En savoir plus sur Spectrio

Enplug est la plate-forme moderne pour les spécialistes du marketing et les communicateurs qui permet de créer une signalisation numérique engageante pour des écrans partout dans le monde. L'interface intuitive et la grande variété de contenu automatisé permettent une configuration rapide et une gestion simple sur des centaines d'écrans.

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35,00 $US/mois

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Spectrio

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Allemagne, Royaume-Uni et 4 autres, Inde, Japon, Mexique, États-Unis

Langues

allemand, anglais, arabe, espagnol, français et 6 autres, japonais, néerlandais, polonais, portugais, russe, tchèque

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Spectrio

Images

Spectrio Logiciel - 1
Spectrio Logiciel - 2
Spectrio Logiciel - 3
Spectrio Logiciel - 4
Spectrio Logiciel - 5
Spectrio Logiciel - 6
Spectrio Logiciel - 7
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Vidéo de Spectrio
Spectrio Logiciel - 1 Spectrio Logiciel - 2 Spectrio Logiciel - 3 Spectrio Logiciel - 4 Spectrio Logiciel - 5 Spectrio Logiciel - 6 Spectrio Logiciel - 7

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Spectrio : 52

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Affichage dynamique
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Bibliothèque de contenu
  • Calendrier des événements
  • Conception et mise en page
  • Contenu interactif
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Flux vidéo
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'affichage à distance
  • Gestion de la publicité
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes de lecture
  • Gestion vidéo
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Mesure des performances
  • Mise à jour automatique
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Médiathèque
  • Notifications en temps réel
  • Piste d'audit
  • Planification de contenu
  • Planification des campagnes
  • Prise en charge de plusieurs écrans
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Support multimédia
  • Support vidéo
  • Surveillance en temps réel
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableaux de menus numériques
  • Widgets
  • XML et RSS
  • Éditeur WYSIWYG
  • Éditeur visuel

Alternatives

UCView

4,8
Alternative n° 1 à Spectrio
SignEdge d'UCView est une solution cloud d'affichage dynamique destinée à concevoir et déployer du contenu sur des...

REACH

4,8
Alternative n° 2 à Spectrio
Le logiciel d'affichage dynamique de REACH est une solution facile d'utilisation disponible pour seulement 30 $/mois....

SIGNAO

4,8
Alternative n° 3 à Spectrio
SIGNAO is a cloud-based screen communication software offering features such as web supervision and interface to...

Arreya

4,7
Alternative n° 4 à Spectrio
Arreya est une solution d'affichage dynamique pour la création, la gestion et la distribution d'affichages dynamiques...

Avis

Note globale

4,8 /5
(171)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
4,8/5

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Christa A.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A digital, interactive social experience

Publié le 04/10/2017

More social interactive, a great platform to showcase promotions, customers enjoy the changing...

More social interactive, a great platform to showcase promotions, customers enjoy the changing content such as news, weather, maps, etc.

Avantages

It creates a social platform for our customers to view promotions, menus, media posts, news, weather, traffic, sports and other fun apps. The digital ease of it allows me to keep it updated with fresh content that can keep viewers engaged. I enjoy being able to manage it from any computer and the changes take effect instantly. Our customers love seeing their photos/videos displayed on screen and getting to see other people's experiences be showcased. It's a great product, quick customer service, and having this as a feature in our center really adds to the overall social customer experience.

Inconvénients

There will be times when the apps have issues which makes our display have a big "error" screen appear - this is obviously very unsightly, but normally after contacting their support team they get the issue resolved quickly and easily. If not, a quick system reset typically solves most problems. The available app selection has been increasing over the months, which I love, so I would like to continue to see a wider selection of apps to display. This service is not cheap, but if you want to add a social and digital experience to your business then it's a great feature to invest in.

Réponse de Enplug

We appreciate the in-depth review. It's great to hear that you've found Enplug to be easy to use and engaging for your customers!

We apologize for the "error" screens you've seen, and we're hard at work on eliminating those errors!

We're also working on a redesigned social media design that will be even more modern and interactive - so stay tuned! Lots more updates coming soon.

Jesse S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best user-friendly solution out there

Publié le 28/05/2020

Of all of the different CMS solutions out there for digital signage, Enplug gives you one of the...

Of all of the different CMS solutions out there for digital signage, Enplug gives you one of the most engaging experiences possible. Our employees enjoy this new solution and I've heard nothing but good feedback.

Avantages

Enplug is extremely intuitive and user friendly. There is also a plethora of applications and features available to content creators. Enplug also updates screens in real time, meaning that you do not have to wait to see your changes. The app-based content is engaging and helps keep employees informed.

Inconvénients

There are no stand out negatives about Enplug. We have been extremely satisfied with this solution so far. If I had to pick one thing that could be improved, I would say that it would be great to get some additional enterprise applications, such as a Yammer app and other Microsoft Apps like Microsoft Stream.

Alternatives envisagées 

ScreenCloud et QL Digital Signage Software

Pourquoi choisir Spectrio 

Marlin was a terrible provider and we had nothing but problems with them. Not only was there multiple times a month where their servers would go offline, but even when their servers were up, it would take approximately 15+ minutes to update the signs. Separately, their content was not engaging, they did not have applications and this solution was pretty much just like putting powerpoint slides up on screens.

Pourquoi passer à Spectrio

Many other solutions struggle to stay relevant and require heavy IT support. We chose Enplug for its ease of use and robust features. We are confident that as our company continues to grow and evolve in this digital age, that Enplug's technology will grow with it.

Réponse de Enplug

Jesse, thank you for taking the time to share your Enplug experience. We are happy to read that you see our software powerful and easy to use. Good news! Microsoft Teams is on our feature roadmap and we'll be sure to keep you updated.

Jorge G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Potential of Being a Great Product

Publié le 08/02/2019

We use Enplug for the tv's in our facility to promote upcoming events, etc.. We will be testing it...

We use Enplug for the tv's in our facility to promote upcoming events, etc.. We will be testing it for our menu display at our coffee bar. It works with occasional reboots but overall pretty good. Again, expensive when you start deploying many of them.

Avantages

Ease of use. Small units. web based access to settings.

Inconvénients

the price of the unit along with the monthly fee is too much when you start having 10 of them in your facility. At that point, you start hoping for additional features to validate the costs.

Nick C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Incredible Digital Signage Solution

Publié le 22/12/2020

We are using Enplug as our employee communication solution to reach over 7,000 employees at their...

We are using Enplug as our employee communication solution to reach over 7,000 employees at their facilities for the latest in company and site-specific communication. We publish slides, integrate social media and share regular video update messages from our CEO across 150+ endpoints. We have HR team members and admins at each facility who post site-specific comms and employee recognition content, and the app-based cloud solution has been incredibly easy for them to learn.

Avantages

Affordable
Ease-of-use
Zoning app makes layouts a breeze
App-based
Cloud-based
Lightning fast support
SSO login

Inconvénients

N/A, even if there are small quirks, one email to the support team gets any issue resolved in an instant!

Réponse de Enplug

Thanks for your review, Nick! It's great to hear that our product is working for you seamlessly across multiple locations. We value your feedback and will share your praise with our support team. Thanks again for your time!

Bob T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Automobile
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Tool for HR's Communication Toolbox

Publié le 12/03/2021

Nothing but positive. Now I can review/approve slides, graphics, and videos for both plant or...

Nothing but positive. Now I can review/approve slides, graphics, and videos for both plant or companywide distribution. It saves a lot of time. This is one tool in the HR Communication Toolbox that requires little effort and allows you to focus your energies on other communication tools such as emails, postcards, postings, voicemail blasts, and text messages.

Avantages

Very easy to plug and play new and revised slides, graphics, or video. The ability to integrate and manage slides, graphics, and videos with multiple display units at separate locations streamlines the entire process from a Corporate HR perspective.

Inconvénients

To ensure properly display of content and graphics from PowerPoint presentation slides, they generally have to be converted to jpeg files.

Réponse de Enplug

We appreciate the great feedback, Bob! I'm happy to hear that Enplug is helping you streamline your communications and that you find it so easy to use. I will share your feedback with our team. And be sure to be on the lookout for new updates. Thanks again for your review!

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Spectrio - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Spectrio.

Types de licences disponibles pour Spectrio :

  • À partir de: 35,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Spectrio :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Spectrio est disponible :

allemand, anglais, arabe, espagnol, français, japonais, néerlandais, polonais, portugais, russe, tchèque

Appareils pris en charge par Spectrio :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Spectrio :

Amazon Cloud Search, Box, CloudApp, Facebook for Business, Filepicker, FiveStars, Geckoboard, Google Ads, Google Analytics, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Maps, Hoopla, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Instagram, Klipfolio, LevelEleven, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Sales Cloud, Slack, TINT, Twitter, WordPress, Yammer

Ressources d'aide disponibles pour Spectrio :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

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