Ytel Platform

Ytel Platform

Logiciel de centre d'appels sortants primé (assistance 24h/24, 7j/7 aux États-Unis)

3.9/5 (25 avis)

Ytel Platform - Présentation

Description du logiciel Ytel Platform

Ytel Contact Center est idéal pour les entreprises de 10 agents ou plus. Ytel Contact Center a été conçu pour optimiser l'efficacité de vos appels sortants et intégrer des moyens avancés pour atteindre vos prospects afin de les convertir en clients. Ytel est un opérateur téléphonique autorisé qui comptabilise des décennies d'expérience dans le secteur des télécommunications, ainsi que dans les technologies propriétaires et les logiciels. Reconnus par des dizaines de milliers d'entreprises et d'utilisateurs, la qualité du réseau, la fiabilité et le service client sont au cœur d'Ytel.

Ytel fournit des fonctionnalités uniques développées au fil des ans pour optimiser la génération de leads. Bénéficiez d'une technologie de pointe, d'un prix imbattable et d'une équipe de spécialistes prête à travailler pour assurer votre réussite dès le premier jour.

Ytel Platform - Présentation

Prix

À partir de
100,00 $US

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Ytel Platform - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
anglais

Captures d'écran

Capture d'écran pour Ytel Platform :
Capture d'écran pour Ytel Platform : Capture d'écran pour Ytel Platform : Data management and listing Capture d'écran pour Ytel Platform : Locating contact of customer to view detailed information of customer Capture d'écran pour Ytel Platform : Reports generation to view real time summary of calls Capture d'écran pour Ytel Platform : Agent call status to view data such as dropped and answered calls Capture d'écran pour Ytel Platform : Customer script to view detailed converstaions

Ytel Platform - Avis

Ytel Platform - Avis

Note globale
3.9
/
5 25 avis
Excellent
12

Très bien
4

Moyen
4

Médiocre
4

Mauvais
1

Rapport qualité-prix
3.3
Fonctionnalités
4.2
Simplicité d'utilisation
3.8
Support client
3.7
64% des utilisateurs recommandent cette application
Utilisateur vérifié

An excellent program that scales up well with our company, increasing calls and efficiency.


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Ryan S.

Tried Many Call Center Solutions, None of them come CLOSE to Ytel!


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Holly D.

Patrick Deserves a PLATINUM metal !

I have used YTEL with before in Mediamix's system. I pulled reports, loaded lists ect and though transferring to Car Guardian would be similar. The set up is messy and everyone on the support team has been very helpful when I call in with questions. I have spoken with Jimmy most days as well as James, I am sure they flip a coin to see who will answer my trivial questions for the day, but they are always nice and helpful! Patrick is a CHAMP! He has taken a lot of time to make sure that I don't blow anything up! I look forward to working with him as we set up a new streamlined system,


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Brianna M.

Not good enough

It is not our company's money worth.


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Jessy M.

Ytel: Efficient Dialer

Ytel is a good Dialer system to use for beginner call centers. Not much features but gets the job done!


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Utilisateur vérifié
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
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An excellent program that scales up well with our company, increasing calls and efficiency.

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 06/05/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

This has been an excellent experience, with a UI that's easy to use and full of features. Reports are powerful and our outbound calls have become nearly effortless.

Inconvénients

There are no major cons with the software that we've experienced, so we're extremely satisfied. We experience minor delays when hanging up with callers but the delay is so minimal we never notice. Otherwise, all network interations are immediate.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Ryan S.
Secteur d'activité: Enseignement primaire et secondaire
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Tried Many Call Center Solutions, None of them come CLOSE to Ytel!

Publié le 03/06/2016
Provenance de l'avis : SoftwareAdvice

Avantages

First of all, there are plenty of call center dialers out there. If you're reading this, I'm sure you're very aware of the ones that exist out there. I have personally tried them all and finally found one that I can actually rely on! When you need support or have an issue (very rare), they have an actual qualified support team IN the US! I got so tired of calling other companies support that had no idea how to use the system beside the very basic level items. Ytel support is definitely up there with their best features. To go along with it, the user interface for the agent is second to none. It makes it so much easier to train the agents and they love the look and feel of it. Most agents come from a non-technical background so ytel has made that process simple for the agents. More so than that, even the simplest admin can set up and run any campaign very easily. There is no need to have an expert set up campaigns because its just so simple!

Ytel is also always increasing their product line and helping companies vertically integrate. They integrate with companies that do what they do best and offer solutions to call centers to help them run their center better. For example, I know first hand that they are working on an integration with a company called Call Criteria to easily integrate a third party quality assurance solution into their system! Seriously, it does not get any easier!!

Inconvénients

I know that they're working on this but it wouldn't be an honest review without at least being honest. The one item that is lacking for a very advanced user like myself is their reporting. Even though they are open and actually customized a report for us that we were able to use, it didn't come out of the box like some other system. Regardless, they were able to create a fully customized solution for us in no time and it worked out great!

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Holly D.
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
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Patrick Deserves a PLATINUM metal !

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 03/08/2016
Provenance de l'avis : Capterra

I have used YTEL with before in Mediamix's system. I pulled reports, loaded lists ect and though transferring to Car Guardian would be similar. The set up is messy and everyone on the support team has been very helpful when I call in with questions. I have spoken with Jimmy most days as well as James, I am sure they flip a coin to see who will answer my trivial questions for the day, but they are always nice and helpful! Patrick is a CHAMP! He has taken a lot of time to make sure that I don't blow anything up! I look forward to working with him as we set up a new streamlined system,

Avantages

PATRICK! When set up properly it is very easy to create reports and sort information in a way that makes sense. I also like that the system is led by the phone number, this makes it very easy to search ona lead. Also, if there is something you would like to see a certain way, they will build it for you and make it "pretty"

Inconvénients

There is no quick way to get list information to make changes on the fly. If it was easy to quickly know how m,any leads are in each list and when a list was ready to reset or how much has been dialed; life would be much easier. Going into each list to evaluate is time consuming and I have not got the same explanation on how to read the report either. Seem everyone interprets this differently. Running an export call report and sorting is also time consuming and results in a different answer each time the list resets. Not easy to figure if the list is good or not.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Brianna M.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
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Not good enough

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 14/12/2018
Provenance de l'avis : Capterra

It is not our company's money worth.

Avantages

I like how I can see who is on break, online, offline, etc.

Inconvénients

I cannot listen to live calls without it sounding funny.
Sometimes some other lines interfere and I can hear other persons private information.
Sometimes I cannot find calls even if I go through the long process of looking for a call.
Not all calls get recorded. I have to send a ticket to ask someone to give me the call. For example, it will shot that a call is 25 min. long and I wont be able to hear it.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 3.0/10

Jessy M.
Secteur d'activité: Immobilier
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire avec Google Translate

Ytel: Efficient Dialer

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 25/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Ytel is a good Dialer system to use for beginner call centers. Not much features but gets the job done!

Avantages

Ytel is a good system to use when quality is not what matters. If you´re looking to call more contacts rather than have quality calls, this is the best dialer system to use i guess! Speedy dials! saves time!

Inconvénients

There are a few negatives to the Ytel system,for example, calls are not automatically recorded. And there is a big pause time between calls!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Recommandation utilisateur
6.5/10
Basé sur 25 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Ytel Platform - Prix

Ytel Platform - Prix

À partir de
100,00 $US
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
3.3/5
Basé sur 25 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Ytel Platform - Fonctionnalités

Ytel Platform - Fonctionnalités

API
Chat
Conférences
Conférences vidéo
Enregistrement des appels
Gestion de la communication
Identification de l'appelant
Intégration CRM
Intégration de tiers
Messagerie instantanée
Messagerie vocale
Monitoring
Notifications automatiques
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports sur les appels
Routage des appels
Suivi des appels
Tableau de bord d'activités
Transfert d’appel
Fonctionnalités
4.2/5
Basé sur 25 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Ytel Platform - FAQ

Ytel Platform - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Ytel Platform.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Ytel Platform ?

Types de licences disponibles pour Ytel Platform :

À partir de: 100,00 $US

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Non disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Ytel Platform ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Ytel Platform.

Q. Qui utilise Ytel Platform ?

Utilisateurs habituels du logiciel Ytel Platform :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, À but non lucratif, PME

Q. Dans quelles langues Ytel Platform est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Ytel Platform est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Ytel Platform ?

Types de licences disponibles pour Ytel Platform:

Abonnement

Q. Ytel Platform prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par Ytel Platform :

Android, iPhone

Q. Avec quelles applications Ytel Platform peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Ytel Platform :

Chatbox, HubSpot Marketing, Infusionsoft, QuickMail.io, Salesforce Marketing Cloud, SugarCRM, Velocify, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho CRM Plus

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Ytel Platform ?

Ressources d'aide disponibles pour Ytel Platform :

FAQ, Forum, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo