TimeTap

En savoir plus sur TimeTap
TimeTap est un logiciel d'agenda en ligne destiné aux petites et moyennes entreprises, ainsi qu'aux professionnels indépendants, qui gèrent des rendez-vous importants et des réservations mensuelles. La solution est polyvalente pour une utilisation dans presque tous les secteurs d'activité. Elle vise à éliminer les appels manqués et les non-présentations en permettant aux clients de réserver et de gérer leurs propres rendez-vous en ligne.
Les entreprises gérant des rendez-vous peuvent se tourner vers une approche de prise rendez-vous axée sur le client, utilisant des calendriers et des listes TimeTap fluides qui aident les utilisateurs à naviguer et à gérer les temps. Le personnel et les clients peuvent automatiser la planification et la réservation. Les entreprises peuvent programmer un nombre illimité de rendez-vous par mois et créer des champs clients personnalisés pour obtenir les informations nécessaires à la réservation.
Les calendriers flexibles permettent aux utilisateurs d'ajuster leur planning à une vue personnalisée. Les listes aident à classer les rendez-vous comme terminés, annulés ou non. Les e-mails automatisés confirment, rappellent et assurent le suivi auprès des clients lors des rendez-vous et incluent des paramètres de préférence de livraison. TimeTap inclut des options de waitlisting, des calendriers du personnel multiples et des réservations personnelles du personnel pour aiguiller les clients.
Les entreprises peuvent copier et coller un code personnalisé pour intégrer un planificateur sur leur site web ou sur leur profil dans les réseaux sociaux. L'application mobile de TimeTap permet aux utilisateurs de programmer des rendez-vous de client, de vérifier la disponibilité quotidienne, etc. n'importe quand et de n'importe où. TimeTap aide à s'assurer que les clients sont qualifiés pour le rendez-vous, en posant des questions de dépistage et peuvent télécharger en toute sécurité leurs fichiers et leurs documents dans le Cloud.
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Avis
Vous avez déjà TimeTap ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Impressionnant !!
Publié le 29/06/2023
Dans l'ensemble, j'ai une expérience positive avec TimeTap et j'apprécie leurs services.
Dans l'ensemble, j'ai une expérience positive avec TimeTap et j'apprécie leurs services.
Avantages
a possibilité de créer plusieurs emplacements et horaires avec une flexibilité optimale pour la planification de mes rendez-vous est un avantage majeur de TimeTap.
Inconvénients
i votre organisation nécessite l'utilisation de nombreuses fonctionnalités, les tarifs associés aux différents plans proposés par Timetap peuvent représenter une dépense importante.

- Secteur d'activité : Psychologie
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
A+ software that's infinitely customizable with top-notch support from an ethical, big-hearted...
Publié le 19/04/2018
Because of this software, we are able to execute the vision of our social enterprise to fight the...
Because of this software, we are able to execute the vision of our social enterprise to fight the opioid crisis without the prohibitively costly overhead associated with having human schedulers & administrators. We would have had to raise a much higher fundraising target in order to be able to run operations if it weren't for the flexibility and ease of use we found in TimeTap.
Avantages
As a non-profit that provides free, longterm support to those healing from opioid addiction, we had very specific time management needs for our volunteer "Listeners" to schedule meetings with people healing from an addiction crisis. Listeners will be meeting with program participants in public locations like libraries and coffee-shops in multiple cities, and each volunteer has to set and manage their own availability. It was also important to us to be able to craft the public-facing messaging in a way that was both clear and non-shaming, and that software that was built for staff-client relationships didn't make our program participants feel like patients in the medical system. We thought this would be an impossible task, but TimeTap not only figured it out, they made it feel easy. I am still amazed by how quickly and effectively they helped us integrate our needs into an effective, working service. The software has been built in such a way that every facet of interactions between users in your scheduling system can be customized and optimized. There were a number of functionalities I didn't anticipate needing, and aspects of the work process I didn't think about customizing until we actually saw it in action. TimeTap support was there every step of the way to help us figure out how to tweak, adjust and clarify.
Inconvénients
The only downside I've experienced (as a non-technical person) with this software is that it can be hard to understand the logic of different settings and where specific gears are located on the back-end. I think, however, that this is just a necessary symptom of highly customizable software. TimeTap manages this incredibly well, in my opinion, by having an incredibly rich (and search sensitive) library of user documentation -- including screen-capture videos that show you step-by-step how to find what you're looking for. Their support team is also very responsive and friendly and I've never had trouble getting in touch with them on short notice for both quick and complicated questions.
Réponse de Lumaverse Technologies
Thanks so much, Jennifer, for the kind and thoughtful review! It's been a pleasure helping you and the SeekHealing team -- you all are making a big difference in the world!

- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Just what I needed, and more than I hoped
Publié le 30/01/2018
Avantages
I love that it seems to understand and anticipate all the functionality I need (before I knew I needed it!). And that can be more and more complex as I offer a wider range of products, services and programs. It's a powerful program yet not so complex that we need deep expertise in programming to design the communications, notifications and interface the way we want. And the customer support I've received from my onboarding supporter Cust support rep has been truly fantastic! So quick, thorough and clear. That type of excellent support and follow-up speaks volumes to me about this program.
Inconvénients
I'd say that due to how robust this program is, it's critical to get onboarding help when you're first starting out with it, and not try to accomplish all your essential tasks without that added support.
Réponse de Lumaverse Technologies
Kathy,
Thank you so much for the kind words! Glad to hear you feel well-supported while you navigate all of TimeTap¿s tools to make your business run smoothly. As always, we¿re here if you need us and do appreciate the feedback, truly shows we¿re going in the right direction.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Poor support even in Business Plan
Publié le 18/10/2020
Avantages
- Easy to customize
- Easy to manage
- Price acceptable for huge teams
Inconvénients
- Very very bad support even in Business Plan. They promise to arrange a dedicated phone number in Business Plan. I asked for a dedicated phone number and it has been over 1 month and no solution. Support team even does not reply my messages for over 15 days !!!
- I have been using this program for over 3 years and the system is buggy. They always release new version but in each version system gets buggier
Alternatives envisagées
Acuity Scheduling
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Time Tap has streamlined scheduling client calls. I set my availability, they choose what works
Publié le 31/05/2018
I am more productive using Time Tap. I set the times I am available; the types of interactions...
I am more productive using Time Tap. I set the times I am available; the types of interactions clients may choose from and then give them control of when they set up our sessions.
This frees me to work on other projects, knowing that my clients have a clean, professional looking way to schedule time with me.
Avantages
Being able to copy and paste my personalized Time Tap Link into emails, helps my clients schedule meetings. This saves all the back and forth emails, "does this time work?" Time Tap is much more productive.
I have embedded the Time Tap scheduler on my website and on specific landing pages. What a great tool to convert visitors into clients. They can take action and be in control of their schedule. I get to speak with potential clients in a planned way, allowing me to be more productive.
Inconvénients
It took me a while to learn how to navigate the different screens. I have a system in place now that works well for me, but I am not sure it is the most efficient way to use the software.
Réponse de Lumaverse Technologies
Thank you Joel for your feedback. We're pleased to learn the system has been working so smoothly for you.
TimeTap - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur TimeTap.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour TimeTap ?
Types de licences disponibles pour TimeTap :
- À partir de : 28,45 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise TimeTap ?
Utilisateurs habituels du logiciel TimeTap :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues TimeTap est-il disponible ?
Langues dans lesquelles TimeTap est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français, portugais
Q. TimeTap prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par TimeTap :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications TimeTap peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à TimeTap :
Google Calendar, Microsoft 365, Microsoft Outlook, PayPal, Square Payments, Stripe
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour TimeTap ?
Ressources d'aide disponibles pour TimeTap :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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