En savoir plus sur CustomerWise

TechExcel CustomerWise is a configurable software suite for external customer support and helpdesk management that is scalable to organizations of any size. With its integrated CRM, users are able to manage customer relationships throughout the entire customer lifecycle, covering support, sales, marketing and asset management.

CustomerWise helps organizations automate and streamline customer support activities with configurable workflows, process approvals, project management, email notifications, and a searchable knowledgebase. A built-in reporting engine reports on any ticket-level field and time or SLA data.

The platform enables users to create and track tasks within support tickets manually, or based on workflow rules. Users can simply draw a process and select the automation and control rules appropriate for the business. Users can also change the owner or status of a ticket triggered by time-based and field-based criteria for automated escalations. Email notifications notify team members automatically whenever an important event occurs.

CustomerWise features a customer portal that provides access to information and a knowledge base, which enables customers to search for resolutions before submitting a ticket. The solution’s customizable interface tailors news and announcements to different customer tiers, and offers a platform for customers to provide feedback.

CustomerWise - Principaux avantages

Users can define multiple ticket types with distinct fields and workflows such as support tickets, bug reports, information requests, enhancement requests, and more.

CustomerWise's asset management feature enables users to track what has been sold to a customer by product and license count, as well as manage annual maintenance renewals.

Service engineers can keep track of services and customer budgets, as well as create invoices based on time and effort.

The contract management features enables users to manage contract templates, as well as attach drafts and final contract documents to customer records.

Customer bug reports and enhancement requests can be sent directly to the development team where a status can be recorded and linked to the support ticket.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Images

CustomerWise scales with the organization's growth, whether its simple ticket management or global enterprise support
The customer web portal enables users to search for resolution prior to submitting a ticket
Service engineers to keep track of services and customer budgets
License and contract management features allows users to track every item sold, including various contracts
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Vidéo de CustomerWise
Capture d'écran pour CustomerWise : CustomerWise scales with the organization's growth, whether its simple ticket management or global enterprise support Capture d'écran pour CustomerWise : The customer web portal enables users to search for resolution prior to submitting a ticket Capture d'écran pour CustomerWise : Service engineers to keep track of services and customer budgets Capture d'écran pour CustomerWise : License and contract management features allows users to track every item sold, including various contracts

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour CustomerWise : 33

  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Analyse du service client
  • Base de données de clients
  • Catalogage/catégorisation
  • Contrôle de processus
  • Contrôle des réponses par e-mail
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des ressources
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion du territoire
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Modèles de documents
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des interactions
  • Suivi des ressources informatiques
  • Workflow basé sur les règles
  • Workflow configurable
  • e-mail marketing

Alternatives

HarmonyPSA

4,5
Alternative n° 1 à CustomerWise
HarmonyPSA prend en charge l'ensemble du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement du...

Agile CRM

4,2
Alternative n° 2 à CustomerWise
Agile CRM combine de puissantes fonctionnalités d'automatisation, de téléphonie, de web, de téléphonie mobile, de...

Bitrix24

4
Alternative n° 3 à CustomerWise
Bitrix24 est une plateforme de collaboration cloud et open source gratuite qui propose des outils de CRM, de gestion...

DeskPRO

4,6
Alternative n° 4 à CustomerWise
Deskpro est un logiciel de support multicanal qui peut être sur cloud ou auto-hébergé. L'application de support...

Avis

Note globale

4 /5
(3)
Rapport qualité-prix
4/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
3,7/5
Support client
4/5

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Craig A.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

This software has allowed us to manage more customers and their needs with less people.

Publié le 18/12/2017

It help make our company better in it support offering to its customers.

It help make our company better in it support offering to its customers.

Avantages

Once implemented we developed new SOP that revolved around this system, which allowed us to become more proactive in our customer support, and manage more customer effectively, at any given time.

Inconvénients

I'm not sure I have any issues with the software, other then it being web based, which tends to make it slightly slower, but the positive largely out weigh that concern.

Marcy B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great CRM

Publié le 07/06/2017

Easy collab and integration software for CRM

Easy collab and integration software for CRM

Avantages

Love the ability to work remotely to collaborate. Easy to use software solution for customer service and support. Definitely would recommend.

Inconvénients

No real cons that i have found so far. Might be a slight learning curve for someone not tech saavy.

Bob S.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

It's a bit complicated

Publié le 15/07/2018

Avantages

There are a ton of features that come with this product. Our company has been using it to track help desk incidents for years and recently updated to the most recent version. The newest version is a bit easier to use than the one we had before and we are able to monitor a ton of information.

Inconvénients

The new version is a bit slower than the previous one. Also, I find that trying to locate a specific incident ID is a bit cumbersome. If you don't have all the right filters selected you may not find it, so you have to adjust the filters (open, closed, etc.) until the search finds your item.

CustomerWise - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur CustomerWise.

Types de licences disponibles pour CustomerWise :

  • À partir de:
  • Type de licence: Gratuit, Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Contact TechExcel for detailed pricing.

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de CustomerWise.

Utilisateurs habituels du logiciel CustomerWise :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles CustomerWise est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par CustomerWise :

Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par CustomerWise.

Ressources d'aide disponibles pour CustomerWise :

Service client/e-mail, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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