iLobby
En savoir plus sur iLobby
iLobby est une solution de gestion de l'enregistrement des visiteurs dans le cloud, conçue pour aider les entreprises ayant un flux de visiteurs à surveiller quotidiennement les visiteurs de leurs installations et à créer un environnement de travail sûr. Le logiciel est destiné aux entreprises des secteurs de la fabrication, de l'éducation et du gouvernement et aide à automatiser diverses activités de réception telles que les notifications des visiteurs, la capture d'images des visiteurs et la génération quotidienne de rapports.
iLobby permet l'impression de badges personnalisés et de codes QR pour tous les visiteurs, qui peuvent être réutilisés pour des visites ultérieures, ce qui permet de gagner du temps. Le logiciel permet également aux hôtes de générer des préinscriptions qui peuvent être automatiquement envoyées aux visiteurs avec tous les détails nécessaires sur le lieu et la réunion. L'application peut envoyer des notifications automatiques à l'hôte par SMS, e-mail ou message vocal dès que ses visiteurs se présentent à la réception. Les autres fonctionnalités offertes par l'outil incluent la capture et le stockage d'images des visiteurs et la gestion du temps sur site. Le produit stocke toutes les données relatives aux visiteurs, qui peuvent être envoyées aux différentes parties prenantes à des fins de conformité et d'audit. iLobby permet également aux entreprises d'inspecter, d'accepter et d'enregistrer chaque colis reçu ou expédié de l'installation et aide aux évacuations d'urgence en envoyant des notifications à tous les employés pour leur faire savoir quand une évacuation (exercice ou autre) doit avoir lieu.
Ilobby offre une interface multilingue qui permet aux visiteurs d'enregistrer et d'afficher des instructions dans la langue de leur choix. Parmi la clientèle respectée d'iLobby figurent de nombreuses entreprises du Fortune 500 et des entités gouvernementales, dont de nombreuses marques connues telles que Netflix, LG, Ceridian, Hershey, Postes Canada et GKN, Lafarge Holcim et Unilever, ainsi que les grands aéroports internationaux, les écoles, etc.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Mindbody
The Receptionist for iPad
HSI Donesafe
Kokomo24/7
Avis
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- Secteur d'activité : Entreposage
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great Product/Service
Publié le 27/06/2019
Although I don't get to use it much, I do maintain the hardware and software for the devices...
Although I don't get to use it much, I do maintain the hardware and software for the devices utilizing the iLobby service, and I can say that it has been pleasantly simple. The straightforward UI makes almost any user capable of understanding and completing sign-ins for our office. As far as an experience from a business perspective, it's hard to deny the convenience allowed to our receptionist who can remain on the same floor as the rest of the company and not have to waste time or money managing the front door of our office.
Avantages
Ease of use and convenience on tablet OS makes the visitor/contractor sign in experience much more efficient and user-friendly.
At a company with multiple warehouses and many summer student/temporary employees, this service is a huge help in keeping track of hours and helps enforce security for our office entry points as well.
Inconvénients
Already wrote my cons in a previous review regarding online messaging support, however after having a direct line of communication with an account coordinator, we have yet to have any further problems in acquiring assistance for the iLobby service.
- Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
iLobby supporter
Publié le 21/01/2020
I love this software as it not only allows me to track who's in the building in real time but I do...
I love this software as it not only allows me to track who's in the building in real time but I do have too many keys in our security desk key press and this product allows me to conduct a monthly audit to see which keys get signed out the most. The keys that have been rarely signed out in the last 365 days are put in a different key press in the security office now.
Avantages
I have been using pen and paper since 1998 and the iLobby is a very good way of tracking guests, contractors and visitors in real time and the app is awesome as I can see who's in the building on weekends and week nights when I am not here.
Inconvénients
I would like the software to be able to bring up a person's name that has signed in in the past instead of having the person sign in on a daily basis. We use this software for some of our cleaners and they have to sign in every day and take their picture.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Too many technical issues
Publié le 21/01/2021
I have not been happy with the overall performance of the iLobby Visitor Management system. As we...
I have not been happy with the overall performance of the iLobby Visitor Management system. As we use thermal cameras to take temperatures, if the camera can't read a visitor's face due to hats, glasses, masks, etc. it will report an error of a camera malfunction and not report an error reading the face.
I did suggest a feature for them to still send the picture to the supervisor even on failed reading. This would in turn let the supervisor know that the camera worked but wasn't able to take the temperature due to some other reason.
Avantages
When the software works it's ok. It still takes too long to process a visitor. But that has more to do with how our program added COVID screening questionnaires that slowed the process down.
Inconvénients
The thermal camera integration does not work well at all. We have 6 iLobby units with thermal cameras. On average we have at least one or two system crash every single week.
Tech support does help get them online, however we shouldn't have to completely reinstall the system and get a code from iLobby every time it updates (whether through iLobby or through the App Store).
Tech support's basic troubleshooting steps include resetting the wireless interface/network settings. This is unnecessary and I've had to instruct my IT Teams to refuse this request. The issues of needing a code to re-install the software do not require the system to be reset. This removes our configuration settings which in return make it harder for the end-users to use the devices.
- Secteur d'activité : Emballage/livraison de marchandises
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Purolator
Publié le 25/02/2020
Avantages
1. I Lobby is a great system. It is simple and very easy to use.
2. When I did have issues with pictures being cut off I reached out to the I Lobby team and everyone was quick to act and fix the issue. Very appreciative.
3. Employees/Visitors are always amazed with the system and I have only heard positive feedback. Most popular is “That was easy, We need this at our company”
Inconvénients
1. The battery life is not the greatest. If the tablets are not plugged in they only stay charged for a short period.
2. There has been instances where employee names were deleted from the system not allowing the visitor to indicate who they were here to see. I had to log into I Lobby and manually input their names back into the system a couple times.
- Secteur d'activité : Emballage et conteneurs
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
iLobby
Publié le 21/04/2021
We currently have the system set up to prescreen our visitors. We have a safety video that will...
We currently have the system set up to prescreen our visitors. We have a safety video that will auto play along with additional safety information. This option has proven to be very successful and allows for quick introductions and ensures that all visitors are receiving the same information.
Avantages
As a large facility it is helpful that the iLobby system will send out text and email notifications when a visitor signs in to the system. It has been beneficial to our facility also with the COVID-19 pandemic that we are facing. We were able to quickly add a set of prescreening questions to the sign in process. There was some work that had to be done with the IT department to get them set up correctly. And they were very helpful.
Inconvénients
The software itself has been easy to navigate. No real issues have presented themselves other than what we have experienced from a platform based problems.
iLobby - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur iLobby.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour iLobby ?
Types de licences disponibles pour iLobby :
- À partir de : 199,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Non disponible
Q. Qui utilise iLobby ?
Utilisateurs habituels du logiciel iLobby :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues iLobby est-il disponible ?
Langues dans lesquelles iLobby est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français, hébreu, portugais, russe
Q. iLobby prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par iLobby :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications iLobby peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à iLobby :
Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Microsoft Outlook, Okta, OneLogin, Slack
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour iLobby ?
Ressources d'aide disponibles pour iLobby :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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