En savoir plus sur Sapaad

Sapaad est un système de point de vente (POS) basé sur le cloud pour les cafés, les chaînes de restauration rapide, les restaurants, les livraisons à domicile et les points de vente à emporter de toutes tailles. Le logiciel prend en charge différents types de commande, tels que le diner, le walk-in, le take-away et la livraison à domicile, et peut être mis en œuvre dans un seul et même modèle d'entreprise multi-location.

Sapaad dispose de fonctionnalités de gestion des stocks et des stocks qui permettent aux utilisateurs de gérer les stocks en fonction de l'emplacement des stocks, d'envoyer des commandes directement aux fournisseurs, de recevoir et de transférer des stocks, de gérer les stocks et de construire les niveaux. Grâce à la fonction de gestion des recettes, les utilisateurs peuvent configurer les ingrédients de la recette, modifier les recettes et identifier l'effet de coût des ingrédients sur le prix de l'article de menu. Le logiciel dispose d'un tableau de bord et d'un système de reporting qui fournit un éventail d'informations sur les ventes et le marketing, ainsi que des informations sur les stocks tels que les stocks en stock, les stocks disponibles et le coût global des marchandises.

Les add-ons de Sapaad incluent le module de commande en ligne, le programme de fidélisation intégré et le SMS. Sapaad s'est également associé à diverses applications tierces pour fournir une intégration comptable et plus encore. Le logiciel a un modèle de tarification à la carte et est disponible pour les restaurants du monde entier. Il dispose de dix niveaux différents de plans d'abonnement mensuels basés sur le nombre de points de vente et d'utilisateurs.

Options de tarification dès :

39,99 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Sapaad

Sapaad - Principaux avantages

• Le logiciel Sapaad est accessible sur tous les appareils, y compris les smartphones, les tablettes, les ordinateurs portables et les ordinateurs de bureau.

• Sapaad dispose d'un mode hors ligne qui permet aux utilisateurs d'exécuter le logiciel même sans accès à Internet.

• Les utilisateurs peuvent surveiller les performances de l'entreprise et des employés à travers les opérations.

• Les utilisateurs peuvent ajouter de nouveaux points de vente et magasins en un seul clic.

• Sapaad fournit une interface API pour l'intégration avec les systèmes ERP et les systèmes de comptabilité tels que Xero, Tally, etc.

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Émirats arabes unis, Antigua-et-Barbuda, Anguilla, Curaçao, Australie , Aruba, Barbade, Bahreïn, Bermudes, Bahamas, Belize, Canada, Costa Rica, Cuba, Dominique, République dominicaine, Royaume-Uni, Grenade, Guadeloupe, Guatemala, Honduras, Haïti, Indonésie, Jamaïque, Saint-Christophe-et-Niévès, Koweït, Îles Caïmans, Liban, Sainte-Lucie, Saint-Martin, Martinique, Montserrat, Mexique, Malaisie, Nicaragua, Panama, Saint-Pierre-et-Miquelon, Porto Rico, Qatar, Arabie saoudite, Singapour, Salvador, Îles Turques-et-Caïques, Trinité-et-Tobago, États-Unis, Saint-Vincent-et-les Grenadines, Îles Vierges britanniques, Îles Vierges des États-Unis, Afrique du Sud

Langues

anglais

Options de tarification dès :

39,99 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Sapaad : 61

  • API
  • Accès mobile
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse en temps réel
  • Automatisation des commandes
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Comptes clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Créateur de menu
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Estimation de livraison
  • Facturation
  • Fonctions pour restaurants
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de table
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des conseils
  • Gestion des coûts
  • Gestion des cuisines et des menus
  • Gestion des employés
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des prix
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des serveurs
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégration des PDV
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mesure des performances
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Partage de l'addition
  • Personnalisation de site web
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Routage
  • Répartition des livraisons de nourriture
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des commandes
  • Suivi des livraisons
  • Suivi en direct
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des commandes
  • Traitement des paiements
  • Vérifications distinctes

Alternatives

Rezku POS

4,5
Alternative n° 1 à Sapaad
Rezku POS est un système de point de vente sur iPad pour bars et restaurants, doté de fonctionnalités de commande à...

Luper for Business

0
Alternative n° 2 à Sapaad
With Luper, you can add your products / build your menu and start taking orders in-store, online and mobile quickly and...

Dessert POS

5
Alternative n° 3 à Sapaad
DESSERT point of sale gives you reliable and easy-to-use tools that will help you be more efficient and run your...

POSBytz

4,8
Alternative n° 4 à Sapaad
PosBytz is a point of sale (POS) solution that helps restaurants, convenience stores and retail outlets manage orders,...

Avis

Note globale

4,3 /5
(35)
Rapport qualité-prix
3,7/5
Fonctionnalités
4,0/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,5/5

Vous avez déjà Sapaad ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 35
Chad
Note globale
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy-to-use system. Top notch customer service!

Publié le 08/08/2018

Avantages

I was unhappy with the POS software we were using previously and researched hundreds before I found Sapaad and signed up for the free demo. It seemed to have pretty much everything I was looking for. We use it for table management, cash register, printing bar, kitchen and customer tickets, reporting on sales and inventory.

It's cloud based so it's much easier for the staff to work with. Our old system had to be loaded on every POS and device.. it was a pain. It's so easy to see exactly what's going on at the restaurant if we aren't there. We really like that. On other systems the "remote" login is only for viewing stats or things, not full on.

Your customer service is top notch. I don't think I've ever said that about any company. They get back with useful and relevant information always less than 12 hours and they've even made some changes that we've asked for. As far as a feature, I'd have to say that the ease of seeing our sales history and which products are moving the best (or worst) is probably my favorite feature. Before I'd have to export all the data and then import it into Excel and run it through a system I had created. This is MUCH easier... and, I can do it from my phone on a train!

Inconvénients

Since we are a full service restaurant, we have specific needs over other business types. We'd like to have the ability to transfer individual items between tables. Now we have to void the item and add it to the other table. Also it would be great if we can label a table instead of a static number. We have a lot of regular customers coming in and it would be great if we could customize their table in the system with their name perhaps. It makes service a lot easier. These are only the small stuff. Overall, we like the system and we have adapted to it, which is great.

Réponse de Sapaad

Hi Chad, thanks for taking your time to write such a thoughtful review. And we're happy to hear you rave about our support team. They work extrememly hard to cater to all our customers' requests as soon as possible, be it through phone or email. We're constantly looking for ways to improve our system and user experience. We've already implemented some of the features you brought up but have much more awesome ones lined up in the near future! We'll be sure to update you once they've launched!

thiru
Note globale
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Simple, Easy to use

Publié le 25/03/2022

Avantages

POS Integration with 3rd Party,
Online Ordering system

Inconvénients

1. don't have Nondiscountable items, when we have to give discounts for the total bill. it also affects the promo items. 2. SMS OTP issues, customers not willing to do this process, the login process is simple.
3. CRM does not collect more data and is not useful for promotion. like, retarget the customers.
4. it does not have many options for discounts in online ordering.. like buy 1 get 1 free, the second item 50% off
5. it does not have any feedback forms or surveys.
6. Do not have any option to share the invoice via WhatsApp / email. the still traditional way of printing
7. Sappad online, header section ok.. footer section need to modify. like adding Sm links, address, contact numbers
8. Reports do not have control for date/time. for example. if we give access to see business report for cashier, to settle the payments daily. they can able to see the report for the whole year.. its not good for restaurant owner view.
9. Need training mode, to train people without affecting the regular data.
10. Very hard to draw area for delivery section. if we draw manually.. some areas missing.
11. do not have options to collect a delivery fee, ie. order below $50, will get a delivery fee of $5 and an order value above $50 will be free delivery like these options unbale to make it
12. Food delivery time must be calculated delivery time(based on the delivery area) + Preparation time.
It simply calculates short and long-distance as same. also showing the same for pickup

Réponse de Sapaad

Thanks a lot for your review!

Mark
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Not Worth the Low Cost!!!

Publié le 31/05/2021

I think the people at Sapaad want to do a good job, everyone I have talked to has been very polite....

I think the people at Sapaad want to do a good job, everyone I have talked to has been very polite. However kindness does not take away from the fact that this entire software is a Beta version at best and not ready for actual implementation in a full service restaurant. I don't even think it would be good for QSR. I

Avantages

Absolutely nothing. The inventory program is possibly the only redeeming quality of this product, but it is mediocre at best

Inconvénients

Where do I begin!
- Unable to enter tips on Walk-In Orders
- Unable to merge tables
- Unable to make a floor layout for your dining room
- KDS does not display servers names on ticket so kitchen has no idea who rang in the ticket
- Servers have to log in using an email and password, no keycode for quick entry
- If you would like to enter in discounts, server must either have full access to give discounts or they must log off and the manager must log in, in order to give discount
- Tagging food items for proper reporting is a convoluted process
- Inventory system is not designed to consider purchasing alcohol

Réponse de Sapaad

Hi Mark - We're sorry to hear that the product has not lived up to your expectations. We are continually iterating and working to improve our solutions. We would request you to contact our support team if you are still facing issues with the product.

Zakarya
Note globale
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best customer service over competition!

Publié le 08/08/2018

Avantages

Sapaad is great. It's practical, easy to use. It's accessible from any device and I can have multiple user points. Sapaad has been incredibly effective in helping us visualize our business performance and stay connected to my business on the go.

What I like most is the customer support. They're always available and helpful and hands-on with assisting when required, say if we're facing an issue or internet is lagging. It's one of their biggest advantages. After-service is super important for businesses like ours. There are similar products and systems out there, but Sapaad's customer service gives them an upper hand over the competition.

Inconvénients

What I like least is that it should work efficiently while offline. I know there is an offline mode that allows punching of orders, but if we have no network or there's a power failure, things slow down and it becomes a hassle. What would be more convenient is a manual process that allows the orders to be printed in the kitchen.

Secondly, there should be a search mechanism in the CRM to search by customer name. People change their number often, searching by name would be good. Also collaborating with other food aggregator platforms would make life easier.

Réponse de Sapaad

Hi Zakarya, thanks for finding the time to write such a wonderful review! We love hearing about how effective Sapaad is for restaurants of all types and sizes. Thank you for mentioning our customer service! We value each and every feedback we receive and are always looking for new ways to improve our user experience. We actually have some cool new features lined up that may not only address your feedback but also improve other aspects of your restaurant workflow. We'll be sure to notify you once they launch!

Nicola
Note globale
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Easy access of monitoring sales and identifying trends

Publié le 08/08/2018

Avantages

As our business developed, we researched POS tech providers who could provide a comprehensive solution to fit our unique operations. We found Sapaad to best complement our meal plans and our day-to-day operational requirements. We can easily set up our custom meal plans in Sapaad and schedule it for weekly or monthly. Meals are auto-printed in the kitchen on the day and prepared fresh. Sapaad provides easy access to monitoring our sales and revenue with live reports. We love that we can identify sales trends in our business, at a glance!

Inconvénients

The software is easy to learn and we have had no difficulty in learning it ourselves. But I think on-site training and support would be more effective. Having said that, it has been fine for us and we've also had help when required.

Réponse de Sapaad

Hi Nicola, thanks for writing a review! We at Sapaad love hearing about how different business types use our system. Sapaad was built to fit every type from small cafes and QSRs to kiosks and meal plan services. And we're happy to announce that we now offer both on-site and remote assistance to train each and every staff. We have some other great features lined up in the next few months that we know you'll absolutely love! We'll be sure to update you once they've launched.

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Sapaad - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Sapaad.

Types de licences disponibles pour Sapaad :

  • À partir de : 39,99 $US/mois
  • Type de licence : Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Petit: 59 $ / mois • 1 sortie • 10 utilisateurs • Périphériques illimités Moyen: 99 $ / mois • 2 prises • 25 utilisateurs • Périphériques illimités Large: 199 $ / mois • 5 points de vente • 65 utilisateurs • Périphériques illimités Upsize: 299 $ / mois • 8 points de vente • 100 utilisateurs • Périphériques illimités Entreprise: 399 $ / mois • 12 points de vente • 165 utilisateurs • Périphériques illimités Enterprise 15: 749 $ / mois • 15 points de vente • 200 utilisateurs • Périphériques illimités Enterprise 20: 999 $ / mois • 20 points de vente • 300 utilisateurs • Périphériques illimités Entreprise 30: 1 499 $ / mois • 30 points de vente • 450 utilisateurs • Périphériques illimités Entreprise 40: 1 999 $ / mois • 40 points de vente • 600 utilisateurs • Périphériques illimités Entreprise 50: 2 499 $ / mois • 50 points de vente • 750 utilisateurs • Périphériques illimités

Utilisateurs habituels du logiciel Sapaad :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Sapaad est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Sapaad :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Sapaad :

Google Pay, Xero, Zomato for Business

Ressources d'aide disponibles pour Sapaad :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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