REACH

Logiciel d'affichage dynamique

4,8 /5 (447 avis) Donnez votre avis !

REACH - Présentation

Description du logiciel REACH

Reconnue par des milliers de clients et les "avis cinq étoiles", cette solution est si facile à utiliser que vous pourrez démarrer en 30 minutes seulement. Choisissez parmi plus de 100 applications et modèles pour afficher les emplois du temps, les réseaux sociaux, les vidéos, la météo, le trafic, les alertes et vos annonces importantes. Forfaits disponibles à partir de 30 $ par mois (sans engagement), qui incluent une assistance illimitée, une formation et des comptes utilisateur. Cette solution d'affichage est idéale pour les clients qui recherchent une solution peu coûteuse et facile d'utilisation. Obtenez une version d'essai gratuite dès maintenant !

REACH - Présentation

Prix

À partir de
30,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

REACH - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Royaume-Uni, Australie, Chine et 5 autres, Inde, Japon, Allemagne, Brésil, Mexique
Langues
anglais, français, espagnol

Médias

DIGITAL SIGNAGE
MENU BOARD
TOUCH SCREEN
VIDEO WALL
ROOM SCHEDULE DISPLAY
WEB CALENDAR
MOBILE APP
Capture d'écran pour REACH : DIGITAL SIGNAGE Capture d'écran pour REACH : MENU BOARD Capture d'écran pour REACH : TOUCH SCREEN Capture d'écran pour REACH : VIDEO WALL Capture d'écran pour REACH : ROOM SCHEDULE DISPLAY Capture d'écran pour REACH : WEB CALENDAR Capture d'écran pour REACH : MOBILE APP

REACH - Avis

Note globale
4,8
/
5
Excellent
367

Très bien
74

Moyen
6

Médiocre
0

Mauvais
0

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,6
Simplicité d'utilisation
4,6
Support client
4,9
99% des utilisateurs recommandent cette application
Jeff M.

A Solid Piece of Software - Offering Custom Branding and Integrations

I've observed firsthand people coming into our facility and getting up-to-the-minute accurate information to help them find their way, be informed about upcoming events, and be entertained and inspired.

REACH's support team is great and they are super friendly... Willing to work through anything with you!

It's been a pleasure doing business with them and we are excited to keep expanding our network of displays in new and exciting ways in the future.


Traduire avec Google Translate
Wayne M.

An honest consumer review for the Reach CMS

Ultimately, Reach has allowed for quick updates to our client ads. Although most features offered by Reach are not something our company needs, they do however open potential opportunities for us to offer to our clients and utilize in the future. Furthermore, Reach did not have a specific feature that one of their competitors does offer (Watchfire Ignite), but I was able to provide the details of this new feature to a Reach Support Representative and they promised to submit this as a potential feature for the Reach CMS. This may or may not be implemented, but my concern was gladly heard - as such, the Reach customer service has been a very positive experience for myself.


Traduire avec Google Translate
Erin F.

Best upgrade!

The simplicity of use is a huge time saver. The signage display options are eye catching & professional looking!


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Utilisateur vérifié

Great for First Impressions


Traduire avec Google Translate
Seth C.

Employee Communication

Employee communication. The Reach platform is a key component for Zimmer Biomet to connect with employees. This platform is in most of our large US facilities and even plays video of key communication and town halls.


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Jeff M.
Secteur d'activité: Institutions religieuses
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
Traduire en français

A Solid Piece of Software - Offering Custom Branding and Integrations

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
Publié le 21/09/2018
Provenance de l'avis : Capterra

I've observed firsthand people coming into our facility and getting up-to-the-minute accurate information to help them find their way, be informed about upcoming events, and be entertained and inspired.

REACH's support team is great and they are super friendly... Willing to work through anything with you!

It's been a pleasure doing business with them and we are excited to keep expanding our network of displays in new and exciting ways in the future.

Avantages

I love that they work with you to design a custom template that matches your organizations brand. Then, they offer integrations (we use the eSpace integration for building schedule) and modules (weather, social media, video, graphics) that pull in data from multiple sources onto one screen seamlessly. I've seen other digital signage solutions that offer either split screen solutions or out-of-the-box templates, but those fall short in creating a seamless brand experience.

I also love how I can schedule graphics and videos for different days and times across multiple players/screens, and set them to expire and be removed automatically on a certain date.

Inconvénients

One downside is they don't really offer weekend support. (I was able to get someone to message me back once, but the problem couldn't be resolved until Monday). We are a church and if something goes down on Sunday, we are out of luck. Most of the issues we were having were related to our players being on WiFi, which has as much to do with us as it does with them. Since we've hardwired all our players, we've been pretty much incident free.

Their lower-end PC's, which they ship by default, leave much to be desired. Consider upgrading a level or two for enhanced performance and reliability.

I wish the dashboard was mobile friendly. It is doable to scroll around and edit a few things on a smartphone, but it's less than ideal. In today's mobile world, I need to be able to make simple edits and check on player status' on the go quickly. Overall, it's backend dashboard is stuck in the past... but it does what it needs to do!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Wayne M.
Secteur d'activité: Marketing et publicité
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Traduire en français

An honest consumer review for the Reach CMS

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 07/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Ultimately, Reach has allowed for quick updates to our client ads. Although most features offered by Reach are not something our company needs, they do however open potential opportunities for us to offer to our clients and utilize in the future. Furthermore, Reach did not have a specific feature that one of their competitors does offer (Watchfire Ignite), but I was able to provide the details of this new feature to a Reach Support Representative and they promised to submit this as a potential feature for the Reach CMS. This may or may not be implemented, but my concern was gladly heard - as such, the Reach customer service has been a very positive experience for myself.

Avantages

Features available enable us to compete with most of our competition and surpass others. Which in our case, allows us to offer our clients state-of-the-art service.

Inconvénients

Due to this being a web-based system, certain clunky response times for content updates, caching concerns, CSS consistency errors, etc - all account for a demerit in consumer value. Most of which can be addressed with future front-end updates to the Reach software. Largest concern from a front-end development standpoint would be major inconsistencies in responsive view (mobile, tablet). There should be no limitations between devices. Granted, although many of these appear concerning, the web-based route allows for flexible updates on a diverse set of systems, web-based integrations for RSS Feeds/Social Content, and many other valuable features which would hold its weight in limitations if Reach were a standalone application.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Erin F.
Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
Traduire en français

Best upgrade!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 25/08/2020
Provenance de l'avis : Capterra

The simplicity of use is a huge time saver. The signage display options are eye catching & professional looking!

Avantages

The switch from the old signage software was super simple..quick to learn and easy to use!

Inconvénients

I would like to see a copy and paste feature added to the editable areas of the layout.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Utilisateur vérifié
Traduire en français
Traduire en français

Great for First Impressions

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 28/06/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

This platform allows us to showcase our offerings. We use it to show our videos of our programs in the lobby area. We also use to inform our constituents our schedule and offerings. It helps us to be more green as we do not need to print out as many flyers. We have also increased the number of current participants that may not know other offerings we have and now

Inconvénients

We are not able to connect it to our current software. We have to manually create the feeds through the REACH Program. It would be easier if it was able to work together.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 6.0/10

Seth C.
Secteur d'activité: Appareils médicaux
Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Employee Communication

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 09/09/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Employee communication. The Reach platform is a key component for Zimmer Biomet to connect with employees. This platform is in most of our large US facilities and even plays video of key communication and town halls.

Avantages

The Reach platform is adaptable and continues to meet our needs.

Inconvénients

At times the configuration and streams are confusing and require assistance from the support team which has always been willing to help.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Recommandation utilisateur
9,6/10
Basé sur 447 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

REACH - Prix

REACH - Prix

À partir de
30,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,8/5
Basé sur 447 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

REACH - Fonctionnalités

REACH - Fonctionnalités

API
Analyse de campagne
Analyse en temps réel
Analytique de l'engagement
Gestion d'e-mail marketing
Gestion de contenu
Gestion des campagnes
Importation et exportation de données
Interface glisser-déposer
Intégration de tiers
Intégration des médias sociaux
Marketing multicanal
Modèles personnalisables
Monitoring
Notifications automatiques
Rapports et statistiques
Segmentation des campagnes
Stratégie de marque personnalisable
Tableau de bord d'activités
Tests A/B
Fonctionnalités
4,6/5
Basé sur 447 avis utilisateurs
Comparatif avec les logiciels similaires : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

REACH - FAQ

REACH - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur REACH.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour REACH ?

Types de licences disponibles pour REACH :

À partir de: 30,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel REACH ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de REACH.

Q. Qui utilise REACH ?

Utilisateurs habituels du logiciel REACH :

PME, Grandes entreprises, Administration publique, À but non lucratif, Auto-entrepreneurs, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues REACH est-il disponible ?

Langues dans lesquelles REACH est disponible :

anglais, français, espagnol

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour REACH ?

Types de licences disponibles pour REACH:

Abonnement

Q. REACH prend-il en charge les appareils mobiles ?

Nous n'avons pas d'informations sur les appareils pris en charge par REACH.

Q. Avec quelles applications REACH peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à REACH :

Blackboard for Business, EZFacility, Facebook, Google Calendar, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Mindbody, Salesforce Sales Cloud, SharePoint, Twitter

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour REACH ?

Ressources d'aide disponibles pour REACH :

Support en ligne, Support téléphonique, FAQ, Forum, Base de connaissances, Tutoriels vidéo