DaySmart Salon

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En savoir plus sur DaySmart Salon
Salon Iris propose des formules conçues pour répondre aux besoins des loueurs de stands individuels, des salons de coiffure et d'onglerie de taille moyenne jusqu'aux entreprises multisites. Depuis 20 ans, Salon Iris est connu pour son assistance et son logiciel primé qui simplifie la gestion des salons. Les plans d'abonnement abordables permettent aux propriétaires de salon avertis d'optimiser leurs opérations quotidiennes et de développer leur marque.
Ce logiciel, à la fois puissant et intuitif, propose des rappels et des confirmations de rendez-vous par textos automatisés, l'intégration de QuickBooks, des options de prise de rendez-vous sur Facebook et Instagram, une fonctionnalité complète de POS (point de vente), des communications clients automatisées et un marketing par e-mail récurrent, etc. Les options intégrées de traitement des cartes de crédit permettent d'offrir aux clients des adhésions et des forfaits, des programmes de fidélité et la possibilité d'accepter des dépôts de réservation en ligne et des frais de non-présentation.
Les clients qui utilisent Salon Iris ont déclaré une augmentation d'au moins 20 % de leurs bénéfices après avoir utilisé le logiciel !
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DaySmart Salon ne vous convainc pas tout à fait ?
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Prix
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Rapport qualité-prix
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Alternatives
Square Virtual Terminal

SalonBiz

ConvertDirect Booking Engine

SALONGENIUS

Avis
Vous avez déjà DaySmart Salon ?
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- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Overall Salon iris is a blessing
Publié le 12/06/2018
Avantages
i have been using salon iris for about 4 years now it has done wonders for me taking me from a pen and paper business to digitizing my appointments,
Customer service is a breeze (most of the time) short hold.
Inconvénients
2 important think i would like to see added to this software and then this will be the best spa software out there
a better online booking
and intake and treatment record option
- Secteur d'activité : Cosmétiques
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
DaySmart review
Publié le 03/05/2023
I’ve used this system for years . It’s been good to me
I’ve used this system for years . It’s been good to me
Avantages
The new feature to adjust a closed ticket
Inconvénients
Two many steps to click out at checkout
Alternatives envisagées
Acuity SchedulingPourquoi passer à DaySmart Salon
Ease of use more storage and better features- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Simple to use out of the box....but
Publié le 17/01/2024
unfortunately customer service falls very short. it is generally 45min-90min wait. or they can call...
unfortunately customer service falls very short. it is generally 45min-90min wait. or they can call you back at a callback number, and sometimes that has taken 3-5 hours. and as mentioned, they're good for just giving you a tutorial on how to do something, but if something is broken, dont expect it to ever get fixed, or for them to ever give you an update. if they say theyll follow up, they never will.
Avantages
Inexpensive, with a lot of features, and very simple to use. Also has an app as well, which a lot of times is better than the web application. text message notifications and communications both on the web and on the app are great. client support is good if you just need a tutorial on how to do something.
Inconvénients
drastic inconsistencies in functionality of the app vs the web client. a lot of times the app has more functionality, which is odd. very limited in reporting. no customizable reports. cannot run a basic report of my clients appointments. cannot run a basic report of who have outstanding prepaid services or packages, so i just have to guess which clients have outstanding treatments and look up their profiles one by one. and they claimed they had no back end way to pull that information either, which i find difficult to imagine. a database must exist for this system to exist, and it would be next to impossible that they cannot query information from that database. so they basically just don't want to. and client support is useless when it comes to an issue. had many of these instances, but the most recent was the final straw, whne my app could not schedule an appointment, add to an appointment, or change an appointment for over 12 months. seems like a pretty major issue. i had to open 6 tickets with them over the course of 12 months, and i never received a single email, phone call, or update in that 12 month period. they said they couldn't recreate the issue so they dropped it. didn't provide any updates to me or even tell me they dropped it or tried to troubleshoot with me. 12 months is a long time for a scheduling app not to be able to schedule an appointment.
- Secteur d'activité : Design
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
I do not ever want to be without Day Smart!!
Publié le 29/03/2024
I do not miss using a paper book to hand write appointments in. Erasing penciled in names and...
I do not miss using a paper book to hand write appointments in. Erasing penciled in names and wrinkled pages that tear out of a binder. The cell phone booking with this app is so much easier to pull up clients and insert them and their services. No more paper and pencil booking for me, ever!!!
Avantages
The ease of booking clients or changing appointments dates no matter where you physically are. Work or home or on vacation, it’s all on your cell phone to manage!!
Inconvénients
I think at my age, 58 yrs young, I was a bit slower grasping the look of the schedule online and how to use all the sections. But now I’m totally in love with Day Smart and it’s ease.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
DaySmart Review
Publié le 12/04/2024
Overall, I am satisfied. The staff has been warm and welcoming. The system has been overall easy to...
Overall, I am satisfied. The staff has been warm and welcoming. The system has been overall easy to navigate.
Avantages
I love the customer service and email support. Whenever there has been a problem or server connection error they have done well at resolving the issues. Everyone is always extremeley professional.
Inconvénients
Sometimes guests get a little confused with the drop down menu, if there is a way to showcase a description of each service on the booking link that would be great.
At times it is very hard to get ahold of someone over the phone.
At some points it took weeks to get issues resolved causing my guests to get double charged multiple times.
DaySmart Salon - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur DaySmart Salon.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour DaySmart Salon ?
Types de licences disponibles pour DaySmart Salon :
- À partir de : 29,00 $US/mois
- Type de licence : Abonnement
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise DaySmart Salon ?
Utilisateurs habituels du logiciel DaySmart Salon :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200
Q. Dans quelles langues DaySmart Salon est-il disponible ?
Langues dans lesquelles DaySmart Salon est disponible :
anglais
Q. DaySmart Salon prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par DaySmart Salon :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications DaySmart Salon peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à DaySmart Salon :
CardConnect, Instagram, QuickBooks Online, Stripe
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour DaySmart Salon ?
Ressources d'aide disponibles pour DaySmart Salon :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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