Sapaad

Sapaad

Cloud POS pour les restaurants de toutes tailles

4.4/5 (29 avis)

Sapaad - Présentation

Sapaad est un système de point de vente (POS) basé sur le cloud pour les cafés, les chaînes de restauration rapide, les restaurants, les livraisons à domicile et les points de vente à emporter de toutes tailles. Le logiciel prend en charge différents types de commande, tels que le diner, le walk-in, le take-away et la livraison à domicile, et peut être mis en œuvre dans un seul et même modèle d'entreprise multi-location.

Sapaad dispose de fonctionnalités de gestion des stocks et des stocks qui permettent aux utilisateurs de gérer les stocks en fonction de l'emplacement des stocks, d'envoyer des commandes directement aux fournisseurs, de recevoir et de transférer des stocks, de gérer les stocks et de construire les niveaux. Grâce à la fonction de gestion des recettes, les utilisateurs peuvent configurer les ingrédients de la recette, modifier les recettes et identifier l'effet de coût des ingrédients sur le prix de l'article de menu. Le logiciel dispose d'un tableau de bord et d'un système de reporting qui fournit un éventail d'informations sur les ventes et le marketing, ainsi que des informations sur les stocks tels que les stocks en stock, les stocks disponibles et le coût global des marchandises.

Les add-ons de Sapaad incluent le module de commande en ligne, le programme de fidélisation intégré et le SMS. Sapaad s'est également associé à diverses applications tierces pour fournir une intégration comptable et plus encore. Le logiciel a un modèle de tarification à la carte et est disponible pour les restaurants du monde entier. Il dispose de dix niveaux différents de plans d'abonnement mensuels basés sur le nombre de points de vente et d'utilisateurs.

Prix

À partir de
59,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Appareils

Type d'entreprise

S
M
L

Disponible dans les pays suivants

Asie, Australie, Canada, Europe, Amérique latine et 3 autres, Afrique et Moyen-Orient, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

Sapaad - Avis

Note globale
4.4/5
90% d'avis positifs
16
Excellent
10
Très bien
2
Moyen
1
Médiocre
0
Horrible
Chad G.
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Easy-to-use system. Top notch customer service!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 08/08/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

I was unhappy with the POS software we were using previously and researched hundreds before I found Sapaad and signed up for the free demo. It seemed to have pretty much everything I was looking for. We use it for table management, cash register, printing bar, kitchen and customer tickets, reporting on sales and inventory.

It's cloud based so it's much easier for the staff to work with. Our old system had to be loaded on every POS and device.. it was a pain. It's so easy to see exactly what's going on at the restaurant if we aren't there. We really like that. On other systems the "remote" login is only for viewing stats or things, not full on.

Your customer service is top notch. I don't think I've ever said that about any company. They get back with useful and relevant information always less than 12 hours and they've even made some changes that we've asked for. As far as a feature, I'd have to say that the ease of seeing our sales history and which products are moving the best (or worst) is probably my favorite feature. Before I'd have to export all the data and then import it into Excel and run it through a system I had created. This is MUCH easier... and, I can do it from my phone on a train!

Inconvénients

Since we are a full service restaurant, we have specific needs over other business types. We'd like to have the ability to transfer individual items between tables. Now we have to void the item and add it to the other table. Also it would be great if we can label a table instead of a static number. We have a lot of regular customers coming in and it would be great if we could customize their table in the system with their name perhaps. It makes service a lot easier. These are only the small stuff. Overall, we like the system and we have adapted to it, which is great.

Réponse de Sapaad

Hi Chad, thanks for taking your time to write such a thoughtful review. And we're happy to hear you rave about our support team. They work extrememly hard to cater to all our customers' requests as soon as possible, be it through phone or email. We're constantly looking for ways to improve our system and user experience. We've already implemented some of the features you brought up but have much more awesome ones lined up in the near future! We'll be sure to update you once they've launched!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Zakarya Z.
Traduire avec Google Translate

Best customer service over competition!

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 08/08/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Sapaad is great. It's practical, easy to use. It's accessible from any device and I can have multiple user points. Sapaad has been incredibly effective in helping us visualize our business performance and stay connected to my business on the go.

What I like most is the customer support. They're always available and helpful and hands-on with assisting when required, say if we're facing an issue or internet is lagging. It's one of their biggest advantages. After-service is super important for businesses like ours. There are similar products and systems out there, but Sapaad's customer service gives them an upper hand over the competition.

Inconvénients

What I like least is that it should work efficiently while offline. I know there is an offline mode that allows punching of orders, but if we have no network or there's a power failure, things slow down and it becomes a hassle. What would be more convenient is a manual process that allows the orders to be printed in the kitchen.

Secondly, there should be a search mechanism in the CRM to search by customer name. People change their number often, searching by name would be good. Also collaborating with other food aggregator platforms would make life easier.

Réponse de Sapaad

Hi Zakarya, thanks for finding the time to write such a wonderful review! We love hearing about how effective Sapaad is for restaurants of all types and sizes. Thank you for mentioning our customer service! We value each and every feedback we receive and are always looking for new ways to improve our user experience. We actually have some cool new features lined up that may not only address your feedback but also improve other aspects of your restaurant workflow. We'll be sure to notify you once they launch!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Nicola C.
Traduire avec Google Translate

Easy access of monitoring sales and identifying trends

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 08/08/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

As our business developed, we researched POS tech providers who could provide a comprehensive solution to fit our unique operations. We found Sapaad to best complement our meal plans and our day-to-day operational requirements. We can easily set up our custom meal plans in Sapaad and schedule it for weekly or monthly. Meals are auto-printed in the kitchen on the day and prepared fresh. Sapaad provides easy access to monitoring our sales and revenue with live reports. We love that we can identify sales trends in our business, at a glance!

Inconvénients

The software is easy to learn and we have had no difficulty in learning it ourselves. But I think on-site training and support would be more effective. Having said that, it has been fine for us and we've also had help when required.

Réponse de Sapaad

Hi Nicola, thanks for writing a review! We at Sapaad love hearing about how different business types use our system. Sapaad was built to fit every type from small cafes and QSRs to kiosks and meal plan services. And we're happy to announce that we now offer both on-site and remote assistance to train each and every staff. We have some other great features lined up in the next few months that we know you'll absolutely love! We'll be sure to update you once they've launched.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Abdul hakim Q.
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Accurate and user-friendly system

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 01/05/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

I like the accuracy and that all my business information is online and up-to-date. Sapaad provides detailed reports of my restaurant performance that have helped me in streamlining my operations and decision making. I can access my reports from anywhere as it is online. The system is very user-friendly. I am pleased with the current features in Sapaad since it has everything I need for my restaurant business.

Inconvénients

I found the pricing for registering a new branch a bit high.

Réponse de Sapaad

Hi Abdul, thanks for writing a review! Sapaad is great for business owners because of its powerful dashboard that gives users rich reports and insights to make informed business decisions. Plus, since it's cloud-based, it can be accessed anytime and anywhere!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

9.0/10
Siljo J.
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Excellent CRM and delivery tools

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 08/08/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The CRM is extremely user-friendly. It gives us great tools and insights into customer information that makes engaging with the customer a lot more effortless. Our customers seem to appreciate it as well.

Sapaad has excellent cloud printing network that automatically detects the customer's location based on their information and prints the order at our nearest branch.

Inconvénients

There should be a field in the CRM to record customer complaints while the call center agent is taking orders. Also, recording the makani number helps delivery drivers with GPS tracking of the customer's​ location.

Réponse de Sapaad

Hi Siljo, thanks for leaving a review! We're glad to hear how our powerful CRM was able to help your restaurant. We developed that feature to make it easy for restaurants to offer customers a more personalized dining experience by keeping track of favorites, orders, inactive customers, and much more!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10

Sapaad - Prix

À partir de
59,00 $US/mois
Types de licence
version d'essai gratuite
Abonnement
Rapport qualité-prix

Petit: 59 $ / mois
• 1 sortie
• 10 utilisateurs
• Périphériques illimités

Moyen: 99 $ / mois
• 2 prises
• 25 utilisateurs
• Périphériques illimités

Large: 199 $ / mois
• 5 points de vente
• 65 utilisateurs
• Périphériques illimités

Upsize: 299 $ / mois
• 8 points de vente
• 100 utilisateurs
• Périphériques illimités

Entreprise: 399 $ / mois
• 12 points de vente
• 165 utilisateurs
• Périphériques illimités

Enterprise 15: 749 $ / mois
• 15 points de vente
• 200 utilisateurs
• Périphériques illimités

Enterprise 20: 999 $ / mois
• 20 points de vente
• 300 utilisateurs
• Périphériques illimités

Entreprise 30: 1 499 $ / mois
• 30 points de vente
• 450 utilisateurs
• Périphériques illimités

Entreprise 40: 1 999 $ / mois
• 40 points de vente
• 600 utilisateurs
• Périphériques illimités

Entreprise 50: 2 499 $ / mois
• 50 points de vente
• 750 utilisateurs
• Périphériques illimités

Sapaad - Fonctionnalités

  • API
  • Base de données de clients
  • Intégration CRM
  • Intégration de tiers
  • Rapports et statistiques
  • Tableau de bord d'activités

  • Base de données de contacts
  • Champs personnalisables
  • Gestion des calendriers
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration mobile
  • Modèles personnalisables
  • Notifications automatiques
  • Paiements électroniques
  • Rappels automatiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités

Plus d'informations sur Sapaad

Sapaad - Principales fonctionnalités

Avantages

• Le logiciel Sapaad est accessible sur tous les appareils, y compris les smartphones, les tablettes, les ordinateurs portables et les ordinateurs de bureau.

• Sapaad dispose d'un mode hors ligne qui permet aux utilisateurs d'exécuter le logiciel même sans accès à Internet.

• Les utilisateurs peuvent surveiller les performances de l'entreprise et des employés à travers les opérations.

• Les utilisateurs peuvent ajouter de nouveaux points de vente et magasins en un seul clic.

• Sapaad fournit une interface API pour l'intégration avec les systèmes ERP et les systèmes de comptabilité tels que Xero, Tally, etc.

Sapaad - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Sapaad.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Sapaad ?

Types de licences disponibles pour Sapaad :

À partir de: 59,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

version d'essai gratuite: Disponible

Petit: 59 $ / mois
• 1 sortie
• 10 utilisateurs
• Périphériques illimités

Moyen: 99 $ / mois
• 2 prises
• 25 utilisateurs
• Périphériques illimités

Large: 199 $ / mois
• 5 points de vente
• 65 utilisateurs
• Périphériques illimités

Upsize: 299 $ / mois
• 8 points de vente
• 100 utilisateurs
• Périphériques illimités

Entreprise: 399 $ / mois
• 12 points de vente
• 165 utilisateurs
• Périphériques illimités

Enterprise 15: 749 $ / mois
• 15 points de vente
• 200 utilisateurs
• Périphériques illimités

Enterprise 20: 999 $ / mois
• 20 points de vente
• 300 utilisateurs
• Périphériques illimités

Entreprise 30: 1 499 $ / mois
• 30 points de vente
• 450 utilisateurs
• Périphériques illimités

Entreprise 40: 1 999 $ / mois
• 40 points de vente
• 600 utilisateurs
• Périphériques illimités

Entreprise 50: 2 499 $ / mois
• 50 points de vente
• 750 utilisateurs
• Périphériques illimités

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel Sapaad ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de Sapaad.

Q. Qui utilise Sapaad ?

Utilisateurs habituels du logiciel Sapaad :

Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne, PME

Q. Dans quelles langues Sapaad est-il disponible ?

Langues dans lesquelles Sapaad est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Sapaad ?

Types de licences disponibles pour Sapaad:

Abonnement

Q. Sapaad prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par Sapaad.

Q. Avec quelles applications Sapaad peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à Sapaad :

Xero, Xero

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Sapaad ?

Ressources d'aide disponibles pour Sapaad :

FAQ, Base de connaissances, Support en ligne, Support téléphonique