W3B CRM

W3B CRM

W3B Management Solutions

4.9/5 (18 avis)

W3B CRM - Présentation

W3B Management Solutions est une solution de gestion d'entreprise tout-en-un qui offre des outils intégrés pour la gestion de la relation client (CRM), la gestion de projet et la facturation en ligne. W3B est le produit vedette offert par le développeur basé aux États-Unis Web3Box Software LLC, qui fournit également des applications Web personnalisées et des applications mobiles. La solution Web permet de gérer l'interaction avec les clients et d'automatiser les processus impliqués dans la vente et la facturation.

CRM / Sales aide les entreprises à créer des profils en ligne pour leur entreprise et leurs employés. La solution aide à établir et à assigner des territoires à leurs différentes équipes de vente pour clarifier le processus de vente et les limites individuelles. Les équipes de vente peuvent visualiser leur liste de clients sur une carte et mettre en évidence les zones potentielles en utilisant différents systèmes de codage des couleurs. Les chefs d'équipe peuvent distribuer des prospects potentiels entre leurs employés et suivre leurs progrès en temps réel grâce au tableau de bord intuitif. Une fois le plomb converti avec succès en ventes, la solution stocke automatiquement toutes les informations autour d'elle dans une base de données centralisée pour le suivi après-vente.

L'outil de gestion de projet aide à définir les projets, les ressources affectées et les activités impliquées dans chaque projet. La solution permet aux chefs de projet d'affecter des personnes aux projets et de définir les rôles individuels requis pour compléter le projet. La fonctionnalité de notification instantanée envoie une alerte aux parties prenantes respectives par courrier électronique ou par message texte chaque fois qu'une étape importante est atteinte au cours de la livraison du projet. Les autres fonctionnalités incluent les rapports intégrés, la planification des projets, l'établissement de buts et objectifs individuels ou de niveau d'équipe et plus encore.

Le module de facturation en ligne permet de suivre l'activité des factures et d'envoyer les factures aux clients par courrier électronique. La solution W3B propose également un ensemble de modèles de rapports financiers prédéfinis qui peuvent être facilement utilisés par les entreprises pour leurs besoins annuels de reporting ou d'audit.

Prix

À partir de
10,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Canada, Europe, États-Unis

Langues

anglais

W3B CRM - Avis

Note globale
4.9/5
100% d'avis positifs
16
Excellent
2
Très bien
0
Moyen
0
Médiocre
0
Horrible
Ron M.
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W3BCRM at StarWalk Kids Media

Publié le 09/04/2015
Provenance de l'avis : Capterra

We highly recommend the Web3box CRM to anyone who has complex market requirements, and needs an effective, responsive support team to help them manage their customer contacts.

StarWalk Kids Media publishes and sells subscriptions to a streaming collection of eBooks designed for children with access through their school, library or at home. Since the school and library market is complex and has many intermediate channels and buying entities, we needed a CRM that could track and segment contacts in multiple ways to represent individual customers as well as their purchasing and decision-making groups.

Our sales team includes both direct and independent reps who have used Pivotal, Salesforce.com, ACT, Sugar, and Zoho CRM's. We wanted a multi-user CRM that was web-based, flexible, and affordable, and found the right fit with Web3xox CRM.

While the Web3box CRM is all of those things, we found that the Web3box team listened to our needs and was able to quickly modify and adapt the CRM to our specific requirements. They imported our existing prospects and leads from our ACT database and made changes to accommodate the unique way we segmented our prospects. They made numerous additional modifications to accommodate best practices in our market, and have been responsive and effective in making changes and upgrades as needed, especially in the area of email integration and handling multiple contacts at a single location.

The Web3box CRM is linked to our online marketing and sales sites, so capturing leads and responding to customer requests has never been easier. The ability to track and associate subscriptions to accounts is a core requirement, and the Web3box CRM manages this very effectively.
We highly recommend the Web3box CRM to anyone who has complex market requirements, and needs an effective, responsive support team to help them manage their customer contacts.

Réponse de Web3Box Software

Thank you Ron. We are proud that StarWalk Kids Media use Web3Box CRM. We continue improving our services to meet your expectations.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Pamela T.
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I can't remember the last time I was so well treated by a company!

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 23/11/2016
Provenance de l'avis : Capterra

As an independent contractor I'm not really in sales but I have a long client list that I have to work with until I can get their accounts closed. There are many details to address and those all happen over a long period of time. There really isn't a perfect tool for me. Well...there wasn't a perfect tool until I found W3B CRM because I can now customize it to meet my needs. I can make adjustments and changes that work best for my situation. I am not a programming person and I don't care for the setup process. I just want to get to work! I had to ask lots of questions and I was always treated like I was the most important person on their client list. I got the royal treatment from the first day I contacted them. I have been working with George and he is amazingly patient as I define what my needs are and he addresses them in the best possible way. I have resisted this process for the better part of a year. I may have dragged my feet but with George's help I have made up for lost time. He answered my emails with detail and unquestionable knowledge. I am impressed! I am still new to CRM software but I am certain that I made the right decision in choosing W3B. It's perfect!

Avantages

I am able to customize areas to better meet my unusual needs.

Inconvénients

I haven't found any yet.

Réponse de Web3Box Software

Thank you very much Pamela!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Helga M.
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Web3 box for NWI

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 23/03/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Excellent team to work with and easy to understand right from the beginning. This has helped us get organized and gives us the chance to send out invoices quickly as well as track the payments received and also outstanding invoices not paid. Whenever we have a problem by the time we send out the request they have already sent the answer and fixed the problem. The Web3box team has been a pleasure to work with, I would highly recommend them.

Avantages

ease of use

Réponse de Web3Box Software

Thank you Helga!
We appreciate your feedback and your support!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Norine W.
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Incredible customer service

Publié le 04/12/2015
Provenance de l'avis : Capterra

Web3box was just the product I was looking for. I am responsible for both business development and coordinating independent contractors who are assigned to our client projects. I had no idea that an all-in-one product existed. I was thrilled to find Web3box. Now I can not only stay organized as I pursue a new business opportunity but I can align my team as they work with our clients- all in one system. Our team is virtual, so project management is imperative. They can track their hours and i can bill my clients right from the system. No need for a paper trail. It is all in one place!

What sets Web3box apart from the other companies is their incredible customer services. They return your calls immediately. I am not very computer savvy so I prefer a live person who can simply walk me through a process. They are great communicators!! There are also easy to follow videos so you can always refer back to them. The system is easy to use and very intuitive.
They also helped me to build a and embed my sales process. Now I can easily train the rest of my sales team!

Réponse de Web3Box Software

Hi Norine,
Thank you for the kind words!
Norine, we also thank you a lot for your inputs. Your sales team constantly helps and challenges us with ideas, requests, advices.
That is the way we built the perfect system here ... we listen to our customers and we improve the functionality based on their experience.

Regards,
george

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Simplicité d'utilisation
Support client

Sonja A.
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Perfect for Advertising Agency! Spectacular company!

Publié le 23/04/2015
Provenance de l'avis : Capterra

As the director of an advertising agency, I have wrestled with the way to have a dashboard that truly reflects everything going on with our customers, leads and team activity. I have dabbled with lots of big name software and have found I needed to always employ two - one for CRM and one for Project Management, and the two areas just didn't talk with each other from the 20,000 ft view.
I need to see who is contacting who, how that is going, are the clients engaged, what is happening with a project, how does the sales funnel look, are people being active in connecting with their customers and leads. I decided to give Web3Box a trial and couldn't be happier.
Their customer support and service is so extensive I was impressed right away. They didn't just walk me through steps - they customized the product to my needs and particulars and made it even MORE functional than before. They are priced right for our organization and they are truly a delight to work with. If you don't at least give them a try you'll be missing out. I have tried all the big name brands as I said, and this one far surpassed the functionality of any of them.

Réponse de Web3Box Software

Thank you Z'Onion Creative Group! It's a pleasure to work with your team.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

W3B CRM - Prix

À partir de
10,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

$10/seat/month

W3B CRM - Fonctionnalités

  • API
  • Intégration des e-mails
  • Paiements électroniques
  • Tableau de bord d'activités

  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Champs personnalisables
  • Gestion des calendriers
  • Importation et exportation de données
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration mobile
  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Rappels automatiques
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités

Plus d'informations sur W3B CRM

W3B CRM - Principales fonctionnalités

Avantages

• W3B est une solution d'affaires intégrée basée sur le Web qui offre collectivement les avantages d'une solution CRM, de gestion de projet et de comptabilité en ligne en une seule solution.

• La solution offre une gamme de fonctions incluant la gestion des contacts, la gestion du territoire, la gestion des leads et la gestion des campagnes, entre autres.

• L'outil de gestion de projet W3B permet aux entreprises de suivre les calendriers des projets, les budgets, les dépenses du projet et d'autres données clés pour surveiller l'efficacité du projet.

• La solution offre également un environnement collaboratif dans lequel les employés, les partenaires et les tiers entrepreneurs peuvent travailler ensemble pour livrer des projets plus rapidement.

• La solution est entièrement gratuite pour le premier utilisateur, avec un abonnement mensuel pour chaque utilisateur supplémentaire.

W3B CRM - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur W3B CRM.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour W3B CRM ?

Types de licences disponibles pour W3B CRM :

À partir de: 10,00 $US/mois

Type de licence: Gratuit, Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

$10/seat/month

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel W3B CRM ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de W3B CRM.

Q. Qui utilise W3B CRM ?

Utilisateurs habituels du logiciel W3B CRM :

Auto-entrepreneurs, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, Non Profit, PME

Q. Dans quelles langues W3B CRM est-il disponible ?

Langues dans lesquelles W3B CRM est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour W3B CRM ?

Types de licences disponibles pour W3B CRM:

Gratuit, Abonnement

Q. W3B CRM prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par W3B CRM :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications W3B CRM peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à W3B CRM :

Google Calendar, Mailchimp, QuickBooks Online

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour W3B CRM ?

Ressources d'aide disponibles pour W3B CRM :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo

Logiciels les + demandés