En savoir plus sur SiteLink Web Edition

SiteLink est leader du secteur des logiciels de gestion de garde-meubles basés sur cloud et Windows, et il intègre également un système de paiement. L'opinion de la clientèle, l'innovation la plus importante et la plus continue du secteur se traduisent par des clics plus rapides, moins nombreux, ainsi que par une interface plus moderne. Des outils de profit, des intégrations, un service de qualité et des mises à jour régulières font de SiteLink le favori des opérateurs mono et multimagasins, y compris la plupart des 100 meilleurs opérateurs. Les magasins de moins de 250 unités bénéficient d'une tarification groupée spéciale.

En tant que leader de l'intégration de sites web et du traitement des paiements, SiteLink propose des solutions de marketing, de réservation, de location et de paiement en ligne. La signature électronique intégrée et la gestion des documents, le CRM TOTAL, la gestion des recettes, l'intégration téléphonique TeleTracker et la messagerie texte augmentent les profits. Plus de 50 partenaires de SiteLink Marketplace, tels que les concepteurs de sites web, les call centers, les bornes, les assurances, les systèmes d'accès et les services de listes, proposent des intégrations plus strictes avec SiteLink et d'autres logiciels. Avec des certifications type II PCI niveau 1 et SOC 1, OneSupport, leader du secteur, fournit des logiciels et un service de traitement des paiements "sous un même toit".

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Japon et 3 autres, Allemagne, Brésil, Mexique

Langues

allemand, anglais, chinois (simplifié), coréen, danois et 7 autres, espagnol, français, japonais, néerlandais, portugais, russe, suédois

Images

En voir 7 de plus
Vidéo de SiteLink Web Edition
Capture d'écran pour SiteLink Web Edition : Capture d'écran pour SiteLink Web Edition : Capture d'écran pour SiteLink Web Edition : Capture d'écran pour SiteLink Web Edition : Capture d'écran pour SiteLink Web Edition : Capture d'écran pour SiteLink Web Edition :

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour SiteLink Web Edition : 47

  • API
  • Accès à distance
  • Analyse d'entreprise
  • Audit
  • Base de données intégrée
  • Business Intelligence
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Conformité PCI DSS
  • Contrôle d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Entreprises multiples
  • Envoi par lot
  • Facturation
  • Facturation automatisée
  • Formulaires personnalisables
  • Forums en ligne
  • Gestion de la communication
  • Gestion des collectes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des utilisateurs
  • Grand livre général
  • Importation et exportation de données
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégration des SMS
  • Intégration des applications
  • Intégration des e-mails
  • Notifications automatiques
  • Paiements électroniques
  • Rappels
  • Rapports personnalisables
  • Saisie de signature électronique
  • Sauvegarde automatique
  • Signature électronique
  • Synchronisation de données
  • Sécurité SSL
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des lots
  • Traitement des paiements ACH

Alternatives

Storage Commander

4,8
Alternative n° 1 à SiteLink Web Edition
Storage Commander est une plateforme cloud évolutive de gestion des installations pour les centres de garde-meubles...

storEDGE

4,4
Alternative n° 2 à SiteLink Web Edition
storEDGE est une solution de self stockage tout-en-un qui aide les utilisateurs à gérer leur activité de manière...

DomicoCloud

4,2
Alternative n° 3 à SiteLink Web Edition
DomicoCloud est une solution de gestion d'entreprise conçue pour aider les entreprises de garde-meubles à gérer les...

Unit Trac

4,8
Alternative n° 4 à SiteLink Web Edition
Unit Trac est une solution de gestion de garde-meubles basé sur le cloud destinée aux propriétaires/opérateurs qui...

Avis

Note globale

4,7 /5
(372)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà SiteLink Web Edition ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 372
Frank C.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best software in the business. Very intuitive and user friendly as well as powerful.

Publié le 29/06/2018

Managing my business with best practices. Nothing else to say!

Managing my business with best practices. Nothing else to say!

Avantages

The ease of use is definitely the big draw. New employees pick up on it quickly allowing our business to continue as employees move around etc. Also the power the software has to easily attend to all the different scenarios that storage presents. The revenue management and inventory management functionality makes growing your business and reacting to market trends easy and seamless. The reporting is robust.

Inconvénients

Having to log in after every step. Some functions need tracked but not all. Gets tedious and forces users to use minimal and not very secure log in credentials to save time.

Réponse de SiteLink Software

Thank you so much!

Your administrator's settings determine whether you have to log in anew each time you want to record a transaction such as a payment or move-in.

Same for log in credentials: your administrator's settings determine the length of passwords and use of "strong" passwords. We recommend the latter but also use of programs to keep up with your passwords, not just for SiteLink, such as LastPass.com

We do log all manager activities including payments, credits, reversals, unit size/rate/name changes and more. Let us know if we can show reports and special log files.

Thank you!

Team SiteLink

Nicci D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

I use Sitelink daily, whether I'm on the office computer, home laptop, or mobile device.

Publié le 26/04/2018

Remote access to thousands of tenant accounts.

Remote access to thousands of tenant accounts.

Avantages

The software is regularly offering updates to keep up with the ever-changing demands of the self-storage industry. Their electronic signature feature has been incredibly helpful with generating move-ins by expanding our reach to customers that cannot physically come to our office. Their mobile friendly application has been a time saver and an on-the-go problem solver. As an administrator using the software I have the instant ability to customize the features as well as restrict/approve access to the software by others. From a users perspective, the many processes can be a little tricky to master at first but once they've been memorized the work-flow is very simple and easily executed.

Inconvénients

The abundance of processes can be slightly overwhelming to new users. Also, the ease of alternating between screens/processes can create confusion for the user and allow for accidental incorrect implementations.

Réponse de SiteLink Software

Thank you, and kudos for operating the complex business that's self-storage, which seems simple on the surface.

Alison E.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion des investissements
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 1.0 /10

SiteLink web edition lacks the ability to seamlessly run multiple facilities remotely

Publié le 03/05/2018

The only benefit I can say that I have gotten is that it is easy to use for what it is. The time...

The only benefit I can say that I have gotten is that it is easy to use for what it is. The time wasted logging in and out of different locations to run daily operations remotely and the lack of a fully functional cloud based solution has made any benefit to using this software seem non existent.

Avantages

I like the ease of use that the software offers. The learning curve is very small. The online training videos are great, support is excellent when they are able to help with your issue. Everything is in a place that seems to make sense. The flow from step-to-step is there. Fast process to rent, move-out, take payments, etc.

Inconvénients

My biggest dislike about SiteLink web edition is the fact that if you run multiple locations as I do, then you have to log off of one location and then login to the other location for everything you need to do. You cannot have multiple locations open on one computer at the same time. There is also a huge issue with using DoorKing software and gate controllers with SiteLink when you are running multiple facilities. The online version of SiteLink, MyHub is getting better, but is FAR behind the competition in terms of functionality. It lacks so many features that are absolutely imperative to run daily operations that it forces you to use the Web Edition and spend wasted time switching from one location to the other, even when they are all under the same corporate code. If MyHub had the functionality of Web Edition I would be a SiteLink user for life, but it doesn't and as far as I can see, updates are slow going with no information given to users on what is coming, when it is coming, or any real insights. The repeated answer I have been given is "we are working on that", or "it is a known issue", yet no details on a fix. This leaves me constantly frustrated and currently looking for a better PMS that will do what I need, is cloud based, and will work with my Kiosk, website for online rentals and gate controllers. If I find something that fits those needs, I will leave SiteLink without second guessing my choice. I feel like I have wasted valuable time waiting for updates.

Réponse de SiteLink Software

We appreciate your taking our call to help the other day. I am glad we were able to show how you to eliminate logging in and out and demonstrate how you switch locations instantly.

SiteLink myHub has the tools for daily opertion as we pointed out. The list of industry-exclusive myHub features is actually quite long. Take the fast speed, up-time, the 3-D map in both myHub and on websites, interactive reminders, revenue management, texting options, or on-click access for a full view of tenant records.

We continue to share our myHub road map in our newsletters and will add coming features to the bulletin board in SiteLink - thank you for pointing out ways for more visibility.

Please continue to share your feedback with your account rep.

Thank you, Team SiteLink

Steven K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Very User Friendly

Publié le 15/10/2020

Overall, I would recommend SiteLink to any facility operator.

Overall, I would recommend SiteLink to any facility operator.

Avantages

What I like most about this software is how easy it is to use. It's very easy to train employees how to use it. I also like all the reporting that's available.

Inconvénients

Since Sitelink merged with a parent company, they no longer support the use of 3rd party merchant services. This put us in a huge bind because we had to rush to get changed over to the new software.

Anatoly K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

SiteLink is very easy to use and streamlines all basic storage operations into simple tasks.

Publié le 02/07/2018

SiteLink aids in effortlessly running the day to day business operations that I am responsible for....

SiteLink aids in effortlessly running the day to day business operations that I am responsible for. It's simply amazing! I have used its layout to structure my daily activities.

Avantages

It is very easy to use and walks you step by step through moving customer in and out. It divides different storage functions into easy to use sections that anyone can learn. The customer service is great and they are quickly available when called upon. Overall, I have to say that SiteLink is amazing!

Inconvénients

The website capabilities seem to not work with most Mac users. There is also no way to do move ins online, from our website, like there are with making payments.

Réponse de SiteLink Software

Hi Anatoly, thank you very much for the 5-star review! We like to hear SiteLink helps manage your day-to-day workload.

We can't wait to have you try myHub, which runs on Apple products, including Safari.

SiteLink introduced online rentals in 2008 and to date is the leader in websites offering reservations, rentals and even signature capture for leases. Give us a call and we will show you examples of the powerful websites our clients have created rivaling those of the REITs.

Thank you again for your comments!

Team SiteLink

Afficher 5 avis sur 372 Lire tous les avis

SiteLink Web Edition - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SiteLink Web Edition.

Types de licences disponibles pour SiteLink Web Edition :

  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de SiteLink Web Edition.

Utilisateurs habituels du logiciel SiteLink Web Edition :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles SiteLink Web Edition est disponible :

allemand, anglais, chinois (simplifié), coréen, danois, espagnol, français, japonais, néerlandais, portugais, russe, suédois

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par SiteLink Web Edition.

Applications s'intégrant à SiteLink Web Edition :

ApplicantStack, Authorize.net, Google Maps, QuickBooks Online Advanced, Sage 50cloud

Ressources d'aide disponibles pour SiteLink Web Edition :

Support en ligne, Base de connaissances, Tutoriels vidéo, Forum, Support téléphonique, FAQ

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour SiteLink Web Edition.