Frontdesk Anywhere

Solution complète de gestion hôtelière basée sur le cloud pour les hôteliers

4,4 /5 (121 avis) Donnez votre avis !

Frontdesk Anywhere - Présentation

Description du logiciel Frontdesk Anywhere

Frontdesk Anywhere est un système de gestion hôtelière basé sur le web conçu pour être utilisé par des hôtels indépendants, des motels, des centres de villégiature et des groupes de gestion. Sont inclus des outils pour la gestion des réservations, les réservations de groupe et la gestion des recettes, ainsi qu'un moteur de réservation en ligne sans frais, l'intégration de cartes de crédit et des intégrations bidirectionnelles avec plus de 250 canaux de distribution, ainsi qu'un GDS (système de distribution global).

Le PMS de Frontdesk Anywhere pour les hôtels permet aux utilisateurs de vérifier la disponibilité et les tarifs des chambres, de créer et de modifier des réservations et d'accepter les paiements des clients. Les réservations de groupe et d'entreprise sont prises en charge, avec des règles de paiement personnalisables et les réservations sont automatiquement saisies dans le calendrier de disponibilité en ligne. Les utilisateurs peuvent collecter des informations auprès des clients, des entreprises et des agents de voyages dans des profils personnalisés et exporter ces informations pour exécuter des campagnes marketing ciblées. Des listes de contrôle opérationnelles personnalisées peuvent également être utilisées pour rationaliser l'enregistrement et le départ des clients.

Frontdesk Anywhere met automatiquement à jour la disponibilité et les tarifs sur les sites web et les canaux de réservation en temps réel et propose un moteur de réservation en ligne qui peut être utilisé pour effectuer des réservations sur les sites web des utilisateurs et les pages Facebook. Le moteur de réservation est réactif sur mobile, ce qui permet aux clients d'effectuer des réservations à partir de n'importe quel appareil et peut être personnalisé avec différents thèmes. Frontdesk Anywhere s'intègre également à plus de 250 canaux de distribution, y compris Agoda, Expedia et Booking.com. Les utilisateurs peuvent également envoyer des chambres aux principaux fournisseurs GDS, notamment Amadeus, Galileo, Sabre et Worldspan.

Frontdesk Anywhere - Présentation

Prix

À partir de
100,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

Frontdesk Anywhere - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada
Langues
anglais, français, thaï

Médias

Frontdesk Anywhere offers users a customizable booking engine which can be used on their website and Facebook page
Users can control availability, optimize room rates, and set up advanced pricing strategies in Frontdesk Anywhere
Frontdesk Anywhere also includes a reputation dashboard where users can view aggregated guest reviews
Frontdesk Anywhere can be used across a range of devices, enabling users to manage their property on the go
Capture d'écran pour Frontdesk Anywhere : Frontdesk Anywhere offers users a customizable booking engine which can be used on their website and Facebook page Capture d'écran pour Frontdesk Anywhere : Users can control availability, optimize room rates, and set up advanced pricing strategies in Frontdesk Anywhere Capture d'écran pour Frontdesk Anywhere : Frontdesk Anywhere also includes a reputation dashboard where users can view aggregated guest reviews Capture d'écran pour Frontdesk Anywhere : Frontdesk Anywhere can be used across a range of devices, enabling users to manage their property on the go

Frontdesk Anywhere - Avis

Frontdesk Anywhere - Avis

Note globale
4,4
/
5
Excellent
75

Très bien
33

Moyen
8

Médiocre
3

Mauvais
2

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,3
Simplicité d'utilisation
4,5
Support client
4,5
89% des utilisateurs recommandent cette application
Utilisateur vérifié

Host Team for Del Webb at Dove Mountain

I am grateful for the technical support provided by India. She was patient and understood how to listen and help me make multiple rate adjustments from 2018-2019 and rally saved the Dove Mountain Hostess Team a lot of time. I wish all your technicians a "Happy New Year!" Enjoy the holidays with your families.


Traduire avec Google Translate
Dorn K.

Best and very flexible

This system is adapted to the new technologies and productivity.


Traduire avec Google Translate
Nicki H.

Has great potential

I was in immediate need for a new PMS system when my hard drive crashed and the current Software I was using was not being supported outside of the UK.
I decided on FDA. The sales team was helpful. I found it simple to use although I do think there is a lot of unnecessary "clicking" that goes on in order to complete certain transactions. I like that I could integrate with all of the OTA's I used and could manage the rates from one site. It did not take me long to get up and running and my staff caught on to the system quickly. Customer service responds quickly but I do feel like other reviewers that my issues are never resolved. Or they are resolved with the promise that they are "on it" or "looking into it".
I still cannot use the Work Order function. It will not let me update the status of a work order and then archive it.
I wish they had a "Today" button that would just take you back to the day you are on when you are processing future reservations.
I wish you could see your check outs for the day from the "reservation tape" view. Right now you either have to select the previous day or use the check out options. This could be solved by extending reservation out halfway through to the next day. This way you could see the check out and check in on the same day.
The reporting is terrible. Lodging Statistics Report doesn't even load. My bookkeeper can't ever reconcile as the number on the Trial Balance Report changes for the month she thought she already balanced. The last row of this report does not print out all on one sheet.
I am told there is new version of FDA but every time I have inquired about it the question virtually gets ignored. If there is....I want it. But I read in a response to another reviewer that there is one but it is only available to new customers??!!! This would be extremely disappointing. Why would you treat your new customers better than your existing ones. I'm ok with paying more for a PMS where I can utilize all of its functions.
It is also not compatible with my NEC phone system so I am losing out on telephone revenue. I can install the phone software and then flip flop between the reservation system and the phone software and add the phone revenue but things always get missed and its very time consuming and not efficient.
Ultimately I just want to be able to use all the functions. If its there and I can see it it should work. Its like providing a lamp with no bulb to my customers.


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Amu D.

Great PMS


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Austin L.

Very Happy with Frontdesk Anywhere!

It has been a great experience.


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Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
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Host Team for Del Webb at Dove Mountain

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 18/12/2018
Provenance de l'avis : Capterra

I am grateful for the technical support provided by India. She was patient and understood how to listen and help me make multiple rate adjustments from 2018-2019 and rally saved the Dove Mountain Hostess Team a lot of time. I wish all your technicians a "Happy New Year!" Enjoy the holidays with your families.

Avantages

Front Desk Anywhere is an efficient and user friendly software. I appreciate the technical support.
The more familiar one is with the software the easier it is to make adjustments. Your technicians are most appreciated for their depth of knowledge of how the software works.

Inconvénients

I have no complaints to make. I look forward to the up-dated software.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Dorn K.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

Best and very flexible

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 24/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

This system is adapted to the new technologies and productivity.

Avantages

I could work anywhere and anytime. Help to reduce human work and more productive.

Inconvénients

Some functions not full and delays some of hotel required to changed

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Nicki H.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Has great potential

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 24/02/2017
Provenance de l'avis : Capterra

I was in immediate need for a new PMS system when my hard drive crashed and the current Software I was using was not being supported outside of the UK.
I decided on FDA. The sales team was helpful. I found it simple to use although I do think there is a lot of unnecessary "clicking" that goes on in order to complete certain transactions. I like that I could integrate with all of the OTA's I used and could manage the rates from one site. It did not take me long to get up and running and my staff caught on to the system quickly. Customer service responds quickly but I do feel like other reviewers that my issues are never resolved. Or they are resolved with the promise that they are "on it" or "looking into it".
I still cannot use the Work Order function. It will not let me update the status of a work order and then archive it.
I wish they had a "Today" button that would just take you back to the day you are on when you are processing future reservations.
I wish you could see your check outs for the day from the "reservation tape" view. Right now you either have to select the previous day or use the check out options. This could be solved by extending reservation out halfway through to the next day. This way you could see the check out and check in on the same day.
The reporting is terrible. Lodging Statistics Report doesn't even load. My bookkeeper can't ever reconcile as the number on the Trial Balance Report changes for the month she thought she already balanced. The last row of this report does not print out all on one sheet.
I am told there is new version of FDA but every time I have inquired about it the question virtually gets ignored. If there is....I want it. But I read in a response to another reviewer that there is one but it is only available to new customers??!!! This would be extremely disappointing. Why would you treat your new customers better than your existing ones. I'm ok with paying more for a PMS where I can utilize all of its functions.
It is also not compatible with my NEC phone system so I am losing out on telephone revenue. I can install the phone software and then flip flop between the reservation system and the phone software and add the phone revenue but things always get missed and its very time consuming and not efficient.
Ultimately I just want to be able to use all the functions. If its there and I can see it it should work. Its like providing a lamp with no bulb to my customers.

Avantages

User friendly, customer service is friendly and quick to respond, I can integrate it with all of the OTA's and manage rates from one site.

Inconvénients

Many functions don't work. The Work Order, Lodging Statistics Report and Trial Balance Report. If I see the report or the function it should work.
Apparently updated version is not available to existing customers. Please allow for telephone integration for in room phones!!!!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 7.0/10

Amu D.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

Great PMS

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 30/03/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

It is intuitive easy to use and has everything I need.

Inconvénients

The online booking engine is perfectly fine but it could be better

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Austin L.
Secteur d'activité: Hôtellerie
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
Traduire en français

Very Happy with Frontdesk Anywhere!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 25/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

It has been a great experience.

Avantages

Easy to use and has a lot of features and integrations that more expensive PMS systems do not have.

Inconvénients

They are working on the reporting system in a newer version of the platform.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
8,6/10
Basé sur 121 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

Frontdesk Anywhere - Prix

Frontdesk Anywhere - Prix

À partir de
100,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,4/5
Basé sur 121 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

Frontdesk Anywhere - Fonctionnalités

Frontdesk Anywhere - Fonctionnalités

API
Booking Management
Facturation
Gestion de la disponibilité
Gestion des calendriers
Gestion des canaux
Gestion des factures
Gestion des prix
Gestion des promotions
Gestion des remises
Gestion des réservations
Gestion des stocks
Intégration de tiers
Intégration des réservations en ligne
Notifications automatiques
Paiements électroniques
Rapports et statistiques
Réservation de chambres
Tableau de bord d'activités
Traitement des cartes de crédit
Fonctionnalités
4,3/5
Basé sur 121 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

Frontdesk Anywhere - FAQ

Frontdesk Anywhere - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Frontdesk Anywhere.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Frontdesk Anywhere ?

Types de licences disponibles pour Frontdesk Anywhere :

À partir de: 100,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Frontdesk Anywhere ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Frontdesk Anywhere.

Q. Qui utilise Frontdesk Anywhere ?

Utilisateurs habituels du logiciel Frontdesk Anywhere :

PME, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues Frontdesk Anywhere est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Frontdesk Anywhere est disponible :

anglais, français, thaï

Q. Frontdesk Anywhere prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Frontdesk Anywhere.

Q. Avec quelles applications Frontdesk Anywhere peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Frontdesk Anywhere :

CartStack, Ordyx, ReviewPro

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Frontdesk Anywhere ?

Ressources d'aide disponibles pour Frontdesk Anywhere :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo