GoTo Connect
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En savoir plus sur GoTo Connect
Jive fournit des communications unifiées à l'échelle des grandes entreprises et des solutions VoIP hébergées dans le cloud à différentes entreprises et institutions. Chaque forfait standard de Jibe comprend des fonctionnalités PBX avancées avec signal de tonalité, répondeur et capacité longue distance. Ceux-ci comprennent de nombreuses fonctionnalités VoIP à la pointe du secteur : PBX hébergé, reporting/analytique d'appels, mode jour/nuit, conférences tridirectionnelles, musique d'attente, interphone, numérotation par nom, mise en attente d'appels, transfert d'appels, fax virtuels, messages de bienvenue personnalisés, accès à distance, fax par e-mail, etc.
Toute modification au sein du système Jive peut être effectuée en ligne et en temps réel pour permettre aux entreprises de réaliser des économies en matière d'assistance et de maintenance. Les appels peuvent être réacheminés vers la personne concernée suivante si les appelants tombent sur une ligne occupée. Les clients peuvent ajouter un nouveau numéro de téléphone en passant simplement un appel, en ne payant que pour les téléphones supplémentaires. Le logiciel fournit une interface de type glisser-déposer qui permet aux administrateurs de créer des utilisateurs, d'ajouter des groupes d'appel et de modifier les boîtes vocales. Les utilisateurs disposent d'une interface entièrement contrôlable via laquelle des modifications peuvent être apportées. Jive fournit toutes ses fonctionnalités avec chaque forfait.
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Prix
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité d’utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Ooma Office
Vonage Contact Center
Grasshopper
Vonage Business Communications
Avis
Vous avez déjà GoTo Connect ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Un outil pratique pour l'équipe
Publié le 05/11/2022
On est vraiment satisfait pour l'instant !
On est vraiment satisfait pour l'instant !
Avantages
On a mis en place cet outil pour prendre les appels quand on est hors du bureau et ça fonctionne plutôt bien ! C'est la fonctionnalité qu'on a le plus utilisé
Inconvénients
Parfois l'interface peut être un petit peu lente, mais c'est quand même assez rare donc ça reste un outil intuitif de manière globale
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Perfect Product for All-in-out
Publié le 30/10/2021
It's one of the least buggy software out there when it comes to video and audio conferencing.
It's one of the least buggy software out there when it comes to video and audio conferencing.
Avantages
It's the perfect approach in combing everything starting from video calling, to audio conference and remote desktop control.
Inconvénients
The thing I dislike about the software is the lack of support. There is very limited documentation on how much you can push the product to get the most out of it. More there is a limit on how much you can
Alternatives envisagées
Microsoft TeamsPourquoi choisir GoTo Connect
There were a lot of constraints with the business accountLogiciel antérieur
TeamSupportPourquoi passer à GoTo Connect
It was a cheaper option- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Very pleased
Publié le 01/01/2023
Been a user for 5 or so years, as they make improvements the service only gets better
Been a user for 5 or so years, as they make improvements the service only gets better
Avantages
GoToConnect has been a great tool for my Financial Services agency, I can easily adjust the dial plan. The hub/user interface is great. I can text or call from any device, even do a virtual meeting from anywhere whit an internet connection.
Inconvénients
I have no complaints, I rarely have any glitches or issues
Pourquoi choisir GoTo Connect
When I changed office locations the service was no longer available to me. I searched around and found GoTo (it was jive previously)Pourquoi passer à GoTo Connect
Truthfully, my son looked at the websites for all the other services I mentioned above & said he liked the jive (former name) site the best. So I went with it.I have been served well by this company & plan to stay with GoTo.- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
"A simple way to link up and collaborate!"
Publié le 03/06/2022
While working remotely, it is simple to conduct calls using the app. I'll utilize my mobile phone...
While working remotely, it is simple to conduct calls using the app. I'll utilize my mobile phone with selected clients, but for some apparent reason, I do not enjoy handing out my mobile phone to everybody! It makes calling simple. It's a simple system to use, and I believe the pricing is reasonable. This tool is simple for training sessions and virtual meetings. GoTo Connect is now a service that allows users to do commerce from everywhere. It's a fully configurable cloud calling and meeting platform. Users may meet, converse, and cooperate.
Avantages
It's a fantastic solution for remote functioning and getting all calls redirected to my laptop, so I wouldn't have to see my mobile phone. If necessary, we may quickly install the software on our cell phones. It's pretty easy to use, although the UI might be a bit friendlier. If we miss any calls, the voicemail messages will show up immediately, and we can review our call logs in an intuitive list format. Voicemails could also be sent by email.
Inconvénients
It is completely reliant on Wi-Fi, so whenever we have any problem with our internet service (even a minor hiccup), we have problems with our calls. The call performance is excellent; however, any Wi-Fi troubles will result in termination. It would be a little difficult to save every phone number.
- Secteur d'activité : Édition
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent VOIP Service!
Publié le 02/12/2019
I did a lot of comparison shopping when selecting a VOIP provider for my business. There are a...
I did a lot of comparison shopping when selecting a VOIP provider for my business. There are a number of reputable companies out there and they all offer similar features. Jive edged out the competition in pricing, and since the feature set they offered was equally as robust as the competitors, I went with them and have not been disappointed. Our needs are basic, but it's really nice to know that as our needs expand, the infrastructure at Jive will easily accommodate our most detailed needs.
Avantages
When our company moved away from a larger parent company, we had to find our own phone solution. We have offices spread across the country, so rather than use a cable-TV bundle or something similar, I knew a feature-filled VOIP service was a must. While others offer similar features, I needed a company that I could count on to hold my hand through the technical end of the setup because we are too small for our own IT department. Jive excelled in this area. Their excellent USA-based tech support helped get me up and running in no time flat. The transition from our old parent company's service to the new one we set up ourselves through Jive was seamless. If I had to choose one thing I liked most about my experience with Jive Voice, it is their technical support! Their service in both areas (support and actual uptime) has never let us down.
Inconvénients
I suppose you could say I'm tech "savvy", but I'm not an engineer. For someone like myself who had never set up a VOIP system before, it was a bit intimidating to sift through the online guides to figure out what gear we needed, how it should be configured, and that sort of thing. While much of this documentation did exist on their web site, a beginner's tutorial that was more comprehensive would have been appreciated. Nevertheless, as mentioned elsewhere in this review, their call-in technical support was extremely helpful in answering my newbie questions at all hours of the night. If I had any criticism at all, it might be that I would have liked a bit more thorough online documentation for a beginner. Something like a "setup wizard" might have been helpful, but calling their support line (even at 11pm in the evening) got me exactly what I needed, so I really have no serious complaints.
Pourquoi choisir GoTo Connect
Our company split-off from a larger corporate entity, so we had to get our own telecom plan.Pourquoi passer à GoTo Connect
Pricing plus features edged out Jive over the competition. And once I contacted their sales support, I was sold thanks to their excellent US-based technical support - even in the late hours of the evening.GoTo Connect - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur GoTo Connect.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour GoTo Connect ?
Types de licences disponibles pour GoTo Connect :
- Version d’essai gratuite : Disponible
Q. Qui utilise GoTo Connect ?
Utilisateurs habituels du logiciel GoTo Connect :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues GoTo Connect est-il disponible ?
Langues dans lesquelles GoTo Connect est disponible :
allemand, anglais, espagnol, français, portugais
Q. GoTo Connect prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par GoTo Connect :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications GoTo Connect peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à GoTo Connect :
Google Workspace, Microsoft Azure, Microsoft Teams, Salesforce Sales Cloud, Slack, Zoho CRM
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour GoTo Connect ?
Ressources d'aide disponibles pour GoTo Connect :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
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- Logiciels de gestion de réunion en ligne
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