En savoir plus sur REACH

Reconnue par des milliers de clients et les "avis cinq étoiles", cette solution est si facile à utiliser que vous pourrez démarrer en 30 minutes seulement. Choisissez parmi plus de 100 applications et modèles pour afficher les emplois du temps, les réseaux sociaux, les vidéos, la météo, le trafic, les alertes et vos annonces importantes. Forfaits disponibles à partir de 30 $ par mois (sans engagement), qui incluent une assistance illimitée, une formation et des comptes utilisateur. Cette solution d'affichage est idéale pour les clients qui recherchent une solution peu coûteuse et facile d'utilisation. Obtenez une version d'essai gratuite dès maintenant !

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à REACH

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Chine, Allemagne, Royaume-Uni, Inde, Japon, Mexique, États-Unis

Langues

anglais, espagnol, français

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à REACH

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour REACH : 54

  • API
  • Accès et contrôle à distance
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Affichage dynamique
  • Alertes/Notifications
  • Bibliothèque d'images
  • Bibliothèque de contenu
  • Calendrier des événements
  • Conception et mise en page
  • Contenu interactif
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Flux vidéo
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'affichage à distance
  • Gestion de la publicité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des listes de lecture
  • Gestion des modèles
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion vidéo
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Mise à jour automatique
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles de projets
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Médiathèque
  • Notifications en temps réel
  • Piste d'audit
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification de contenu
  • Planification des campagnes
  • Prise en charge de plusieurs écrans
  • Promotion sociale
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Support multimédia
  • Support vidéo
  • Surveillance en temps réel
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableaux de menus numériques
  • Widgets
  • XML et RSS
  • Éditeur WYSIWYG
  • Éditeur visuel

Alternatives

OptiSigns

4,8
Alternative n° 1 à REACH
OptiSigns est une solution d'affichage dynamique pour la création d'affichages dynamiques pour les contenus publicitaire...

FWi

4,6
Alternative n° 2 à REACH
FWI est une solution d'affichage dynamique basée sur le cloud conçue pour des entreprises telles que les hôtels, les...

truDigital

4,4
Alternative n° 3 à REACH
truDigital Signage est un fournisseur majeur de réseaux d'affichage dynamique dans le monde entier. Les entreprises de...

Mvix Digital Signage

4,4
Alternative n° 4 à REACH
Solution d'affichage dynamique haut de gamme sans abonnement ni contrat. XhibitSignage est hébergé sur le cloud et...

Avis

Note globale

4,8 /5
(529)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,9/5

Vous avez déjà REACH ?

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5 avis affichés sur 529
Jeff M.
Note globale
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

A Solid Piece of Software - Offering Custom Branding and Integrations

Publié le 21/09/2018

I've observed firsthand people coming into our facility and getting up-to-the-minute accurate...

I've observed firsthand people coming into our facility and getting up-to-the-minute accurate information to help them find their way, be informed about upcoming events, and be entertained and inspired.

REACH's support team is great and they are super friendly... Willing to work through anything with you!

It's been a pleasure doing business with them and we are excited to keep expanding our network of displays in new and exciting ways in the future.

Avantages

I love that they work with you to design a custom template that matches your organizations brand. Then, they offer integrations (we use the eSpace integration for building schedule) and modules (weather, social media, video, graphics) that pull in data from multiple sources onto one screen seamlessly. I've seen other digital signage solutions that offer either split screen solutions or out-of-the-box templates, but those fall short in creating a seamless brand experience.

I also love how I can schedule graphics and videos for different days and times across multiple players/screens, and set them to expire and be removed automatically on a certain date.

Inconvénients

One downside is they don't really offer weekend support. (I was able to get someone to message me back once, but the problem couldn't be resolved until Monday). We are a church and if something goes down on Sunday, we are out of luck. Most of the issues we were having were related to our players being on WiFi, which has as much to do with us as it does with them. Since we've hardwired all our players, we've been pretty much incident free.

Their lower-end PC's, which they ship by default, leave much to be desired. Consider upgrading a level or two for enhanced performance and reliability.

I wish the dashboard was mobile friendly. It is doable to scroll around and edit a few things on a smartphone, but it's less than ideal. In today's mobile world, I need to be able to make simple edits and check on player status' on the go quickly. Overall, it's backend dashboard is stuck in the past... but it does what it needs to do!

Wayne M.
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

An honest consumer review for the Reach CMS

Publié le 07/10/2019

Ultimately, Reach has allowed for quick updates to our client ads. Although most features offered...

Ultimately, Reach has allowed for quick updates to our client ads. Although most features offered by Reach are not something our company needs, they do however open potential opportunities for us to offer to our clients and utilize in the future. Furthermore, Reach did not have a specific feature that one of their competitors does offer (Watchfire Ignite), but I was able to provide the details of this new feature to a Reach Support Representative and they promised to submit this as a potential feature for the Reach CMS. This may or may not be implemented, but my concern was gladly heard - as such, the Reach customer service has been a very positive experience for myself.

Avantages

Features available enable us to compete with most of our competition and surpass others. Which in our case, allows us to offer our clients state-of-the-art service.

Inconvénients

Due to this being a web-based system, certain clunky response times for content updates, caching concerns, CSS consistency errors, etc - all account for a demerit in consumer value. Most of which can be addressed with future front-end updates to the Reach software. Largest concern from a front-end development standpoint would be major inconsistencies in responsive view (mobile, tablet). There should be no limitations between devices. Granted, although many of these appear concerning, the web-based route allows for flexible updates on a diverse set of systems, web-based integrations for RSS Feeds/Social Content, and many other valuable features which would hold its weight in limitations if Reach were a standalone application.

John O.
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

REACH Digital Signage - New Customer

Publié le 23/06/2022

Excellent so far- bringing signage players online, SSO setup, interaction with Customer Service and...

Excellent so far- bringing signage players online, SSO setup, interaction with Customer Service and scheduling content

Avantages

Ease of use and setup; VERY Customer Service focused- support is amazing; great library of company produced tutorial videos

Inconvénients

Really surprised the future scheduling of content doesn't show up in the upcoming timeline of events. That should really be addressed.

Alternatives envisagées 

AxisTV Signage Suite, UCView, OptiSigns, Yodeck et NoviSign

Pourquoi choisir REACH 

End of life; Wanted something cloud based and with greater user/role responsibilities; Ability to enhance signage layout

Pourquoi passer à REACH

Value for money; Wonderful trail that I was offered with support; ability to grow and wean off existing signage platform; Not tied to a specific player but wonderful/easy integration with BrightSign players
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Great for First Impressions

Publié le 28/06/2018

Avantages

This platform allows us to showcase our offerings. We use it to show our videos of our programs in the lobby area. We also use to inform our constituents our schedule and offerings. It helps us to be more green as we do not need to print out as many flyers. We have also increased the number of current participants that may not know other offerings we have and now

Inconvénients

We are not able to connect it to our current software. We have to manually create the feeds through the REACH Program. It would be easier if it was able to work together.

Betsy R.
Note globale
  • Secteur d'activité : Secteur maritime
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Solid foundation with flexibility to grow/expand

Publié le 25/03/2022

We are a fairly new client, just REACHed the one-year mark. Their customer service continually...

We are a fairly new client, just REACHed the one-year mark. Their customer service continually makes a big impression. The initial sales process and onboarding was been very easy, which is a pleasant surprise. REACH is the perfect fit for us. It is a great foundation, and is allowing us to now move forward and add additional locations/functionality.

Avantages

The software is easy to use and is similar to other platforms we use on the regular. The fact that there isn't a huge learning curve is appreciated.

Inconvénients

One thing we wish was different - there is no longer a Proof of Play feature. We were told, however, that it was in development 9 months ago. Hopefully that will happen this year.

Alternatives envisagées 

The TV Sign, OptiSigns, Raydiant et FWi

Pourquoi passer à REACH

User-friendly software, customer service, price point. Additionally, our rep [SENSITIVE CONTENT]- we felt that he was actually listening to us and our needs.
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REACH - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur REACH.

Types de licences disponibles pour REACH :

  • À partir de : 20,00 $US/mois
  • Type de licence : Version gratuite, Abonnement
  • Version d’essai gratuite : Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel REACH :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles REACH est disponible :

anglais, espagnol, français

Appareils pris en charge par REACH :

Applications s'intégrant à REACH :

ACTIVE Net, ASTRA, Alertus Desktop Notification, Amadeus, Amilia, AthleteTrax, Azure Active Directory, Barcode Generator, Blackboard Collaborate, Blackboard Learn, CSI Spectrum, Canva, CivicRec, Coursedog, CrisisGo, Dash, Daxko Engage, Drupal, EZFacility, Everbridge Mass Notification, Facebook Business Suite, Facebook Live, Google Calendar, Google Docs, Google Sheets, Handshake, InnoSoft Fusion, Instagram, Kazoo Employee Experience Platform, LDAP Manager, MachineMetrics, Mazevo, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Planner, Microsoft Power BI, Microsoft SharePoint, Mindbody, MyRec.com, Okta, Omnilert, OneDrive, Oracle Service, RapidAPI Enterprise Hub, ReCPro, RecDesk, RecTrac, Regroup Mass Notification, RouteMatch, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, SharePoint, Slack, Smartsheet, SportsEngine, Tableau, Tandem, Twitter, Vimeo Livestream, Vimeo Pro, VolunteerHub, Webex, WorkPlace, Workday HCM, Xplor Recreation, YouTube, Zoom Meetings, eSPACE, rSchoolToday

Ressources d'aide disponibles pour REACH :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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