Zola Suite

Logiciel de cabinet juridique moderne avec fonctionnalités de pointe.

En savoir plus sur Zola Suite

Zola Suite est une des plateformes cloud à la pointe de l'industrie, conçues pour offrir une source de vérité unique aux petits cabinets juridiques et à plus de 100 utilisateurs. Gestion robuste des dossiers, du temps, de la facturation et de la comptabilité complète grâce à la gestion brevetée des e-mails et au CRM pour accroître l'efficacité, la délégation et la responsabilité.

Zola Suite est accessible sur n'importe quel appareil (de bureau ou mobile) et dispose d'une messagerie électronique intégrée, d'un calendrier, d'une facturation/gestion du temps légale intégrée (y compris LEDES), d'une comptabilité complète (fiducie et entreprise), d'une gestion des documents, d'une automatisation des documents et d'un portail client sécurisé. Zola dispose également d'applications iOS et Android dédiées, dotées de fonctions intelligentes pour les avocats en déplacement, notamment la numérisation de cartes de visite et de documents. Intégrations avec Office365, GMail, LawPay, Quickbooks (pour ceux qui choisissent de l'utiliser à la place de la comptabilité intégrée de Zola), etc.

Options de tarification dès :

59,00 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

59,00 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Images

Over 11 different ways to track time
Dedicated iOS & Android mobile apps
Document automation for form generation
Matter management to track matters from start to finish
The only legal practice management application with intelligent (built-in) email
Organize all of your contacts in one place
Cloud-based document management built for the modern firm
Transform prospects into profits with Zola CRM
Our Zola Signature™ Web Portal ensures that your firm is front and center in every interaction with clients and colleagues
Admin dashboard allows users with administrative permissions to view key business intelligence metrics
En voir 11 de plus
Vidéo de Zola Suite
Capture d'écran pour Zola Suite : Over 11 different ways to track time Capture d'écran pour Zola Suite : Dedicated iOS & Android mobile apps Capture d'écran pour Zola Suite : Document automation for form generation Capture d'écran pour Zola Suite : Matter management to track matters from start to finish Capture d'écran pour Zola Suite : The only legal practice management application with intelligent (built-in) email Capture d'écran pour Zola Suite : Organize all of your contacts in one place Capture d'écran pour Zola Suite : Cloud-based document management built for the modern firm Capture d'écran pour Zola Suite : Transform prospects into profits with Zola CRM Capture d'écran pour Zola Suite : Our Zola Signature™ Web Portal ensures that your firm is front and center in every interaction with clients and colleagues Capture d'écran pour Zola Suite : Admin dashboard allows users with administrative permissions to view key business intelligence metrics

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Zola Suite : 87

  • Actions découlant d'un événement
  • Archivage et rétention
  • Audit
  • Authentification
  • Authentification à 2 facteurs
  • Automatisation de documents
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Calendrier des événements
  • Catégories personnalisables
  • Champs personnalisables
  • Connexion sécurisée
  • Contrôle d'accès
  • Conversion de bases de données
  • Envoi par lot
  • Espace de travail collaboratif
  • Facturation
  • Facturation automatisée
  • Feuilles de temps
  • Fonctionnalité de recherche
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de versions
  • Gestion des activités
  • Gestion des affectations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cas
  • Gestion des clients
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats
  • Gestion des documents
  • Gestion des délais
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des modèles
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des événements
  • Importation de données
  • Importation et exportation de données
  • Impression de chèques
  • Interface glisser-déposer
  • Intégration Microsoft Outlook
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégration de tiers
  • Intégration des SMS
  • Intégration des e-mails
  • Marquage
  • Minuteur
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Notifications par e-mail
  • Outils de collaboration
  • Paiements électroniques
  • Piste d'audit
  • Portail client
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports administratifs
  • Rapports de synthèse
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur la productivité
  • Rapports sur les performances
  • Rapprochement bancaire
  • Recherche en texte intégral
  • Saisie de signature électronique
  • Sauvegarde automatique
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi des heures facturables
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des tâches
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Synchronisation du calendrier avec Google
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Tâches récurrentes

Alternatives

Filevine

4,5
Alternative n° 1 à Zola Suite
Filevine est une solution cloud de gestion des cas juridiques conçue pour les cabinets d'avocats visant à organiser et...

Case Master Pro

5
Alternative n° 2 à Zola Suite
Case Master Pro est une solution de gestion de cas juridiques pour Windows qui aide les cabinets d'avocats et les...

lawsyst

5
Alternative n° 3 à Zola Suite
lawsyst is a legal case management software designed for legal practices across various sectors, including bankruptcy,...

Amberlo

4,7
Alternative n° 4 à Zola Suite
Amberlo est un logiciel cloud de gestion pour les cabinets juridiques, de suivi du temps et de facturation conçu pour...

Avis

Note globale

4,7 /5
(101)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà Zola Suite ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Donnez votre avis !
Afficher 5 avis sur 101
Kit C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services juridiques
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best overall in case management software, but has minor UI annoyances

Publié le 15/09/2019

After using Clio, MyCase, and PracticePanther at various points in my career (and testing CosmoLex...

After using Clio, MyCase, and PracticePanther at various points in my career (and testing CosmoLex and RocketMatters most recently when opening a new firm), none of the CMS programs on the market have come close to ZolaSuite's comprehensive functionality. Having the ability to do not just case management and billing, but complete firm accounting/reconciliation is a godsend. The integrated CRM in the Enterprise Plus tier is fantastic - no need to have an outside CRM that may or may not fully integrate with your CMS. The email feature is the clencher - having an actual, FULL email inbox that syncs with Gsuite email makes keeping case-related correspondence a snap.

Avantages

Robust program that covers everything from case management to client lead intake to comprehensive firm accounting. Easy to use and navigate for the most part. Integrated CRM and FULL accounting of all operating and trust accounts with triple reconciliation keeps the entire process streamlined and accessible without having to utilize a dozen different programs and hoping nothing falls through the cracks.

Inconvénients

Has minor UI issues that can be annoying, particularly the inability to active a full subscription without going through a multi-step process involving both the sales department and support team at Zola. This should be a "click here, pick your plan, enter your payment method" process with no need to have it "activated" by the company before being able to use it. That being said, there are some additional features that I would love to see Zola add/integrate/improve ASAP (which I am sending to Zola as suggestions for future improvements). If these features were incorporated, ZolaSuite would certainly be a category killer and rapidly take over the entire market, but they are not "dealbreaker" items as far as I'm concerned for overall ratings.

Vince P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Former (long time) Clio User Converting to Zola Suite

Publié le 09/12/2019

I have been a Clio user for approximately 8 years. I have gone to all but two of the cloud...

I have been a Clio user for approximately 8 years. I have gone to all but two of the cloud conferences. I think it is a good product. However, Zola Suite does three things better (for me- a sole practitioner) and that is: 1. Better email management; 2. Better dashboard for seeing my practice at a glance, and 3- Managing and utilizing Intake forms and Custom matter fields for quick input and access to matter details and using those details to create merge documents. Clio is good, but for me, Zola Suite is better.

Avantages

First and foremost is the email system. All emails (both incoming and sent) are easily attached to the file with a click of the mouse. it is also very easy to attach a file document (a Z-doc) to an outgoing email or to download an email attachment directly to the file. Using the Intake forms (both shared and internal) are handy ways to have the quick information (critical dates, expenses, etc) at your fingertips. Finally, the dashboard is what I need to run my practice. It has the incoming emails, the tasks and the calendar. Clio's dashboard is 70% billing statistics. I concede that is useful information, but my home screen should be my day at hand and that is what I get with Zola Suite.

Using the Matter-Specific Custom fields allow me to quickly (almost effortlessly) insert key data into a matter. Those fields are then easily incorporated into merge forms. The process in Clio (where you have to open to the fields and then search for them is time-consuming. (I use a lot of fields and create a lot of merge forms so having the ability to insert the field data quickly and easily is a big plus).

Inconvénients

The inability to connect with services like Zapier. I have a love-hate relationship with Clio and Zapier. I enjoyed linking Google forms and Smartsheet and Clio. I miss having that ability. I am also having challenges utilizing virtual assistants with the system. However, I am getting used to, and preferring using just one system.

Lucas H.
Note globale
  • Secteur d'activité: Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Zola Suite is Great for Law Practice but could use Improvement

Publié le 29/12/2020

Overall, Zola Suite makes it easy to track time, billing, deadlines, maintain notes on interviews...

Overall, Zola Suite makes it easy to track time, billing, deadlines, maintain notes on interviews and phone calls. If Zola ironed out some kinks, including the ease by which emails are saved from Outlook into the software, it would be a top product.

Avantages

Billing and keeping track of time is very easy with this software. Additionally, the "Tasks" feature is very helpful for remembering deadlines and the like.

Inconvénients

Zola Suite does have a few bugs that could use some ironing out. Some days, some of the features are unavailable. At times, saving emails to the email page from Outlook is not as easy as it should be. If Zola Suite addressed this, it would be near perfect.

Réponse de Zola Suite

Thank you for taking the time to share your feedback, Lucas! We're so glad to hear that Zola Suite's time tracking and task management features have helped you be more efficient. A member of our team will be in touch to discuss the Outlook issue you're experiencing; it sounds like we may need to update your Outlook plugin.

Catherine B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

I am sorry to say that this company cannot deliver the product it promised.

Publié le 12/02/2018

I am afraid that I wasted money on this software. It promised a number of very useful features and...

I am afraid that I wasted money on this software. It promised a number of very useful features and was easy to use. However, after 6 months, the ability to manage emails was ruined by a bug that prevented me from deleting emails from my Inbox. This makes the software unusable - I cannot have emails piling up in my Inbox. Since the company is unable to correct the problem, I must move on to the different product.

Avantages

The interface is attractive and intuitive. The features would be excellent if they worked. The invoicing system is easy to use, and the program promises a number of useful attributes.

Inconvénients

Unfortunately, this product does not work and the company cannot fix it. While using the software for 6 months, we encountered several glitches. Until recently, we could live with those glitches. However, the software now refuses to delete emails from my Inbox and the company cannot correct this problem. The problem is severe - I cannot have emails piling up in my Inbox forever - and forces me to get rid of the program even though I prepaid for three annual licenses. In addition, the calendar sync with Outlook does not work at all (even though the company claims it syncs with Outlook) and it does not sync contacts with Outlook. The company has been unable to deliver the upgrades and improvements that it promised.

Réponse de Zola Suite

We're very sorry for the frustrations you've encountered. I'm personally going to see to it that we pull out all stops to address the issues you're encountering.

Fred Cohen, CEO

Eva A.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services juridiques
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Zola Suite is a game changer

Publié le 29/10/2020

From the beginning and throughout the migration process, Zola Suite support has been fantastic. ...

From the beginning and throughout the migration process, Zola Suite support has been fantastic. They are patient and go out of their way to be sure the customer has the information they need to get the job done.

Avantages

I'd say I like all the features Zola has to offer. There are so many features available to help you run your business efficiently.

Inconvénients

There isn't anything I do not like about Zola Suite.

Afficher 5 avis sur 101 Lire tous les avis

Zola Suite - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Zola Suite.

Types de licences disponibles pour Zola Suite :

  • À partir de: 59,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Zola Suite.

Utilisateurs habituels du logiciel Zola Suite :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Langues dans lesquelles Zola Suite est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Zola Suite :

Android, iPhone, iPad

Applications s'intégrant à Zola Suite :

Box, Dropbox Business, Google Drive, LawPay, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Word, NetDocuments, NetDocuments, QuickBooks Online

Ressources d'aide disponibles pour Zola Suite :

FAQ, Support en ligne, Tutoriels vidéo, Support téléphonique, Base de connaissances

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Zola Suite.