstration gratuite, il pourra vous aider dans votre projet d'affichage.
Images
SmartSign2go ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
OptiSigns
Yodeck
Play Digital Signage
XOGO Decision Signage
Avis
Vous avez déjà SmartSign2go ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Getting the Word Out - Fast!
Publié le 26/06/2019
At our college, there is information that needs to be offered to numerous individuals and updated...
At our college, there is information that needs to be offered to numerous individuals and updated on a regular basis. Using eye-catching graphics, we've been able to successfully catch the eye of students with information in an entertaining way. This helps their success, our success, and the overall success of the college.
Avantages
Easy to use, SmartSign2go allows our college department to get the word to the public within seconds in an entertaining and easily readable manner. Equally important, because of the numerous updates, the workload may be shared with other individuals from multiple computers and not just from the campus but remotely as well. In our case, we rarely use the templates, but create our own pages using images from both an in-house library and the web as well. Maybe most important of all, because of it's ease of use, I can teach almost anyone to use the software in a very short period of time.
Inconvénients
Some of the templates don't perform as well as I'd like (admittedly, I carry high standards). Additionally, I would like to be able to center images with the computer, rather than eye-balling it.
Réponse de SmartSign2go
Thank you, Dale! It's good feedback about being able to align objects on the canvas. We actually do have an alignment grid that you can enable. If you scroll to the bottom left of the canvas you should see a little # hashtag symbol. If you click that you'll see a grid appear. Perhaps in the future we can add an "auto-center" function.
As for our "templates" which we call sample pages...admittedly we could do more there, although we did recently overhaul the entire catalog and I'm not sure whether you're aware of that. This is an area that we will continue to work on though.
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Owner of the business and we are retail store
Publié le 20/12/2016
When I first started looking into this type of display signage it was quite confusing. Some of the...
When I first started looking into this type of display signage it was quite confusing. Some of the companies you needed to subscribe to the parameters. This was at a much higher cost of the product which made it less cost-effective. If you have multiple locations it created much more cost to run from a central location. I somehow found a site that listed many many companies of this type with explanations as to what they do and how they function. This enabled me to reduce the number to look at to about five. I then open all the websites for the various companies and tried them. I was also looking for a company with a reasonable amount of support at a very reasonable price. I am pretty much a novice at this stuff some of the more complicated than I wanted some offered support that seemed difficult to use or get a hold of them. So then I narrowed it down to the final two and called the companies to speak to their people and customer support. When I contacted smartsign2go I was lucky I thought and got the owner Derry. We spoke for quite a while even had me dial in and created a webinar and showed me how to use it. My daughter is involved in this business we have three locations and he did the same my daughter who does most of the work on the signs. We are able to remotely control all the locations from whichever location we happen to be at and can also run different signage at different locations. This means one store has a product the others don't we can feature that on the individual signs. We use the signs behind the register so while the customer checking out they can watch it. I'm sure we will expand on the use of these signs.
I can't say enough about the representative he is very responsive and helpful in arriving at a financial solution to benefit small mom and pop operations. The upfront cost per location is very reasonable you can size the TV to fit your space. I bought three relatively inexpensive flat screen TVs 32 inches that is my only regret is that I didn't go like 48 to 50 inches. No matter what anybody decides they can make a work within your price range if you are a reasonable. You will not be disappointed!!!
Réponse de SmartSign2go
Thanks for the great review, Carl! It's been a pleasure working with you and Gina. Happy Holidays
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
A Chromecast w/ Bells and Whistles
Publié le 08/07/2019
Avantages
Works! I was pleased to find the expected results upon first use, was simple enough to train users for upkeep support
Inconvénients
WYSIWYG is not very intuitive but is functional. We could accomplish more advanced features by displaying a micro-site in lieu of the messaging we created from scratch but that would defeat the purpose of the software
Réponse de SmartSign2go
Thanks for your review, Jessica. We would love to hear any more specific feedback you have for us on the software so that we can improve it moving forward!
- Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great for Company News Feeds
Publié le 11/07/2019
SmartSign2go assists our company in keeping our employees informed and is a tool utilized for...
SmartSign2go assists our company in keeping our employees informed and is a tool utilized for employee engagement.
Avantages
SmartSign2go is user friendly and easy to navigate. Definitely a fantastic way to inform employees by broadcasting company news on the television located in a break room or front reception area.
Inconvénients
I do not like having to upload images one at a time. Posted training videos are no so helpful when you are looking for specific details.
Réponse de SmartSign2go
Thanks, Lorraine! You actually can upload multiple photos at once. On a PC you'd just want to hold down the CTRL key while you select them all. We will look at expanding our help center videos so there are more resources for you. I would also checkout the links there for more info on the apps and other features. Cheers.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Something I have appreciated since day one.
Publié le 27/06/2019
The team at SmartSign2go are always ready to help when needed. Whether it is answer questions,...
The team at SmartSign2go are always ready to help when needed. Whether it is answer questions, making adjustments, or offering suggestions, the guys seem to always have a fast turn around when I reach out. This product is something that I always wanted in my shop and I knew it would help me to further stand apart from similar businesses.
Avantages
Ease of use. Being able to Instantly review after doing an update.
Inconvénients
I would like to be able to edit more easily on a tablet, or phone on the fly, rather than always using my Mac at home.
Réponse de SmartSign2go
Thanks for your review! Yes....we agree about phones or tablets. In a way it's too bad that styluses aren't used anymore. It's just so much easier to be precise with design work when using a mouse compared with a finger. For other basic adjustments such as scheduling or changing text, a phone or tablet works fine.
SmartSign2go - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SmartSign2go.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour SmartSign2go ?
Types de licences disponibles pour SmartSign2go :
- À partir de : 23,50 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise SmartSign2go ?
Utilisateurs habituels du logiciel SmartSign2go :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues SmartSign2go est-il disponible ?
Langues dans lesquelles SmartSign2go est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français, norvégien, néerlandais, portugais
Q. SmartSign2go prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par SmartSign2go :
Q. Avec quelles applications SmartSign2go peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à SmartSign2go :
Box, Dropbox Business, Google Drive, Google Maps, Instagram, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Viva Engage, Twitter/X
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour SmartSign2go ?
Ressources d'aide disponibles pour SmartSign2go :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour SmartSign2go.