Salsa CRM

Logiciel de gestion d'engagement des donateurs basée sur le cloud

En savoir plus sur Salsa CRM

Salsa est la première plateforme d'engagement des sponsors au monde. En unifiant les logiciels en ligne d'engagement des soutiens et de gestion des relations des constituants dans une seule boîte à outils intégrée, les organisations à but non lucratif disposent de tous les outils en ligne et hors ligne dont elles ont besoin pour impliquer les communautés, collecter des fonds, rassembler des soutiens et changer le monde. Salsa permet aux organisations à but non lucratif de cibler et de segmenter les profils de soutiens riches, de se connecter en ligne et hors ligne avec des messages pertinents, de convertir les intérêts des soutiens en actions avec des formulaires en ligne et d'optimiser la diffusion grâce aux meilleures pratiques intégrées. Grâce à l'accès à ces outils puissants et à un support client primé, les organismes à but non lucratif du monde entier améliorent l'efficacité du personnel, renforcent les relations avec les soutiens et accélèrent la croissance de la collecte de fonds.


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Salsa CRM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Salsa CRM

4,1 (236)
VS.

À partir de

0,01 $US
Prix introuvable

Prix

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

51
65

Intégrations

1
Intégrations introuvables

Simplicité d’utilisation

3,9 (236)
4,4 (204)

Rapport qualité-prix

4,0 (236)
4,3 (204)

Service client

4,4 (236)
4,6 (204)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

GiveSmart

4,5
Alternative n° 1 à Salsa CRM
GiveSmart est une solution mobile d'enchères et de gestion d'événements destinée aux collecteurs de fonds de toutes...

Neon CRM

4,4
Alternative n° 2 à Salsa CRM
Des milliers d'organismes à but non lucratif utilisent le logiciel de CRM (Customer Relationship Management) dédié de...

Classy

4,3
Alternative n° 3 à Salsa CRM
Classy est une plateforme de collecte de fonds en ligne offrant une solution tout-en-un comprenant le financement...

DonorPerfect

4,5
Alternative n° 4 à Salsa CRM
Peu importe la taille ou le secteur, des milliers d'organismes à but non lucratif utilisent DonorPerfect pour optimiser...

Avis

Note globale

4,1 /5
(236)
Rapport qualité-prix
4,0/5
Fonctionnalités
4,0/5
Simplicité d'utilisation
3,9/5
Support client
4,4/5

Vous avez déjà Salsa CRM ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 236
Alyssa
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Easy to use, quick and reliable reports, constantly adding elements to make the experience...

Publié le 13/06/2017

Tracking donors easily, easily sending out communication.

Tracking donors easily, easily sending out communication.

Avantages

What I like most about Salsa Labs is the ease of use. Although as the administrator I am in the database daily, everyone on my team can easily find what they need and update donor profiles, and find out information about donors. The robust queries is also huge for me. The fact that I can easily segment out multiple layers of donors makes my job much easier. So far there has not been an output that I am looking for that I can not get through Salsa queries. The integrated emails and unlimited donation pages are also wonderful and have reduced the number of platforms we have to use.

Inconvénients

I do wish there was a little bit more integration between the CRM and the Engage side of the systems. Currently if I send out an email blast it does not add a note or activity to the donor's profile on the CRM side saying this was sent. Currently I have to add them to a group and then add a note to their profile. There are a couple of other little items that are more wish list items rather than items I have to have in a CRM. Also, the customer support, although they are always helpful, it is sometimes hard to get ahold of them. Emails usually take a good 3-7 days to answer (sometimes mores) and if I call I am on hold for a good 15-30 min sometimes. It is nice that I can call anytime, but frustrating that it can take awhile to get ahold of anyone.

Derek
Note globale
  • Secteur d'activité : Philanthropie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Salsa is the best software for the money

Publié le 03/11/2017

Ilona and Andrew on were great at walking us through the process. It is always cumbersome when...

Ilona and Andrew on were great at walking us through the process. It is always cumbersome when starting a new CRM solution, but between them and Joe, our onboarding specialist, the people at Salsa were great. We're still getting use to all the available tools, but have found great benefit in everything so far!

Avantages

Lots of tools (Email, Events, P2P, Social Media, etc.) Great options for communicating to donors and receiving donations. A lot of customization for marketing and accounting.

Inconvénients

Merging the two solutions (Engage and the CRM) has proven clunky, but the team is committed to fixing any issues.

Réponse de Bonterra

Thanks for your review, Derek. Salsa CRM and Salsa Engage have a built-in two-way integration that syncs all standard and custom fields between the two, pushes online supporter activity data into Salsa CRM and enables you to build groups in Salsa CRM and push them to Salsa Engage for online engagement. Also, be sure to check out Salsa Scholars, the interactive eLearning platform that contains instructor led training courses that will help you learn all the ins and outs and maximize the software. Specifically, there is a course on the Salsa CRM and Salsa Engage integration. Let us know if you're still having trouble and we can help you sort it out!

Ellen
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Terrible response

Publié le 26/04/2021

This has been a nightmare, time consuming work arounds.

This has been a nightmare, time consuming work arounds.

Avantages

The Engage portion is ok, email integration, but still doesn't push info into CRM, or CRM does not push to Engage.

Inconvénients

The CRM does not work for Canadian organisations with regard to receipting - big fail! It also doesn't automatically process direct debit donations, big fail! TERRIBLE response from support team. Reports are flawed, have holes, there are more workarounds to make sure that the right things are included and excluded.

Réponse de Bonterra

We are so sorry that your experience with Salsa has not been better. I know that members of our client success team have reached out to you to help you address your concerns. I hope that we have been able to resolve issues around the CRM and Engage integration and other items. Please reach back out to our support team or client success team any time.

Kate
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Overall, love salsa

Publié le 06/03/2020

Pleasing

Pleasing

Avantages

The customer support is excellent. It is fairly easy to learn and use.

Inconvénients

Engage

There are some inconsistencies with email set up. I HATE the way the email series set ups are, the scheduling is horrible, it should just use a calendar like a regular blast.

When exporting any report from engage id like some options for what I info is included in report.

Réponse de Bonterra

Kate,

Thank you so much for your review. We hope Kansans for Life will continue to find success with Salsa.

Please feel free to reach out to our support team with any questions regarding email series & any other concerns, they would be happy to assist you!

Kemberlee
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great for small organizations

Publié le 11/05/2021

Excellent customers service, resources, communication, and ease of use.

Excellent customers service, resources, communication, and ease of use.

Avantages

I love the dashboard features that give you a quick glance across the board, ease of targeting list members, and the new event functions. Running our events through Salsa has made a huge fundraising difference for us.

Inconvénients

I realize these are small things, but for our organization, would be tremendously helpful -- the ability to embed RSS feeds and videos into email would make this an ideal tool.

Réponse de Bonterra

Kemberlee,

It's awesome that even with a smaller team, you are able to utilize all these features in Salsa. I hope we continue to be a great resource for your (hopefully in-person) events in the future!

We also appreciate the feedback on embedded RSS feeds being a feature that your organization could benefit from.

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Salsa CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Salsa CRM.

Types de licences disponibles pour Salsa CRM :

  • À partir de : 0,01 $US
  • Version d’essai gratuite : Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Salsa CRM :

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Salsa CRM est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Salsa CRM :

Applications s'intégrant à Salsa CRM :

Meta for Business

Ressources d'aide disponibles pour Salsa CRM :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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